29 березня 2016, 17:20

Питання для надання методичної та практичної допомоги школам естетичного виховання області

Питання для надання методичної та практичної допомоги школам естетичного виховання області.

 

Рівень організації навчально-виховної та методичної роботи закладу.

1.     Контингент учнів на початок навчального року (двох попередніх та поточного).

2.     Планування навчально-виховної роботи та звітність

3.     Виконання Робочих навчальних планів закладу (середня арифметична кількості педагогічних ставок за два попередні та поточний навчальні роки).

4.     Види та напрями мистецької діяльності відділень, відділів, спеціальностей, класів тощо та рівень їхньої роботи. Облік успішності.

5.     Наявність робочих планів з групових предметів та індивідуальних планів учнів.

 

6.     Методична робота закладу, відділів (відділень).

7.     Навчальні програми з предметів та навчально-методична література відповідно до мистецького спрямування закладу (відділів, відділень, спеціальностей, класів тощо).

8.     Дотримання основних вимог нормативно-правових актів щодо організаційного та методичного забезпечення діяльності закладу.

 

 Результативність навчально-виховної та організаційно-методичної роботи.

1.     Результативність участі учнів у творчих змаганнях.

2.     Учнівські колективи та їхня творча активність.

3.     Підготовка  вступу учнів до вищих навчальних закладів мистецького спрямування

4.     Організаційно-методична робота педагогічних працівників.

 

Рівень управлінської діяльності.

1.     Робота керівників з визначення завдань і перспектив розвитку закладу.

2.     Використання керівниками нормативних документів.
Підготовка документів, що регламентують діяльність закладу.

3.     Трудові книжки, накази, тарифікація, облік педагогічного навантаження.

4.     Робота педагогічної ради.

5.     Забезпечення прав і свобод працівників закладу. Колективний договір.

6.     Робота органів громадського самоврядування (ради трудового колективу та/або профспілкової організації).

 

 

Рівень кадрового забезпечення.

1.     Якісний склад педагогічних працівників.

2.     Освітній рівень педагогічних працівників.

3.     Організація роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

4.     Проходження педагогічними працівниками атестації.

5.     Ведення педагогічними працівниками документації.

6.     Штатний розпис. Особові справи педагогічних працівників.

 

Рівень матеріально-технічного забезпечення.

7.     Загальний стан будівель і приміщень. Естетичний вигляд та оформлення навчальних приміщень, інформаційних стендів.

8.     Обладнання, інвентар, музичні інструменти, технічні засоби навчання, устаткування тощо відповідно до мистецького спрямування закладу