Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент житлово-комунального господарстваНовини28 березня 2016, 15:55Що чекає на житлово-будівельні кооперативи 1 липня 2016 року?
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

ОпитуванняОпитування
Дитяча гаряча лінія

Сьогодні: п'ятниця, 22 листопада 2024
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАВійськово-цивільна адміністраціяДепартаменти та управлінняДепартамент житлово-комунального господарства28 березня 2016, 15:55

Що чекає на житлово-будівельні кооперативи 1 липня 2016 року?

 
28 березня 2016, 15:55

Що чекає на житлово-будівельні кооперативи 1 липня 2016 року?

    Як відомо, пункт 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” передбачає, що “у разі якщо протягом одного року з дати набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок”.

    Нагадаємо, що один рік після набрання чинності зазначеним законом спливає 1 липня 2016 року. А форм управління стаття 9 того ж таки закону передбачає три:

  • самими співвласниками (без створення ОСББ чи обрання управителя),
  • управителем багатоквартирного будинку,
  • об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку (або асоціацією ОСББ).

   Отже, якщо до 1 липня 2016 року в багатоквартирному будинку не буде створено ОСББ, і не буде прийнято рішення про іншу форму управління (самими співвласниками чи обраним ними управителем), то управління таким будинком здійснюватиме управитель, якого обере орган місцевого самоврядування.

    Це, звісно, не позбавляє співвласників права з часом відмовитися від такого управителя (згідно з законом, договір з управителем укладається лише на один рік, із можливою пролонгацією), однак якийсь час пожити із ним доведеться.

    Найупевненіше в цій ситуації почуваються співвласники багатоквартирних будинків, що вже створили ОСББ - їм не треба робити жодних “додаткових рухів”, щоб уникнути призначеного “згори” управителя. Дивлячись на них, співвласники багатоквартирних будинків, де діють ЖБК, і собі не тривожаться. А даремно. І про це - нижче.

Чи може орган місцевого самоврядування обрати управителя для багатоквартирного будинку, де функціонує ЖБК?

    Відповідь на озвучене питання - так, може. І навіть повинен. Річ у тім, що Закон України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” серед форм управління багатоквартирним будинком не згадує ЖБК. Чому так - розглянемо нижче, а зараз іще раз підкреслю, що житлово-будівельний кооператив не належить до числа суб’єктів управління багатоквартирним будинком.

     Відтак, співвласникам багатоквартирного будинку, в якому діє ЖБК, необхідно до 1 липня 2016 року або створити ОСББ, або прийняти рішення про управління будинком самостійно (безпосередньо співвласниками), або обрати управителя. Якщо цього не буде зроблено, управителя обере орган місцевого самоврядування.

Чи можна обрати ЖБК управителем?

     Часто можна почути від співвласників багатоквартирного будинку, де діє ЖБК, таке: “А ми просто визначимо наш ЖБК управителем. Хіба не можна?”

     Річ у тім, що, згідно зі ст.1 Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, управитель - це завжди або фізична особа-підприємець, або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності. Відповідно до ст.3 Господарського кодексу України, підприємництвом є та господарська діяльність, що спрямована на отримання прибутку. Більшість же житлово-будівельних кооперативів в Україні є неприбутковими організаціями. Тож перш, ніж отримувати статус управителя, житлово-будівельному кооперативу доведеться відмовитися від свого статусу неприбуткової організації та внести необхідні зміни до статуту - зокрема, прямо передбачити мету отримання прибутку, а також надання послуг з управління багатоквартирним будинком (а не управління багатоквартирним будинком як власним майном, що передбачає Примірний статут житлово-будівельного кооперативу, затверджений постановою Ради Міністрів УРСР від 30 квітня 1985 р. № 186).

     Чи потрібно це житлово-будівельному кооперативу, і чи виправданою є повна перебудова діяльності ЖБК “на підприємницький лад” при формальному збереженні організаційно-правової форми неприбуткової організації - житлово-будівельного кооперативу - дуже сумнівно. Адже для підприємницької діяльності чинне законодавство передбачає інший вид кооперативів - виробничі.

