09 січня 2014, 16:56

«Гаряча лінія» голови облдержадміністрації працювала в період новорічних свят.

 Як повідомляє ДУ «Луганський обласний контактний центр», за час чергування у святкові дні на телефони «гарячої лінії»  голови Луганської облдержадміністрації Володимира Пристюка надійшло 117 дзвінків від громадян нашої області, переважна більшість яких  стосувалась житлово-комунального господарства.
 
 Слід відзначити, що спільними зусиллями фахівців Центру та Департаменту житлово-комунального господарства Луганської облдержадміністрації вдалося відновити водопостачання у житловому будинку міста Стаханов по вул. Енгельса, 8. А за допомогою аварійних служб Луганська, зокрема Жовтневого та Ленінського районів, були вирішені питання опалення житлових будинків на кварталах Шевченка, 46 та Якіра, 13, усунено витікання каналізаційних вод біля житлового будинку по вул. Курчатова, 1.
 
 «Важливо, щоб громадяни з розумінням ставились до головної мети організації «гарячої лінії» губернатора – це упередження соціальної напруги серед населення та болючих проблем територій», – зазначила директор Державної установи «Луганський обласний контактний центр» Людмила Прибудько.