Інформація про роботу зі зверненнями громадян,
які надійшли до Департаменту промисловості та
енергозбереження Луганської облдержадміністрації
протягом січня – грудня 2013 року
За січень – грудень 2013 року до Департаменту промисловості та енергозбереження облдержадміністрації надійшло на розгляд 1088 звернень громадян (торік – 1121), у т. ч.:
-
до паливно-енергетичного управління – 949 звернень (торік – 1008),
у тому числі:
- до відділу вугільної промисловості – 565 (торік – 505);
- до відділу енергетики, газової промисловості та
енергозбереження – 384 (торік – 503);
-
до управління промисловості – 139 звернень (торік – 113).
Звернення громадян
|
Протягом
січня – грудня 2013 року
|
Протягом
січня – грудня 2012 року
|
Загальна кількість звернень
|
1088
|
1121
|
Кількість звернень, що надійшли поштою,
|
540
|
633
|
у тому числі з:
|
|
|
|
12
|
9
|
|
1
|
-
|
|
316
|
371
|
АПУ
|
154
|
211
|
КМУ
|
59
|
68
|
ВРУ
|
28
|
25
|
НДУ
|
30
|
42
|
депутати міської ради
|
7
|
3
|
Мінрегіон
|
6
|
7
|
Міненерговугілля
|
1
|
1
|
Мін’юст
|
2
|
2
|
Мін-во закордонних справ
|
1
|
-
|
Мінсоцполітики
|
-
|
4
|
Пенсійний Фонд України
|
1
|
-
|
НКРЕ
|
4
|
-
|
Держслужба України з НС
|
1
|
-
|
Державна інспекція з питань праці
|
1
|
-
|
Генеральна Прокуратура
|
7
|
5
|
Обласна Прокуратура
|
13
|
1
|
редакція газети «Сільські вісті»
|
1
|
2
|
Кількість звернень на особистому прийомі голови та заступників голови ОДА
|
35
|
22
|
Кількість звернень, що надійшли до Інтернет - приймальні облдержадміністрації
|
22
|
11
|
Кількість звернень, що надійшли на «гарячу лінію» голови облдержадміністрації
|
191
|
175
|
Кількість звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію»
|
273
|
280
|
Кількість звернень, що надійшли від мешканців області до Президента України В.Ф.Януковича під час «Діалогу з країною»
|
27
|
-
|
Велика кількість звернень надходить до Департаменту з центральних органів виконавчої влади – 316 звернень, або 29 % від загальної кількості (торік – 1121).
З Урядової «гарячої лінії» до Департаменту надійшло
273 звернення громадян (торік – 280). Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.
Департаментом розглянуто 27 звернень мешканців області, які звернулися до Президента України Віктора Януковича під час «Діалогу з країною». Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.
Безпосередньо до облдержадміністрації звернулися 472 громадянина або 43 % (за аналогічний період минулого року – 470 громадян), з них
191 громадян звернулися до «гарячої лінії» голови облдержадміністрації,
22 громадянина звернулися до Інтернет-приймальні облдержадміністрації, 35 звернень – на особистому прийомі у голови облдержадміністрації або його заступників, 20 звернень надійшло до Департаменту промисловості та енергозбереження.
Обласною радою передано на розгляд 12 звернень.
Донецькою облдержадміністрацією передано на розгляд 1 звернення.
Серед звернень громадян до управління індивідуальні становили 83 % (902 звернення), колективні – 13 % (136 звернень), повторні – 3% (33 звернення), 39 анонімних звернень.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з міст: Красний Луч, Краснодон, Антрацит, Луганськ, Свердловськ, Лисичанськ, Ровеньки, Первомайськ, Стаханов, із Станично-Луганського, Перевальського районів.
Від найменш соціально захищених категорій громадян протягом січня – листопада 2013 року до Департаменту надійшло 316 звернень, у тому числі:
- від пенсіонерів, інвалідів – 265;
- від пенсіонерів, які мають статус «Діти війни» – 23;
- від ветеранів праці – 7;
- від учасників війни та бойових дій – 11;
- від ліквідаторів ЧАЕС – 1;
- від вдів шахтарів – 4;
- від матерів загиблих шахтарів – 2;
- від багатодітних сімей – 3.
По скаргам, які надходять від працівників діючих підприємств (117 звернень), питання вирішуються позитивно. Заявникам надані кваліфіковані роз’яснення.
Усі звернення громадян розглянуті в установлені законодавством строки.
Основні питання, з якими зверталися громадяни:
-
забезпечення пільговим побутовим паливом – 306 звернення (28 %);
-
виплата заборгованості із заробітної плати та іншим соціальним виплатам – 144;
-
надання житла;
-
надання матеріальної допомоги на побутові потреби (ремонт житла, поліпшення житлових умов, лікування, тощо);
-
працевлаштування;
-
порушення законодавства про працю;
-
пропозиції щодо розвитку шахт;
-
незаконний видобуток вугілля;
-
екологічні проблеми (забруднення повітря, річок, підтоплення територій, терикони, що горять, просідання ґрунту, та ін.);
-
життєзабезпечення шахтарських міст та селищ (газифікація, водопостачання, телефонізація селища, ремонт доріг, освітлення вулиць);
-
відключення від мережі електропостачання, газопостачання, системи центрального опалення за борги;
-
перерахунок тарифів за використаний природний газ, електроенергію;
-
стягнення «Укрпоштою» та іншими організаціями комісії з громадян при сплаті за електропостачання;
-
про неправомірні дії робітників ЛЕО, РЕС і газових служб;
-
неякісне електропостачання (перебої в електромережі, низька
напруга);
-
підключення до мережі електропостачання;
-
підключення до мережі газопостачання;
-
штраф за незаконне використання електроенергії;
-
заміна опор ліній електропередач, ремонт трансформаторів;
-
щодо відшкодування збитків, завданих громадянам внаслідок перепадів напруги в електромережі;
-
надання роз’яснень з питань енерго- та газопостачання.
|