Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіяльністьСоціально-трудові відносиниСоціально-трудові відносини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

ОпитуванняОпитування
Дитяча гаряча лінія

Сьогодні: четвер, 28 листопада 2024
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіяльністьСоціально-трудові відносини

 
Соціально-трудові відносини

23 02 2010,13:37 | Проект Регіональної угоди між Луганською обласною державною адміністрацією, обласними об’єднаннями організацій роботодавців (ч.2)

 

продовження
 
ПРОЕКТ
РЕГІОНАЛЬНА УГОДА
між Луганською обласною державною адміністрацією,
 обласними об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців,
обласними профспілковими об’єднаннями
 та обласними профспілковими організаціями
на 2010 - 2012 роки
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
4. Соціальні права і гарантії життєвого рівня населення
 
Сторони домовилися
 
4.1. Сприяти збереженню мережі санаторіїв-профілакторіїв, їх технічному переобладнанню покращенню їх лікувально-діагностичної бази та підвищенню кваліфікації медичних працівників. Через представників у правлінні обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності при затвердженні бюджету Фонду та регіональної Програми відновлення здоров’я застрахованих осіб та членів їх сімей на 2010 рік брати участь у розподілі асигнувань на санаторно-курортне лікування застрахованих осіб і членів їх сімей, часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв, ДЮСШ, дитяче оздоровлення.
Облдержадміністрація, міськвиконкоми та райдержадміністрації
 
4.2. Забезпечують стовідсоткове відшкодування підприємствам житлово-комунального господарства, транспорту нарахованих пільг та субсидій на оплату наданих послуг у розмірах витрат підприємств, пов`язаних з їх наданням.
4.3. Забезпечують відповідно до Державного бюджету України пільги, компенсації і гарантії, на які згідно з законами України мають право окремі працівники бюджетних закладів, щодо знижок оплати за користування житлом, паливом, телефоном, за комунальні послуги і безкоштовний проїзд транспортом лише у тих випадках, коли грошові доходи цих працівників є меншими від величини прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, за рахунок та в межах бюджетних асигнувань на утримання цих бюджетних установ.
4.4. Облраді керуючись ст.. 43 ч.2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та згідно Закону України «Про концесії» здійснювати контроль за виконанням умов концесіонного договору від 21.03.2008 № 4 (по покращенню водозабезпечення та водовідведення Луганської області).
 
