Інформація про роботу зі зверненнями громадян,
які надійшли до Департаменту промисловості та
енергозбереження Луганської облдержадміністрації
протягом січня 2014 року
За січень 2014 року до Департаменту промисловості та енергозбереження облдержадміністрації надійшло на розгляд 66 звернень громадян (торік – 45), у т. ч.:
-
до паливно-енергетичного управління – 57 звернень (торік – 36),
у тому числі:
- до відділу вугільної промисловості – 36 (торік – 13);
- до відділу енергетики, газової промисловості та
енергозбереження – 21 (торік – 23);
-
до управління промисловості – 9 звернень (торік – 9).
Звернення громадян
|
Протягом
січня 2014 року
|
Протягом
січня 2013 року
|
Загальна кількість звернень
|
66
|
45
|
Кількість звернень, що надійшли поштою,
|
32
|
26
|
у тому числі з:
|
|
|
|
1
|
-
|
|
12
|
12
|
АПУ
|
7
|
6
|
КМУ
|
2
|
2
|
ВРУ
|
-
|
1
|
НДУ
|
2
|
3
|
депутати міської ради
|
1
|
-
|
Кількість звернень на особистому прийомі голови та заступників голови ОДА
|
1
|
-
|
Кількість звернень, що надійшли до Інтернет - приймальні облдержадміністрації
|
1
|
2
|
Кількість звернень, що надійшли на «гарячу» лінію голови облдержадміністрації
|
15
|
4
|
Кількість звернень, що надійшли на Урядову «гарячу» лінію
|
17
|
13
|
12 звернень, або 18 % від загальної кількості, звернень громадян надійшли до Департаменту з центральних органів виконавчої влади (торік – 12).
З Урядової «гарячої» лінії до Департаменту надійшло
17 звернень громадян (торік – 13). Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.
Безпосередньо до облдержадміністрації звернулися 36 громадян або 55 % (за аналогічний період минулого року – 37 громадян), з них
15 громадян звернулися на «гарячу» лінію голови облдержадміністрації,
1 громадянин звернувся до Інтернет-приймальні облдержадміністрації, 1 звернення – на особистому прийомі у голови облдержадміністрації.
Обласною радою передано на розгляд 1 звернення.
Серед звернень громадян до управління індивідуальні становили 70 % (46 звернень), колективні – 11 % (7 звернень), повторні – 3 % (2 звернення), 11 анонімних звернень.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з міст: Красний Луч, Луганськ, Краснодон, Свердловськ, Антрацит, Первомайськ, Ровеньки, Стаханов, Кіровськ, та районів: Лутугинського, Перевальського.
Від найменш соціально захищених категорій громадян протягом січня 2014 року до управління надійшло 18 звернень, у тому числі:
- від пенсіонерів, інвалідів – 10;
- від пенсіонерів, які мають статус «Діти війни», – 2;
- від ветеранів праці – 2;
- від учасників війни та бойових дій – 1 звернення (з питань забезпечення пільговим побутовим паливом);
- від вдів шахтарів – 2;
- від багатодітних сімей – 1.
По скаргам, які надходять від працівників діючих підприємств (10 звернень), питання вирішуються позитивно. Заявникам надані кваліфіковані роз’яснення.
Усі звернення громадян розглянуті в установлені законодавством строки.
Основні питання, з якими зверталися громадяни:
-
забезпечення пільговим побутовим паливом – 11 звернень (17 %);
-
виплата заборгованості із заробітної плати та іншим соціальним виплатам – 22;
-
працевлаштування;
-
порушення законодавства про працю;
-
життєзабезпечення шахтарських міст та селищ (газифікація, водопостачання, телефонізація селища, ремонт доріг, освітлення вулиць);
-
відключення від мережі електропостачання, газопостачання, системи центрального опалення за борги;
-
про неправомірні дії робітників ЛЕО, РЕС і газових служб;
-
підключення до мережі електропостачання;
-
заміна опор ліній електропередач, ремонт мережі електропостачання, трансформаторів.
|