Статистика звернень громадян показує, що людей більше турбує якість отримуваних житлово-комунальних послуг, ніж їхня ціна. Про це повідомив Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Анатолій Близнюк під час засідання Кабінету Міністрів України.
«Тільки протягом минулого року зі скаргами щодо якості послуг з утримання житла та прибудинкових територій – тобто тих, які складають власне квартплату, – до Мінрегіону звернулося понад 2500 громадян. Ще 640 звернулися стосовно якості тепло- та водопостачання, питань благоустрою. За той же період на підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги поскаржилися менше ніж 1200 громадян», – наголосив Анатолій Близнюк.
За його словами, обслуговування будинку та його території це саме ті роботи, які забезпечують його безаварійне функціонування протягом нормативного часу експлуатації. Проте, системний контроль за їхньою якістю, фактично, відсутній.
«Квартплату складають саме ті роботи, які забезпечують безаварійність будинку, його споживчі властивості протягом терміну експлуатації. Це саме ті роботи, які повинні виконуватися, і виконуватися вчасно і якісно. Якщо є зловживання – повинні працювати відповідні, зокрема і правоохоронні, органи. Однак системного контролю за цим немає, що й показує статистика звернень громадян – удвічі частіше їх непокоїть саме якість послуг, ніж ціна», – підкреслив керівник Мінрегіону.
Прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
|