Облдержадміністрація
 
         4.5. Здійснює оздоровлення в обласній комунальній установі «Незабудка» дітей-інвалідів, дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей.
4.6. Сприяє своєчасному наданню пільг, виплаті компенсацій і оздоровленню осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Організовує забезпечення житлом інвалідів і переселенців у межах надходження коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи й соціального захисту населення.
4.7. Впроваджує за участю місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування реальний механізм фінансування організації оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій в оздоровчих установах винятково на договірній основі.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 323 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку і оздоровлення дітей в Україні» передбачає в обласному і місцевих бюджетах необхідні для цієї мети кошти та забезпечує повне фінансування відпочинку дітей пільгових категорій до завершення оздоровчого сезону.
         4.8. Забезпечує при формуванні бюджету області виділення асигнувань для фінансування оздоровлення дітей і підлітків у період літніх канікул та для організації відпочинку дітей, у тому числі дітей-сиріт, на санаторне лікування дітей-інвалідів і оздоровлення дітей диспансерної групи у санаторіях області та обласному оздоровчому центрі “Южний”, а також виділення дотацій на часткове здешевлення вартості відпочинку та оздоровлення дітей працівників бюджетної сфери.
         Рекомендує міськвиконкомам і райдержадміністраціям передбачати у місцевих бюджетах кошти на належне забезпечення роботи позаміських дитячих оздоровчих закладів, що знаходяться у комунальній власності територіальних громад.
         4.9. Рекомендує місцевим радам передбачати в бюджетах міст і районів необхідні кошти для забезпечення безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей із малозабезпечених сімей - учнів 1- 4 класів.
         4.10. Відповідно до Державного бюджету України забезпечує за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого палива та рідкого пічного палива і скрапленого газу, фінансування витрат:
- з пільг, пов’язаних з придбанням і реалізацією твердого палива та рідкого пічного палива і скрапленого газу, виходячи з розрахунку вартості однієї тонни твердого палива та одного балону скрапленого газу на домогосподарство на рік, а особам, які мають таке право згідно із статтею 48 Гірничого закону України, - із розрахунку вартості 3,1 тонни вугілля на побутові потреби на домогосподарство;
- з наданням населенню житлових субсидій готівкою для відшкодування витрат на їх придбання, виходячи з натуральних норм, затверджених обласною держадміністрацією.
         При цьому місцеві органи влади та органи місцевого самоврядування мають право:
- встановлювати більші норми на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу особам, які мають право на пільги та житлові субсидії відповідно до чинного законодавства, за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів;
- надавати пільги на тверде та рідке пічне побутове паливо та скраплений балонний газ у натуральному виразі або готівкою за бажанням громадян.
         Особам, що мають право на пільгове забезпечення вугіллям на побутові потреби, які мешкають в будинках із централізованим, газовим або электро-опаленням відшкодовувати витрати відповідно до Закону України «Про престижність шахтарської праці».
         4.11. Сприяє встановленню у житловому фонді індивідуальних приладів обліку використання води, газу та тепла за рахунок громадян, у тому числі - в кредит, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України від 19.02.1996 №7 «Про стан впровадження в побуті лічильників газу, води, тепла й заходах щодо розширення їхнього виробництва» і розпорядженнями облдержадміністрації від 08.02.1996р. №95 - Р та від 23.04.1996р. №468.
         4.12. Проводить спільно з Федерацією профспілок області узгоджені дії щодо стабілізації цін на споживчі товари та послуги першої необхідності, житлово-комунальні та транспортні послуги.
Рекомендує місцевим органам самоврядування не допускати необґрунтованого підвищення цін і тарифів на товари та послуги, що реалізуються населенню, попередньо розглядаючи ці питання з міськими і районними експертними радами із залученням до них представників профспілкових органів координаційних рад профспілок та об’єднань споживачів.
4.13. Сприяє вдосконаленню медичного і торгового обслуговування за місцем проживання інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни й осіб, що мають особливі заслуги перед Батьківщиною, наданню спеціалізованим крамницям, які обслуговують цю категорію населення, пільг в оплаті за комунальні послуги та сплати податку на землю.
         4.14. Забезпечує прийняття рішень про утримання, передачу або ліквідацію закладів (установ) охорони здоров’я, які знаходяться на балансі підприємств і організацій державної та колективної форм власності, за участі об’єднань профспілок і трудових колективів.
         Разом з Міністерством вугільної промисловості України розробляє програму й здійснює передачу об’єктів соціальної сфери підприємств вугільної промисловості до комунальної власності у 2010 та наступних роках.
