11 червня 2015, 08:58

Проведено опитування працівників управлінь соцзахисту населення щодо поліпшення якості умов праці та шляхів підвищення ефективності роботи

Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації продовжує працювати над поліпшенням якості умов праці та шляхами підвищення ефективності роботи. Саме з цією метою проведено анкетування працівників органів соціального захисту населення обласної держадміністрації, райдержадміністрацій та міських рад Луганської області. Опитування проведено з 15 по 30 квітня 2015 року серед 440 працівників обласного, міського та районного рівнів.

 

За результатами опитування щодо технічних умов роботи встановлено, що в міських та районних управліннях майже всі працівники забезпечені особистими робочими місцями. Винятком є Марківське управління, де робочими місцями забезпечено 81% працівників, а також Новоайдарське (92%) та Станично-Луганське (50%) управління. Жодне управління не забезпечено комп’ютерами на 100%. Найкраще із опитаних забезпечені Рубіжанське та Старобільське управління. Найгірше комп’ютерне забезпечення у Станично-Луганського, Марківського та Попаснянського управлінь. Тяжкою є ситуація із підключенням працівників до мережі Інтернет. Найгірше доступом до всесвітньої мережі забезпечені Троїцьке та Міловське управління; найкраще – Старобільське та Біловодське. Найбільш забезпечені доступом до сканування, копіювання, друку документів працівники Рубіжанського та Біловодського управлінь.

 

Загалом, найскрутнішою з усіх позицій є ситуація в Новоайдарського, Станично-Луганського та Попаснянського управлінь, що пояснюється активністю бойових дій на території цих районів.

 

Не дивлячись на труднощі із технічним забезпеченням, 58% співробітників управлінь соцзахисту населення опрацьовують 50 і більше звернень та надають консультацій протягом місяця, що говорить про велике навантаження на кожну штатну одиницю.

 

Результати опитування щодо стажу роботи в органах соціального захисту населення демонструють позитивну динаміку стосовно збереження кадрового потенціалу управлінь в містах та районах області. Більшість опитаних (43%) працюють в органах соцзахисту населення 11 років і більше. Разом з тим, у Новоайдарському та Попаснянському районах, де були найактивніші бойові дії та значна частка населення виїхала за межі населених пунктів, управління вимушені були оновлювати кадровий склад. У Новоайдарськму управлінні переважна більшість співробітників працюють в органах соцзахисту до 1 року, а в Попаснянському – від 1 до 5 років. 43% робітників Департаменту соцзахисту населення ОДА працюють в органах соцзахисту від 1 до 5 років.

 

39% працівників управлінь оцінюють якість зворотного зв’язку із Департаментом як середній. Така оцінка є наслідком відсутності повноцінного матеріально-технічного забезпечення Департаменту, а також оновлення його кадрового складу.

 

Серед проблем, що називали працівники у процесі співпраці з Департаментом, найпоширенішою як серед керівного складу, так і спеціалістів, є відсутність повноцінної роботи Луганського обласного комп’ютерного інформаційно-обчислювального центру.

 

Результати проведеного опитування є підґрунтям для подальшого удосконалення роботи Департаменту, міських та районних управлінь соціального захисту населення. Анкетування проведено в рамках співпраці з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Додатково з метою підвищення якості обслуговування громадян проведено анкетування клієнтів управлінь соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконкомів міських рад Луганської області.

 

Яна Соловйова