     Слід мати на увазі і таке. У своєму прагненні “зберегти” ЖБК співвласники багатоквартирного будинку вважають - і помилково - його “своєю” організацією, з якою вони пов’язані статутними (а не договірними, як з управителем) відносинами і в якій вони можуть формувати органи управління. Однак на сьогоднішній день в більшості випадків такі уявлення є хибними, адже ЖБК в Україні більше не об’єднують (і за визначенням не можуть об’єднувати) співвласників багатоквартирних будинків. І про це - нижче.

Чому ЖБК не представляє співвласників багатоквартирного будинку?

     Повернімося до історії житлово-будівельних кооперативів. Згідно з уже згаданим Примірним статутом, метою створення ЖБК було забезпечення його членів (і членів їх сімей) житлом шляхом будівництва будинку (будинків) та його подальшої експлуатації та управління. Наголошу, що в Примірному статуті (а він на сьогодні є фактично єдиним нормативно-правовим актом, що спеціально регулює правовий статус ЖБК) багатоквартирний будинок згадується по-стільки, по-скільки він є власністю ЖБК як юридичної особи. Нагадаю: окремим членам ЖБК не належали на праві власності ні окремі квартири, ні багатоквартирний будинок в цілому - їм належало лише право володіння і користування квартирами.

      Цей же підхід передбачений і ст. 384 Цивільного кодексу України. Але - лише до певного моменту, а саме - до викупу членом ЖБК своєї квартири (іншими словами - до виплати членом ЖБК свого паю). Відповідно до тієї ж статті, “у разі викупу квартири член житлово-будівельного (житлового) кооперативу стає її власником”.

      А щойно особа стає власником квартири як окремого (!) об’єкта права власності, кооператив втрачає своє - до того моменту “єдине і неподільне” - право власності на багатоквартирний будинок в цілому. Від цього моменту відносини власності в багатоквартирному будинку регулюються ст. 382 Цивільного кодексу України та Законом України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”. Власники викуплених квартир є співвласниками спільного майна в багатоквартирному будинку - його конструктивних елементів, інженерного обладнання тощо - і сам ЖБК виступає в ролі лише одного зі співвласників (як власник іще не викуплених квартир). А щойно в будинку викуплено останню квартиру - ЖБК втрачає економічну і правову підставу свого існування. Той факт, що в багатьох багатоквартирних будинках - попри 100% викуплених квартир - досі продовжують функціонувати ЖБК, є наслідком лише інерційності мислення співвласників та поблажливості законодавця.

     Отже, ми з’ясували, що члени ЖБК, які викупили свої квартири, стають власниками таких квартир і співвласниками багатоквартирного будинку, і що сам ЖБК в такому разі теж є лише одним зі співвласників, а не одноособовим власником, такого будинку.

      Власники квартир, реалізуючи своє право власності, можуть вільно - не питаючи згоди ЖБК - їх відчужувати (продавати, дарувати), заповідати тощо. Відтак, у квартир з’являються нові власники, а в будинку - нові співвласники. Вони не зобов’язані ставати членами житлово-будівельного кооперативу, і - якщо вже дотримуватися положень Примірного статуту - не мають для цього підстав (адже їхня потреба в житлі вже задоволена). І тому в дійсності в багатьох випадках нові власники квартир не вступали до ЖБК. З другого боку, самі ЖБК також не завжди виключали колишніх власників з числа членів ЖБК. В результаті, сьогодні в Україні практично немає жодного ЖБК, в якому би склад членів співпадав зі складом співвласників відповідного багатоквартирного будинку.

     Більше того, не існує формальних перешкод навіть для того, щоби новим членом ЖБК стала особа, яка взагалі не є власником квартири в багатоквартирному будинку. (Натомість у випадку з ОСББ участь в об’єднанні є невід’ємною від права власності на квартиру.)

    Враховуючи викладене вище, слід визнати, що в ЖБК, у якому склад членів не співпадає зі складом співвласників багатоквартирного будинку, статутні органи управління кооперативу не мають права приймати жодних рішень щодо управління спільним майном багатоквартирного будинку, а рішення загальних зборів членів ЖБК в жодному разі не може замінити собою рішення зборів співвласників багатоквартирного будинку.

Як створити ОСББ в “будинку ЖБК”?

