ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
РЕЄСТРАЦІЯ СТАТУТУ (ПОЛОЖЕННЯ) РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування Центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєвєродонецьку |
-
|
Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а |
-
|
Інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
середа,п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
-
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративних послуг |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
-
|
Закони України |
«Про свободу совісті та релігійні організації»,
частина перша ст. 14 |
-
|
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
-
|
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
-
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
-
|
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Необхідність визначення правоздатності релігійної організації. |
-
|
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
1. Протокол загальних зборів громадян про утворення релігійної організації - 2 екз.
2. Заява про реєстрацію статуту (положення), в якій вказуються прізвища, імена та по батькові громадян, рік народження, місце проживання та особистий підпис – 3 екз.
3. Статут (положення) релігійної організації - 5 екз.
4. Завірена довідка про місцезнаходження керуючого органу релігійної організації
5. Зміни і доповнення до статутів (положень) релігійних організацій підлягають реєстрації в тому ж порядку і в ті ж терміни, що і реєстрація статутів (положень). |
-
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
За дорученням загальних зборів заяву подає довірена особа. |
-
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі |
У разі платності: |
11.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
-
|
Строк надання адміністративної послуги |
Відповідно до ст.14 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» адміністративний орган у місячний термін розглядає подані документи про реєстрацію статуту (положення) та приймає відповідне рішення і не пізніше як у десятиденний термін письмово повідомляє про нього одержувачів.
У необхідних випадках адміністративний орган може зажадати висновок районної державної адміністрації, виконавчого комітету сільської, селищної, міської рад, а також спеціалістів. У цьому разі рішення про реєстрацію статутів (положень) релігійних організацій приймається у тримісячний термін. |
-
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» у реєстрації статуту (положення) релігійної організації може бути відмовлено, якщо її статут (положення) або діяльність суперечать чинному законодавству. |
-
|
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про реєстрацію або відмову у реєстрації статуту (положення) релігійної організації. |
-
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує письмове повідомлення про реєстрацію або відмову у реєстрації статуту (положення) релігійної організації особисто або поштою. |
|
|
|
|
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
СКАСУВАННЯ РЕЄСТРАЦІЇ СТАТУТУ (ПОЛОЖЕННЯ) РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування Центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєвєродонецьку |
-
|
Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а |
-
|
Інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
середа,п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
-
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративних послуг |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
-
|
Закони України |
«Про свободу совісті та релігійні організації»,
ст. 16 |
-
|
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
-
|
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
-
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
-
|
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Необхідність скасування реєстрації статуту релігійної організації у зв’язку з припиненням її діяльності. |
-
|
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
1. Протокол загальних зборів членів релігійної організації про скасування реєстрації статуту(положення) релігійної організації - 2 екз.
2. Заява про скасування реєстрації статуту (положення) релігійної організації, в якій вказуються прізвища, імена та по батькові громадян, рік народження, місце проживання та особистий підпис – 3 екз.
3. Статут (положення) релігійної організації - 1 екз.
