18 квітня 2016, 13:54Звіт про виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
|
Звіт про хід виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
1. Основні дані
Метою Програми є створення належних умов для оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, покращання стану матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, підвищення рівня кваліфікації кадрів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, створення умов для збереження діючих та відновлення роботи непрацюючих дитячих оздоровчих закладів.
Програму розроблено на виконання законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 323 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні»; затверджено Розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 01.09.2015 № 374.
Програму розраховано на 2015-2016 роки. Виконавці програми: Департаменти: соціального захисту населення, освіти і науки, охорони здоров’я облдержадміністрації; Головне управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Луганській області, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області; виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації; власники (засновники), керівники дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
2. Виконання завдань і заходів
Протягом 2015 – 2016 років заплановано реалізацію наступних завдань і заходів:
забезпечення повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, шляхом придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області та інших регіонів України за рахунок коштів обласного, міських та районних бюджетів;
збереження мережі існуючих дитячих оздоровчих закладів;
проведення семінарів для директорів, методистів та вожатих дитячих оздоровчих закладів;
проведення перевірок умов перебування дітей в оздоровчих закладах області;
проведення підсумкових конкурсів та визначення переможців літнього відпочинку та оздоровлення дітей серед райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення, профспілкових організацій, дитячих оздоровчих закладів;
постійне інформування населення про дитячу оздоровчу базу області та її можливості.
Ефективність реалізації програми обумовлена рівнем фінансування її заходів.
На організацію та проведення літньої оздоровчої кампанії 2015 року було передбачено виділення коштів з бюджетів всіх рівнів у сумі 10245,8 тис. грн., у тому числі з державного бюджету – 2716,1 тис. грн., обласного – 4552,4 тис. грн., місцевих бюджетів – 2977,3 тис. грн. Фактично профінансовано у 2015 році: з державного бюджету (на організацію оздоровлення дітей пільгових категорій в ДП «УДЦ «Молода гвардія») 2409,9 тис. грн., з обласного бюджету (на придбання оздоровчих путівок для дітей – сиріт та позбавлених батьківського піклування, вихованців інтернат них закладів області системи освіти) – 1368,5 тис. грн., з місцевих бюджетів – 4003,1 тис. грн. Загальна сума бюджетних коштів – 7781,5 тис. грн. Крім того, на виконання заходів програми залучено коштів підприємств та інших джерел 11115,1 тис. грн. Загальні витрати на виконання програми у 2015 році – 18896,6 тис. грн.
Протягом року оздоровленням та відпочинком були охоплені 17953 дитини шкільного віку, або 30,1% від загальної кількості дітей оздоровчого віку. З них – 10949 дітей, які потребують особливої уваги та підтримки (або 41% дітей пільгових категорій).
Із загальної кількості дітей, охоплених оздоровленням та відпочинком, 9964 – діти, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки (або 37,3% від загальної кількості дітей пільгових категорій). З них оздоровлені 3821 дітей, охоплені відпочинком – 6143 дитини:
- 1079 – діти – сироти та позбавлені батьківського піклування;
- 522 - діти – інваліди;
- 2249 - діти з багатодітних та малозабезпечених сімей;
- 139 - діти, постраждалі від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
- 4 - діти, батьки яких загинули при виконанні службових обов’язків;
- 2164 – діти, що перебувають на диспансерному обліку;
- 5 – безпритульні та бездоглядні діти;
- 2899 - обдаровані діти;
- 836 - діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
Крім того, оздоровленням та відпочинком були охоплені 950 дитини внутрішньо переміщених осіб та 35 дітей, батьки яких беруть участь в проведенні антитерористичної операції.
Мережа дитячих закладів оздоровлення та відпочинку влітку 2015 року складалася з 4 позаміських закладів та 174 закладів відпочинку з денним перебуванням. Крім того, було організовано оздоровлення близько 1000 дітей Луганщини в Волинській, Чернівецькій, Хмельницькій, Житомирській, Полтавській, Рівненській, Тернопільській, Черкаській, Закарпатській областях, а також - за кордоном.
