24 лютого 2017, 11:00

Впровадження музейної педагогіки у навчально-виховний процес дошкільних навчальних заходів

«Якщо добрі почуття в дитині не виховані в дитинстві, їх ніколи не виховаєш, тому що це по-справжньому людське,

формується в душі одночасно з пізнанням перших і найважливіших істин...» -

Василь Сухомлинський

 

 

Музейна педагогіка – відносно новий, але вже популярний напрям навчально-виховної діяльності. Використання засобів музейної педагогіки в дошкільних закладах дає змогу пробудити в дітях відчуття приналежності до свого роду, до рідної землі, прагнення долучитися до культури українського народу, його історії, традицій. Саме тому, 22 лютого 2017 року на базі Луганського обласного краєзнавчого музею був проведений круглий стіл «Музейні речі для малечі», в якому взяли участь методисти дошкільних навчальних закладів, наукові співробітники музею та методисти районного відділу освіти.

Актуальність круглого столу полягала в тому, що сьогодні чи не найважливішими і найактуальнішими напрямами роботи у сфері музейної педагогіки є духовно-моральне та громадсько-патріотичне виховання. Адже від того, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості. Завдання, що стояли перед музейними працівниками та освітянами полягала в необхідності підвищити професійну компетентність вихователів щодо створення музейного середовища у дошкільних навчальних закладах, формування знань про організацію міні-музеїв, розширення знань педагогів про рідний край, поглиблення співпраці з краєзнавчим музеєм. Учасники круглого столу поділилися досвідом створення музею у дошкільному навчальному закладі №4, створення міні-музею в ДНЗ №3 «Дзвіночок», стали складової музейного флешмобу «Старобільск-повітове місто».