         4.15. Рекомендує місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування розглядати питання щодо придбання у комунальну власність оздоровчих закладів для дітей, учнів та студентської молоді, а також закладів культури і спорту за згоди трудових колективів і профспілкових органів.
4.16. Сприяє спільно з виконкомами міських рад і райдержадміністраціями
відрахуванню роботодавцями відповідно до статті 44 Закону України «Про професійні спілки, їх права і гарантії діяльності»профспілковим комітетам коштів на культурно-масову, фізкультурну іоздоровчу роботу в розмірах, передбачених колективними договорами (угодами), але не менше 0,3 відсотка фонду оплати праці. При цьому особливу увагу приділяти бюджетним організаціям.
4.17. Сприяє разом з місцевими органами виконавчої влади частковому фінансуванню ДЮСШ і СДЮШОР обласних рад спортивних об’єднань профспілок “Україна”, “Спартак” і “Колос” у межах бюджетних асигнувань на виплату заробітної плати тренерам-викладачам на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2006 № 1594 “Про затвердження Державної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2007 – 2011 роки ”.
4.18.Рекомендує міськвиконкомам і райдержадміністраціям приймати рішення про заборону продажу на вулицях без обладнання торгових місць нефасованої продукції та продукції, яка швидко псується, і товарів складного асортименту, а також заборону несанкціонованої торгівлі на вулицях, у першу чергу - продуктами харчування.
         4.19. Не допускає без погодження з відповідними профспілковими органами прийняття рішень про ліквідацію, перепрофілювання, передачу іншому власнику об’єктів соціально-культурної сфери, які належать підприємствам, установам і організаціям.
4.20. Організовує проведення конкурсів по перевезенню на постійних автобусних маршрутах у приміському та міжміському внутрішньо-обласному сполученні. Здійснює контроль за виконанням перевізниками законодавчих та нормативних актів, забезпеченням безпеки руху та наданням встановлених пільг, дотриманням автоперевізниками всіх форм власності Правил перевезення пасажирів у частині виконання графіків та регулярності руху транспорту.
4.21. Сприяє укладанню договорів між райдержадміністраціями та міськвиконкомами і перевізниками всіх форм власності на забезпечення пільгових перевезень пасажирів міським та приміським транспортом, а також наданню місцевим перевізникам субвенцій на покриття витрат, пов’язаних з перевезенням пільгового контингенту.
4.22. Міськвиконкомам і райдержадміністраціям (або установам їх правонаступникам) передбачати у місцевих бюджетах, кошти на утримання житлового фонду й відшкодування житлово-комунальним підприємствам сум наданих населенню житлових субсидій і пільг у розмірах затрат підприємств, пов`язаних з їх наданням.
4.23. Формує на 2010 та наступні рокирегіональну програму підтримки будівництва житла та реконструкції житлового фонду, побудованого в 60-70-ті роки. Сприяє залученню регіональних будівельних організацій у пріоритетному порядку до реалізації інвестиційних проектів житлового та промислового будівництва.
4.24. Рекомендує органам місцевого самоврядування:
– здійснювати впровадження економічно обґрунтованих тарифів на житлово-комунальні послуги з одночасним використанням всіх можливих резервів здешевлення вартості послуг та підвищення їх якості;
– відшкодування втрат підприємств, які пов’язані з затвердженням цін/тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування зобов’язані відшкодовувати суб’єктам господарювання (житлово-комунальним підприємствам) за рахунок коштів, передбачених у відповідних місцевих бюджетах, згідно ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. 191 Господарського Кодексу України, ст. 9 Закону України «Про ціни та ціноутворення».
4.25. Організовує в містах та районах області діяльність робочих груп представників Сторін Угоди по вивченню економічного обґрунтування тарифів на водопостачання і водовідведення, опалення, гаряче водопостачання, які встановлені місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, забезпечив в них участь представників профспілок та об`єднань споживачів.
4.26. Забезпечує контроль за відповідністю норм споживання та тарифів на житлово-комунальні послуги їх реальним обсягам і якості.
Включити представників Сторін до складу регіональної комісії з питань реалізації державної політики в житлово-комунальному господарстві і на міському пасажирському транспорті при облдержадміністрації.
Встановлює в області умови зменшення оплати населенням за житлово-комунальні послуги у випадку їх ненадання або надання не в повному обсягу, зниження їх якості, у відповідності із ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
4.27. Територіальним контролюючим організаціям, установам в межах наданих повноважень і компетенції інформувати щокварталу Федерацію профспілок області з питань чинників зміни цін на споживчому ринку, Головному управлінню житлово-комунального господарства – про моніторинг тарифів на житлово-комунальні послуги.
4.28. Забезпечує виконання «Загальнодержавної програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства», «Програмою реформування теплового господарства Луганської області», «Програми реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства Луганської області», Регіональної програми «Питна вода Луганщини».
 
