14 листопада під час зсідання Уряду Прем'єр-міністр України Микола Азаров вкотре наголосив на важливості співпраці влади та громадськості. «Для Уряду надзвичайно важливим є те, щоб до формування урядових рішень долучалися якомога ширші кола представників громадянського суспільства і простих громадян. Механізмів такої взаємодії є багато», - відзначив Микола Азаров.
Одним із таких механізмів Прем'єр-міністр назвав контактний центр, до якого кожен може звернутися по телефону «гарячої лінії», а з недавнього часу – і через Інтернет. 13 листопада він перевірив організацію роботи вказаного центру. «Те, що за 10 місяців цього року отримано понад 400 тис. дзвінків, що на 20% більше ніж за весь попередній рік - свідчить про підвищення довіри громадян до такого каналу зв’язку», - наголосив Микола Азаров.
Під час виступу Прем'єр-міністр відзначив, що завдання Уряду – зробити будь-який орган влади максимально доступним для звернення кожного громадянина.
«Без постійного діалогу між владою і суспільством, без постійного контакту з громадянами уявити нашу роботу вже неможливо», - підкреслив Микола Азаров.
За матеріалами Урядового порталу
Яна Соловйова
|