Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту промисловості та енергозбереження Луганської облдержадміністрації протягом січня – грудня 2013 року

Інформація про роботу зі зверненнями громадян,

які надійшли до Департаменту промисловості та

енергозбереження Луганської облдержадміністрації

протягом січня – грудня 2013 року

 

За січень – грудень 2013 року до Департаменту промисловості та енергозбереження облдержадміністрації надійшло на розгляд 1088 звернень громадян (торік – 1121), у т. ч.:

  • до паливно-енергетичного управління – 949 звернень (торік – 1008),

у тому числі:

- до відділу вугільної промисловості              – 565 (торік – 505);

- до відділу енергетики, газової промисловості та

  енергозбереження                                           – 384 (торік – 503);

  • до управління промисловості – 139 звернень (торік – 113).

 

Звернення громадян

Протягом

січня – грудня 2013 року

Протягом

січня – грудня 2012 року

Загальна кількість звернень

1088

1121

Кількість звернень, що надійшли поштою,

540

633

у тому числі з:

 

 

  • Обласної ради

12

9

  • Донецької ОДА

1

-

  • ЦОВВ:

316

371

АПУ

154

211

КМУ

59

68

ВРУ

28

25

НДУ

30

42

депутати міської ради

7

3

Мінрегіон

6

7

Міненерговугілля

1

1

Мін’юст

2

2

Мін-во закордонних справ

1

-

Мінсоцполітики

-

4

Пенсійний Фонд України

1

-

НКРЕ

4

-

Держслужба України з НС

1

-

Державна інспекція з питань праці

1

-

Генеральна Прокуратура

7

5

Обласна Прокуратура

13

1

 редакція газети «Сільські вісті»

1

2

Кількість звернень на особистому прийомі голови та заступників голови ОДА

35

22

Кількість звернень, що надійшли до Інтернет - приймальні облдержадміністрації

22

11

Кількість звернень, що надійшли на «гарячу лінію» голови облдержадміністрації

191

175

Кількість звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію»

273

280

Кількість звернень, що надійшли від мешканців області до Президента України В.Ф.Януковича під час «Діалогу з країною»

27

-

Велика кількість звернень надходить до Департаменту з центральних органів виконавчої влади – 316 звернень, або 29 % від загальної кількості (торік – 1121).

З Урядової «гарячої лінії» до Департаменту надійшло
273 звернення громадян (торік – 280). Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.

Департаментом розглянуто 27 звернень мешканців області, які звернулися до Президента України Віктора Януковича під час «Діалогу з країною». Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.

Безпосередньо до облдержадміністрації звернулися 472 громадянина або 43 % (за аналогічний період минулого року – 470 громадян), з них
191 громадян звернулися до «гарячої лінії» голови облдержадміністрації,
22 громадянина звернулися до Інтернет-приймальні облдержадміністрації, 35 звернень – на особистому прийомі у голови облдержадміністрації або його заступників, 20 звернень надійшло до Департаменту промисловості та енергозбереження.

Обласною радою передано на розгляд 12 звернень.

Донецькою облдержадміністрацією передано на розгляд 1 звернення.

Серед звернень громадян до управління індивідуальні становили 83 % (902 звернення), колективні – 13 % (136 звернень), повторні –  3% (33 звернення), 39 анонімних звернень.

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з міст: Красний Луч, Краснодон, Антрацит, Луганськ, Свердловськ,  Лисичанськ, Ровеньки,  Первомайськ, Стаханов, із Станично-Луганського, Перевальського районів.

 

Від найменш соціально захищених категорій громадян протягом січня – листопада 2013 року до Департаменту надійшло 316 звернень, у тому числі:

- від пенсіонерів, інвалідів – 265;

- від пенсіонерів, які мають статус «Діти війни» – 23;

- від ветеранів праці – 7;

- від учасників війни та бойових дій – 11;

- від ліквідаторів ЧАЕС – 1;

- від вдів шахтарів – 4;

- від   матерів загиблих шахтарів – 2;

- від багатодітних сімей – 3.

 

По скаргам, які надходять від працівників діючих підприємств (117 звернень), питання вирішуються позитивно. Заявникам надані кваліфіковані роз’яснення.

Усі звернення громадян розглянуті в установлені законодавством строки.

 

Основні питання, з якими зверталися громадяни:

 

  • забезпечення пільговим побутовим паливом – 306 звернення (28 %);
  • виплата заборгованості із заробітної плати та іншим соціальним виплатам – 144;
  • надання житла;
  • надання матеріальної допомоги на побутові потреби (ремонт житла, поліпшення житлових умов, лікування, тощо);
  • працевлаштування;
  • порушення законодавства про працю;
  • пропозиції щодо розвитку шахт;
  • незаконний видобуток вугілля;
  • екологічні проблеми (забруднення повітря, річок, підтоплення територій, терикони, що горять, просідання ґрунту, та ін.);
  • життєзабезпечення шахтарських міст та селищ (газифікація, водопостачання, телефонізація селища, ремонт доріг, освітлення вулиць);
  • відключення від мережі електропостачання, газопостачання, системи центрального опалення за борги;
  • перерахунок тарифів за використаний природний газ, електроенергію;
  • стягнення «Укрпоштою» та іншими організаціями комісії з громадян при сплаті за електропостачання;
  • про неправомірні дії робітників ЛЕО, РЕС і газових служб;
  • неякісне електропостачання (перебої в електромережі, низька
    напруга);
  • підключення до мережі електропостачання;
  • підключення до мережі газопостачання;
  • штраф за незаконне використання електроенергії;
  • заміна опор ліній електропередач, ремонт трансформаторів;
  • щодо відшкодування збитків, завданих громадянам внаслідок перепадів напруги в електромережі;
  • надання роз’яснень з питань енерго- та газопостачання.