Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент житлово-комунального господарстваНовини20 січня 2016, 12:25Вносимо зміни до статуту ОСББ
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

ОпитуванняОпитування
Дитяча гаряча лінія

Сьогодні: п'ятниця, 22 листопада 2024
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент житлово-комунального господарства20 січня 2016, 12:25

Вносимо зміни до статуту ОСББ

 
20 січня 2016, 12:25

Вносимо зміни до статуту ОСББ

Минулого року оновлено законодавчі акти, що регулюють діяльність  об’єднань співвласників багатоквартирного будинку. Відтак перед діючими ОСББ постала проблема невідповідності їх установчих документів нормам чинного законодавства. Чи необхідно вносити зміни у статут ОСББ у разі зміни законодавства та як це правильно зробити?

1 липня 2015 року набрав чинності Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14.05.2015 р. № 417-VІІІ (далі — Закон № 417), яким було запроваджено низку нововведень. Зокрема, цим законом було внесено і чимало важливих змін до Закон про ОСББ1.

1 Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» від 29.11.2001 р. № 2866-III.

До початку листопада 2015 р. чинним лишався Типовий статут об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, затверджений наказом Держкомбуду від 27.08.2003 р. № 141 (далі — Типовий статут). Однак 06.11.2015 р. його було викладено у новій редакції наказом Мінрегіонбуду від 23.09.2012 р. № 238.

Чи обов’язково статути діючих ОСББ приводити у відповідність до законодавства

Статут ОСББ має відповідати Типовому статуту (ч. 1 ст. 7 Закону про ОСББ). Законодавець надав міністерствам й іншим центральним органам виконавчої влади 6 місяців, аби внести належні зміни до власних нормативно-правових актів (п. 6 ст. 13 Закону № 417). Водночас п. 3 ст. 13 Закону № 417 було встановлено, що статути об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, затверджені до 01.07.2015 р., діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, допоки Типовий статут не було затверджено в новій редакції, об’єднанням співвласників потрібно було керуватися своїми статутами в частині, що не суперечить Закону № 417 і Закону про ОСББ.

Після того, як Типовий статут було викладено у новій редакції (з 06.11.2015 р.), ОСББ зобов’язані привести свої статути, як того вимагає ч. 1 ст. 7 Закону про ОСББ.

Це необхідно зробити, оскільки установчі документи (статути) регулюють діяльність ОСББ, установлюють порядок прийняття рішень та повноваження органів управління. Оскільки  Закон про ОСББ, а відтак — і Типовий статут, істотно оновлено, невнесення змін до статуту ОСББ може призвести до неприємних наслідків, про які згадаємо далі.

На замітку
Донедавна існувала ще одна причина для оновлення установчих документів. Так, у матеріалі «ОСББ і податок на прибуток» ми розповідали про проблему неузгодженості статутів ОСББ (затверджених відповідно до Типового статуту як у попередній, так і чинній редакції) із абз. 4 пп. 133.4.1 ПКУ. Останнім передбачено таке: однією з обов’язкових умов, якій мають відповідати підприємства, установи й організації, аби не бути платниками податку на прибуток, є передбачена установчими документами можливість передання активів одній або декільком неприбутковим організаціям відповідного виду чи зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання чи перетворення). Водночас нинішні статути ОСББ (звісно, якщо вони узгоджені з Типовим статутом, як того вимагає Закон про ОСББ) передбачають, що в разі ліквідації організації кошти мають бути розподілені між співвласниками. Однак із набранням чинності Законом України від 24.12.2015 р. № 909-VIII абз. 4 пп. 133.4.1 ПКУ було доповнено застереженням, згідно з яким його положення не поширюється на об’єднання й асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Що змінилося в Типовому статуті

Для наочності наведемо основні відмінності в редакціях Типового статуту до й після внесення змін Наказом № 238 у таблиці.