Сторона роботодавців       
 
         4.29. Бере участь у підготовці проектів законів щодо розмірів страхових внесків на окремі види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
         4.30. Сприяє виконанню соціальних програм, які здійснюються на території області, включенню до колективних договорів зобов’язання надавати соціальні пільги та допомогу ветеранам підприємств, інвалідам виробництва, пенсіонерам, які працювали на цих підприємствах, а також здійснювати медичне обслуговування та лікування в медчастинах за місцем роботи. Проводити роботу щодо збереження та реконструкції оздоровчих таборів, спортивних споруд, санаторіїв-профілакторіїв які знаходяться на їх балансі.
 
Профспілкова сторона
 
         4.31. Приймає участь у роботі обласної координаційної ради з питань соціального захисту населення, вносить конкретні пропозиції з реалізації встановлених пільг і компенсацій.
         4.32. Організовує громадський контроль за виконанням законодавства при поліпшенні житлових умов і наданні житлових приміщень громадянам, а також роботу представників профспілкових органів у житлових комісіях міських рад і райдержадміністрацій.
         4.33. Сприяє організації оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на місцевій оздоровчій базі, включаючи санаторії, профілакторії, турбази та відомчі оздоровчі табори.
         4.34. Забезпечує спільно з облдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування, галузевими комітетами і радами профспілок, керівниками підприємств, установ і організацій підготовку та функціонування в літній період необхідної кількості дитячих оздоровчих закладів усіх типів для відпочинку й оздоровлення не менше 40 тисяч дітей і підлітків. Сприяє роботі відомчих дитячих здравниць, санаторіїв-профілакторіїв, будинків і баз відпочинку, закладів культури та спорту, дитячих дошкільних установ.
         4.35. Здійснює навчання начальників таборів з методики управління роботою здравниць, впровадження новаторських програм оздоровчої та виховної роботи в дитячих колективах.
         4.36. Бере участь у вирішенні питань, пов’язаних з передачею до комунальної власності міст і районів культурно-просвітницьких, спортивних, лікувально-оздоровчих установ, що перебувають на балансі підприємств і організацій.
4.37. Перевіряє спільно з державними контролюючими органами роботу установ торгівлі, громадського харчування, охорони здоров’я, дитячих закладів, гуртожитків, транспортних підприємств, підприємств побутових послуг.
4.38. Здійснює разом з галузевими комітетами профспілок, профкомами:
- фінансування утримання закладів культури і спорту за рахунок коштів профспілкового бюджету та господарських органів;
- включення до колективних договорів (угод) зобов’язань адміністрацій підприємств, установ і організацій відповідно до статті 44 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» по відрахуванню профспілковим організаціям коштів на культурно-масову й фізкультурну роботу в розмірі не менше 0,3 відсотка фонду оплати праці;
- проведення різноманітних культурно-масових і спортивних заходів у трудових колективах, закладах культури і спорту профспілок, у тому числі - обласної спартакіади серед трудящих і спартакіади серед керівників галузевих комітетів і рад профспілок.
 
