Графік роботи Департаменту охорони здоров’я Луганської обласної державної адміністрації
Початок роботи – 08.30
Закінчення роботи –17.30 (п’ятниця 16.15)
Обідня перерва – 12.30 – 13.15
Адреса: просп. Центральний, 59 (2-й поверх), м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93406
Контактний телефон: (06452) 2-16-11
https://www.facebook.com/dozloda/
Особистий прийом звернень громадян
у Департаменті охорони здоров’я обласної державної адміністрації
Особистий прийом громадян проводиться директором та його заступниками згідно із затвердженим графіком прийому громадян.
На особистий прийом до директора та його заступників уповноваженою посадовою особою (головний спеціаліст відділу з організації надання медичної допомоги дорослому населенню Мамєдова Е.Б.) проводиться запис в установлений графіком день. Дані про особу заявника подаються ним особисто або через уповноваженого представника.
Відповідальна особа, яка здійснює запис громадян на особистий прийом з’ясовує прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до якої посадової особи або структурного підрозділу вже звертався громадянин і яке було прийнято рішення, вивчає документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА
«ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР»
93406, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, 30
«Гаряча» лінія голови Луганської обласної державної адміністрації.
працює в робочі дні з 08:00 до 17:00
Номер телефона «гарячої» лінії:
0 800 505 107 – безкоштовна телефонна «гаряча лінія» голови Луганської обласної держадміністрації
Державна установа «Луганський обласний контактний центр», яка забезпечує роботу «гарячої лінії», відкрила номер 0 800 505 107. Відтепер всі дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів в межах України – безкоштовні.
Мешканцям м.Сєвєродонецька обласний контактний центр надає можливість звертатись на «гарячу лінію» за міським номером 700-007.
Уcі дзвінки на «гарячу лінію» приймають фахівці обласного контакт-центру, надаючи довідково-консультаційну допомогу і приймаючи скарги та пропозиції громадян, передають їх для подальшого опрацювання органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які повинні не тільки надати відповідь заявнику, але й забезпечити вирішення його питання.
Телефонна «гаряча лінія» МОЗ України
Відповідно до наказу МОЗ України від 10.04.2013 № 292 «Про модернізацію роботи системи телефонної «гарячої лінії» МОЗ України» та з метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян в МОЗ діє телефонна «гаряча лінія».
Телефон «гарячої лінії»: 0-800-801-333
Урядова гаряча лінія
01001, м. Київ,
вул. Еспланадна, 8/10
Телефон: 0-800-507-309
Веб-сайт: www.ukc.gov.ua
Нормативно-правова база
щодо розгляду звернень громадян
- Конституція України
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про статус народного депутата України»
- Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
- Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації
||
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
|