Таблиця

Порівняльна таблиця Типових статутів у редакціях

до й після внесення змін

 

№ з/п Типовий статут у редакції наказу Мінрегіонбуду від 06.09.2011 р. № 180 Типовий статут у редакції наказу Мінрегіонбуду від 23.09.2015 р. № 238
1 Оперує поняттям «членство» в ОСББ. Регулює порядок прийняття в члени об’єднання та виключення з нього Поняття «членство» відсутнє
  Нагадаємо! До 01.07.2015 р. ст. 9 Закону № 2866 передбачала подання письмової заяви для прийняття в члени ОСББ. Після внесення змін Закон про ОСББ поняттям «членство» не оперує. Усі власники квартир або нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (співвласники) можуть впливати на діяльність ОСББ  
2 Передбачає поділ майна об’єднання на неподільне (що перебуває в спільній сумісній власності) і загальне (що перебуває в спільній частковій власності) Не передбачає поділу спільного майна на види.
Нагадаємо! Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону № 417, спільне майно багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю співвласників
3 Визнає загальні збори правочинними за умови присутності більш ніж половини членів об’єднання Не містить вимог щодо кворуму
4 Передбачає можливість скликання загальних зборів:
• правлінням;
• членами ОСББ, які мають понад 20% голосів від їх загальної кількості;
• ревізійною комісією (ревізором)
Передбачає можливість скликання загальних зборів:
• правлінням;
• ініціативною групою з не менш як трьох співвласників
5 За загальним правилом рішення загальних зборів приймаються 2/3 голосів від загальної кількості голосів членів ОСББ, які присутні на загальних зборах. Для низки рішень передбачена потреба 3/4 голосів присутніх на зборах членів ОСББ За загальним правилом рішення загальних зборів приймаються більшістю голосів. Для окремих рішень статутом може бути передбачена необхідність не менш як 2/3 голосів загальної кількості співвласників.
Допускається встановлення на загальних зборах іншого порядку прийняття рішень
6 Рішення, прийняті на загальних зборах, підписуються головою правління та секретарем загальних зборів Рішення загальних зборів засвідчується особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату його голосування («за» чи «проти»)
7 Рішення загальних зборів за рішенням самих зборів може бути надане члену ОСББ під розписку чи направлене поштою Визначено перелік питань, рішення загальних зборів із яких обов’язково мають бути надані співвласникам під розписку чи направлені поштою. Рішення з решти питань — за ініціативою зборів
8 Засідання правління скликається головою Засідання правління скликається:
• головою
або
• не менш як третиною членів правління
9 Рішення правління приймається 2/3 голосів від загального числа членів правління Рішення правління приймається більшістю голосів від загальної кількості членів правління, якщо інше не встановлено рішенням загальних зборів ОСББ.
Рішення правління викладаються в протоколі засідання правління із зазначенням кожним із членів правління результату свого голосування («за» або «проти»), засвідченого власноручним підписом
10 Містить імперативне положення, згідно з яким рішення загальних зборів про затвердження річного звіту, кошторису видатків і надходжень розмірів внесків та платежів членів ОСББ приймаються з урахуванням висновків ревізійної комісії (ревізора) чи аудитора Перевірка й надання загальним зборам висновків щодо підготовлених правлінням проектів кошторисів, балансу, річного звіту ОСББ названі як одне з прав ревізійної комісії (ревізора)
11 Передбачене обов’язкове створення ремонтного й резервного фондів ОСББ Передбачена можливість створення ремонтного й резервного фондів за рішенням загальних зборів
12 Установлено, що кошторис ОСББ має бути складений до 25 грудня поточного року із подальшим затвердженням на чергових загальних зборах Чітко встановлена крайня дата затвердження кошторису — 1 січня поточного року (інше може бути встановлено загальними зборами). Допускається затвердження кошторисів на два й більше років

Звісно, зазначеними в таблиці відмінностями зміни, яких зазнав Типовий статут, не вичерпуються. Однак наведені приклади є одними з найбільш красномовних і достатніми, аби переконатися в необхідності оновлення установчих документів ОСББ.

Чим загрожує невнесення змін до установчих документів ОСББ

Невідповідність установчих документів ОСББ Типовому статуту є порушенням норм законодавства, що може мати наслідком, зокрема, визнання установчих документів недійсними, а рішень, прийнятих на їх підставі, — неправомірними. На цьому наголосив Мінрегіонбуд у листі від 04.11.2015 р. № 8/9-3312-15.

Окрім того, ст. 29 Закону про ОСББ установлено: особи, винні, зокрема, в організації діяльності ОСББ із порушенням законодавства, несуть цивільну, кримінальну, адміністративну відповідальність. Діяльність же ОСББ на підставі статуту, що не відповідає Типовому статуту, однозначно можна розцінювати як неналежну організацію діяльності об’єднання. Щоправда, наведена норма не встановлює конкретних санкцій, виконуючи здебільшого застерігаючу функцію.