5. Охорона праці, здоров’я та екологічна безпека
 
Сторони домовилися
5.1. Основними напрямами діяльності в сфері охорони праці та здоров’я є:
– формування та реалізація регіональної політики охорони праці та здоров’я;
– створення належних, безпечних та здорових умов праці на підприємствах області всіх форм власності;
– забезпечення прав працівників у відповідності до вимог законодавства в сфері охорони праці, здоров’я, умов праці та відпочинку;
– профілактика та попередження розповсюдження ВІЛ-інфекції СНІДу та туберкульозу на робочих місцях;
– профілактика та попередження розвитку професійно обумовленої патології на промислових підприємствах області, у тому числі гострих та хронічних професійних захворювань.
5.2.Сторони вважають за необхідне політику у сфері відносин, які регулюють робочий час, його режими і облік, час відпочинку, проводити з урахуванням забезпечення прав трудящих на розумну тривалість робочого часу, конституційного права на відпочинок відповідно до норм законодавства України і міжнародних стандартів. Основними напрямами діяльності Сторін є:
– встановлення для трудящих підприємств, установ і організацій, зайнятих на роботах з нормальними умовами праці в одну зміну, нормальної тривалості робочого часу, що не перевищує 40 годин в тиждень. У разі встановлення меншої норми тривалості робочого часу в колективних договорах відповідно до ч. 2 ст. 50 КЗпП України забезпечити збереження рівня заробітної плати;
– недопущення зниження тривалості робочого тижня, окрім виняткових випадків у зв’язку з тимчасовими фінансово-економічними труднощами з дотриманням вимог ст. 32 КЗпП України. При цьому тривалість робочого тижня повинна встановлюватися не менше, ніж 32 години і на термін, що не перевищує трьох місяців протягом року, з оплатою за   відпрацьований час відповідно до законодавства і колективного договору;
– сприяння встановленню в колективних договорах скороченого на одну годину робочого дня або 4-денного робочого тижня із збереженням заробітку для жінок, які мають дітей у віці до 14 років і дітей-інвалідів;
– з метою збереження балансу робочого часу і часу відпочинку керуватися нормами робочого часу, які щорічно обчислюються Міністерством праці і соціальної політики України, а також рішеннями Уряду з цих питань. Встановлювати в колективних договорах норми тривалості робочого часу на кожний календарний рік з розподілом по місяцях (з використанням місячних норм для розрахунку годинних тарифних ставок робітників);
– забезпечення відповідності локальних Правил внутрішнього трудового розпорядку чинному законодавству та особливостям діяльності підприємства, установи, організації. Не допускати зменшення видів часу відпочинку та їх тривалості, введення необумовлених тривалих перерв в роботі, не обґрунтованого залучення до наднормових робіт і робіт у вихідні і святкові дні. Перерва для відпочинку та харчування не може бути менше 30 хвилин.
5.3. Провадити роботу щодо вжиття заходів з забезпечення обов’язкового проведення попередніх та періодичних медичних оглядів працівників підприємств, установ, організацій.
Рекомендувати включення в колективні договори порядку відшкодування витрат працівників на оплату попередніх медичних оглядів згідно з наказом МОЗ України від 21.05.07 № 246.
5.4. Забезпечити контроль за організацією навчання і перевіркою знань посадових осіб підприємств, організацій і установ (незалежно від форм власності), а також представників профспілок з питань охорони праці.
5.5. Забезпечити організацію та проведення Дня охорони праці. Рекомендувати місцевим державним адміністраціям і органам місцевого самоврядування, роботодавцям та профспілковим організаціям проводити міські, районні та виробничі огляди-конкурси з охорони праці.
5.6. Забезпечити організацію та здійснення відомчого контролю за параметрами шкідливих виробничих факторів на усіх без винятку промислових об’єктах.
         5.7. Розглядати на засіданнях обласної ради з питань безпечної життєдіяльності населення питання про стан охорони праці на виробництві, виробничого травматизму та професійної захворюваності, невиробничого травматизму за участі місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування, профспілок, територіального управління Держгірпромнагляду та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань, вживати відповідних заходів до його поліпшення.
Облдержадміністрація
5.8. Розробляє заходи щодо охорони праці в рамках програм соціально-економічного і культурного розвитку міст і районів.
Передбачає в місцевих бюджетах кошти на охорону праці працівників бюджетної сфери в розмірах не менше 0,2 відсотка від фонду оплати праці, що виписати окремим рядком.
5.9. Сприяє та здійснює контроль за спрямуванням на охорону праці також коштів в обсягах не менше 0,5 відсотка від суми реалізованої продукції на всіх підприємствах незалежно від форм власності (окрім бюджетних) або фізичними особами, які використовують найману працю, та окрім того, не менше 3 відсотків від сум реалізованої продукції та державної підтримки на підприємствах вугільної галузі, перш за все, на придбання засобів індивідуального й колективного захисту.
5.10. Відповідно до чинного законодавства здійснює державний контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими й важкими та особливо шкідливими й особливо важкими умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, якості проведення атестації робочих місць, за умовами праці та додержанням законодавства з питань охорони праці.
5.11.На виконання програми заходів з боротьби зі СНІДом і національної програми по боротьбі з туберкульозом відповідно до Указу Президента України від 11.05.00 № 679 «Про невідкладні заходи щодо боротьби з туберкульозом» вживає заходів для поліпшення умов праці працівників протитуберкульозних закладів, забезпечення спецодягом, засобами індивідуального захисту, а працюючих з хімічними речовинами – безкоштовним молоком, а також вирішує питання їх обов’язкового державного страхування за професійною ознакою відповідно до законодавства.
5.12. При проведенні реєстрації колективних договорів підсилити контроль за включенням в них комплексних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних чинників виробничого середовища.
5.13. Забезпечує гласність, зокрема через засоби масової інформації, щодо стану умов, охорони праці, навколишнього середовища на підприємствах регіону.
5.14. Здійснює заходи щодо створення безпечних умов під час проведення святкових, культурних та спортивних заходів, використання скрапленого газу в закладах громадського харчування, торгівлі, пересувних торгівельних закладах, в місцях масового перебування людей.
5.15. Зобов’язує організаторів масових заходів забезпечити безпечні умови при їх проведенні.
5.16. Забезпечує проведення систематичних перевірок технічного стану устаткування дитячих та спортивних майданчиків, атракціонів в парках культури і відпочинку, з метою визначення їх відповідності вимогам безпечної експлуатації.
Розробляє Порядок реєстрації та введення в експлуатацію стаціонарних та пересувних атракціонів за участю представників органів Держгірпромнагляду.
 
