23 серпня 2011, 16:57

Аналіз роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2011 року управлінням культури і туризму облдержадміністрації

 

На виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” управління культури і туризму облдержадміністрації (далі – Управління) інформує про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2011 року.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2010 році було розглянуто та проаналізовано на апаратній нараді у начальника управління культури і туризму облдержадміністрації 09.02.2011, протокол № 2.
Протягом І півріччя 2011 року надійшло 73 звернення, що на 13 більше аналогічного періоду 2010 року. Через органи влади надійшло 50 звернень: з Міністерства культури України – 1; обласної державної адміністрації – 49.
У порівнянні з аналогічним періодом 2010 року відмічається тенденція збільшення кількості звернень, у тому числі до гілок влади вищого рівня (на 8,2 %). Збільшилася кількість колективних звернень (12 звернень). Також мали місце дублетні звернення (4 звернення).
Повторні звернення від 2-х громадян було винесено на розгляд комісії з питань розгляду звернень громадян обласної держадміністрації, за якими було прийнято відповідні рішення.
Аналіз звернень за містом проживання заявників показав, що переважна більшість листів надходила не тільки від мешканців міста Луганська (31 звернення), але й від районів та міст обласного значення Луганської області (42 звернення). За кількістю звернень мешканців виділяються міста м. Алчевськ (6 звернень), Стаханов (7 звернень) та Рубіжне (6 звернень). За соціальним станом це переважно працівники культури, пенсіонери, робітники.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань – 38, скарги – 26, пропозиції (зауваження) – 9.
За характером питань, що порушували громадяни, як і у попередньому році, чільне місце займають питання поліпшення морально-етичного клімату в колективах закладів культури, надання матеріальної допомоги, створення музеїв, діорам, реалізація інвестиційних проектів, фінансування ремонтів сільських будинків культури та придбання для них обладнання. У зверненнях порушено 64 питання. Слід відзначити, що біля 75 % усіх питань, які поставлені у зверненнях громадян, відносяться до компетенції місцевих органів влади.
Управління культури і туризму облдержадміністрації вживає заходів безумовного виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. З метою удосконалення роботи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на інформацію та звернення, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян видано наказ від 07.02.2011 № 33 “Про організацію роботи із зверненнями громадян в управлінні культури і туризму облдержадміністрації”.
За звітний період порушень термінів розгляду звернень громадян в управлінні культури і туризму облдержадміністрації не допущено. Особливій увазі та першочерговому розгляду підлягають питання, з якими звертаються інваліди Великої Вітчизняної війни, учасники бойових дій, учасники війни (2 звернення), інваліди, ветерани праці пенсіонери (22 звернення), члени багатодітних сімей, одинокі матері (1 звернення).
В управлінні культури і туризму облдержадміністрації удосконалюється практика проведення особистих прийомів громадян начальником, його заступниками, керівниками структурних підрозділів (наказ від 07.02.2011 № 32 “Про організацію особистого прийому громадян начальником та його заступниками”). Особисті прийоми громадян проводяться відповідно до затвердженого графіка. Протягом звітного періоду на особистих прийомах начальником управління, його заступниками розглянуто 10 звернень громадян:
начальником управління – 5;
заступниками начальника управління – 5.
Ведеться окремий облік особистого прийому громадян відповідно до Положення про порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в управлінні культури і туризму облдержадміністрації.
Відповідно до наказу від 07.02.2011 № 31 „Про організацію особистого виїзного прийому за місцем проживання громадян начальником та його заступниками” начальником управління культури і туризму у І півріччі 2011 року проведено виїзні прийоми громадян-мешканців Луганської області згідно з графіком. За характером основних питань, що порушували громадяни на цих прийомах, чільне місце займають питання - надання фінансової та матеріальної допомоги на ремонти будинків культури, бібліотек, шкіл естетичного виховання та придбання для них обладнання. У більшості звернень заявники порушують питання вирішення, яких   відноситься до компетенції РДА та органів місцевого самоврядування.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” та з метою здійснення відповідної роз’яснювальної роботи щодо права громадян на звернення до органів державної влади управлінням культури і туризму облдержадміністрації проведено організаційну роботу у підпорядкованих закладах та розміщено інформацію щодо урядової телефонної «гарячої лінії» (0-800-507-309) на інформаційному стенді в приміщенні управління
Стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в управлінні, щотижнево на оперативних нарадах при начальнику управління аналізується поточна робота за кожним зверненням, що перебуває на розгляді.
При проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями управління покладених на них обов’язків і завдань також враховується стан роботи зі зверненнями громадян. Державні службовці управління об’єктивно, всебічно і вчасно провадять зазначену роботу відповідно до вимог чинного законодавства України та посадових обов’язків в межах своєї компетенції.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян оприлюднюються управлінням культури і туризму облдержадміністрації на сторінці управління на сайті Луганської обласної державної адміністрації.