Наголосимо: відповідальність може загрожувати не у зв’язку із самим по собі фактом невнесення змін до статуту, а в тому випадку, якщо ОСББ діятиме на підставі установчих документів, які не відповідають Типовому статуту і Закону про ОСББ. Тобто, приміром, не виконуватиметься вимога щодо підписання рішень загальних зборів кожним, хто проголосував, із зазначенням результату його голосування (у результаті такі рішення суд зможе визнати недійсними). Або ж на загальні збори й надалі запрошуватимуться лише ті особи, які вступили до об’єднання в порядку, що був визначений Законом про ОСББ до внесення змін Законом № 417 (а це буде прямим порушенням прав решти співвласників і, знову ж таки, підставою для визнання рішень, прийнятих на таких загальних зборах, недійсними). Відтак радимо не ризикувати й не зволікати з узгодженням установчих документів із законодавством. Як це зробити — розповімо далі.

Порядок унесення змін до статуту ОСББ

По суті, процедура внесення змін до статуту ОСББ передбачає 3 етапи.

І. Прийняття рішення загальними зборами

Внесення змін до статуту належить до виключної компетенції вищого органу управління, яким є загальні збори співвласників ОСББ (абз. 1 ч. 9 ст. 10 Закону про ОСББ). Тобто делегувати це повноваження ані зборам представників, ані правлінню не можна.

Важливо, що збори мають бути проведені відповідно до вимог оновленого законодавства, а не згідно з установчими документами, що не відповідають Закону про ОСББ та Типовому статуту. Адже порядок проведення загальних зборів та прийняття на них рішень зазнали істотних змін (про деякі з них ми згадали в таблиці).

Нагадаємо: запрошені на загальні збори мають бути УСІ співвласники, включаючи тих, хто не писав заяву про вступ до ОСББ. Порядок запрошення змін практично не зазнав: повідомлення про проведення установчих зборів направляється в письмовій формі та вручається кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом) не менш ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів. У повідомленні слід зазначити:

  • із чиєї ініціативи скликаються збори (правління чи ініціативної група з не менш як трьох співвласників);
  • місце й час проведення (мають бути зручними для більшості);
  • проект порядку денного (окрім унесення змін до статуту можна включити й інші нагальні питання).

Окрім того, до повідомлення доцільно додати примірник викладеного в новій редакції статуту ОСББ або ж розмістити його в загальнодоступному місці, про що зазначити в повідомленні. Таким чином, співвласники зможуть заздалегідь ознайомитися із пропонованою до затвердження новою редакцією статуту. Безпосередньо на зборах лишиться тільки її узгодити й унести бажані поправки та доповнення.

На замітку

Під час розроблення нової редакції статуту зважайте на таке: ч. 2 ст. 7 Закону про ОСББ  визначає, що, окрім обов’язкових відомостей, статут може містити також інші положення, що є істотними для діяльності об’єднання та не суперечать вимогам законодавства. Статут ОСББ затверджують на підставі Типового статуту, однак допускаються відхилення від нього за умови, якщо вони не суперечать чинному законодавству.

Зауважте: ч. 12 ст. 10 Закону про ОСББ передбачено, що кожен співвласник (його представник) під час голосування має кількість голосів, пропорційну до частки загальної площі квартири чи нежитлового приміщення співвласника в загальній площі всіх квартир і нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку. Водночас допускається встановлення статутом іншого порядку визначення кількості голосів, що належать кожному співвласнику на загальних зборах. Відтак, якщо в чинному статуті ОСББ обумовлений порядок підрахунку голосів за принципом «1 співвласник = 1 голос, незалежно від площі та кількості квартир або приміщень, що перебувають у його власності», такий спосіб є цілком прийнятним, і в цій частині можна користуватися положеннями установчих документів.

З огляду на ч. 14 ст. 10 Закону про ОСББ, для прийняття рішення про внесення змін до статуту достатньо, аби за нього проголосувало більше половини загальної кількості співвласників. Щоправда, чинна редакція Типового статуту (п. 8 р. ІІІ) дозволяє встановлення загальними зборами іншого порядку прийняття рішень на них. Зважаючи на важливість рішення щодо унесення змін до установчих документів, не зайвим буде на зборах обумовити й запротоколювати необхідність кваліфікованої (2/3) кількості голосів для його прийняття.