3. Оцінка ефективності виконання
Обласну програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2015-2016 роки «Луганське літо» було затверджено наприкінці сезону літнього оздоровлення дітей. Незважаючи на це, оздоровчу кампанію 2015 року було організовано та проведено на належному рівні. Про це свідчить загальний рівень охоплення дітей області послугами з оздоровлення та відпочинку, а також недопущення випадків травматизму та епідускладнень в діючих закладах оздоровлення та відпочинку дітей. Вважаємо за необхідне продовжити виконання всіх заходів програми для поліпшення ситуації в сфері дитячого оздоровлення у 2016 році.
4. Фінансування
На організацію та проведення літньої оздоровчої кампанії 2015 року було заплановано виділення коштів з бюджетів всіх рівнів у сумі 10245,8 тис. грн., у тому числі з державного бюджету – 2716,1 тис. грн., обласного – 4552,4 тис. грн., місцевих бюджетів – 2977,3 тис. грн. Фактично профінансовано у 2015 році: з державного бюджету (на організацію оздоровлення дітей пільгових категорій в ДП «УДЦ «Молода гвардія») 2409,9 тис. грн., з обласного бюджету (на придбання оздоровчих путівок для дітей – сиріт та позбавлених батьківського піклування, вихованців інтернатних закладів області системи освіти) – 1368,5 тис. грн., з місцевих бюджетів – 4003,1 тис. грн. Загальна сума бюджетних коштів – 7781,5 тис. грн. Крім того, на виконання заходів програми залучено коштів підприємств та інших джерел 11115,1 тис. грн. Загальні витрати на виконання програми у 2015 році – 18896,6 тис. грн.
На організацію оздоровлення дітей - сиріт та позбавлених батьківського піклування, вихованців інтернатних закладів області системи освіти було передбачено фінансування у сумі 4552,4 тис. грн. У зв’язку з значним скороченням кількості таких дітей було профінансовано 1368,5 тис. грн. Видатки з місцевих бюджетів збільшилися порівняно з запланованими на 1025,8 тис. грн.
Надати порівняльний аналіз фінансування порівняно з попередніми роками не є можливим, оскільки базу даних втрачено. Крім того, літню оздоровчу кампанію 2014 року було фактично зірвано у зв’язку з проведенням на території області військових дій.
5. Пропозиції щодо забезпечення подальшого виконання
Для забезпечення подальшого виконання Програми необхідно:
- підвищення ефективності міжвідомчої координації дій органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій у вирішенні завдань організації якісного оздоровлення дітей та підлітків;
- поєднання організаційних, фінансових та інших можливостей органів державної влади та місцевого самоврядування, власників дитячих оздоровниць у проведенні реконструкції існуючих закладів дитячого оздоровлення і відпочинку з метою підвищення рівня комфортності умов перебування дітей у цих закладах, вдосконалення змісту роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, впровадження новітніх технологій оновлення здоров’я дітей, виховної роботи, організації дозвілля, медичного обслуговування та харчування;
- удосконалення існуючої системи закупівлі та розподілу путівок в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів та у разі потреби щодо коригування завдань та заходів.
Крім того, під час формування місцевих бюджетів важливо не допустити зменшення фінансування літнього оздоровлення дітей, а також передбачити видатки для організації дітей, які зареєстровані як тимчасово переміщені особи, а також дітей, батьки яких беруть безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції.
Виконавець:
Завідувач сектору оздоровлення
пільгових категорій громадян ___________ І.П. Поливянчук
(посада ) (підпис) (ініціали та прізвище)
01 березня 2017, 13:13
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)
докладніше »
01 березня 2017, 13:11
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік
докладніше »
09 лютого 2017, 13:59
Звіт про виконання у 2016 році Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота»
На виконання пункту 4 розпорядження голови обласної державної адміністрації-керівнику обласної військово-цивільної адміністрації від 12.08.2016 № 468 «Про затвердження Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота» Департамент соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації (далі - Департамент) надає звіт про хід виконання заходів зазначеної Програми у 2016 році.
Метою програми є забезпечення населення області якісними та доступними соціальними послугами через відновлення інфраструктури, удосконалення діючої системи, створення умов для безперешкодного доступу до об’єктів соціальної сфери.
докладніше »
01 лютого 2017, 09:11
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
Таблиця 1. Основні показники ринку праці
№ з/п
Найменування
показника
2011
звіт
2012
звіт
2013
очікуване
2014
прогноз
2015
звіт
20161
січень-вересень
2017
прогноз
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1.
Чисельність зайнятого населення віком 15 – 70 років (у середньому за період), тис. осіб, усього,
1002,2
1008,6
1008,6
1008,6
306,3
299,92
306,3
з неї зайнятого населення працездатного віку
920,8
925,8
925,8
925,8
283,3
281,32
283,3
2.
Рівень зайнятості, у % до чисельності населення:
віком 15 – 70 років
57,3
58,5
58,5
58,5
54,6
55,82
54,6
працездатного віку
65,5
66,0
66,0
66,0
64,1
63,72
64,1
віком 15 – 24 роки
33,4
34,5
34,5
34,5
---
---
---
3.
Чисельність безробітного населення віком 15 – 70 років, визначена за методологією МОП (у середньому за період), тис. осіб, усього,
70,3
68,5
68,5
68,5
56,4
57,42
56,4
працездатного віку
70,2
68,5
68,5
68,5
56,2
57,42
56,2
4.
Рівень безробіття, визначений за методологією МОП, у % до чисельності економічно активного населення:
віком 15 – 70 років
6,6
6,4
6,4
6,4
15,6
16,12
15,6
працездатного віку
7,1
6,9
6,9
6,9
16,6
16,92
16,6
віком 15 – 24 роки
14,6
11,1
11,1
11,1
---
---
---
1 Без урахування частини зони проведення антитерористичної операції.
2 Дані можуть бути уточнені.
докладніше »
01 лютого 2017, 09:07
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
ІІІ Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року
№
з/п
Найменування заходу
Інформація щодо виконання
І. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створених робочих місць
1.
Організовувати круглі столи, наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та провадження підприємницької діяльності
Організовано та проведено 9 круглих столів, 34 семінари за участю представників місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації підприємницької діяльності.
2.
Сприяти створенню суб’єктів підприємницької діяльності з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності
Протягом 2016 року одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності отримали 35 безробітних, з них: 15 осіб –учасники АТО; 9 осіб – ВПО та 1 особа з інвалідністю.
3.
Організовувати проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад
Протягом 2016 року взяли участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру 5,5 тис. безробітних осіб, з них кожен другий – жінка, кожен третій – особа соціально незахищених категорій, кожен четвертий – молодь у віці до 35 років.
4.
Запровадити стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт шляхом компенсації роботодавцям фактичних витрат у розмірі єдиного внеску
1січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24.12.2015р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» яким внесено ряд нововведень до чинного законодавства України, зокрема до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Відповідно до прийнятих змін встановлено єдину ставку нарахування ЄСВ у розмірі 22%, що застосовується до бази нарахування ЄСВ передбаченої статте 7 Закону про ЄСВ, що суттєво знизало навантаження на фонд заробітної плати для роботодавців незалежно від класу професійного ризику виробництва. При цьому скасовано утримання ЄСВ з доходів застрахованих осіб.
Незмінними залишились спеціальні ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування для:
підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюються у розмірі 8,41% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів;
для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УГОС в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної численності працюючих і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці, встановлюються у розмірі 5,3% бази нарахування єдиного внеску;
для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш 50% загальної чисельності працюючих і за умовами, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,5% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів.
докладніше »
16 грудня 2016, 13:47
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
докладніше »
16 грудня 2016, 13:46
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)
докладніше »
22 серпня 2016, 11:47
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року
докладніше »
22 серпня 2016, 11:44
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)
докладніше »
10 травня 2016, 08:46
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року
докладніше »
10 травня 2016, 08:40
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року
докладніше »
18 квітня 2016, 13:54
Звіт про виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
Звіт про хід виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
1. Основні дані
Метою Програми є створення належних умов для оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, покращання стану матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, підвищення рівня кваліфікації кадрів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, створення умов для збереження діючих та відновлення роботи непрацюючих дитячих оздоровчих закладів.
Програму розроблено на виконання законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 323 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні»; затверджено Розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 01.09.2015 № 374.
Програму розраховано на 2015-2016 роки. Виконавці програми: Департаменти: соціального захисту населення, освіти і науки, охорони здоров’я облдержадміністрації; Головне управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Луганській області, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області; виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації; власники (засновники), керівники дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:52
Звіт про виконання у 2015 році Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016р. Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки
1. Основні дані
Регіональна цільова програма соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки (далі – програма) затверджена рішенням Луганської обласної ради від 27.05.20№ 5/26.
Метою програми є покращення медичного обслуговування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, висвітлення дій органів державної влади та місцевого самоврядування щодо вирішення соціальних проблем зазначеної категорії громадян і формування патріотичних почуттів серед населення області.
2. Виконання завдань і заходів
Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Департамент масових комунікацій, Управління культури, національностей та релігій, Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
Другий етап програми (2013-2015 роки), передбачає забезпечення належного рівня соціального захисту громадян, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які проживають на території області, підвищенню їх рівня життя, вихованню почуття патріотизму та національної свідомості у підростаючого покоління.
Станом на 01.01.2016р. на підконтрольній території області органам державної влади України на обліку знаходиться 3985 громадян, які мають право на пільги згідно з ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Протягом дії Програми було виконано наступні завдання:
Правовий захист
- надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності серед осіб, які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС;
Соціальний захист
- сприяння розвитку та підтримки статутної діяльності, покращення умов роботи громадських організацій із захисту прав постраждалих громадян;
- формування у населення почуття громадської свідомості на прикладі подвигу ліквідаторів;
- сприяння духовного розвитку молоді, виховання любові до Батьківщини та готовності до її захисту;
Медичний захист
- посилення уваги до проблем оздоровлення та лікування постраждалих громадян;
- поліпшення умов діагностування постраждалих осіб.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:50
Звіт про виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року
Звіт про хід виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року.
1. Основні дані
Програма зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року, затверджена рішенням Луганської обласної ради шостого скликання, дев'ятнадцята сесія, від 21.08.2013 № 19/20.
Метою Програми є забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, підвищення економічної активності населення, сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості населення шляхом вжиття заходів щодо державного регулювання ринку праці.
Відповідальним виконавцем Програми визначено Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації. Співвиконавцями Програми є Луганський обласний центр зайнятості, Головне управління статистики у Луганській області, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, інші структурні підрозділи облдержадміністрації – Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму, Департамент агропромислового розвитку, Департамент освіти і науки, Департамент масових комунікацій, виконкоми міських рад та райдержадміністрації.
2. Виконання завдань і заходів
За 2015 рік у рамках виконання завдань і заходів Програми:
– організовано «круглі столи», наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та впровадження підприємницької діяльності;
– надано сприяння особам з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності;
– запроваджено стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентно-спроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт шляхом компенсації роботодавцю фактичних витрат у розмірі єдиного внеску;
– організовано проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад;
– забезпечено професійне навчання осіб із числа безробітних та осіб тимчасово переміщених з окупованих територій та районів проведення АТО за новими професіями, які користуються попитом на ринку праці.
– забезпечено ефективне співробітництво органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадянам.
Програмою було передбачено реалізацію інвестиційних проектів в галузі агропромислового виробництва метою яких було створення нових робочих місць, але роботу призупинено, оскільки території на яких планувалось впровадження цих проектів знаходяться на непідконтрольній українській владі території.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:47
Зві про виконання у 2015 році Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки.
1. Основні дані
Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки (далі - Програма), затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 26.08.2015 № 368. Метою Програми є забезпечення реалізації в Луганській області державної політики у сфері соціального захисту учасників АТО, сприяння їх інтеграції у суспільство.
2. Виконання завдань і заходів
Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації.
Програма спрямована на поступове вирішення основних проблем у сфері соціального захисту учасників АТО.
Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме:
- правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової освіти учасників антитерористичної операції;
- соціальному – підтримка уставної діяльності громадських організацій, надання матеріальної допомоги громадян зазначеної категорії;
- медичному – збереження, покращання здоров’я учасників антитерористичної операції шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування;
- транспортно-побутовому – надання пільг на належному рівні на транспортні послуги учасникам АТО з обмеженими фізичними можловостями.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного, міських та районних бюджетів.
Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 23913,48 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:44
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки.
1. Основні дані
Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку (далі - Програма), затверджена рішенням обласної ради від 24.02.2014 № 10/35. Зміни від 09.11.2012 № 15/23. Метою Програми є поліпшення умов життя вказаних категорій громадян шляхом захисту їх прав у соціальній, правовій та культурній сферах.
2. Виконання завдань і заходів
Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації.
Другий етап Програми (2014-2016 роки) – передбачає поліпшення життєдіяльності ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом забезпечення необхідними медичними засобами та наданням додаткових соціальних гарантій.
Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме:
- правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку;
- соціальному – підтримка уставної діяльності ветеранських організацій, здійснення благодійних акцій, обідів, матеріальної підтримки громадян зазначеної категорії;
- медичному – збереження здоров’я ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування;
- транспортно-побутовому – забезпечення належного надання пільг на транспортні послуги ветеранам війни, праці, ветеранам військової служби, пенсіонерам та громадянам похилого віку.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів.
Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 14618,21 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:37
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ про результати виконання Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
1. Основні дані
Мета Програми: покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів.
Рішення про розроблення Програми: «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Концепції про права інвалідів» на період до 2020 року», «Про місцеве самоврядування в Україні».
Програму затверджено: рішенням Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23.
Розробник та головний виконавець програми: департамент соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації.
Учасники програми: управління з питань преси та інформації, департамент охорони здоров'я, управління комунікацій з громадкістю, департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
Термін виконання програми: 2012-2015 роки.
докладніше »
03 серпня 2015, 09:02
ЗВІТ про хід виконання у 1 півріччі 2015 року Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
1. Основні дані
Комплексна обласна програма соціального захисту та реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 -2015 роки (далі - програма), затверджена рішення Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23.
Метою програми є покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів та рахунок коштів з інших джерел.
Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Управління з питань преси та інформації, Департамент охорони здоров'я, Управління комунікацій з громадкістю, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
докладніше »
05 грудня 2013, 15:24
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту рішення «Про заключний звіт про результати виконання обласної програми «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки»
Рішенням обласної ради від 01.06.2007 року № 13/17 було затверджено обласну програму «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки (далі- Програма).
Фінансування заходів Програми здійснювалося з обласного та місцевих бюджетів. На реалізацію заходів Програми протягом 2007-2012 років фактично використано з усіх джерел фінансування 3517, 347 тис. грн, що склало 47,3 % від запланованих коштів.
докладніше »
29 лютого 2012, 12:27
Звіт щодовиконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастьрофи, на 2011 - 2015 роки
Проведені перші підсумки виконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки.
В області проживає біля 14 тисяч постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них інвалідів – більше 4 тисяч; потерпілих дітей нараховується біля 2 тисяч, з них 29 дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з впливом аварії на ЧАЕС.
докладніше »
18 липня 2011, 12:46
ЗВІТ про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки
Станом на 01.07.2011 на обліку в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій області знаходиться 104903 ветерана війни (проти 116995ветеранів війни відповідно на 01.07.2010), у тому числі:
- інвалідів війни – 10021;
- учасників бойових дій – 11575;
- учасників війни – 68586;
- членів сімей загиблих (померлих) – 14703;
- ветеранів праці – 254731;
- ветеранів військової служби – 2083;
- пенсіонерів та громадян похилого віку – 532401.
Чинним законодавством на органи праці та соцзахисту населення покладено функції ведення персоніфікованого обліку отримувачів пільг. На сьогодні у цілому по області в реєстр внесено інформацію майже о 650685 громадянах, які мають право на пільги за 23 законами України по 87 категоріях.
Створення бази даних пільговиків надало можливість контролювати цільове використання бюджетних коштів при здійсненні розрахунків з підприємствами-постачальниками пільгових послуг.
Найбільш вагомі пільги, якими користуються вказані категорії громадян, – це пільги з оплати за житлово-комунальні послуги, забезпечення паливом, санаторно-курортним лікуванням та низка інших.
докладніше »
18 березня 2010, 18:42
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки.
докладніше »
||
Архів по роках:
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Інші матеріали розділу Діючі регіональні програми
|