Питання роботи АТ «Ощадбанк» у контексті соціальних виплат розглядалося в облдержадміністрації на традиційному брифінгу для ЗМІ. Про це розповіли начальник філії Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк» Ірина Бондар та директор Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Елеонора Поліщук.
Ірина Бондар нагадала, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України банк визначено уповноваженим банком з виплати пенсій, приймання документів на виплату щомісячної адресної допомоги переміщеним особам. Для зручності клієнтів запроваджено реєстрацію в Контакт-центрі або на офіційному сайті Ощадбанку для призначення дати, часу відвідувань, адреси установи для подання пакетів документів та відкриття рахунку. Разом з тим громадяни можуть скористатися звичною формою обслуговування у відділеннях Ощадбанку.
З початку роботи з переміщеними громадянами банком створено додаткові робочі місця та нові операційні вікна. Були відкриті два нові відділення: мобільне відділення у Станиці Луганській та мобільний пересувний підрозділ, який обслуговував мешканців міста Золотого три рази на тиждень, а також два рази на тиждень – мешканців смт Трьохізбенки.
Найбільше навантаження в роботі з переселенцями у виплаті пенсій, заробітних плат тощо відчувають відділення банку у Сєвєродонецьку, Біловодську, Станиці Луганській, Марківці та Міловому. Ірина Бондар наголосила, що вона усвідомлює усю важливість соціальної місії банку, тому з листопада введено ще 14 робочих місць на територіях, контрольованих українською владою, та розглядається питання відкриття двох відділень банку в Сєвєродонецьку та одного у Лисичанську.
За матеріалами прес-служби обласної військово-цивільної адміністрації
|