Сторона роботодавців
5.17. Забезпечує розробку за участю сторін колективного договору і реалізацію комплексних заходів по досягненню встановлених нормативів та підвищенню існуючого рівня охорони праці на підприємствах всіх форм власності, забезпечуючи обов`язкове перерахування грошових коштів, передбачених пунктами 5.8 та 5.9 даної угоди..
5.18. Спільно з профспілковими комітетами передбачає в колективних договорах зобов’язання по забезпеченню:
–       проведення аудиту охорони праці;
–       проведення за рахунок підприємства навчання з питань охорони праці посадових осіб і трудящих, зокрема представників профспілок (громадських інспекторів праці) зі збереженням за ними середньої заробітної плати за час навчання;
–       економічного стимулювання працівників підприємств, зокрема представників профспілок, за активну участь і ініціативу в здійсненні заходів щодо підвищення рівня безпеки та поліпшення умов праці;
–       відшкодування витрачених трудящими коштів на проведені при прийомі на роботу медичного, наркологічного та психіатричного оглядів.
5.19. Забезпечує своєчасне (не менше одного разу на п’ять років) проведення атестації робочих місць за умовами праці, проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій, проведення фотографій робочого часу робітникам працюючим на ЕВМ з метою надання додаткових відпусток і покращення умов праці на підприємствах, в установах і організаціях всіх форм власності.
5.20. Забезпечує додержання встановленого порядку розслідування, обліку, аналізу нещасних випадків виробничого та невиробничого характеру, виконання заходів безпеки з метою запобігання травматизму працівників. Сприяє за участі профспілок навчанню та перевірці знань з питань охорони праці посадових осіб, що займаються організацією безпечного ведення робіт.
5.21. Забезпечує 100 відсоткову своєчасну сплату внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань за встановленими розмірами.
5.22. Забезпечує трудящих підприємств, установ, організацій засобами індивідуального захисту згідно Типових галузевих норм безкоштовної видачі робітникам і службовцям спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту.
5.23. Сприяє пріоритетному укладанню договорів на придбання спецодягу і спецвзуття між підприємствами-споживачами та фабриками-виробниками, розташованими на території Луганської області.
Дотримується у своїй діяльності вимог ст. 8 Закону України «Про охорону праці» в частині забезпечення працюючих спецодягом, засобами індивідуального та колективного захисту.
5.24. Забезпечує на підприємствах області незалежно від форм власності роботу комісій з охорони праці у відповідності до «Типового положення про комісію з питань охорони праці підприємства», затвердженого наказом Держгірпромнагляду № 55 від 21.03.2007.
5.25. Забезпечує дотримання вимог порядку введення і безпечної експлуатації атракціонів, як об’єктів підвищеної небезпеки.
 