|
-
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
За дорученням загальних зборів заяву подає довірена особа. |
-
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі |
У разі платності: |
11.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
_ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
_ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
_ |
-
|
Строк надання адміністративної послуги |
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. |
-
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Відсутні |
-
|
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про скасування реєстрації статуту (положення) релігійної організації. |
-
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Довірена особа отримує письмове повідомлення про скасування реєстрації статуту (положення) релігійної організації особисто або поштою. |
|
|
|
|
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
«ПОГОДЖЕННЯ СВЯЩЕННОСЛУЖИТЕЛЯМ, РЕЛІГІЙНИМ ПРОПОВІДНИКАМ, НАСТАВНИКАМ, ІНШИМ ПРЕДСТАВНИКАМ ЗАРУБІЖНИХ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ Є ІНОЗЕМНИМИ ГРОМАДЯНАМИ І ТИМЧАСОВО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ НА ПРОПОВІДУВАННЯ РЕЛІГІЙНИХ ВІРОВЧЕНЬ, ВИКОНАННЯ РЕЛІГІЙНИХ ОБРЯДІВ АБО ІНШУ КАНОНІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ»
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування Центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м.Сєвєродонецьк |
-
|
Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а |
-
|
Інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
середа,п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
-
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративних послуг |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
-
|
Закони України |
«Про свободу совісті та релігійні організації»,
частина четверта ст. 24 |
-
|
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
-
|
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
-
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
_ |
Умови отримання адміністративної послуги |
-
|
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Необхідність погодження священнослужителям, релігійним проповідникам, наставникам, іншим представникам зарубіжних релігійних організацій, які є іноземними громадянами і тимчасово перебувають в Україні на проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів або іншу канонічну діяльність (надалі іноземні священнослужителі) |
-
|
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги |
Клопотання керівного органу релігійної організації, що запрошує іноземного священнослужителя щодо надання погодження на його перебування в Україні |
-
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Клопотання подається особисто головою керівного органу релігійної організації або за його дорученням довіреною особою |
-
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі |
У разі платності: |
11.1. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
_ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
_ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
_ |
-
|
Строк надання адміністративної послуги |
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів |
-
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Статут релігійної організації не зареєстрований відповідно до ст. 14 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» |
-
|
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про погодження або відмову в погодженні на перебування іноземного священнослужителя в Україні |
-
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує письмове повідомлення про погодження або відмову в погодженні на перебування іноземного священнослужителя в Україні |
|
|
|
|
|
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Дозвіл на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології), їх територіях та зонах охорони"
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєвєродонецьку |
1. |
Місцезнаходження Центру надання адміністративної послуги |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-19.00 |
cереда, п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративної послуги |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України, Кодекси України |
Закон України "Про адміністративні послуги"; п. 13 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про охорону культурної спадщини", Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності". |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
___ |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
___ |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Розпорядження облдержадміністрації від 20.04.2012 № 427 "Про орган охорони культурної спадщини Луганської обласної державної адміністрації". |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги, зокрема: |
Необхідність отримання Дозволу на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології), їх територіях та зонах охорони |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява суб'єкта звернення.
2. Документ, що підтверджує право власності або право користування пам'яткою місцевого значення.
3. Охоронний договір.
4. Науково-проектна документація.
5. Документ, який засвідчує особу або уповноважену ним особу. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення (довірена особа) подає заяву та документи особисто або надсилає їх поштою. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Надання адміністративної послуги здійснюється безоплатно. |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
____ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
____ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
____ |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Згідно з абз. 2 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" рішення про надання або відмову в наданні дозволу приймається адміністративним органом протягом одного місяця з дня подання фізичною чи юридичною особою відповідних документів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, зокрема: |
1. Відсутність документів перелічених у розділі 9 інформаційної картки.
2. Надання завідомо неправдивої інформації.
Згідно з абз. 3 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" набуття суб’єктом господарювання права на провадження певних дій для здійснення господарської діяльності за декларативним принципом забороняється. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про надання дозволу на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології), їх територіях та зонах охорони або відмова у наданні дозволу. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує письмове повідомлення про надання дозволу (відмову у наданні дозволу) особисто або поштою. |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Погодження відчуження або передачі пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління"
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєверодонецьку |
1. |
Місцезнаходження Центру надання адміністративної послуги |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок, |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
cереда, п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративної послуги |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України, Кодекси України |
Закон України "Про адміністративні послуги"; п. 16 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про охорону культурної спадщини", Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності". |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
___ |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
___ |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Розпорядження облдержадміністрації від 20.04.2012 № 427 "Про орган охорони культурної спадщини Луганської обласної державної адміністрації". |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги, зокрема: |
Необхідність отримання Погодження відчуження або передачі пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява суб'єкта звернення.
2. Документ, що підтверджує право власності або право користування пам'яткою місцевого значення.
3. Охоронний договір.
4. Акт технічного стану пам'ятки.
5. План пам'ятки із зазначенням тієї частини, яка пропонується для зміни права власності, користування або управління пам'яткою.