     Український законодавець був і є свідомим усіх вищезгаданих проблемних питань у діяльності ЖБК. І тому передбачив досить м’який і поблажливий до житлово-будівельних кооперативів механізм приведення їхнього правового статусу у відповідність до нових умов економічного і правового життя. А саме - надав можливість реорганізувати (шляхом перетворення) ЖБК в ОСББ, і присвятив цьому окрему статтю в Законі України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”. На сьогодні велика кількість ЖБК вже скористалися з наданої можливості й реорганізувалися в ОСББ.

    Утім, надана законом можливість із реорганізації ЖБК в ОСББ - це дійсно не обов’язок, а лише можливість. Навіть - одна із можливостей. Адже закон, хоч і дозволяє реорганізацію ЖБК в ОСББ, одночасно дозволяє і створити ОСББ в “будинку ЖБК” на загальних підставах, без будь-якої реорганізації кооперативу в об’єднання.

   Згідно зі ст.6 Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, ОСББ створюється власниками квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку. Тобто, будь-які власники квартир і нежитлових приміщень у будь-якому багатоквартирному будинку мають право об’єднатися в ОСББ у порядку, визначеному вищезазначеним законом. При цьому для закону не має значення, чи існує в будинку ЖБК, чи орган самоорганізації населення (будинковий комітет), чи будь-яке інше об’єднання власників квартир або просто мешканців. Єдине обмеження передбачене ст.4 того ж Закону - в одному багатоквартирному будинку може бути створене лише одне ОСББ. Наявність же в будинку ЖБК не є перешкодою до створення ОСББ.

   Отже, Закон України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку” передбачає два шляхи створення ОСББ, на вибір співвласників:

1) основний - передбачений статтею 6 - для всіх багатоквартирних будинків (незалежно від наявності чи відсутності в них ЖБК) - передбачає створення ОСББ “з чистого аркуша”, без правонаступництва стосовно будь-яких інших юридичних осіб;

2) додатковий (за бажанням співвласників) - передбачений статтею 5 - для багатоквартирних будинків, де діють ЖБК, - передбачає реорганізацію ЖБК в ОСББ.

   Кожен із названих способів має свої переваги й недоліки. Розглянемо їх по порядку.

   Створення ОСББ “з чистого аркуша”, в принципі, не потребує спеціальних пояснень. Об’єднання створюється в загальному порядку, як будь-яке інше ОСББ в будь-якому іншому будинку: формується ініціативна група з числа співвласників, скликаються і проводяться установчі збори, і реєструється нова юридична особа - ОСББ. Новостворене об’єднання не є правонаступником ЖБК - тим більше, що він продовжує своє функціонування.

   Виникає, однак, питання, як бути з управлінням і утриманням багатоквартирного будинку. Відповідно до ст. 12 Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, “управління багатоквартирним будинком здійснює об’єднання через свої органи управління”. Іншими словами - будинок перебуває в управлінні ОСББ з моменту створення останнього, без необхідності будь-якої “передачі” будинку в таке управління. У цьому сенсі ЖБК є стосовно новоствореного ОСББ “колишнім балансоутримувачем”, про якого йдеться, зокрема, у ч.ч. 18 - 19 ст.6 Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, і який зобов’язаний передати об’єднанню технічну документацію на будинок (втім, зауважу, непередання технічної документації не є формальною перешкодою в здійсненні об’єднанням управління багатоквартирним будинком).

  Тому добре, якщо між співвласниками є повне порозуміння щодо створення ОСББ паралельно з існуванням ЖБК, і правління ЖБК не перешкоджає діяльності ОСББ. У такій ситуації ЖБК і новостворене об’єднання можуть без поспіху переукласти необхідні договори з підрядними організаціями, перевести штатних працівників на роботу з кооперативу в об’єднання, виконати інші необхідні дії. Кооператив же продовжує своє функціонування ще протягом часу, необхідного, для того, щоби зібрати борги з боржників і розрахуватися з кредиторами. Після виконання цієї задачі ЖБК можна спокійно ліквідувати в загальному порядку.

    Втім, можлива і така ситуація, коли правління ЖБК (а з ним, можливо, і частина співвласників) категорично не бажає миритися зі створенням в будинку ОСББ. Це не є перешкодою до діяльності ОСББ і управління ним будинком: адже якщо вже об’єднання було створене і зареєстроване, то логічно припустити, що більшість співвласників все-таки бажали бажали цього і бажають управляти будинком саме через органи управління ОСББ. Яким чином новоствореному об’єднанню в такій ситуації перейти до практичного виконання своїх статутних цілей (у т.ч. з управління будинком), укладати договори з підрядниками, отримати технічну документацію від ЖБК - не є предметом розгляду в цій статті. Зауважу лише, що в цілому алгоритм дій буде такий самий, як і в ситуації, коли новоствореному ОСББ протистоїть колишній “управитель” чи будь-який інший “балансоутримувач”.

Переваги створення ОСББ паралельно з діючим ЖБК такі:

  • ОСББ починає діяльність “з чистого аркуша”, без боргів, накопичених раніше в ЖБК;
  • ОСББ може створюватися незалежно від бажання чи небажання та сприяння чи протидії чинного правління ЖБК;
  • організаційно процедура створення ОСББ як новоствореної юридичної особи (без правонаступництва) є простішою і зазвичай швидшою, ніж реорганізація ЖБК в ОСББ.

Однак такий підхід має і певні недоліки:

  • якщо ЖБК як юридична особа має певне майно (наприклад, земельну ділянку), то воно так і залишиться власністю ЖБК (адже ОСББ не є правонаступником); теоретично, таке майно можна буде передати ОСББ в майбутньому - при ліквідації ЖБК;
  • якщо правління ЖБК виступає проти створення ОСББ, слід очікувати на його протидію в створенні та діяльності ОСББ.

Створення ОСББ шляхом реорганізації (перетворення) ЖБК передбачає правонаступництво ОСББ щодо ЖБК і здійснюється з урахуванням особливостей, визначених ст.5 Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”. Так, згадана стаття передбачає, що реорганізація відбувається за рішенням загальних зборів ЖБК, які з моменту прийняття такого рішення вважаються установчими зборами ОСББ; при цьому саме рішення про реорганізацію загальними зборами ЖБК повинне бути прийняте відповідно до статуту цього ЖБК (!).

    Сказане означає, що до проведення загальних зборів ЖБК останньому необхідно виконати низку підготовчих дій. Сьогодні рідко коли склад співвласників багатоквартирного будинку співпадає зі складом членів ЖБК; часто кількість членів ЖБК є значно меншою за кількість співвласників. Тому, коли відповідно до ст.5 Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку” загальні збори ЖБК у певний момент стануть установчими зборами ОСББ, можуть виникнути такі проблемні питання:

  • не всі співвласники багатоквартирного будинку були членами ЖБК і тому не всі були запрошені на його загальні збори - а відтак і на установчі збори ОСББ;
  • якщо серед членів ЖБК є особи, які вже не є співвласниками багатоквартирного будинку, вони не мають права брати участі в установчих зборах ОСББ.

   Для того, щоби уникнути зазначених питань та можливих негативних наслідків:

  • до скликання загальних зборів ЖБК обов’язково переконатися, що серед його членів відсутні особи, які більше не є співвласниками багатоквартирного будинку. Якщо такі є - виключити з членів ЖБК. Якщо для цього необхідно внести зміни до статуту ЖБК (наприклад, передбачити таку підставу, як відчуження квартири) - то внести необхідні зміни і потім виключити;
  • незалежно від того, скільки співвласників багатоквартирного будинку є членами ЖБК, - запросити на загальні збори ЖБК усіх співвласників (рекомендованим листом або під розписку, не менш ніж за 14 днів). Співвласники - “не-члени” ЖБК на його загальних зборах до прийняття рішення про реорганізацію будуть у статусі “запрошених”; з моменту прийняття такого рішення - будуть повноцінними учасниками установчих зборів.

   Власне процедура реорганізації (шляхом перетворення, адже йдеться про зміну організаційно-правової форми юридичної особи) ЖБК в ОСББ виглядає таким чином:

  1. Проводяться загальні збори ЖБК - установчі збори ОСББ в порядку, про який ішлося вище. На загальних зборах ЖБК одночасно з рішенням про реорганізацію в ОСББ слід прийняти рішення про створення комісії з реорганізації та визначити строк для заявлення кредиторами своїх вимог до ЖБК (від 2 до 6 місяців - див. ст.105 Цивільного кодексу України);
  2. По завершенні строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з реорганізації складає передавальний акт. Для затвердження цього акту необхідно знову скликати загальні збори ЖБК (див. ст.107 Цивільного кодексу України);
  3. Державному реєстратору одночасно подаються два пакети документів (включаючи оригінал або нотаріально засвідчену копію передавального акта): на припинення ЖБК і на створення ОСББ (див. ст.ст. 4 і 17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”). Перетворення вважається завершеним з дати державної реєстрації ОСББ.

   Враховуючи, що реорганізація ЖБК в ОСББ неможлива без доброї волі ЖБК, а відтак - і його правління (якому належить скликати загальні збори та виконувати низку інших функцій), для того, щоби створювати ОСББ таким шляхом, необхідно заручитися підтримкою чинного правління ЖБК - або ж обрати інше.

   Розглянемо тепер основні переваги і недоліки такого шляху.

Серед переваг:

  • майно ЖБК (у т.ч. земельна ділянка, службові квартири, якщо такі були у власності ЖБК, кошти на банківському рахунку) перейдуть до ОСББ;
  • відсутнє підгрунтя для потенційних конфліктів між “паралельними” ОСББ і ЖБК в одному будинку.

Головний недолік:

  • процедура реорганізації складна і тривала в часі.

    Як бути ЖБК, у яких окремі квартири досі не викуплені?  Створювати ОСББ “з чистого аркуша”, і зберегти ЖБК в складі тих членів, хто іще не викупив свої квартири. У новоствореному ОСББ такий ЖБК буде одним зі співвласників багатоквартирного будинку (як власник квартир, які залишилися в його власності).

Отже навіть при наявності в будинку ЖБК - без ОСББ не обійтися.

 




05 жовтня 2017, 12:15
Звітували про підготовку до опалювального сезону
Сьогодні, 5 жовтня, за дорученням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза його заступник Вадим Данієлян провів засідання колегії облдержадміністрації. Під час засідання колегії директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай розповів про стан підготовки ЖКГ, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років. Він поінформував учасників колегії присутнім, що станом на 5 жовтня без врахування щоденних аварійно-відновлювальних робіт, житловий фонд, теплове та водопровідне господарство підготовлено в цілому на 100 %.Зокрема,  підготовлено..

докладніше »



03 жовтня 2017, 16:26
Луганщина готова до опалювального сезону, – брифінг
Про підготовку житлово-комунального господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років сьогодні, 3 жовтня, на брифінгу для ЗМІ розповів директор Департаменту житлово-комунального господарства  облдержадміністрації Віталій Сурай. Він зазначив, що наразі область виконала задачі Уряду з підготовки до опалювального сезону – на 1 жовтня цей показник на Луганщині складає 99,9 %...

докладніше »



02 жовтня 2017, 15:34
Житловий фонд та котельні області на 100 % готові до зими, – Юрій Гарбуз
Про це голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз повідомив під час селекторної наради з питань підготовки підприємств паливно-енергетичного комплексу, ЖКГ, об’єктів соціальної сфери та інфраструктури до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років і забезпечення його стабільного проходження під головуванням Віце-прем’єр-міністра – Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка. «Житлові будинки, об’єкти соціальної сфери, які опалюються від теплогенеруючих організацій, стовідсотково готові до прийому теплоносія», – повідомив Юрій Гарбуз. На 100 %, за словами очільника Луганщини, до зими готові також котельні області...

докладніше »



26 вересня 2017, 08:50
Підготовка області до опалювального періоду виходить на фінішну пряму
 25 вересня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян у режимі відео-конференції провів засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017–2018 років та сталого проходження опалювального сезону. За словами заступника голови облдержадміністрації, з 3619 об’єктів житлового фонду Луганської області готові 3601 (99,5%), з 369 котелень – 344 (93,5%), відремонтовано 108,98 км з 119,69 км водопровідно-каналізаційної мережі (91,05%), заготовлено 17,80 тис. тонн посипочного матеріалу та реагентів з 25,68 тис. тонн(69,30%)...

докладніше »



21 вересня 2017, 13:20
Для учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб спрощено процедури отримання держдопомоги за програмою «Доступне житло»
Урядом прийнята постанова, направлена на вирішення проблеми забезпечення доступним житлом учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. Для цих категорій спростили процедури отримання державної допомоги за програмою «Доступне житло». Відкоригували порядок, за яким держава надаватиме  підтримку зі слати до 50 % вартості житла для учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб та 30 відсотків для інших категорій населення. Також право на державну підтримку матимуть не лише громадяни, що перебувають на квартирному обліку, а й ті, що не мають у власності житла, або мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 квадратного метра. Для внутрішньо переміщених осіб передбачено право на участь у програмі за умови, що вони не мають у власності житла, що знаходиться на підконтрольній території України...  