Якщо в результаті проведення загальних зборів для прийняття рішення не набереться кількості голосів «за» або «проти» (а найімовірніше, так і буде, адже сумнівно, що вдасться одночасно зібрати більшість, а тим паче 2/3 усіх власників), потрібно буде протягом 15 календарних днів із дати проведення загальних зборів провести письмове опитування серед співвласників, які не голосували на загальних зборах (детально порядок його проведення доцільно врегулювати під час загальних зборів).

Важливо

Рішення приймається шляхом поіменного голосування. Під час підрахунку голосів ураховуються й голоси, подані співвласниками в ході проведення загальних зборів, і голоси, подані під час письмового опитування. Рішення оформлюється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування («за» чи «проти»). Форма протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку затверджена наказом Мінрегіонбуду від 25.08.2015 р. № 203.

Рішення загальних зборів, зокрема, із питань унесення змін до установчих документів об’єднання, надаються співвласникам під розписку чи направляються поштою (рекомендованим листом) ініціатором загальних зборів (правлінням або ініціативною групою) (п. 11 р. ІІІ чинної редакції Типового статуту). Хоча такого правила Закон про ОСББ не містить (а точніше — відсилає до статуту або рішення загальних зборів), вважаємо, що надати співвласникам примірник затвердженого в новій редакції статуту (щонайменше в електронному вигляді) потрібно. Адже, окрім іншого, установчі документи встановлюють права та безпосередні обов’язки кожного з них.

ІІ. Державна реєстрація змін до статуту ОСББ

Державна реєстрація змін до статуту об’єднання здійснюється в порядку, установленому законом для державної реєстрації юридичних осіб (ч. 15 ст. 6 Закону про ОСББ).

1 січня 2016 року Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV (далі — Закон № 755) було оновлено. У зв’язку із цим звичні правила реєстрації змін до установчих документів зазнали деяких змін.

Так, сьогодні для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у т.ч. змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи (ч. 4 ст. 17 Закону № 755):

  • заява2 про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2 Форма відповідної заяви затверджена наказом Мін’юсту від 06.01.2016 р. № 15/5

  • примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення загальних зборів про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;
  • документ про сплату адміністративного збору3;

3 Згідно із ч. 1 ст. 36 Закону № 755 у редакції від 01.01.2016 р., за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі (окрім унесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), адмінзбір стягується в розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати. У разі подання документів в електронній формі відповідна сума буде зменшена на 25%.

  • установчий документ юридичної особи в новій редакції.

Закон № 755 передбачає можливість подання зазначених документів у паперовій або електронній формі. Однак, зважаючи на те що портал електронних сервісів4, через який мають подаватися документи в електронній формі, наразі недопрацьований, а порядок його функціонування, який має бути затверджений Мін’юстом, узагалі відсутній, небезпідставно припускаємо, що на повноцінну реалізацію можливості подання документів в електронній формі найближчим часом розраховувати не варто.

4 Портал електронних сервісів — веб-сайт, організований як системне багаторівневе об’єднання різних ресурсів і сервісів для забезпечення максимального доступу до інформації та послуг у сфері державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності (п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону № 755 у редакції від 01.01.2016 р.).

У паперовій формі документи можуть бути подані заявником особисто або поштовим відправленням. Ми радимо зупинитися на першому варіанті. Це допоможе заощадити час на той випадок, якщо в державного реєстратора виникнуть зауваження щодо поданих документів (найчастіше такі зауваження є незначними, і дрібні недоліки можуть бути виправлені одразу). Окрім того, п. 5 ч. 1 ст. 15 Закону № 755 передбачено: у разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена. А це – додаткові витрати.

Якщо документи подаватиме вповноважений представник ОСББ (зазвичай такою особою є голова установчих зборів, чиїм підписом скріплений статут ОСББ) особисто, державному реєстратору має бути пред’явлений паспорт громадянина України (або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідка на постійне чи тимчасове проживання). Якщо документи подаватиме інша особа, додатково знадобиться довіреність або її нотаріально засвідчена копія (ч. 2 ст. 14 Закону № 755).

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу5 в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

5 Код доступу — унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців і громадських формувань (п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону № 755).

Розгляд поданих документів щодо юридичних осіб здійснюється протягом 24 годин після їх надходження, окрім вихідних і святкових днів (п. 1 ч. 1 ст. 26 Закону № 755). Після проведення реєстраційної дії держреєстратор зобов’язаний буде сформувати й оприлюднити на порталі електронних сервісів6 виписку, результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчі документи юридичної особи (п. 9 ч. 2 ст. 25 Закону № 755). Примірники установчих документів у паперовій формі за результатами проведення держреєстрації змін, як це було передбачено раніше, наразі не надаються.

