Інформація
Департаменту соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у І півріччі 2013 року
№
п/п
|
Показник
|
І півріччя
2013 р
|
І півріччя
2012 р
|
Результат
|
+, -
|
%
|
1.1
|
Надійшло звернень громадян, всього, в т.ч.:
|
2861
|
2041
|
820
|
40,2
|
1.2
|
письмові
|
1911
|
1805
|
106
|
5,9
|
1.3
|
на особистому прийомі
|
950
|
236
|
714
|
302,5
|
1.4
|
Кількість звернень з найбільш актуального питання, яке порушують громадяни, та його назва
|
*
|
-
|
-
|
-
|
1.5
|
Кількість звернень, що надійшли до Департаменту від мешканців регіону, в розрахунку на 10 тисяч населення
|
8,3
|
7,8
|
-
|
-
|
|
Довідково :кількість населення регіону
|
2300 тис.
|
1.6
|
Кількість звернень народних депутатів України
|
54
|
64
|
-10
|
15,6
|
2.1
|
Із загальної кількості звернень-звернення з пенсійних питань
|
161
|
327
|
-166
|
50,8
|
2.2
|
Звернення з пенсійних питань в розрахунку на 10 тисяч пенсіонерів
|
2,2
|
4,4
|
-
|
-
|
|
Довідково: кількість пенсіонерів в регіоні
|
719 тис.
|
3.1
|
Із загальної кількості звернень:
надійшло повторно
|
28
|
35
|
3
|
8,6
|
3.2
|
колективні
|
60
|
31
|
29
|
93,5
|
3.3
|
Виконано із порушенням визначеного строку
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3.4
|
перевірено з виїздом на місце
|
3
|
2
|
1
|
50
|
3.5
|
надійшло від вищестоящих органів
|
1122
|
1188
|
-66
|
5,6
|
3.6
|
надійшло від газет, інших ЗМІ
|
8
|
1
|
7
|
700
|
3.7
|
надійшло через мережу Інтернет
|
4
|
3
|
1
|
33,3
|
4.1
|
Проведено особистих прийомів громадян директором Департаменту (його заступниками), в т.ч.:
|
361
|
64
|
297
|
464,1
|
4.2
|
спільних з народними депутатами України
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4.3
|
виїзних прийомів громадян
|
1
|
-
|
1
|
100
|
4.4
|
Довідкова інформація про розміщення графіків прийому громадян керівниками в ЗМІ та на сайті (дата, назви видань)
|
Інформація розміщено на web-сайті Луганської ОДА., зміни здійснюються оперативно
|
5.1
|
Кількість випадків притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6.1
|
Кількість діючих “гарячих” прямих телефонних ліній зв’язку з громадянами, телефонів довіри тощо
|
2
|
2
|
-
|
-
|
6.2
|
Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації
|
7
|
6
|
1
|
16,7
|
* 778 – питання надання матеріальної допомоги
|