Директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження Максим Шахов провів робочу нараду з керівниками служби автомобільних доріг, обласного та районних автодорів, а також районних адміністрацій, щодо стану автомобільних доріг в області, зокрема проблемних питань і перспектив розвитку дорожньої сфери в регіоні.
Сьогодні, 7 квітня в порядку денному обговорювалися питання щодо реалізації регіональної цільової програми дорожнього будівництва в Луганській області на 2016-2019 роки, початку проведення ямкового ремонту на дорогах загального користування, планів проведення ремонту доріг та їх співфінансування з райдержадміністраціями, а також щодо фінансово-економічного стану ДП «Луганський облавтодор».
Службою автомобільних доріг, на сьогодні, вже розпочато проведення ямкового ремонту по основним автодорожнім напрямкам області, зокрема в'їзди-виїзди з області і дороги до міста Сєверодонецька - розповів начальник Служби автомобільних доріг в Луганській області Володимир Балера.
Крім того на обговорення виносилося питання про заборгованість по заробітній платі в облавтодорі Луганській області, а також загальної ситуації на державному підприємстві і його господарської діяльності. Ситуацію погіршує і той факт, що на сьогоднішній день 7 філій виявилися на тимчасово окупованій території, з усіма своїми потужностями - зазначив в.о. директора ДП «облавтодор» Олександр Коротун.
Особливу увагу приділили реалізації, вже підписаної головою ЛОДА, програми дорожнього будівництва в Луганській області на 2016-2019 роки, згідно з якою роботи з будівництва та ремонту доріг будуть виконані в кілька етапів, а ямковий ремонт впроваджується вже сьогодні, який планується завершити вже до кінця весни.
За підсумками наради було прийнято низку важливих рішень, зокрема: про надання фото-звітів до і після проведення ямкового ремонту, надання плану, щодо заходів з погашення заборгованості по заробітній платі перед працівниками ДП «Луганський облавтодор», також звернутися до Мінінфраструктури з пропозиціями щодо співфінансування ремонту доріг державного значення за рахунок митних надходжень. Крім того, визначені плани проведення ремонтних робіт і вироблені механізми співфінансування за рахунок державного обласного та районних бюджетів.
Максим Володимирович чітко підкреслив для всіх присутніх, що під час проведення тендерів в рамках реалізації програми, нікому ніяких привілеїв надаватися не буде. Конкурентоспроможність і ефективність роботи підприємств, включаючи державні - це питання до менеджменту і керівників. Якщо в тендерах візьмуть участь, наприклад німецькі або турецькі компанії - то, напевно вони будуть сильними учасниками і це піде області тільки на користь.
|