Профспілкова сторона
 
5.26. Бере участь у розробці та виконанні заходів щодо поліпшення охорони праці, навколишнього середовища, скорочення виробничого травматизму, професійної захворюваності в регіонах області.
5.27. Організовує громадський контроль за дотриманням роботодавцями законодавчих та інших нормативних актів про охорону праці, створення безпечних і нешкідливих умов праці, належних санітарно-побутових умов на виробництві для працівників, забезпечення їх засобами колективного та індивідуального захисту, за реалізацією прав працівників на охорону здоров’я, санаторне лікування та працевлаштування згідно з медичними висновками з відображенням цих положень у колективних договорах.
5.28. Забезпечує участь представників профспілок у:
– роботі комісій з перевірки знань з охорони праці; у розслідуванні кожного нещасного випадку на виробництві відповідно до чинного законодавства;
– розробці та контролі за виконанням програм поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на підприємствах;
– опрацюванні, прийнятті нових, перегляді та скасуванні чинних галузевих нормативних актів з питань умов та охорони праці;
-        проведенні навчання представників профспілок з питань охорони праці, нарад, семінарів;
– заходах з питань охорони праці, які проводять організація роботодавців та органи виконавчої влади;
– підготовці пропозицій щодо перегляду тарифів на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання;
– опрацюванні складових Національної програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.
5.29. Забезпечує разом з галузевими профспілками участь представників профспілок у прийнятті до експлуатації нових і реконструйованих промислових об’єктів.
5.30. Через профспілкових представників вносить пропозиції до наглядової ради та правління з метою посилення соціального захисту працівників Фондом соціального страхування від нещасного випадку, забезпечення цільового використання коштів цього Фонду.
 
6. Молодіжна політика
 
Сторони домовилися
 
6.1. Організовувати консультування молоді з питань підприємницької та фермерської діяльності і сприяти створенню молодіжних громадських об’єднань, спрямованих на підтримку малого підприємництва тощо.
6.2. Приймати норми Генеральної та галузевих угод щодо питань оплати праці, як мінімальні гарантії при укладанні колективних договорів на підприємствах та в організаціях. Встановлювати фонд оплати праці на умовах, визначених колективними договорами.
6.3. Забезпечувати встановлення для працівників, які молодші 18 років, скорочений робочий час з оплатою в такому ж розмірі, як працівникам відповідних категорій при повній тривалості щоденної праці. відповідно до законодавства.
6.4. Вживати заходів стосовно надання додаткових соціальних гарантій і пільг для молодих працівників, у тому числі - бронювання робочих місць на підприємствах для працевлаштування молодих громадян, які закінчили або припинили навчання у середніх загальноосвітніх школах, професійно-технічних закладах освіти, звільнились зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби і яким надається перше робоче місце, дітей (сиріт), які залишились без піклування батьків, а також осіб, яким виповнилось п’ятнадцять років і які за згодою одного з батьків або особи, яка їх заміняє, можуть, як виняток, прийматися на роботу.
6.5. Забезпечувати захист прав та інтересів неповнолітніх, у тому числі - дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, при вступі та під час навчання у професійно-технічних та вищих учбових закладах.
 
Облдержадміністрація
 
6.6. Рекомендує міськвиконкомам і райдержадміністраціям передбачати у місцевих бюджетах кошти на кредитування програми сприяння молодіжному житловому будівництву й домагається поступового підвищення розмірів їх кредитування.
6.7. Здійснює профорієнтаційну роботу серед учнів старших класів загальноосвітніх шкіл. Разом з об’єднаннями роботодавців проводить роботу щодо реалізації права випускників закладів професійно-технічної освіти й учбових закладів І - ІV рівнів акредитації щодо отримання першого робочого місця. Спільно з роботодавцями забезпечує допомогу професійно-технічним та вищим учбовим закладам усіх рівнів акредитації в проведенні виробничої практики, що оплачується, на підприємствах та в організаціях області незалежно від форми власності згідно з діючим законодавством про професійну освіту.
6.8. Забезпечує щорічне збільшення на 1 - 2 % обсягу державного замовлення на навчання в учбових закладах I -IV рівнів акредитації.
6.9. Здійснює перевірки підприємств, установ та організацій області щодо виконання норм трудового законодавства та Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні».
 