Згідно з пп. 2 п. 3 наказу Мін`юсту від 06.01.2016 р. № 15/5 до впровадження функціонування порталу електронних сервісів оприлюднення установчих документів юридичної особи здійснюється на веб-сайті Міністерства юстиції України.

Зауважте: із 1 січня 2016 року суб’єктами державної реєстрації в разі держреєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців є:

  • виконавчі органи сільських, селищних і міських рад7;

7 Набувають повноважень із державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців у разі прийняття відповідною радою такого рішення.

  • Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації;
  • нотаріуси;
  • акредитовані суб’єкти8.

8 Акредитованим суб’єктом може бути юридична особа публічного права, у трудових відносинах із якою перебуває не менше 3-х державних реєстраторів і яка до початку здійснення повноважень у сфері державної реєстрації уклала:

– договір страхування цивільно-правової відповідальності з мінімальним розміром страхової суми в тисячу мінімальних розмірів заробітної плати, установленої законом на 1 січня календарного року;

– договір з іншим суб’єктом державної реєстрації та/або нотаріусом (у разі коли акредитований суб’єкт здійснює повноваження виключно в частині забезпечення прийняття й видачі документів у сфері державної реєстрації).

Акредитація суб’єктів і моніторинг відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації здійснюються Міністерством юстиції України в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України.

 
ІІІ. Повідомлення податкових органів про внесення змін
Після внесення змін до cтатуту ОСББ зобов’язане в 10-денний строк після їх реєстрації подати до податкового органу за його місцезнаходженням оновлений Статут і заяву за формою № 1-ОПП із позначкою «Зміни».
Неподання в належні строки зазначених вище документів загрожує накладенням  штрафу (п. 117.1 ПКУ). Для юридичних осіб він передбачений у розмірі 510 грн (а в разі повторного протягом року притягнення до відповідальності за відповідною статтею — 1020 грн).

На цьому процедура державної реєстрації внесення змін до статуту ОСББ і процедура оновлення установчих документів загалом завершена.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            За матеріалами osbb-inform




05 жовтня 2017, 12:15
Звітували про підготовку до опалювального сезону
Сьогодні, 5 жовтня, за дорученням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза його заступник Вадим Данієлян провів засідання колегії облдержадміністрації. Під час засідання колегії директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай розповів про стан підготовки ЖКГ, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років. Він поінформував учасників колегії присутнім, що станом на 5 жовтня без врахування щоденних аварійно-відновлювальних робіт, житловий фонд, теплове та водопровідне господарство підготовлено в цілому на 100 %.Зокрема,  підготовлено..

докладніше »



03 жовтня 2017, 16:26
Луганщина готова до опалювального сезону, – брифінг
Про підготовку житлово-комунального господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років сьогодні, 3 жовтня, на брифінгу для ЗМІ розповів директор Департаменту житлово-комунального господарства  облдержадміністрації Віталій Сурай. Він зазначив, що наразі область виконала задачі Уряду з підготовки до опалювального сезону – на 1 жовтня цей показник на Луганщині складає 99,9 %...

докладніше »



02 жовтня 2017, 15:34
Житловий фонд та котельні області на 100 % готові до зими, – Юрій Гарбуз
Про це голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз повідомив під час селекторної наради з питань підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу, ЖКГ, об’єктів соціальної сфери та інфраструктури до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років і забезпечення його стабільного проходження під головуванням Віце-прем’єр-міністра – Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка. «Житлові будинки, об’єкти соціальної сфери, які опалюються від теплогенеруючих організацій, стовідсотково готові до прийому теплоносія», – повідомив Юрій Гарбуз. На 100 %, за словами очільника Луганщини, до зими готові також котельні області...

докладніше »



26 вересня 2017, 08:50
Підготовка області до опалювального періоду виходить на фінішну пряму
 25 вересня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян у режимі відео-конференції провів засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017–2018 років та сталого проходження опалювального сезону. За словами заступника голови облдержадміністрації, з 3619 об’єктів житлового фонду Луганської області готові 3601 (99,5%), з 369 котелень – 344 (93,5%), відремонтовано 108,98 км з 119,69 км водопровідно-каналізаційної мережі (91,05%), заготовлено 17,80 тис. тонн посипочного матеріалу та реагентів з 25,68 тис. тонн(69,30%)...

