09 лютого 2017, 13:59Звіт про виконання у 2016 році Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота»
|
На виконання пункту 4 розпорядження голови обласної державної адміністрації-керівнику обласної військово-цивільної адміністрації від 12.08.2016 № 468 «Про затвердження Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота» Департамент соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації (далі - Департамент) надає звіт про хід виконання заходів зазначеної Програми у 2016 році.
Метою програми є забезпечення населення області якісними та доступними соціальними послугами через відновлення інфраструктури, удосконалення діючої системи, створення умов для безперешкодного доступу до об’єктів соціальної сфери.
Програма включає перелік завдань і заходів, виконання яких дозволить зменшити соціальну напругу серед клієнтів соціальних установ, шляхом покращання якості надання соціальних послуг за основними напрямками, а саме:
Правовим – підвищення рівня правової обізнаності клієнтів шляхом проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи (навчання, консультації, «круглі столи» тощо). Протягом 2016 року було проведено 3 наради з підвищення рівня правової обізнаності клієнтів установ соціальної сфери (Старобільський районний райони територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Новопськовський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Дмирівський психоневрологічний інтернат).
Соціальні послуги - комплекс заходів з надання допомоги особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, з метою розв'язання їхніх життєвих проблем.
Соціальні послуги надають установами та закладами соціальної сфери, сьогодні триває робота стандартизації соціальних послуг та переведення установ на систему надання соціальних послуг в рамках Державних стандартів.
Сьогодні соціальні послуги в області надають обласні стаціонарні заклади, територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг), центри соціальної реабілітації дітей з інвалідністю та інші соціальні установи.
Так наприклад, згідно ЗУ "Про реабілітацію інвалідів в Україні" реабілітація інвалідів - система медичних, психологічних, педагогічних, фізичних, професійних, трудових заходів, спрямованих на надання особам допомоги у відновленні і компенсації порушених або втрачених функцій організму, усуненні обмежень їх життєдіяльності для досягнення і підтримки соціальної і матеріальної незалежності, трудової адаптації і інтеграції в суспільство.
Одним з основних завдань законодавства України з питань реабілітації інвалідів є: створення умов для усунення обмежень життєдіяльності інвалідів, відновлення і компенсації їх порушених або втрачених здібностей до побутової, професійної, громадської діяльності. Ця політика реалізується через своєчасність, безперервність і комплексність відновних заходів, а також доступність реабілітаційних послуг, відповідність їх змісту, рівня і об'єму фізичним, розумовим, психічним можливостям і стани здоров'я інваліда, дитини-інваліда.
Центрами соціальної реабілітації дітей – інвалідів здійснюються заходи щодо підвищення правової грамотності батьків, діти яких є клієнтами цих установ.
Соціальним – підтримка діяльності громадських організацій, відновлення обласної інфраструктури з метою надання соціальних послуг, у тому числі вузькоспеціалізованих;
З метою підтримки громадських організацій Департаментом соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації було взято участь в 5 заходах організованих громадськими організаціями в 2016 році. Окрім того, Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації постійно співпрацює з низкою громадських організацій, так наприклад: ГО «Ветерани Чорнобиля Луганщини»; Луганська обласна молодіжна ГО інвалідів «Асоціація молодих інвалідів Східного-Донбасу – Схід»; Сєвєродонецька територіальна первинна організація Українське товариство сліпих та інших.
В 2016 році знайдено приміщення для оренди із відновлення роботи Луганського обласного центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів, тривають заходи із юридичного оформлення права оренди і реєстрації центру.
Продовження робота щодо здійснення заходів для повноцінного відновлення роботи Луганського обласного центра соціально-псилогічної допомоги, так зокрема в 2016 році знайдено приміщення для подальшої передачі у власність зазначеного центру та протягом 2016 року тривають заходи щодо юридичного оформлення документів з цього приводу.
Охорони здоров’я і реабілітації – поліпшення якості медичного, соціального обслуговування осіб з інвалідністю та інших соціальних груп шляхом впровадження інноваційних соціальних послуг на обласному та місцевому рівнях («соціальне таксі», відкриття відділень денного перебування тощо).
Охорона здоров’я і реабілітація здійснюється за кількома основним напрямками:
1. Виконання індивідуальних програм реабілітації знаходиться під контролем фахівців на всіх рівнях надання медичної допомоги.
В області проводяться медичні огляди дітей-інвалідів, які проходять реабілітацію та здійснюється при необхідності, стаціонарне лікування.