7. Механізм реалізації та контроль виконання Угоди
 
7.1. Положення цієї Угоди поширюються на всіх суб’єктів, що перебувають у сфері дії Сторін, і обов’язкові для керівництва та виконання.
7.2. Сторони раз на півроку розглядають стан виконання Угоди на засіданні обласної тристоронньої допоміжної ради із соціально-економічних питань, про що складається протокол і визначаються додаткові заходи щодо реалізації невиконаних положень.
 Про хід виконання зобов’язань Угоди інформуються трудящі області через засоби масової інформації. Підсумки виконання Угоди за півріччя та рік з ініціативи будь-якої Сторони можуть розглядатися на спільних зустрічах (“круглих столах ”) за участі зацікавлених відомств і окремих керівників підприємств.
7.3. Розбіжності та спірні питання, що виникають під час реалізації цієї Угоди, розв’язуються шляхом проведення консультацій і переговорів. Відповідальність Сторін за невиконання положень Угоди визначається згідно із чинним законодавством.
7.4. Сторони домовляються про обов’язкове попереднє ознайомлення з проектами рішень, що приймаються ними, з метою вивчення, урахування точки зору іншої Сторони та виключення умов протистояння ( конфлікту).
Щокварталу Сторони надають на безоплатній основі наявну статистичну інформацію з питань, що є предметом цієї Угоди.
7.5. Положення Угоди, пов’язані зі змінами в законодавстві чи формуванні бюджету, можуть за взаємною домовленістю Сторін переглядатися шляхом внесення узгоджених змін.
7.6. Угода підписується по одному примірнику для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, та реєструється в установленому порядку в Міністерстві праці та соціальної політики України.
Сторони визнають право організацій роботодавців та профспілкових об’єднань, які зареєстровані в Луганському обласному управлінні юстиції зі статусом обласних і які не брали участі у переговорах, приєднатися до дії цієї Угоди протягом усього терміну її дії, якщо вони візьмуть на себе зобов’язання щодо її виконання у порядку згідно з додатком 2.
7.7. Текст зареєстрованої Угоди публікується в обласній газеті «Наша газета» та профспілковій газеті «Єдинство».
 
8. Заключні положення
 
8.1. З метою координації діяльності щодо колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин та вдосконалення соціального діалогу Сторони домовилися :
8.1.1. Проводити консультації з питань розроблення проектів законів України, інших нормативно-правових актів, які стосуються соціально-економічних і трудових відносин, соціального захисту громадян та екологічної безпеки.
8.1.2. Створювати умови для реалізації прав і гарантій діяльності профспілок та організацій роботодавців, визначених законодавством.
8.2. Сторони домовилися сприяти розвитку соціального діалогу та недопущенню протизаконних дій по відношенню до організацій профспілок та роботодавців щодо ущемлення їх прав, визначених діючим законодавством.

18.05.2017,17:45 | Статистичні дані із заборгованості заробітної плати на підприємствах Луганської області станом на 01 квітня 2017 року в порівнянні із початком року
05.04.2017,08:38 | Статистичні дані із заборгованості заробітної плати на підприємствах Луганської області станом на 01.03.2017 у порівнянні з початком року
13.03.2017,15:54 | Статистичні дані із заборгованості заробітної плати на підприємствах Луганської області станом на 01.02.2017 у порівнянні з початком року
13.02.2017,09:41 | Роз’яснення Мінсоцполітики щодо окремих питань практичної реалізації змін у законодавстві стосовно оплати праці
06.02.2017,08:45 | Порівняння статистичних даних із заборгованості заробітної плати на підприємствах Луганської області у 2017 році з даними на 2016 рік
16.08.2016,11:56 | Розрахунок норми тривалості робочого часу на 2017 рік
04.08.2016,10:12 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01.08.2016
15.07.2016,08:48 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 11.07.2016
12.04.2016,09:18 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 11.04.2016
21.03.2016,08:54 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 21.03.2016
17.02.2016,11:14 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 01.02.2016
16.01.2016,11:10 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 04.01.2016
25.12.2015,16:32 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 30.11.2015
04.11.2015,14:07 | Про призначення матеріального забезпечення на підставі листків непрацездатності, виданих лікувально-профілактичними закладами, розташованими на непідконтрольній території
02.11.2015,16:06 | Моніторинг погашення заборгованості із виплати заробітної плати станом на 02.11.2015

|| Наступна сторінка
Сторінки:
12345678910

Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist

Інші матеріали розділу Діяльність

© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера