25 квітня в прес-центрі облдержадміністрації під головуванням першого заступника голови ОДА Єлизавети Пушко-Цибуляк пройшла друга нарада з питань ремонту мостів сполученням Сєвєродонецьк-Лисичанськ через р. Сіверський Донець, на якому заслухали доповідь директора фірми-підрядника «МОНОЛІТСПЕЦБУД». Суть проблеми полягає в тому, що фінансові ресурси на ремонт об'єкта є, але у фірми немає дозвільних документів і відповідної техніки для проведення робіт. Представлений в цей раз графік не відповідає тому, який був продемонстрований на минулій виїзній нараді. За словами представника підрядника, графік привели у відповідність. По суті в новому графіку роботи, які були заплановані на березень, зрушені на травень. В цілому ситуація викликає побоювання щодо стану робіт і термінів здачі об’єкта. Але хоча б паперовий формат більш-менш приведений до реального стану справ і обладміністрація має намір відтепер контролювати дотримання цього графіка, тому, що замовник, яким є Северодонецька міська рада, не виконує свої функції. Не прояснена ситуація і з дозвільними документами, хоча, понад тиждень тому, представник замовника заявив, що питання з дозволами буде вирішене протягом декількох днів. Почути позицію замовника і з'ясувати координатора процесу не вдалося, оскільки представники міської ради не з'явилися на нараду. Єлизавета Михайлівна доручила запросити у Сєвєродонецької міської адміністрації копії всіх документів і пояснювання щодо неявки на нараду, а також запропонувала провести виїзну нараду на вищезазначеному об'єкті 16 травня. До цього часу, за словами підрядника будуть готові металоконструкції та повинні початися монтажні роботи. Загалом ситуація по об'єкту така, що основні роботи на сьогоднішній день так і не розпочато.
Крім болісної теми ремонту мостів, в ході нараді порушували не менш важливі для області питання встановлення приналежності окремих ділянок доріг, тому як в процесі вивчення ситуації, в Департаменті регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження прийшли до висновку, що велика кількість доріг не значиться ні в кого на балансі, тобто ні ким не обслуговуються і тому приходить в непридатність. Ускладнює ситуацію і те, що без наявності балансоутримувача неможливо профінансувати роботи з обласного бюджету. Зокрема мова йшла про ділянки доріг «Танюшівка - Старобільськ - Артемівськ» від автодороги «Демино-Олександрівка - Сватове - Лисичанськ – Луганськ» до вул. Генерала Потапенка в м. Лисичанськ, а також подібне питання щодо привокзальної площі біля Рубіжанського вокзалу.
«Оптимальним рішенням, в рамках встановлення приналежності, буде зобов'язати міські і районні ради взяти на баланс землю, тому, що таких ситуацій по області безліч, після чого ми можемо включати об'єкти в програму дорожнього будівництва і ми вже починаємо цей процес» - зазначив директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження Максим Шахов
|