Медична реабілітація дітей-інвалідів здійснюється в спеціалізованих відділеннях, лікувально-профілактичних закладах області, УДСЛ «ОХМАТДИТ», інституті ПАГ (педіатрії, акушерства, гінекології), інших профільних інститутах АМН України, у відділеннях реабілітації, підпорядкованих системі охорони здоров’я, праці та соціального захисту населення, в місцевих санаторіях та санаторно-курортних закладах, підпорядкованих МОЗ України.
Діти-інваліди, які потребують постійного лікування, за основним захворюванням, забезпечуються медичними препаратами. Але реалізація ІПР в повному обсязі по деяким класам захворювань утруднена у зв’язку з недостатнім фінансуванням системи охорони здоров’я та низьким рівнем життя сімей, де виховуються інваліди.
Діти-інваліди офтальмологічної групи здобувають освіту та лікування в обласному учбово-реабілітаційному центрі «Хрусталік» (м. Рубіжне). Ця категорія хворих дітей знаходиться під постійним наглядом лікарів-офтальмологів Луганської обласної дитячої клінічної лікарні та співробітників кафедри очних хвороб Луганського державного медичного університету.
2. Центри соціальної реабілітації дітей-інвалідів, та здійснення заходів із соціальної реабілітації дітей з інвалідністю та «дітей групи ризику».
З метою вдосконалення роботи центрів соціальної реабілітації дітей -інвалідів та впровадження в їхніх умовах моделі раннього втручання затверджено наказ Мінсоцполітики від 24.06.2015 № 653 «Про затвердження Змін до Типового положення про центр соціально реабілітації дітей - інвалідів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.07.2015 № 814\27259 та надано доручення до місцевих центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів щодо впровадження моделі раннього втручання. За 2016 рік реалізація даної моделі сприяла попередженню інвалідизації понад 50 дітям з загрозою інвалідності, а послуги з соціальної реабілітації отримали понад 400 дітей з інвалідністю.
Розвиток соціальних послуг в містах і районах області
У системі Департаменту соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації станом на 01.01.2017 функціонує 10 обласних стаціонарних установ:
- 4 будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (кількість ліжко-місць – 295);
- 6 інтернатів психоневрологічного профілю (кількість ліжко-місць – 993).
Планова кількість підопічних становить 1288 ліжко-місць.
Постійно вживаються заходи щодо покращення умов проживання, соціально-медичного обслуговування та матеріального забезпечення престарілих та інвалідів в стаціонарних установах області.
Підопічні обласних стаціонарних установ забезпечені усім необхідним для підтримки життєдіяльності:
- комунально-побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення, радіофікація, тепло - водопостачання тощо);
- цілодобовим медичним обслуговуванням, консультативною допомогою, стаціонарним лікуванням на базі закріплених лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я, засобами реабілітації;
- раціональним чотириразовим харчуванням, у тому числі і дієтичним, з урахуванням віку і стану здоров’я осіб, що проживають у будинку-інтернаті;
- організацією культурного дозвілля, ТV, художньою самодіяльністю, прикладним мистецтвом;
- умовами, що сприяють адаптації громадян похилого віку, ветеранів війни, праці та інвалідів у новому середовищі.
Для надання соціальних послуг непрацездатним громадянам похилого віку, інвалідів в області створено 15 територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі – терцентри). Протягом 2016 року терцентрами було виявлено понад 35,0 тис. осіб, які потребували соціального обслуговування, в тому числі – 17,2 тис. осіб у сільській місцевості.
Найвищий рівень охоплення соціальними послугами за підсумками 1 півріччя 2016 року: Новопськовський район (98,9%), Станично-Луганський район (94%), місто Рубіжне (83,8%).
Найнижчий рівень охоплення соціальними послугами: Сватівський район (57,7%), Біловодський район (45,2%).
З метою вдосконалення діяльності терцентри області впроваджують інноваційні моделі соціальної роботи:
- соціально-педагогічна послуга «Університет ІІІ віку» (послугою скористалися понад 2 тис. осіб).
- мультидисциплінарні команди, до складу яких входять: соціальні працівники, соціальні робітники, медичні працівники, психологи, перукарі, швачки, взуттьовики тощо (обслуговано понад 3 тис. осіб).
- послуги з прокату технічних засобів реабілітації (послугою скористалися 427 осіб).
Розроблені та затверджені тарифи на платні соціальні послуги (надано 2,4 тис. особам).
На сьогоднішній день в області триває робота з впровадження послуг денного перебування (вже відкрито 10 відділень – отримали послуги 6,8 тис. осіб).
Суспільним – реалізація та проведення заходів соціалізації осіб з інвалідністю, створення позитивного іміджу таких осіб шляхом проведення культурно-масових заходів за їх участю.
Освіта
Питання забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами якісною освітою є одним із актуальних на даний час. В загальноосвітніх навчальних закладах області щорічно збільшується кількість інтегрованих у навчальний процес дітей з інвалідністю.
В області функціонують 4 спеціальні загальноосвітні школи-інтернати для дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку. Так, учні, які мають складні вади розвитку, зумовлені порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні із розумовою відсталістю мають можливість продовжити навчання та скористатися послугами Кремінської обласної спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату. Діти з вадами розумового розвитку можуть продовжити навчання у Гірській обласній спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті, глухі та розумово відсталі діти – у Сватівській обласній спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті. Уроки, корекційні заняття для учнів у названих закладах проводяться в спеціально обладнаних кабінетах.
У разі потреби, діти зі зниженим зором та сліпі мають можливість навчатися в обласному комунального закладі «Рубіжанський обласний навчально-реабілітаційний центр «Кришталик», де для занять з тотально сліпими учнями працює кабінет компенсаторної корекції та розвитку, в якому використовуються: тренажер «Промінь», «Орієнтир», «Графіка», прилади для письма і таблиці за Брайлем, електронні підручники та інше.
Навчальними програмами передбачено використання засобів корекції і компенсації значно порушеного і компенсації відсутнього зору за допомогою оптичних пристосувань, тифлоприборів, рельєфно-графічних посібників (для сліпих), плоско друкованих (для слабозорих). Під час проведення уроків та поза навчальний час педагогами постійно контролюється використання оптичних приладів та виконання учнями проведеної оклюзії лікарем-офтальмологом.
Крім того, діти, які внаслідок окремих медичних показників навчаються за індивідуальною формою, залучаються до позашкільної роботи, беруть участь у шкільних заходах тощо. Частина цих установ, на теперішній час, знаходиться на тимчасово окупованій території, тому зазначена робота проводиться не в повному обсязі.
Для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах, створені умови для корекційно - розвиткових занять. З цією метою в таких школах обладнані кабінети дефектолога та психолога, кімната психоемоційного розвантаження, тренажерні зали, забезпечується наявність необхідного діагностичного та корекційного обладнання.
З метою поширення позитивного іміджу дитини-інваліда, виховання гідного ставлення до осіб з обмеженими фізичними можливостями та психічними вадами розвитку у загальноосвітніх навчальних закладах області проводяться лекції-бесіди для учнів та години правового спілкування з батьками на теми «Запобігання та протидія дискримінації в Україні», «Права осіб з особливими освітніми потребами», зустрічі педагогів з досвідченими юристами з питань нормативно-правового забезпечення захисту прав дітей-інвалідів.
3. Оцінка ефективності виконання
№ з/п |
Найменування показника |
Значення показників,
у тому числі за роками: |
Передбачено Програмою на 2016р |
Реалізовано протягом 2016 року |
1 |
2 |
3 |
|
1. |
Проведення конференцій з підвищення рівня правової обізнаності клієнтів установ соціальної сфери (од.) |
3 |
3 |
2. |
Проведення семінарів для забезпечення ефективної співпраці органів, установ та організацій в галузі соціального захисту населення (од.) |
3 |
3 |
3. |
Проведення навчальних семінарів для установ та закладів соціальної сфери (од.) |
2 |
2 |
4. |
Здійснення виступів у ЗМІ з актуальними соціальними питаннями (од.) |
15 |
21 |
5. |
Відкриття відділень денного перебування в установах соціальної сфери (територіальні центри, центри соціальної реабілітації) (од.) |
5 |
10 |
6. |
Забезпечення осіб похилого віку Луганської області соціальними послугами (збільшення відсотка забезпечення) |
до 50 % |
До 50% |
7. |
Створення груп «взаємодопомоги» під головуванням сертифікованих фахівців-психологів в містах і районах області |
3 |
1 |
8. |
Кількість наданих соціальних послуг сім’ям у СЖО, у тому числі з дітьми, з числа осіб з інвалідністю (кількість послуг) |
800 |
21527 |
Для здійснення заходів Програми в 2016 році було передбачено наступне фінансування, що складає - 14609,6 тис. грн, у тому числі з: державного бюджету – 250,0 тис. грн; обласного бюджету – 644,6 тис. грн; міських і районних бюджетів – 693,8 тис. грн; залучення коштів інших джерел – 13021,1 тис. грн.
В 2016 році фактично профінансовано було на загальну суму – 4478,8 тис. грн, у тому числі з: державного бюджету – 250,0 тис. грн; обласного бюджету – 644,6 тис. грн; міських і районних бюджетів – 693,8 тис. грн; залучення коштів інших джерел – 2891,8 тис. грн. В 2016 році не вдалось залучити додаткові кошти за рахунок інших джерел для розвитку соціальних послуг в повному обсязі.
Проведення комплексу заходів, визначених Програмою, об’єднує зусилля органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських організацій щодо впровадження інноваційних соціальних послуг, розвитку соціальної сфери на обласному і місцевому рівнях та значно покращить ситуацію із забезпечення населення області соціальними, реабілітаційними послугами та сприятиме підвищенню їх рівня та зниженню соціальної напруги в регіоні.
Програма є актуальною та повинна діяти у 2017-2019 роках.
01 березня 2017, 13:13
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.01.2017 р. (загальний фонд)
докладніше »
01 березня 2017, 13:11
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 2016 рік
докладніше »
09 лютого 2017, 13:59
Звіт про виконання у 2016 році Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота»
На виконання пункту 4 розпорядження голови обласної державної адміністрації-керівнику обласної військово-цивільної адміністрації від 12.08.2016 № 468 «Про затвердження Регіональної цільової програми вдосконалення та розвитку системи надання соціальних послуг в Луганській області на 2016-2019 роки «Турбота» Департамент соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації (далі - Департамент) надає звіт про хід виконання заходів зазначеної Програми у 2016 році.
Метою програми є забезпечення населення області якісними та доступними соціальними послугами через відновлення інфраструктури, удосконалення діючої системи, створення умов для безперешкодного доступу до об’єктів соціальної сфери.
докладніше »
01 лютого 2017, 09:11
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
Таблиця 1. Основні показники ринку праці
№ з/п
Найменування
показника
2011
звіт
2012
звіт
2013
очікуване
2014
прогноз
2015
звіт
20161
січень-вересень
2017
прогноз
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1.
Чисельність зайнятого населення віком 15 – 70 років (у середньому за період), тис. осіб, усього,
1002,2
1008,6
1008,6
1008,6
306,3
299,92
306,3
з неї зайнятого населення працездатного віку
920,8
925,8
925,8
925,8
283,3
281,32
283,3
2.
Рівень зайнятості, у % до чисельності населення:
віком 15 – 70 років
57,3
58,5
58,5
58,5
54,6
55,82
54,6
працездатного віку
65,5
66,0
66,0
66,0
64,1
63,72
64,1
віком 15 – 24 роки
33,4
34,5
34,5
34,5
---
---
---
3.
Чисельність безробітного населення віком 15 – 70 років, визначена за методологією МОП (у середньому за період), тис. осіб, усього,
70,3
68,5
68,5
68,5
56,4
57,42
56,4
працездатного віку
70,2
68,5
68,5
68,5
56,2
57,42
56,2
4.
Рівень безробіття, визначений за методологією МОП, у % до чисельності економічно активного населення:
віком 15 – 70 років
6,6
6,4
6,4
6,4
15,6
16,12
15,6
працездатного віку
7,1
6,9
6,9
6,9
16,6
16,92
16,6
віком 15 – 24 роки
14,6
11,1
11,1
11,1
---
---
---
1 Без урахування частини зони проведення антитерористичної операції.
2 Дані можуть бути уточнені.
докладніше »
01 лютого 2017, 09:07
Виконання програми зайнятості населення Луганської області за 2016 рік
ІІІ Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року
№
з/п
Найменування заходу
Інформація щодо виконання
І. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створених робочих місць
1.
Організовувати круглі столи, наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та провадження підприємницької діяльності
Організовано та проведено 9 круглих столів, 34 семінари за участю представників місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації підприємницької діяльності.
2.
Сприяти створенню суб’єктів підприємницької діяльності з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності
Протягом 2016 року одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності отримали 35 безробітних, з них: 15 осіб –учасники АТО; 9 осіб – ВПО та 1 особа з інвалідністю.
3.
Організовувати проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад
Протягом 2016 року взяли участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру 5,5 тис. безробітних осіб, з них кожен другий – жінка, кожен третій – особа соціально незахищених категорій, кожен четвертий – молодь у віці до 35 років.
4.
Запровадити стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт шляхом компенсації роботодавцям фактичних витрат у розмірі єдиного внеску
1січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24.12.2015р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» яким внесено ряд нововведень до чинного законодавства України, зокрема до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Відповідно до прийнятих змін встановлено єдину ставку нарахування ЄСВ у розмірі 22%, що застосовується до бази нарахування ЄСВ передбаченої статте 7 Закону про ЄСВ, що суттєво знизало навантаження на фонд заробітної плати для роботодавців незалежно від класу професійного ризику виробництва. При цьому скасовано утримання ЄСВ з доходів застрахованих осіб.
Незмінними залишились спеціальні ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування для:
підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюються у розмірі 8,41% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів;
для підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УГОС в яких кількість інвалідів становить не менш як 50% загальної численності працюючих і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці, встановлюються у розмірі 5,3% бази нарахування єдиного внеску;
для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, в яких кількість інвалідів становить не менш 50% загальної чисельності працюючих і за умовами, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25% суми витрат на оплату праці встановлюється у розмірі 5,5% бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів.
докладніше »
16 грудня 2016, 13:47
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за 9 місяців 2016 року
докладніше »
16 грудня 2016, 13:46
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.10.2016 р. (загальний фонд)
докладніше »
22 серпня 2016, 11:47
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року
Виконання державних програм соціального захисту населення за І півріччя 2016 року
докладніше »
22 серпня 2016, 11:44
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)
Виконання обласних програм соціального захисту населення станом на 01.07.2016 р. (загальний фонд)
докладніше »
10 травня 2016, 08:46
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання обласного бюджету по системі соціального захисту населення за І квартал 2016 року
докладніше »
10 травня 2016, 08:40
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року
Виконання державних та обласних програм соціального захисту населення за І квартал 2016 року
докладніше »
18 квітня 2016, 13:54
Звіт про виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
Звіт про хід виконання у 2015 році обласної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2015 – 2016 роки «Луганське літо»
1. Основні дані
Метою Програми є створення належних умов для оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, покращання стану матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, підвищення рівня кваліфікації кадрів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, створення умов для збереження діючих та відновлення роботи непрацюючих дитячих оздоровчих закладів.
Програму розроблено на виконання законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про позашкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 323 «Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні»; затверджено Розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 01.09.2015 № 374.
Програму розраховано на 2015-2016 роки. Виконавці програми: Департаменти: соціального захисту населення, освіти і науки, охорони здоров’я облдержадміністрації; Головне управління Державної санітарно-епідеміологічної служби у Луганській області, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Луганській області; виконавчі комітети міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації; власники (засновники), керівники дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:52
Звіт про виконання у 2015 році Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016р. Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки
1. Основні дані
Регіональна цільова програма соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки (далі – програма) затверджена рішенням Луганської обласної ради від 27.05.20№ 5/26.
Метою програми є покращення медичного обслуговування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, висвітлення дій органів державної влади та місцевого самоврядування щодо вирішення соціальних проблем зазначеної категорії громадян і формування патріотичних почуттів серед населення області.
2. Виконання завдань і заходів
Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Департамент масових комунікацій, Управління культури, національностей та релігій, Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
Другий етап програми (2013-2015 роки), передбачає забезпечення належного рівня соціального захисту громадян, постраждалих в наслідок Чорнобильської катастрофи, які проживають на території області, підвищенню їх рівня життя, вихованню почуття патріотизму та національної свідомості у підростаючого покоління.
Станом на 01.01.2016р. на підконтрольній території області органам державної влади України на обліку знаходиться 3985 громадян, які мають право на пільги згідно з ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Протягом дії Програми було виконано наступні завдання:
Правовий захист
- надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності серед осіб, які постраждали в наслідок аварії на ЧАЕС;
Соціальний захист
- сприяння розвитку та підтримки статутної діяльності, покращення умов роботи громадських організацій із захисту прав постраждалих громадян;
- формування у населення почуття громадської свідомості на прикладі подвигу ліквідаторів;
- сприяння духовного розвитку молоді, виховання любові до Батьківщини та готовності до її захисту;
Медичний захист
- посилення уваги до проблем оздоровлення та лікування постраждалих громадян;
- поліпшення умов діагностування постраждалих осіб.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:50
Звіт про виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року
Звіт про хід виконання у 2015 році Програми зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року.
1. Основні дані
Програма зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року, затверджена рішенням Луганської обласної ради шостого скликання, дев'ятнадцята сесія, від 21.08.2013 № 19/20.
Метою Програми є забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, підвищення економічної активності населення, сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості населення шляхом вжиття заходів щодо державного регулювання ринку праці.
Відповідальним виконавцем Програми визначено Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації. Співвиконавцями Програми є Луганський обласний центр зайнятості, Головне управління статистики у Луганській області, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, інші структурні підрозділи облдержадміністрації – Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму, Департамент агропромислового розвитку, Департамент освіти і науки, Департамент масових комунікацій, виконкоми міських рад та райдержадміністрації.
2. Виконання завдань і заходів
За 2015 рік у рамках виконання завдань і заходів Програми:
– організовано «круглі столи», наради, семінари із представниками місцевих органів влади щодо впровадження та реалізації механізму забезпечення надання консультацій особам з питань організації та впровадження підприємницької діяльності;
– надано сприяння особам з числа безробітних шляхом організації відповідної професійної підготовки та надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності;
– запроваджено стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць для громадян, які недостатньо конкурентно-спроможні на ринку праці, у тому числі для осіб з інвалідністю, неповнолітніх та дітей-сиріт шляхом компенсації роботодавцю фактичних витрат у розмірі єдиного внеску;
– організовано проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру для безробітних з метою задоволення суспільних потреб територіальних громад;
– забезпечено професійне навчання осіб із числа безробітних та осіб тимчасово переміщених з окупованих територій та районів проведення АТО за новими професіями, які користуються попитом на ринку праці.
– забезпечено ефективне співробітництво органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, профспілок і роботодавців з метою недопущення зростання обсягів безробіття та забезпечення соціальних гарантій громадянам.
Програмою було передбачено реалізацію інвестиційних проектів в галузі агропромислового виробництва метою яких було створення нових робочих місць, але роботу призупинено, оскільки території на яких планувалось впровадження цих проектів знаходяться на непідконтрольній українській владі території.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:47
Зві про виконання у 2015 році Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Регіональної програми щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки.
1. Основні дані
Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки (далі - Програма), затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 26.08.2015 № 368. Метою Програми є забезпечення реалізації в Луганській області державної політики у сфері соціального захисту учасників АТО, сприяння їх інтеграції у суспільство.
2. Виконання завдань і заходів
Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації.
Програма спрямована на поступове вирішення основних проблем у сфері соціального захисту учасників АТО.
Регіональна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме:
- правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової освіти учасників антитерористичної операції;
- соціальному – підтримка уставної діяльності громадських організацій, надання матеріальної допомоги громадян зазначеної категорії;
- медичному – збереження, покращання здоров’я учасників антитерористичної операції шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування;
- транспортно-побутовому – надання пільг на належному рівні на транспортні послуги учасникам АТО з обмеженими фізичними можловостями.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного, міських та районних бюджетів.
Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 23913,48 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:44
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки
Звіт про хід виконання станом на 01.01.2016 Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки.
1. Основні дані
Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку (далі - Програма), затверджена рішенням обласної ради від 24.02.2014 № 10/35. Зміни від 09.11.2012 № 15/23. Метою Програми є поліпшення умов життя вказаних категорій громадян шляхом захисту їх прав у соціальній, правовій та культурній сферах.
2. Виконання завдань і заходів
Функції організації та контроль за здійсненням заходів Програми покладаються на Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, як структурний підрозділ облдержадміністрації. Беруть участь у виконанні Програми інші структурні підрозділи облдержадміністрації Департамент охорони здоров'я, Департамент освіти і науки, управління культури, національностей та релігій Луганської обласної державної адміністрації; виконкоми міських рад міст обласного значення, районні державні адміністрації.
Другий етап Програми (2014-2016 роки) – передбачає поліпшення життєдіяльності ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом забезпечення необхідними медичними засобами та наданням додаткових соціальних гарантій.
Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки має завдання протягом 2015 року здійснити заходи у кількох напрямках, а саме:
- правовому – надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку;
- соціальному – підтримка уставної діяльності ветеранських організацій, здійснення благодійних акцій, обідів, матеріальної підтримки громадян зазначеної категорії;
- медичному – збереження здоров’я ветеранів війни, праці, ветеранів військової служби, пенсіонерів та громадян похилого віку шляхом поліпшення якості їх медичного обслуговування;
- транспортно-побутовому – забезпечення належного надання пільг на транспортні послуги ветеранам війни, праці, ветеранам військової служби, пенсіонерам та громадянам похилого віку.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією Програмою, проводиться за рахунок коштів обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів.
Обсяг ресурсів, які планується залучити на виконання Програми у 2015 році, складає 14618,21 тис. грн з урахуванням фінансування області, включаючи території, які тимчасово не контролюються органами державної влади.
докладніше »
18 квітня 2016, 13:37
Звіт про виконання у 2015 році Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
ЗАКЛЮЧНИЙ ЗВІТ про результати виконання Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
1. Основні дані
Мета Програми: покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів.
Рішення про розроблення Програми: «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 «Про затвердження Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Концепції про права інвалідів» на період до 2020 року», «Про місцеве самоврядування в Україні».
Програму затверджено: рішенням Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23.
Розробник та головний виконавець програми: департамент соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації.
Учасники програми: управління з питань преси та інформації, департамент охорони здоров'я, управління комунікацій з громадкістю, департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
Термін виконання програми: 2012-2015 роки.
докладніше »
03 серпня 2015, 09:02
ЗВІТ про хід виконання у 1 півріччі 2015 року Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки
1. Основні дані
Комплексна обласна програма соціального захисту та реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 -2015 роки (далі - програма), затверджена рішення Луганської обласної ради від 09.11.2012 № 15/23.
Метою програми є покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів.
Фінансове забезпечення заходів, передбачених цією програмою, проводиться за рахунок коштів державного, обласного бюджету, а також міських та районних бюджетів та рахунок коштів з інших джерел.
Виконавцями програми є Департамент соціального захисту населення, Управління з питань преси та інформації, Департамент охорони здоров'я, Управління комунікацій з громадкістю, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, управління транспорту та зв’язку, виконкоми міських рад міст обласного значення і райдержадміністрації.
докладніше »
05 грудня 2013, 15:24
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту рішення «Про заключний звіт про результати виконання обласної програми «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки»
Рішенням обласної ради від 01.06.2007 року № 13/17 було затверджено обласну програму «ЛУГАНСЬКА РОДИНА» на 2007-2012 роки (далі- Програма).
Фінансування заходів Програми здійснювалося з обласного та місцевих бюджетів. На реалізацію заходів Програми протягом 2007-2012 років фактично використано з усіх джерел фінансування 3517, 347 тис. грн, що склало 47,3 % від запланованих коштів.
докладніше »
29 лютого 2012, 12:27
Звіт щодовиконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастьрофи, на 2011 - 2015 роки
Проведені перші підсумки виконання Регіональної цільової програми соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2011-2015 роки.
В області проживає біля 14 тисяч постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них інвалідів – більше 4 тисяч; потерпілих дітей нараховується біля 2 тисяч, з них 29 дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з впливом аварії на ЧАЕС.
докладніше »
18 липня 2011, 12:46
ЗВІТ про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки
Станом на 01.07.2011 на обліку в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій області знаходиться 104903 ветерана війни (проти 116995ветеранів війни відповідно на 01.07.2010), у тому числі:
- інвалідів війни – 10021;
- учасників бойових дій – 11575;
- учасників війни – 68586;
- членів сімей загиблих (померлих) – 14703;
- ветеранів праці – 254731;
- ветеранів військової служби – 2083;
- пенсіонерів та громадян похилого віку – 532401.
Чинним законодавством на органи праці та соцзахисту населення покладено функції ведення персоніфікованого обліку отримувачів пільг. На сьогодні у цілому по області в реєстр внесено інформацію майже о 650685 громадянах, які мають право на пільги за 23 законами України по 87 категоріях.
Створення бази даних пільговиків надало можливість контролювати цільове використання бюджетних коштів при здійсненні розрахунків з підприємствами-постачальниками пільгових послуг.
Найбільш вагомі пільги, якими користуються вказані категорії громадян, – це пільги з оплати за житлово-комунальні послуги, забезпечення паливом, санаторно-курортним лікуванням та низка інших.
докладніше »
18 березня 2010, 18:42
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту
Звіт про хід виконання Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2007-2011 роки.
докладніше »
||
Архів по роках:
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Інші матеріали розділу Діючі регіональні програми
|