Положення про Департамент регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергосбереження від 02.12.2015

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

1.  ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, ПРОМИСЛОВОСТІ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Департамент) утворюється головою обласної державної адміністрації, входить до її складу  і забезпечує виконання покладених на нього завдань щодо регіонального розвитку, промислової політики, енергетики, енергозбереження, транспорту, зв’язку, дорожнього господарства.

2.  Департамент підпорядкований голові обласної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури.

3.  Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури, розпорядженнями  голови  обласної державної адміністрації, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами, що стосуються його діяльності.

4.  Основні завдання Департаменту:

1)           забезпечення реалізації державної та регіональної політики у паливно-енергетичному комплексі, промисловості, сферах енергозбереження, транспорту, дорожнього господарства та зв’язку;

2)       сприяння:

    сталій роботі підприємств промисловості, паливно-енергетичного комплексу, інфраструктури, транспорту та зв’язку;

    раціональному використанню вторинної сировини, мінерально-сировинних ресурсів регіону;

    розвитку регіонального ринку транспортних послуг, координації роботи авіаційного, автомобільного, залізничного, річкового, електричного транспорту;

    розвитку дорожньої інфраструктури;

    встановленню коопераційних зв’язків між підприємствами, організаціями та установами регіону; міжрегіональних економічних зв'язків і взаємодії між підприємствами області та споживачами їх продукції і послуг;

    розвитку науки, впровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня виробництва, підвищенню якості послуг, та конкурентоспроможності продукції;

3)       організація заходів, спрямованих на покращання інвестиційного та інноваційного клімату регіону у сферах промисловості, паливно-енергетичного комплексу, дорожнього господарства, транспорту, зв'язку та  енергозбереження;

4)       організація роботи зі створення належних умов для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів фізичного оточення та транспорту загального користування для перевезення пасажирів;

5)       проведення заходів щодо вдосконалення мережі міжміських та приміських автобусних маршрутів загального користування, конкурсів з метою розвитку конкуренції, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та відбору на конкурсних засадах юридичних або фізичних осіб (автомобільних перевізників), які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів відповідно до вимог законодавства України;

6)       здійснення інших повноважень, передбачених законодавством.

5.  Департамент відповідно до покладених на нього завдань:

1)       організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури, інших центральних органів виконавчої влади щодо регіонального розвитку промисловості, енергетики, інфраструктури, зв’язку, енергозбереження та вживає заходів для їх реалізації;

2)       аналізує стан і тенденції розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, сфер транспорту, дорожнього господарства та енергозбереження, бере участь у визначенні їх пріоритетів, проведенні структурних змін суспільного виробництва, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові обласної державної адміністрації, Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку промислового, паливно-енергетичного комплексів області, сфер транспорту, дорожнього господарства та організацію виробництва продукції й надання послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності, ефективне  використання ресурсів;

3)       розробляє у межах компетенції пропозиції щодо проектів програм соціально-економічного розвитку області, здійснює заходи щодо їх виконання та контролю за їх проведенням;

4)       вносить пропозиції до проекту обласного бюджету;

5)       забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів в межах визначеного кошторису;

6)       організує роботу щодо взаємодії з Мінрегіоном, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури з питань координації роботи  підприємств промисловості, паливно-енергетичного комплексу, транспорту, дорожнього господарства та зв’язку;

7)       вносить у встановленому порядку пропозиції щодо вдосконалення системи обліку енерго- та газопостачання, методичного забезпечення нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів, звітності та державної статистики у сфері енергозбереження;

8)       розробляє і подає пропозиції голові обласної держадміністрації та Держенергоефективності щодо:

використання коштів, передбачених на реалізацію енергозберігаючих проектів у бюджетній сфері області;

виконання програм міжнародної технічної допомоги відповідного спрямування;

виконання державних програм енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива;

9)           розробляє проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації з питань реалізації державної політики в промисловості, паливно-енергетичному комплексі, сферах транспорту та дорожнього господарства;

10)      забезпечує реалізацію регіональних програм з розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, сфер транспорту, дорожнього господарства та енергозбереження;

11)      вносить пропозиції до проектів програм приватизації державного майна та бере участь у їх виконанні;

12)      бере участь у:

розробленні проектів державних, міжгалузевих, галузевих, міжрегіональних і регіональних програм розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, сфер транспорту, дорожнього господарства та енергозбереження; вживає заходів щодо розширення міжрегіональних та міжгалузевих зв'язків, готує проекти угод із цього питання та подає їх на розгляд голові обласної держадміністрації, Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури;

визначенні потреб у продукції, що виробляється, і послугах, що надаються підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу;

підготовці пропозицій в межах компетенції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних потреб за рахунок коштів державного бюджету;

розробленні заходів у межах компетенції для запобігання  банкрутству  підприємств, що належать до сфери управління Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури;

складанні моніторингу обсягів економії паливно-енергетичних ресурсів за рахунок впровадження енергоефективних проектів;

ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на підприємствах промисловості, паливно-енергетичного комплексу, у сферах транспорту та дорожньої інфраструктури;

розробленні та впровадженні економічних механізмів стимулювання раціонального використання паливно-енергетичних і природних ресурсів, природокористування, охорони навколишнього природного середовища, використання вторинних ресурсів, поширення нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії та малої гідро- і теплоенергетики;

погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

розробленні проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

     визначенні поточної та перспективної потреби у продукції, що виробляється, і послугах, що надаються підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу, сфер транспорту та дорожнього господарства, на внутрішньому й зовнішньому ринках;

     розробці комплексних науково-технічних програм, спрямованих на технічне переозброєння, реконструкцію і розвиток підприємств промисловості, паливно-енергетичного комплексу, транспорту і зв'язку; програм енергоефективності та енергозбереження, внутрішньообласної кооперації;

підготовці пропозицій до проектів державного і обласного бюджетів;

підготовці звітів голови обласної державної адміністрації для їх розгляду на засіданнях колегії облдержадміністрації;

примирних процедурах під час вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);

13)  готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної державної адміністрації;

14)  готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень;

15)  подає пропозиції щодо вдосконалення мережі автобусних маршрутів загального користування приміського та міжміського внутрішньообласного сполучення;

16)  аналізує потреби області у перевезенні залізничним, автомобільним, повітряним, електричним та водним транспортом, послугах поштового зв'язку, телекомунікаціях та визначає їх відповідність нормативним показникам;

17)  здійснює спільно з відповідними організаціями заходи, спрямовані на забезпечення безпеки руху на всіх видах транспорту і шляхах сполучення, зменшення шкідливого впливу діяльності транспорту на навколишнє природне середовище;

18)  організовує відповідно до чинного законодавства проведення конкурсів на визначення перевізників пасажирів на приміських і міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах; 

19)  укладає від імені обласної державної адміністрації за результатами конкурсів договори з перевізниками пасажирів на приміських і міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування та розриває їх у встановленому чинним законодавством порядку;

20)  укладає від імені обласної державної адміністрації договори із суб’єктами господарювання, які надають послуги автостанцій, та розриває їх у встановленому чинним законодавством порядку;

21)  здійснює контроль за виконанням перевізниками, з якими укладені договори на обслуговування приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутів загального користування, умов укладених договорів;

22)  затверджує паспорти маршрутів і розклади руху автобусів на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах;

23)  бере участь у розробленні та здійсненні заходів щодо створення сприятливих умов для надання послуг поштового зв'язку;

24)  сприяє організації безпечного і якісного обслуговування пасажирів на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах;

25)  сприяє програмному та методичному забезпеченню функціонування інформаційно-аналітичних систем, що використовуються для дослідження стану економічного і соціального розвитку області;

26)  забезпечує організацію обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями зв’язку, транспортного обслуговування незалежно від форм власності у встановленому чинним законодавством порядку;

27)  подає на розгляд голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо затвердження маршрутної мережі автобусних маршрутів загального користування приміського та міжміського внутрішньообласного сполучення;

28)  забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

29)  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ та організацій;

30)  опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

31)  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

32)  забезпечує у межах повноважень виконання завдань з мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки; захист інформації з обмеженим доступом; персональних даних; додержання законодавства про державну таємницю;

33)  організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

34)  здійснює інші, передбачені законом, повноваження.

5. Департамент має право:

1)       одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій (незалежно від форм власності) та їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2)       залучати для виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

3)       вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань забезпечення реалізації державної політики в промисловості, паливно-енергетичному комплексі, інфраструктурі та зв’язку, здійснення організаційних заходів зі стабілізації роботи та нарощування обсягів виробництва зазначених галузей, формування й виконання регіональних замовлень на території області;

4)       користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

5)       скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

6)       вносити Мінрегіону, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури пропозиції з питань удосконалення законодавства у промисловості, паливно-енергетичному комплексі, сфері транспорту та зв’язку.

6. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами й апаратом обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними підрозділами  центральних  органів  виконавчої влади,  підприємствами, установами, організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на Департамент завдань та здійснення запланованих заходів.

7. Департамент очолює директор, який призначається на посаду й звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Мінрегіоном, Мінекономрозвитку, Міненерговугілля, Мінінфраструктури.

8.   Директор Департаменту:

1)       здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці;

2)       подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент;

3)       затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту, посадові інструкції його працівників та розподіляє обов'язки між ними;

4)       планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;

5)       вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

6)       звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

7)       може входити до складу колегії облдержадміністрації, регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області;

8)       вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії обласної державної адміністрації питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проекти відповідних рішень;

9)       може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10)  представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови та заступників голови обласної державної адміністрації;

11)  видає у межах повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

12)  подає на затвердження голові обласної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13)  розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Департаменту;

14)  здійснює добір кадрів;

15)  призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством, працівників Департаменту, здійснює їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

16)  організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

17)  здійснює особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

18)  забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

19)  здійснює інші повноваження, визначені законом.

9. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації.

10. Директор Департаменту має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту в установленому законодавством порядку.

11.   Для узгодженого вирішення питань, що належать до  компетенції Департаменту, утворюється колегія у складі директора (голова колегії), заступників директора та інших працівників Департаменту.

До складу колегії можуть входити керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, інших установ та організацій.

Склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту.

Рішення колегії затверджуються наказами директора Департаменту.

12.   Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо визначення основних напрямів діяльності Департаменту та вирішення інших питань в Департаменті можуть утворюватися наукові ради й комісії.

Склад наукових рад, комісій та положення про них затверджується директором Департаменту.

13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту визначає голова обласної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

14.  Штатний розпис та кошторис Департаменту затверджує голова обласної державної адміністрації за пропозиціями директора Департаменту відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002  № 228.

15. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.