На виконання доручень щодо вжиття заходів, направлених на погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах області, в межах своїх повноважень, повідомляємо.
За оперативними даними щотижневого моніторингу станом на 02.10.2009 загальна сума заборгованості із заробітної плати склала 104,2 млн грн, у порівнянні з попередньою звітною датою (25.09.2009) зменшилася на 8,2 млн грн (7,3 %).
По економічно активних підприємствах заборгованість із виплати заробітної плати склала 66,3 млн грн і зменшилася на 7,8 млн грн (або на 10,5 %).
За оперативними даними заборгованість із заробітної плати на підприємствах м. Ровеньки, Міловського та Білокуракинського районів відсутня.
Відсутні борги працівникам економічно активних підприємств Новоайдарського, Новопсковського, районів.
Заборгованість з виплати заробітної плати працівникам підприємств державної та державно-корпоративної форм власності складає 16,3 млн грн і зменшилася на 2,6 млн грн (або на 13,6 %).
По підприємствах комунальної та комунально-корпоративної форми власності сума невиплаченого боргу склала 6,5 млн грн і зменшилася на 0,6 млн грн (або на 8,7 %).
По підприємствах, які проходять процедуру санації або банкрутства сума боргу складає 35,5 млн грн і зменшилася на 0,1 млн грн (або на 0,35 %).
По економічно неактивних підприємствах сума боргу складає 2,4 млн грн, зменшилася на 0,3 млн грн. (або на 11 %).
Найбільші борги із заробітної плати мають підприємства:
ВАТ “Холдингова компанія “Луганськтепловоз” – 6207,9 тис. грн., ЗАТ ГЗФ “Луганська” – 1776,9 тис. грн., ЗАТ “Термо” – 771,5 тис. грн. у м. Луганську, ВАТ “Центральна збагачувальна фабрика “Нагольчанська” – 4443,7 тис. грн, ДХК “Луганськвуглеремонт” – 1759,4 тис. грн у м. Антрациті, ЗАТ “Криворізьке” – 1666,1 тис. грн. у м. Брянці, ЗАТ “Янівське” – 1325,8 тис. грн., МКП “Міськтеплокомуненерго” – 851,1 тис. грн. у м. Красному Лучі, Лисичанське спеціалізоване підприємство “Лисичанськтепломережі” – 1555,1 тис. грн. у м. Лисичанську, ВАТ “Первомайське шахтобудівельне управління” – 1599,3 тис. грн. у м. Первомайську, ДП “Хімічний завод Південниий” – 6018,4 тис. грн. у м. Рубіжному, ТОВ “Комсомольский кам’яний кар’єр” – 1440,0 тис. грн. у м. Свердловську, Сєвєродонецьке Дочiрнє пiдприємство спецiалiзоване управлiння “Електромонтаж” N448 АТЗТ “Донбаспромелектромонтаж” – 2095,1 тис. грн у м. Сєвєродонецьку, ТОВ “Iнтермет” – 1003,8 тис.грн., Акцiонерне товариство закритого типу “Стахановський машинобудівельний завод” – 1247,0 тис. грн. у м. Стаханові, ВАТ “Групова збагачувальна фабрика “Білоріченська” – 1823,2 тис. грн. у Лутугинському районі, Структурний пiдроздiл шахта “Перевальська” ДП “Луганськвуглебудреструкторизацiя” – 1229,0 тис. грн у Перевальскому районі, ТДВ “Попаснянський вагоноремонтний завод” – 2513 тис. грн у Попаснянському районі.
Міськими та районними комісіями з питань забезпечення своєчасності та повноти сплати податків і погашення заборгованості із заробітної плати та соціальних виплат протягом тижня проведено 8 засідань, у тому числі в містах: Антрациті, Краснодоні, Красному Лучі, Первомайську, Лисичанську, Свердловську та Лутугинському, Перевальському районах.
На засіданнях комісій заслухано керівників: КП „Краснодонське будівельно-монтажне управлінь, КП ”Проектбуд” у м. Краснодоні, ТОВ “Комсомольський кам’яний кар’єр” КП”Свердловський агробуд”, ДП ”Екотех”. ПП „Авангард Свердловськ”, ВАТ „Свердловськекологія” у м. Свердловську, ВАТ ЦЗФ „Нагольчанська”, ТОВ „Пневматика”, ДП „Комфорт” КП ЖЕК №5 Управління житлово-комунального господарства у м. Антрациті.
З метою здійснення контролю за додержанням законодавства про працю спеціалісти управлінь праці та соціального захисту населення міст та районів області провели перевірки на 22 підприємствах. Для вжиття заходів до керівників, які порушують законодавство про працю, матеріали перевірок ТОВ „Шахтореммаш” у м Красний Луч, ВП „Шахта Фащевська” ДП „Луганськвугілля” у Перевальському районі направлено до органів прокуратури на місцях.
Робота по погашенню заборгованості із заробітної плати на підприємствах області триває та знаходиться на постійному контролі облдержадміністрації.