В області створена система реабілітаційної допомоги дітям-інвалідам, яка базується на основних принципах діяльності: своєчасності, безперервності, послідовності та доступності в наданні комплексної реабілітаційної допомоги дітям з фізичними та розумовими вадами. реабілітації дітей з вадами фізичного та розумового розвитку, надає підтримку родинам, які виховують дітей з особливими потребами.
31 жовтня поточного року в Головному управлінні праці та соціального захисту населення облдержадміністрації відбувся учбовий семінар за участю директорів центрів соціальної реабілітації для дітей –інвалідів. На теперішній час в містах і районах області працює 12 Центрів соціальної реабілітації для дітей-інвалідів, а саме: Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів „Надія” Краснолуцької міської ради, комунальна установа „Алчевський центр соціальної реабілітації дітей - інвалідів”, комунальна установа „Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Рубіжанської міської ради”, Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Сєвєродонецької міської ради, комунальна установа „Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів Стаханівської міської ради”, Лутугинська районна комунальна установа „Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів „Надія”, комунальна установа „Станично-Луганський районний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів”, комунальна установа „Луганський міський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів”, Білокуракинський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів, Комунальна установа «Луганський обласний центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Відродження», Комунальна установа “Центр соціальної реабілітації інвалідів” в м. Краснодон, Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Сонечко» м. Ровеньки .
У поточному році реабілітаційні послуги отримали більше 1100 дітей –інвалідів. До кінця поточного року планується отримання реабілітаційних послуг ще 500 дітьми – інвалідами.
Завданням Центрів є здійснення якісних заходів, спрямованих на коригування фізичних та розумових порушень розвитку дітей-інвалідів, навчання їх основних соціальних та побутових навичок, розвиток здібностей, підготовка до здобуття освіти, створення передумов для їх поступової інтеграції у суспільство.
|