докладніше »



21 вересня 2017, 13:20
Для учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб спрощено процедури отримання держдопомоги за програмою «Доступне житло»
Урядом прийнята постанова, направлена на вирішення проблеми забезпечення доступним житлом учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. Для цих категорій спростили процедури отримання державної допомоги за програмою «Доступне житло». Відкоригували порядок, за яким держава надаватиме  підтримку зі слати до 50 % вартості житла для учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб та 30 відсотків для інших категорій населення. Також право на державну підтримку матимуть не лише громадяни, що перебувають на квартирному обліку, а й ті, що не мають у власності житла, або мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 квадратного метра. Для внутрішньо переміщених осіб передбачено право на участь у програмі за умови, що вони не мають у власності житла, що знаходиться на підконтрольній території України...  

докладніше »



14 вересня 2017, 14:25
Субсидія на індивідуальне опалення призначатиметься з 15 жовтня до 15 квітня, а для централізованого - термін визначатиметься міським головою
Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і обов’язково перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховуватиметься з 15 жовтня до 15 квітня...

докладніше »



14 вересня 2017, 11:00
В містах та районах області: У Новоайдарському районі 100% об’єктів теплового господарства отримали акти готовності
За інформацією Новоайдарської райдержадміністрації, в Новоайдарському районі завершується підготовка житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року. Багатоквартирний житловий фонд, об’єкти соціально-культурного призначення, бюджетні заклади та установи селища Новоайдар переведені на індивідуальне опалення. Комунальні котельні відсутні. Споживачі міста Щастя теплоносій отримують від Луганської ТЕС. Всього котелень соціальної сфери  33, із них 27 працюють на природному газі ,6 - на твердому паливі. Станом на 11 вересня 2017 року 100% об’єктів теплового господарства отримали акти готовності...

докладніше »



13 вересня 2017, 11:35
В Новопскові будують майданчики для роздільного збору сміття
Новопсковська селищна рада реалізовує суспільно-корисний проект «Запровадження системи роздільного збору твердих побутових відходів, як один з енергоефективних засобів екологічного виховання жителів cмт Новопсков». В ході виконання проекту на території Новопсковської громади будують одинадцять майданчиків для роздільного збору сміття. Роботи виконують працівники комунального підприємства "Новопсковжитло".  Кошти на запровадження роздільного збору сміття надійшли з обласного бюджету.

докладніше »



13 вересня 2017, 11:21
В містах та районах області:У Міловському районі триває підготовка до опалювального сезону
У Міловському районі продовжується робота з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року та сталого проходження опалювального сезону. Як повідомив заступник голови райдержадміністрації Олександр Альчаков, станом на 12 вересня 2017 року підготовлено 18 котелень з 19-ти – 95%. Майже у всіх загальноосвітніх (9 з 10-ти – 90%), дошкільних та позашкільних (8 з 8-ми – 100%) навчальних закладах району виконані повірки газових приборів, димових і вентиляційних каналів, вимірювання опору розтікання і заземлення магістралей і устаткування, проведені фарбувальні роботи.

докладніше »



12 вересня 2017, 16:22
В містах та районах області: Відбулося засідання районного штабу з підготовки до опалювального сезону
За інформацією Біловодської райдержадміністрації, 11 вересня 2017 року під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Вадима Муратова  відбулося засідання районного штабу  з підготовки житлово-комунального господарства та  об’єктів соціального призначення   району до сталої роботи у осінньо-зимовий період 2017-2018 років. За результатами доповіді зазначено, що підготовка теплового господарства та об’єктів соціальної сфери району проходить...

докладніше »



12 вересня 2017, 16:13
Підготовка області до опалювального сезону на особистому контролі Юрія Гарбуза
Сьогодні, 12 вересня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян під час брифінгу для ЗМІ розповів про підготовку підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, об’єктів соціальної сфери та інфраструктури до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років. На початку брифінгу він зазначив, що...

докладніше »



12 вересня 2017, 12:06
В містах та районах області: У Новопсковському районі завершено всі планові роботи на системах опалення
За інформацією Новопсковської райдержадміністрації, на цей час на об’єктах житлово-комунального господарства та соціальної сфери району завершені всі планові роботи на системах опалення та усунуто всі порушення, виявлені в період підготовки до опалювального сезону.  Підготовлено 59 комунальних котелень, що становить 100%....

докладніше »



11 вересня 2017, 15:51
Містам та районам області доручено пришвидшити процес підготовки до опалювального сезону
Сьогодні, 11 вересня, за дорученням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза його заступник Вадим Данієлян провів скайп-нараду обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років та сталого проходження опалювального сезону. У засіданні штабу взяли участь директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай, представники ТОВ «ЛЕО» та комунальних підприємств області. На початку наради заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян дав доручення...

докладніше »



11 вересня 2017, 11:55
Область завершує підготовку до нового опалювального сезону, – Юрій Гарбуз
«На сьогодні 87 % об’єктів житлово-комунального господарства готові до зими. Але до початку опалювального сезону важливо звернути увагу на питання підготовки енергетичних об’єктів», – наголосив голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз...

докладніше »



08 вересня 2017, 18:37
В містах та районах області:Станично-Луганський район інформує про підготовку до опалювального сезону
За інформаціїю Станично-Луганської райдержадміністрації, підготовка об’єктів житлово-комунального господарства і соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий здійснюється відповідно до Плану організаційних заходів та доведених планових показників з підготовки до опалювального сезону, затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 4 травня 2017 року № 7/9-4756. Для контролю за підготовкою об’єктів району, проводяться засідання районного штабу. Слід зазначити, що одним з пріоритетних напрямків з підготовки є підготовка...

докладніше »



07 вересня 2017, 11:59
Уряд затвердив порядок стимулюючого тарифоутворення для виробників тепла з альтернативних джерел енергії
Уряд затвердив порядок стимулюючого тарифоутворення щодо встановлення тарифів на теплову енергію, вироблену з альтернативних джерел енергії. Про це повідомив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття постанови щодо внесення змін до ЗУ «Про теплопостачання». «Ми підвищуємо конкурентоспроможність виробників тепла, що використовують альтернативні джерела енергії. Механізм встановлення тарифоутворення передбачає зниження вартості теплової енергії, що використовується для опалення житлового фонду та об’єктів бюджетної сфери...

докладніше »



07 вересня 2017, 11:56
Загальний стан підготовки країни до опалювального сезону
Загальний стан підготовки до опалювального сезону 2017/2018– 95,6%. Про це повідомив під час засідання Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. «Зокрема підготовлено  97,3 % шкіл, 96,7 % дитячих садків, 91,5 % лікарень», — зазначив Геннадій Зубко. Також підготовлено до роботи 85,2 % котелень комунальної теплоенергетики...

докладніше »



06 вересня 2017, 16:51
Витрати місцевого самоврядування на сферу ЖКГ недостатні, — Зубко
124 млрд грн – це доходи бюджетів розвитку місцевого самоврядування за 8 місяців поточного року, це на 28 млрд грн більше, ніж в минулому році. В той же час обсяги фінансування ЖКГ на підготовку до опалювального сезону складають 3,5 млрд гривень. Віце-прем’єр-міністр пояснив, що в зазначену суму входить підготовка теплопостачальних підприємств, водопровідної галузі, житлового фонду тощо. «В 2015 році обсяг фінансування підготовки до опалювального сезону регіонів – 2,1 млрд гривень. Це означає, що лише на 50% місцеве самоврядування збільшило свої видатки на галузь. Порівнюючи з додатковими доходами в мільярди гривень, які отримують місцеві бюджети в результаті фінансової децентралізації, не зрозуміло чому сфера ЖКГ випадає з пріоритетів місцевої влади», — наголосив Геннадій Зубко...

докладніше »



05 вересня 2017, 17:22
Інформація щодо змін до порядку надання субсидії
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 № 609 внесені зміни до порядку призначення житлової субсидії, відповідно до яких змінено період, за який враховуються доходи під час призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за третій-четвертий квартали попереднього року. Розрахунок субсидії на опалювальний сезон у жовтні здійснюється на підставі доходів за перший-другий квартали поточного року. Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи громадян...

докладніше »



19 серпня 2017, 15:25
Луганщина готується до опалювального сезону
Сьогодні, 19 серпня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян провів у режимі скайп-наради засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року та сталого проходження опалювального сезону. Перед початком наради Вадим Данієлян поінформував присутніх, що нещодавно відбулась подібна скайп-конференція під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, де Глава Уряду сказав: "Підготовка до опалювального сезону – надважлива, і тут багато залежить від роботи на місцях. Ключова вимога – підготуватися вчасно, аби люди відчували в оселях затишок, тепло й безперебійне постачання послуг." У свою чергу Віталій Сурай повідомив присутнім, що..

