15 січня 2016, 11:31

Цінова ситуація на споживчому ринку області станом на 11.01.2016

Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації інформує, що за даними оприлюдненого Державною службою статистики України моніторингу цін на соціально значущі товари за першу декаду січня 2016 року  в   порівнянні з третьою декадою грудня  2015 рокуна контрольованій Україною частині Луганської області склалась наступна цінова  ситуація.

Знизилися ціни на:

   - яйця курячі(на 1,9% - з 24,44грн до 23,97 грн);

   - яловичину(на 3,4% - з 76,22грн до 73,63 грн);

   - свинину(на 3,4% - з 63,02грн до 62,19 грн);

   - дизельне паливо(на 0,3% - з  17,59 грн до 17,53 грн);

   - цукор(на 0,1% - з  15,65грн до 15,64 грн).

Незмінними залишились ціни на :

  - крупи гречані, хліб житній, житньо-пшеничний, хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, борошно пшеничне, рис, сало та ковбаси варені першого ґатунку,  сметану, сир м’який, макаронні вироби.

Також спостерігається незначне подорожчання цін на:

  - масло вершкове (на 0,3%), буряк (на 6,5%), картоплю (на 7,6%), капусту (на 7,1%),  олію соняшникову (на 1,3%), бензин А-95( на 0,1 %), молоко ( на 0,2 %).

   Середні роздрібні ціни на крупу гречану, рис, цукор, моркву, дизельне паливо та бензин А-95 по області входять до трійки найвищих серед інших регіонів України.

   Разом із цим, на Луганщині зафіксовані одні з найдешевших в Україні  ціни намолоко, м’ясо птиці (тушки курячі), яловичину, свинину та макаронні вироби.

   Крім того, в області нижчі за середньоукраїнські ціни на: молоко (на 22,9%), ковбаси варені першого ґатунку (на 15,7%), м’ясо птиці (на 10,8%), яловичину (на 11,9%), свинину (на 10,0%), макаронні вироби (на 6,5%), олію соняшникову (на 6,0%), борошно пшеничне вищого ґатунку (на 5,1%), масло вершкове (на 4,8%), сало (на 2,9%), сметану (на 2,9%), сир м’який (на 0,4%).

   Споживчий ринок області насичений основними продовольчими товарами в достатній кількості, поставки продовольчих товарів стабільні, відсутній товарний дефіцит та ажіотажний попит.