6. Документ, який засвідчує особу або уповноважену ним особу |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення (довірена особа) подає заяву та документи особисто або надсилає їх поштою. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Надання адміністративної послуги здійснюється безоплатно. |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
____ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
____ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
____ |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Згідно з абз. 2 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" рішення про надання або відмову в наданні погодження приймається адміністративним органом протягом одного місяця з дня подання фізичною чи юридичною особою відповідних документів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, зокрема: |
1. Відсутність документів, перелічених у розділі 9 інформаційної картки.
2. Надання завідомо неправдивої інформації.
3. Невиконання умов охоронного договору.
Згідно з абз. 3 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" набуття суб’єктом господарювання права на провадження певних дій для здійснення господарської діяльності за декларативним принципом забороняється. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про погодження (відмова у погодженні) відчуження або передачі пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує погодження (відмову у погодженні) особисто або поштою. |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони"
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєверодонецьку |
1. |
Місцезнаходження Центру надання адміністративної послуги |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
cереда, п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративної послуги |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України, Кодекси України |
Закон України "Про адміністративні послуги"; п. 9 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про охорону культурної спадщини", Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності". |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
___ |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
___ |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Розпорядження облдержадміністрації від 20.04.2012 № 427 "Про орган охорони культурної спадщини Луганської обласної державної адміністрації". |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги, зокрема: |
Необхідність отримання Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява суб’єкта звернення.
2. Оригінал, або завірена керівником суб'єкта звернення копія програми (проекту) містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт.
3. Документ, який засвідчує особу, або уповноважену ним особу. |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення (довірена особа) подає заяву та документи особисто або надсилає їх поштою. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Надання адміністративної послуги здійснюється безоплатно. |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
____ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
____ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
____ |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Згідно з абз. 2 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" рішення про надання або відмову в наданні погодження приймається адміністративним органом протягом одного місяця з дня подання фізичною чи юридичною особою відповідних документів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, зокрема: |
1. Надання завідомо неправдивої інформації.
2. Загроза знищення (руйнування) пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони внаслідок реалізації програми (проекту) містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт.
Згідно з абз. 3 ст. 6-1 Закону України "Про охорону культурної спадщини" набуття суб’єктом господарювання права на провадження певних дій для здійснення господарської діяльності за декларативним принципом забороняється. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Письмове повідомлення про погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони або відмова у погодженні. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує погодження (відмову у погодженні) особисто або поштою. |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
"Реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок"
(назва адміністративної послуги)
Управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
Центр надання адміністративних послуг у м. Сєверодонецьку |
1. |
Місцезнаходження Центру надання адміністративної послуги |
93400, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк,
бульвар Дружби Народів, 32-а
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік прийому: |
День тижня |
Часи прийому |
понеділок |
9.00-16.00 |
вівторок, четвер |
11.00-18.00 |
cереда, п’ятниця, субота |
8.00-15.00 |
неділя |
вихідний |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративної послуги |
тел.: (06452) 4-43-37, 4-14-37
електронна адреса:ispolkom@sovet.sed.lg.ua,
sdkadmzentr@sovet.sed.lg.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України, Кодекси України |
П. 7 ст. 7 Закону України "Про охорону археологічної спадщини", Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", п. 13 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про охорону культурної спадщини". |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
П. 9 постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 № 316 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних робіт на території пам'ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою на території України" |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
____ |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
Розпорядження облдержадміністрації від 20.04.2012 № 427 "Про орган охорони культурної спадщини Луганської обласної державної адміністрації". |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги, зокрема: |
Необхідність реєстрації дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява суб'єкта звернення.
2. Оригінал дозволу.
3. Документ, який засвідчує особу (власника дозволу або уповноважену ним особу). |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення (довірена особа) подає заяву та документи особисто або надсилає їх поштою. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Надання адміністративної послуги здійснюється безоплатно. |
|
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
____ |
11.2. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
____ |
11.3. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
____ |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, зокрема: |
___ |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Реєстрація оригіналу дозволу на проведення археологічних розвідок, розкопок |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення (довірена особа) отримує зареєстрований дозвіл особисто або поштою. |
||
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Інші матеріали розділу Реєстрація державних та адміністративних послуг
|