докладніше »



18 серпня 2017, 16:29
Механізм сплати за ЖКП у будинках з різними типами лічильників
Уряд врегулював механізм розподілу розрахунків за ЖКП у багатоповерхових будинках з різними типами лічильників. Так Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко прокоментував прийняту Урядом постанову, якою внесені зміни у відповідні Правила і Типовий договір про надання послуг з централізованого постачання ЖКП послуг...

докладніше »



10 серпня 2017, 12:28
Вирішуємо питання оплати за спожиту електричну енергію підприємствами ВКГ
Питання недопущення відключення об’єктів підприємств централізованого водопостачання від системи електрозабезпечення, визначення шляхів оплати поточного споживання електроенергії та погашення заборгованості з неї комунальними підприємствами водопостачання та водовідведення, - були розглянуті 9 серпня на робочій нараді під головуванням заступника голови Луганської облдержадміністрації Вадима Данієляна. Під час наради представники підприємств водопровідно-каналізаційного господарства висловили своє бачення щодо розв’язання критичної ситуації...

докладніше »



08 серпня 2017, 15:45
Мінрегіоні обговорили питання, пов’язані з відшкодуванням пільг та субсидій на оплату послуг з управління багатоквартирними будинками
3 серпня в Мінрегіоні обговорили питання, пов’язані з відшкодуванням пільг та субсидій на оплату послуг з управління багатоквартирними будинками (відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком – в будинках ОСББ). Зокрема, учасниками наради було проаналізовано стан справ з відшкодуванням пільг та житлових субсидій на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також послуг з управління  багатоквартирними будинками.

докладніше »



07 серпня 2017, 15:15
Набрав чинності ДСТУ «Колісні транспортні засоби. Засоби транспортні спеціально обладнані для перевезення побутових відходів. Загальні технічні умови»
01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8392:2015 «Колісні транспортні засоби. Засоби транспортні спеціально обладнані для перевезення побутових відходів. Загальні технічні умови». Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами...

докладніше »



04 серпня 2017, 10:51
Набрав чинності ДСТУ «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги»
01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» під час проектування житлових будинків, громадських, виробничих, складських та інших споруд передбачаються будівництво та облаштування контейнерних майданчиків для роздільного збирання і зберігання побутових відходів, урн для побутових відходів...

докладніше »



01 серпня 2017, 17:23
Реалізація програми «Питна вода Луганщини» під’єднає віддалені населені пункти до централізованого водопостачання
Директор Департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації Віталій Сурай розповів про стан водопровідно-каналізаційного господарства області під час брифінгу для ЗМІ...

докладніше »



28 липня 2017, 16:37
Президент підписав Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»
Президент України підписав Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який визначає правові, економічні та організаційні засади забезпечення комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання. Цим Законом запроваджується обов’язковий облік тепла і води. Завдяки обліку населення платитиме лише за спожиті ресурси. Запровадження норм цього Закону дозволить контролювати ефективність реалізації заходів з енергоефективності. Все це має сприяти зменшенню витрат споживачів на оплату комунальних послуг...

докладніше »



28 липня 2017, 16:31
Звітували про рівень готовності до опалювального сезону
Сьогодні відбулось засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об'єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року та сталого проходження опалювального сезону у Луганській області в режимі скайп-конференції. На засіданні розглянули..

докладніше »



25 липня 2017, 17:27
Розглянуто питання щодо розрахунків підприємств ВКГ за спожиту електроенергію
Заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян провів нараду з представниками підприємств централізованого водопостачання та водовідведення області щодо розрахунків за електричну енергію. У заході взяли участь директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай та представники ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». Вадим Данієлян дав низку доручень головам міських рад і райдержадміністрацій, керівникам підприємств централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, забезпечити стовідсоткову оплату ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» за поточне споживання електроенергії, забезпечити направлення затвердженої заборгованості з різниці у тарифах на погашення заборгованості за спожиту електроенергію, згідно до вимог чинного законодавства, і розробити цільові програми на 2017-2018 роки з відшкодування різниці між фактичною собівартістю послуг та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами місцевого самоврядування...

докладніше »



25 липня 2017, 12:38
Субсидія не призначається на наступний період, якщо є прострочена заборгованість понад два місяці з оплати послуг
З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін, органи соціального захисту населення проводять перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри з травня ? на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу...

докладніше »




|| Наступна сторінка
Сторінки:
12345678910

Архів по роках:

201520162017
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist

© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера