Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіючі регіональні програмиПрограми
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

ОпитуванняОпитування
Дитяча гаряча лінія

Сьогодні: п'ятниця, 29 березня 2024
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент соціального захисту населенняДіючі регіональні програми
 
Програми
  1. Крім загальнонаціональних програм в області реалізуються 6 комплексних регіональних програм, головною метою яких є всебічна соціальна підтримка різних категорій громадян:   - «Комплексна обласна програма соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012-2015 роки»; - «Регіональна цільова програма соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2011-2015 роки»; - «Комплексна обласна програма соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки»; - Програма занятості населення Луганської області до 2017 року.   від 15.12.2015 р.
    у форматі HTML

  2. Пилотные проекты по вопросам повышения уровня занятости населения г. Брянка и Марковского района від 09.12.2013 р.
    у форматі HTML

  3. Про внесення змін до Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012-2015 роки від 01.12.2013 р.
    у форматі HTML

  4. проект Програма зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року   І. Основні підсумки виконання Програми зайнятості населення Луганської області за 2012 рік   Виконання завдань і заходів, передбачених Програмою зайнятості населення Луганської області на 2012-2014 роки (далі – Програма), пов’язане із       соціально-економічним становищем області. За 2012 рік індекс промислової продукції склав 92,5 % до аналогічного періоду минулого року. У добувній промисловості за січень-грудень 2012 року індекс промислової продукції становив 95,0 % до рівня 2011 року. У переробної галузі за 2012 рік у порівнянні з 2011 роком індекс промислової продукції скоротився на 10,4 %. З 6-ти основних галузей промисловості 2 забезпечили позитивні темпи виробництва: підприємства машинобудівної галузі – 110,6 %, підприємства металургійної галузі – 102,0 %. Зниження обсягів виробництва допустили підприємства: з виробництва коксу, продуктів нафтоперероблення – 46,7 %; целюлозно-паперової промисловості – 91,0 %, легкої промисловості – 94,1 %, хімічної та нафтохімічної промисловості – 97,8 %. Продукції в діючих цінах у промисловості реалізовано на суму  9481379,0 тис грн, у т. ч.: 7569476,1 тис грн – у переробній промисловості та 1911902,9 тис грн – у добувній промисловості. За попередніми даними, загальний обсяг виробництва продукції сільського господарства в усіх категоріях господарств за 2012 рік порівняно з 2011 роком збільшився на 0,6 %, у господарствах населення – на 1,8 %,  у сільськогосподарських підприємствах – зменшився на 0,2%. У 2012 році в агропромисловому комплексі Луганській області були реалізовані наступні інвестиційні проекти, які мають соціальну складову: -                   ПАТ «Луганськ-Нива» у жовтні 2012 року введений в експлуатацію сучасний  хлібозавод, оснащений унікальним енергозберігаючим обладнанням, виробничою потужністю 50 тонн на добу. Крім того, відкрита лінія з виробництва листково-здобних виробів потужністю 4 тонни на добу. На базі ПАТ «Луганськ-Нива» вже створені і працюють три сучасних хлібозаводи, що дозволяють виробляти 86 тонн хліба на добу; -                   ТОВ «Агрокепіталгруп» завершено будівництво сучасного олійнопресового заводу потужністю 500 тонн на добу. Це дасть можливість переробляти більше 300 тис. тонн соняшнику на рік. Підприємство впроваджує лінію з виробництва рафінованої олії та її пакетування, аналогів якого немає в області. За даними податкових органів за 2012 рік до бюджетів усіх рівнів сплачено 7069 млн грн податків та зборів, що перевищує показники 2011 року на  1518 млн грн, або на 27 %. До Державного бюджету України за 2012 рік зібрано 3413 млн грн зі збільшенням до попереднього року на 47 % (+ 1094 млн грн).  Доходи загального фонду місцевих бюджетів за 2012 рік становлять  3367 млн грн, що більше рівня аналогічного періоду минулого року на 359 млн грн, або на 12 %. Протягом 2012 року до центрів зайнятості області звернулося у пошуках роботи 74,2 тис. громадян, що склало 95,1 % від прогнозу на рік. За сприяння обласної служби зайнятості працевлаштовано  32,8 тис. незайнятих громадян або 92,4 % річного показника Програми. Рівень працевлаштування склав 44,2 % річного показника. Шляхом надання дотацій роботодавцям працевлаштовано 2,5 тис. безробітних громадян, 433 особи отримали одноразову допомогу для відкриття власної справи. Профнавчання за направленням служби зайнятості проходили 9,3 тис. безробітних, або 97,9 % прогнозованого Програмою на 2012 рік. До участі в оплачуваних громадських роботах були залучені 20,1 тис. осіб або 105,8 % від прогнозу. Центрами зайнятості проводилась робота з органами влади щодо виділення коштів з місцевих бюджетів на організацію громадських робіт для молоді у вільний від навчання час. Протягом 2012 року у м. Красний Луч та Біловодському районі 52 школяра прийняли участь у таких роботах на які було виділено 19,6 тис. грн. У звітному періоді 492,2 тис. профорієнтаційних послуг через службу зайнятості отримали понад 243,0 тис. осіб незайнятого та зайнятого населення.  За звітний період послугами з профорієнтації було охоплено понад 108,7 тис. учнів загальноосвітніх шкіл, їм надано 108,9 тис. профінформаційних та профконсультаційних послуг. Протягом 2012 року в пресі надруковано 1055 матеріалів щодо висвітлення діяльності служби зайнятості, на радіо підготовлено 359 передач, вийшло в ефір 296 телепередач. З метою поширення інформування щодо діяльності служби зайнятості та соціальних послуг, які вона надає, центрами зайнятості проведено 710 семінарів з керівниками підприємств, 856 семінарів з кадровими та бухгалтерськими службами. Керівники базових центрів зайнятості взяли участь у 962 засіданнях виконкомів, райдержадміністрацій та сесій місцевих рад, на яких з різних кутів зору розглядалися питання зайнятості населення. Нагальні питання сільського безробіття центри зайнятості піднімають під час безпосередніх зустрічей з головами сільських та селищних рад, з сільським керівництвом та роботодавцями, сільською громадою (2518 заходів протягом     2012 року).   II. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону та розвитку регіонального ринку праці   Програма зайнятості населення Луганської області на період до 2017 року розроблена на основі прогнозу соціально-економічного розвитку області, законів України та інших нормативних документів. Основою для розроблення Програми є аналіз стану економічного розвитку області, динаміки, яка склалася за попередні роки, вивчення економічного стану підприємств регіону, а також можливостей та перспектив розвитку, співпраці з виконкомами міських рад міст обласного значення, райдержадміністраціями. Метою Програми є забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, підвищення економічної активності населення, сприяння повній, продуктивній і вільно обраній зайнятості населення шляхом вжиття заходів щодо державного регулювання ринку праці. За прогнозними показниками передбачається поступовий щорічний зріст обсягів виробництва за рахунок збільшення виготовленої продукції, ефективного використання діючих та реконструйованих потужностей, використання нових технологічних процесів та сучасного обладнання, насичення внутрішнього ринку якісними товарами вітчизняного виробництва. У 2013 році планується збільшити промислове виробництво на 9,1 %. Збільшення обсягів виробництва, покращання фінансово-господарської діяльності та зростання кількості працевлаштованих на нові робочі місця очікується за рахунок подальшої модернізації та реконструкції промислових підприємств: - ПАТ "Алчевський металургійний комбінат" – за рахунок введення в експлуатацію нового обладнання та розвитку транспортної логистики; - ПАТ "Завод сталевої дробі" – за рахунок відкриття ділянки з виробництва тари; - ДП "Лутугинський науково-виробничий валковий комбінат" – за рахунок введення в дію 2-х індукційних печей; - ПІІ "Інтергазсинтез" – за рахунок введення в дію нових цехів; - ТОВ НПП "Зоря" – за рахунок створення нових потужностей, розширення номенклатури продукції; -         ПАТ "Глорія Джинс" – за рахунок відкриття швейних ділянок у містах та районах області; - ТДВ "Первомайський електромеханічний завод", ПрАТ НВЦ "Трансмаш", ПрАТ "Луганский патронній завод", ТОВ "Луганський завод трубопровідної арматури "Маршал" , ПАО "Луганський ливарно-механічний завод" – за рахунок розширення вже існуючих виробництв та їх інтенсифікації; - ПАТ "Лисичанськвугілля" – за рахунок реалізації українсько-китайського пілотного проекту "Модернізація шахти ім. Д.Ф. Мельникова". В аграрному секторі економіки вживатимуться заходи, спрямовані на активізацію процесів технічного та технологічного оновлення агропромислового комплексу, підвищення конкурентоспроможності та якості сільськогосподарської сировини і харчових продуктів, забезпечення рівноправного доступу всіх сільськогосподарських виробників незалежно від форм господарювання та власності до державних та регіональних програм підтримки розвитку агропромислового комплексу та соціальної сфери, формування інфраструктури сільської місцевості. Передбачається щорічне збільшення обсягу інвестицій в основний капітал. Пріоритетними напрямками інвестування будуть: розвиток агропромислового комплексу, створення нових та реконструкція діючих потужностей харчової і переробної промисловості. Серед найбільших інвестиційних проектів, реалізація яких триватиме в області за участю іноземних інвесторів, у прогнозованому періоді будуть: - регіональний цільовий інвестиційний проект "Агромісто" на території Лутугинського району, який передбачає створення єдиного аграрного центру інвестиційного кластера, до складу якого входять 30 інвестиційних проектів, спрямованих на організацію виробництва і переробки сільськогосподарської продукції, будівництва овочесховищ, створення торгових площ; - інноваційно-інвестиційний проект з будівництва  вертикально-інтегрованого птахокомплексу із замкненим циклом з виробництва та переробки м’яса індички в Кремінському районі. Створення умов для розвитку малого підприємництва залишається одним із пріоритетів економічного розвитку області. Одним із напрямів щодо забезпечення зайнятості сільського населення є реалізація ініціативи Міністерства агарної політики та продовольства України "Рідне село" , метою якої є підвищення якості життя сільського населення через зміцнення сільської економіки, налагодження соціальної інфраструктури поліпшенню соціально-економічної ситуації на селі шляхом створення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів на території усіх сільських та селищних рад. Аналіз показників декількох останніх років свідчить, що демографічна ситуація та розвиток економіки в області безпосереднім чином мали вплив на стан ринку праці та обсяги працевлаштування незайнятого населення. Впродовж  2002 – 2012 років відбувалося поступове зменшення чисельності населення, що вплинуло і на зменшення показника зайнятого населення, і на кількість штатних працівників на підприємствах області. Кількість вакансій, що надаються роботодавцями до центрів зайнятості зменшилась більш ніж у 4 рази – з 10,5 тисяч на початок 2006 року до 790 одиниць на початок 2013 року. При цьому, попит громадян не відповідає запропонованим пропозиціям від роботодавців. Зазначені фактори посилили основні проблеми забезпечення зайнятості населення за сприяння служби зайнятості: невідповідність професійно-кваліфікаційного рівня безробітних потребам роботодавців, низький розмір заробітної плати по вакансіях та їх зменшення. З причини введення в дію з 1 січня 2013 Закону України « Про зайнятість населення» зміняться пріоритети щодо сприяння зайнятості населення. З огляду на вищевикладене пріоритетними завданнями Програми є: -         розширення сфери застосування праці; -          підвищення конкурентоспроможності економічно активного населення регіону за рахунок профорієнтації і професійного навчання; -          підвищення доступності і якості послуг на ринку праці; -          стимулювання зацікавленості роботодавців в працевлаштуванні на перше робоче місце насамперед молоді та осіб з інвалідністю, інших соціально вразливих верств населення; -         посилення співпраці з суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні. Також буде реалізовано конкретні заходи щодо надання ваучерів на перенавчання громадянам віком до 45 років з метою підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці та систему консультаційної підтримки громадян, які прагнуть займатися підприємницькою діяльністю. Вимагає додаткової уваги питання соціальної підтримки працівників підприємств вугільної галузі і населення територій, на яких розміщуються вуглевидобувні і вуглепереробні підприємства, таких, що знаходяться у стадії ліквідації (консервації), вирішення питання розширення зайнятості населення в монофункціональних містах. Питання детінізації доходів і легалізації зайнятості населення області є також одним з пріоритетних. Фінансове забезпечення Програми здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів підприємств, установ, організацій, місцевих бюджетів, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального захисту інвалідів та ін.     від 21.06.2013 р.
    у форматі MS Word

  5. Додаток до       наказу        Міністерства соціальної   політики   України від ______________ № ______                           МАКЕТ територіальної (місцевої) програми зайнятості населення на період до 2017 року     (під час розроблення проекту територіальної (місцевої)  програми зайнятості населення використання запропонованих у макеті показників є обов’язковим)                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО ____________________________               (назва  органу місцевого самоврядування;        _________________________________                     дата і номер рішення)                 ПРОГРАМА   зайнятості населення ____________________________________ (назва регіону)   на період до 2017 року         І. Основні підсумки виконання Програми зайнятості населення ______________________________ за попередній період       (АР Крим; області; м. Києва; м. Севастополя)     (наводиться аналітична інформація про соціально-економічний розвиток регіону  (в узагальненому вигляді), у тому числі стан ринку праці у регіоні, виконання завдань та заходів щодо поліпшення ситуації на регіональному ринку праці; додатково надається інформація про створення робочих місць у пріоритетних галузях економіки регіону, у тому числі в результаті здійснення заходів підтримки малого та середнього підприємництва, у сільському господарстві, в результаті реалізації державних цільових програм, інвестиційних та інфраструктурних проектів на території регіону; обсяг інформації – 2-4 сторінки).   II. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону та розвитку регіонального ринку праці   (наводиться інформація про перспективи соціально-економічного розвитку регіону, у тому числі розвитку ринку праці; обсяг інформації - 2-4 сторінки)   ІІІ. Напрями та заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення до 2017 року   (наводиться найменування напряму (заходу), виконавці (місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації за участю сторін соціального діалогу), строк виконання, джерело фінансування (у разі якщо створення нових робочих місць передбачається під час реалізації державних цільових програм (інфраструктурних проектів), що фінансуються з державного (місцевого) бюджету, слід вказувати назву програми (проекту).   Орієнтовна структура (на основі положень Програми сприяння зайнятості населення та стимулювання створення нових робочих місць на період до 2017 року, із врахуванням особливостей соціально-економічного розвитку регіону): 1. Розширення сфери застосування праці та стимулювання заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць: - підвищення заінтересованості роботодавців у створенні нових робочих місць, посилення мотивації до легальної продуктивної зайнятості, підвищення рівня зайнятості сільського населення, сприяння працевлаштуванню молоді у сільській місцевості; сприяння підвищенню підприємницької ініціативи громадян, зміцненню державно-приватного партнерства, розвитку індустріальних парків; посилення співпраці виконавців державних цільових програм і Державної служби зайнятості України з метою укомплектування безробітними створених робочих місць; сприяння організації та виконанню громадських та інших робіт тимчасового характеру. 2. Підвищення професійного рівня та конкурентоспроможності економічно активного населення: - сприяння роботодавцям у здійсненні професійного навчання працівників на виробництві; забезпечення організації професійного навчання зареєстрованих безробітних (зокрема, навчання за інтегрованими професіями) та сприяння організації роботи з підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями. 3. Підвищення мобільності робочої сили на ринку праці та удосконалення регулювання трудової міграції: - посилення співпраці з суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні, та здійснення контролю за застосуванням праці іноземців в Україні з метою запобігання їх нелегальній зайнятості; реалізація заходів, спрямованих на збалансування попиту та пропонування робочої сили на регіональних ринках праці з урахуванням можливостей працевлаштування і надання житла. 4. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці: - сприяння у працевлаштуванні на перше робоче місце за отриманою професією (спеціальністю) насамперед молоді та осіб з інвалідністю, осіб інших соціально вразливих верств населення; сприяння підвищенню рівня охоплення професійним навчанням осіб з інвалідністю; вдосконалення діяльності молодіжних центрів праці з метою підвищення якості надання послуг молоді.   від 12.03.2013 р.1
    у форматі MS Word

  6. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА   до проекту рішення обласної ради «Про затвердження Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки»   1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення. Проект рішення розроблено на виконання Закону  України «Про реабілітацію інвалідів в Україні». Інвалідність є соціальним явищем, уникнути якого не може жодне суспільство. Чисельність інвалідів, як в цілому по Україні, так і в Луганській області, з кожним роком зростає. Це залежить від багатьох факторів, серед яких найбільш значущими є  недостатня якість медичної допомоги, що надається лікувально-профілактичними закладами, катастрофи, дорожньо-транспортні пригоди, забруднення навколишнього середовища, збільшення кількості уроджених вад та хронічних захворювань.  З метою поліпшення умов життєдіяльності людей з вадами розроблена комплексна обласна програма соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки.     2. Мета і шляхи її досягнення Метою прийняття рішення є реформування системи надання соціальних послуг, покращання умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, завдяки яким інваліди матимуть змогу вести повноцінний спосіб життя відповідно до своїх індивідуальних здібностей та інтересів. Пропонується включити перелік завдань і заходів, виконання яких дозволить зменшити соціальну напругу серед осіб з обмеженими фізичними можливостями, а саме: - надання правової допомоги, підвищення рівня правової грамотності осіб з обмеженими фізичними можливостями; - сприяння розвитку та підтримці уставної діяльності, покращання умов роботи громадських організацій; - посилення уваги до проблем оздоровлення та лікування осіб з обмеженими фізичними можливостями; - забезпечення розвитку та вдосконалення інфраструктури реабілітаційних установ та установ соціального обслуговування; - поліпшення матеріально-технічного й науково-методичного забезпечення установ соціального захисту; - надання юридичних консультацій для осіб з обмеженими фізичними можливостями; - своєчасне висвітлення в засобах масової інформації змін у чинному законодавстві щодо порядку надання допомоги, пільг та компенсацій особам з обмеженими фізичними можливостями; - поліпшення спеціалізованої медичної допомоги шляхом придбання сучасного обладнання для медичних закладів, що обслуговують осіб з обмеженими фізичними можливостями; - організація та проведення для осіб з обмеженими фізичними можливостями культурно-мистецьких заходів за участю майстрів мистецтв, народної творчості; - організація та проведення в навчальних закладах області  занять з питань захисту прав осіб з обмеженими фізичними можливостями; - оновлення банку даних інвалідів всіх категорій; - організація роботи щодо соціальної адаптації та інтеграції у суспільство молоді з функціональними обмеженнями та сприяння реалізації комплексу заходів із соціальної підтримки інвалідів, зокрема дітей-інвалідів, та виділення приміщень для цієї роботи; - проведення зустрічей, «круглих столів», конференцій за участю громадських організацій інвалідів з метою розгляду проблемних питань соціальної спрямованості та залучення зазначених організацій до їх вирішення згідно з чинним законодавством; - сприяння працевлаштуванню інвалідів; - впровадження ринку соціальних послуг на конкурсній основі із залученням громадських організацій на місцевому рівні; - підтримка громадських організацій інвалідів та надання фінансової допомоги на проведення урочистих заходів; - проведення семінарів щодо взаємодії виконавчих органів влади та громадських організацій інвалідів; - продовження роботи щодо реалізації програм безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення.   3. Правові аспекти Закон  України «Про реабілітацію інвалідів в Україні», зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)».   4. Фінансово-економічне обґрунтування Фінансування заходів Програми передбачається за рахунок коштів державного, обласного, міських та районних бюджетів.   5. Позиція заінтересованих органів  Співрозробниками  та учасниками програми є  Головні управління: праці та соціального захисту населення; охорони здоров’я; фінансове; управління: з питань надзвичайних ситуацій; транспорту та зв’язку; освіти і науки; у справах сім’ї, молоді та спорту; з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю; культури і туризму; у справах преси та інформації.    6. Регіональний аспект Проект рішення стосується розвитку регіону.     7. Громадські обговорення Проект рішення не потребує проведення громадського обговорення.    8. Прогноз результатів Виконання Програми сприятиме поліпшенню соціально-медичного забезпечення осіб з обмеженими фізичними можливостями, зменшенню соціальної напруги в суспільстві, підвищенню рівня забезпеченості та захищеності зазначеної пільгової категорії населення.     Начальник Головного управління праці та соціального захисту населення  Луганської обласної держадміністрації                                    О.А.Поліщук «_____» __________ 2012 року     від 29.10.2012 р.
    у форматі RAR

  7. проект ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ п’ятнадцята сесія   РІШЕННЯ   ___________                           м. Луганськ                            № _______   Про внесення змін до Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки»     З метою зменшення соціальної напруги та поліпшення умов життя інвалідів війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій на території інших держав, враховуючи клопотання облдержадміністрації                        від __________ № ____, відповідно до ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обласна рада   ВИРІШИЛА:   1 Внести до Комплексної обласної програми соціального захисту ветеранів війни, праці, військової служби, воїнів-інтернаціоналістів, пенсіонерів та громадян похилого віку на 2012-2016 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 24.02.2012 № 10/35, зміни, що додаються.   2 Делегувати Луганській обласній державній адміністрації повноваження щодо надання грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну, та інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій на території інших держав.   3 Луганській обласній державній адміністрації до 01 грудня 2012 року розробити та затвердити за узгодженням з постійною комісією обласної ради з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення і постійною комісією обласної ради з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів Порядок надання грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну, та інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій на території інших держав.   4 Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення і постійну комісію обласної ради з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів.       Голова обласної ради                                                                                   В.М.Голенко від 25.10.2012 р.
    у форматі RAR

  8. проект   ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ п’ятнадцята сесія   РІШЕННЯ     ________________                         м. Луганськ                        № ___________     Про зміну найменування юридичної особи – РОВЕНЬКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ, внесення змін до Положення про нього та призначення Яковенка В.М. на посаду директора   Керуючись статтею 90 Цивільного кодексу України, пунктом 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист Міністерства соціальної політики України від 17.07.2012       № 422/0/15-12/014, клопотання обласної державної адміністрації, обласна рада   ВИРІШИЛА:   1 Змінити найменування юридичної особи – РОВЕНЬКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ на РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ.   2 Внести зміни до Положення про РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ, затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 13.04.2006 № 127, виклавши його у новій редакції.   3 Призначити Яковенка Віктора Миколайовича на посаду директора РОВЕНЬКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ.   4 Директору РОВЕНЬКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ Яковенку В.М.: здійснити необхідні заходи, встановлені законодавством, щодо зміни найменування юридичної особи; подати на державну реєстрацію Положення про РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ.   5 Внести зміни до Переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Луганської області, які знаходяться в управлінні Луганської обласної ради та перейменовуються, що міститься у додатку 1 до рішення обласної ради від 23.12.2005 № 22/36, замінивши в пункті 24 у позиції «Найменування юридичних осіб» слова «РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ» словами «РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ».   6 Внести зміни до Переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Луганської області, управління якими здійснює Луганська обласна рада, що міститься у додатку 4 до рішення обласної ради від 23.12.2005 № 22/36, замінивши в пункті 24 у позиції «Найменування юридичних осіб» слова «РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ» словами «РОВЕНЬКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ».   7 Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань комунальної власності та використання природних ресурсів.     Голова обласної ради                                                                                      В.М.Голенко від 06.09.2012 р.
    у форматі MS Word

  9. проект   ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ   п’ятнадцята сесія   РІШЕННЯ   ________________                                м. Луганськ                                   №______   Про затвердження Комплексної обласної програми соціального захисту і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2012 – 2015 роки              З метою зменшення соціальної напруги та поліпшення умов життя осіб з обмеженими фізичними можливостями, враховуючи клопотання обласної держадміністрації від 30.12.2011 № 1/9-6699, відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обласна рада     ВИРІШИЛА:   1 Затвердити Комплексну обласну програму соціального захисту  і реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями  на 2012-2015 роки (далі – Програма, додається) із загальним обсягом фінансування                      37241,857 тис. грн.     2 Визначити, що щорічний обсяг фінансування заходів Програми формується при затвердженні обласного бюджету, бюджетів міст і районів на відповідний рік.   3  Обласній держадміністрації щорічно до 15 лютого  року, наступного  за звітним, звітувати перед обласною радою про хід виконання Програми.   4 Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії обласної ради: з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення; з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів.       Голова обласної ради                                                                                          В.М.Голенк   Паспорт програми. від 01.08.2012 р.
    у форматі MS Word

  10. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА до проекту рішення обласної ради Про делегування Луганській обласній державній адміністрації повноважень щодо надання грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну     1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення Проект рішення розроблено на виконання пункту 27 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».   2. Мета і шляхи її досягнення Метою прийняття проекту рішення є надання в установленому порядку грошової допомоги інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну, до Дня визволення Луганської області від фашистських загарбників, за рахунок коштів обласного бюджету. Пунктом 1 проекту рішення Луганській обласній державній адміністрації делеговано повноваження щодо надання такої допомоги. Пунктом 2 проекту рішення Луганській обласній державній адміністрації надається завдання щодо розробки та затвердження в установленому порядку  Положення щодо надання грошової допомоги інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну, до Дня визволення Луганської області від фашистських загарбників, за рахунок коштів обласного бюджету.   3. Правові аспекти Пункт 27 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».   4. Фінансово-економічне обґрунтування Реалізація проекту рішення не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.   5. Позиція заінтересованих органів Проект рішення стосується інтересів інвалідів війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війни.   6. Регіональний аспект Проект рішення не стосується питання розвитку регіону.   7. Громадське обговорення Проект рішення не потребує громадського обговорення.     8. Прогноз результатів   Реалізація проекту рішення дозволить в установленому чинним законодавством порядку надавати грошову допомогу інвалідам війни, інвалідність яких пов’язана з пораненням в період бойових дій у Велику Вітчизняну війну, до Дня визволення Луганської області від фашистських загарбників, за рахунок коштів обласного бюджету.       Начальник Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації                                                                      О.А.Поліщук         «___» ______________ 2012 р.     від 21.05.2012 р.
    у форматі MS Word

|| Наступна сторінка

Сторінки:
1234


Архів по роках:
20102011201220132015
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist

Інші матеріали розділу Діючі регіональні програми

© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера