25 травня 2011, 16:37

Що собою уявляє Державний реєстр виборців?

Державний реєстр виборців – автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система (банк даних), призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені Законом України «Про Державний реєстр виборців» відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (виборців).

Для роботи із даними виборців в Луганській області створено систему органів Державного реєстру виборців (далі – Реєстр). Відділи ведення Реєстру, які безпосередньо працюють із списками, створені при райдержадміністраціях, міських радах, районних в містах із районних поділом радах. Керує процесом роботи над Реєстром Центральна виборча комісія, а на регіональному, обласному рівні – відділи адміністрування Реєстру. Всього в Луганській області створено 34 відділи ведення Реєстру і 1 відділ адміністрування Реєстру апарату облдержадміністрації.
 
Робота відділів ведення Реєстру у багатьох асоціюється тільки із складанням та уточненням списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, міського голови, для всеукраїнських та місцевих референдумів. Але після закінчення виборчої кампанії робота відділу продовжується постійно.
 
Основними завданнями Реєстру є:
1) ведення персоніфікованого обліку виборців;
2) складання списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, для всеукраїнських та місцевих референдумів.
 
В базі даних Реєстру зберігається наступна інформація про виборця:
1) ідентифікаційні персональні дані;
2) персональні дані, що визначають місце та умови голосування виборця;
3) службові персональні дані.