докладніше »



14 вересня 2017, 14:25
Субсидія на індивідуальне опалення призначатиметься з 15 жовтня до 15 квітня, а для централізованого - термін визначатиметься міським головою
Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і обов’язково перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховуватиметься з 15 жовтня до 15 квітня...

докладніше »



14 вересня 2017, 11:00
В містах та районах області: У Новоайдарському районі 100% об’єктів теплового господарства отримали акти готовності
За інформацією Новоайдарської райдержадміністрації, в Новоайдарському районі завершується підготовка житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року. Багатоквартирний житловий фонд, об’єкти соціально-культурного призначення, бюджетні заклади та установи селища Новоайдар переведені на індивідуальне опалення. Комунальні котельні відсутні. Споживачі міста Щастя теплоносій отримують від Луганської ТЕС. Всього котелень соціальної сфери  33, із них 27 працюють на природному газі ,6 - на твердому паливі. Станом на 11 вересня 2017 року 100% об’єктів теплового господарства отримали акти готовності...

докладніше »



13 вересня 2017, 11:35
В Новопскові будують майданчики для роздільного збору сміття
Новопсковська селищна рада реалізовує суспільно-корисний проект «Запровадження системи роздільного збору твердих побутових відходів, як один з енергоефективних засобів екологічного виховання жителів cмт Новопсков». В ході виконання проекту на території Новопсковської громади будують одинадцять майданчиків для роздільного збору сміття. Роботи виконують працівники комунального підприємства "Новопсковжитло".  Кошти на запровадження роздільного збору сміття надійшли з обласного бюджету.

докладніше »



13 вересня 2017, 11:21
В містах та районах області:У Міловському районі триває підготовка до опалювального сезону
У Міловському районі продовжується робота з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року та сталого проходження опалювального сезону. Як повідомив заступник голови райдержадміністрації Олександр Альчаков, станом на 12 вересня 2017 року підготовлено 18 котелень з 19-ти – 95%. Майже у всіх загальноосвітніх (9 з 10-ти – 90%), дошкільних та позашкільних (8 з 8-ми – 100%) навчальних закладах району виконані повірки газових приборів, димових і вентиляційних каналів, вимірювання опору розтікання і заземлення магістралей і устаткування, проведені фарбувальні роботи.

докладніше »



12 вересня 2017, 16:22
В містах та районах області: Відбулося засідання районного штабу з підготовки до опалювального сезону
За інформацією Біловодської райдержадміністрації, 11 вересня 2017 року під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Вадима Муратова  відбулося засідання районного штабу  з підготовки житлово-комунального господарства та  об’єктів соціального призначення   району до сталої роботи у осінньо-зимовий період 2017-2018 років. За результатами доповіді зазначено, що підготовка теплового господарства та об’єктів соціальної сфери району проходить...

докладніше »



12 вересня 2017, 16:13
Підготовка області до опалювального сезону на особистому контролі Юрія Гарбуза
Сьогодні, 12 вересня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян під час брифінгу для ЗМІ розповів про підготовку підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, об’єктів соціальної сфери та інфраструктури до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років. На початку брифінгу він зазначив, що...

докладніше »



12 вересня 2017, 12:06
В містах та районах області: У Новопсковському районі завершено всі планові роботи на системах опалення
За інформацією Новопсковської райдержадміністрації, на цей час на об’єктах житлово-комунального господарства та соціальної сфери району завершені всі планові роботи на системах опалення та усунуто всі порушення, виявлені в період підготовки до опалювального сезону.  Підготовлено 59 комунальних котелень, що становить 100%....

докладніше »



11 вересня 2017, 15:51
Містам та районам області доручено пришвидшити процес підготовки до опалювального сезону
Сьогодні, 11 вересня, за дорученням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза його заступник Вадим Данієлян провів скайп-нараду обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років та сталого проходження опалювального сезону. У засіданні штабу взяли участь директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай, представники ТОВ «ЛЕО» та комунальних підприємств області. На початку наради заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян дав доручення...

докладніше »



11 вересня 2017, 11:55
Область завершує підготовку до нового опалювального сезону, – Юрій Гарбуз
«На сьогодні 87 % об’єктів житлово-комунального господарства готові до зими. Але до початку опалювального сезону важливо звернути увагу на питання підготовки енергетичних об’єктів», – наголосив голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз...

докладніше »



08 вересня 2017, 18:37
В містах та районах області:Станично-Луганський район інформує про підготовку до опалювального сезону
За інформаціїю Станично-Луганської райдержадміністрації, підготовка об’єктів житлово-комунального господарства і соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий здійснюється відповідно до Плану організаційних заходів та доведених планових показників з підготовки до опалювального сезону, затверджених Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 4 травня 2017 року № 7/9-4756. Для контролю за підготовкою об’єктів району, проводяться засідання районного штабу. Слід зазначити, що одним з пріоритетних напрямків з підготовки є підготовка...

докладніше »



07 вересня 2017, 11:59
Уряд затвердив порядок стимулюючого тарифоутворення для виробників тепла з альтернативних джерел енергії
Уряд затвердив порядок стимулюючого тарифоутворення щодо встановлення тарифів на теплову енергію, вироблену з альтернативних джерел енергії. Про це повідомив на засіданні Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття постанови щодо внесення змін до ЗУ «Про теплопостачання». «Ми підвищуємо конкурентоспроможність виробників тепла, що використовують альтернативні джерела енергії. Механізм встановлення тарифоутворення передбачає зниження вартості теплової енергії, що використовується для опалення житлового фонду та об’єктів бюджетної сфери...

докладніше »



07 вересня 2017, 11:56
Загальний стан підготовки країни до опалювального сезону
Загальний стан підготовки до опалювального сезону 2017/2018– 95,6%. Про це повідомив під час засідання Уряду Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко. «Зокрема підготовлено  97,3 % шкіл, 96,7 % дитячих садків, 91,5 % лікарень», — зазначив Геннадій Зубко. Також підготовлено до роботи 85,2 % котелень комунальної теплоенергетики...

докладніше »



06 вересня 2017, 16:51
Витрати місцевого самоврядування на сферу ЖКГ недостатні, — Зубко
124 млрд грн – це доходи бюджетів розвитку місцевого самоврядування за 8 місяців поточного року, це на 28 млрд грн більше, ніж в минулому році. В той же час обсяги фінансування ЖКГ на підготовку до опалювального сезону складають 3,5 млрд гривень. Віце-прем’єр-міністр пояснив, що в зазначену суму входить підготовка теплопостачальних підприємств, водопровідної галузі, житлового фонду тощо. «В 2015 році обсяг фінансування підготовки до опалювального сезону регіонів – 2,1 млрд гривень. Це означає, що лише на 50% місцеве самоврядування збільшило свої видатки на галузь. Порівнюючи з додатковими доходами в мільярди гривень, які отримують місцеві бюджети в результаті фінансової децентралізації, не зрозуміло чому сфера ЖКГ випадає з пріоритетів місцевої влади», — наголосив Геннадій Зубко...

докладніше »



05 вересня 2017, 17:22
Інформація щодо змін до порядку надання субсидії
Постановою Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 № 609 внесені зміни до порядку призначення житлової субсидії, відповідно до яких змінено період, за який враховуються доходи під час призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за третій-четвертий квартали попереднього року. Розрахунок субсидії на опалювальний сезон у жовтні здійснюється на підставі доходів за перший-другий квартали поточного року. Таким чином, враховуватимуться більш актуальні доходи громадян...

докладніше »



19 серпня 2017, 15:25
Луганщина готується до опалювального сезону
Сьогодні, 19 серпня, заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян провів у режимі скайп-наради засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об’єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року та сталого проходження опалювального сезону. Перед початком наради Вадим Данієлян поінформував присутніх, що нещодавно відбулась подібна скайп-конференція під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, де Глава Уряду сказав: "Підготовка до опалювального сезону – надважлива, і тут багато залежить від роботи на місцях. Ключова вимога – підготуватися вчасно, аби люди відчували в оселях затишок, тепло й безперебійне постачання послуг." У свою чергу Віталій Сурай повідомив присутнім, що..

докладніше »



18 серпня 2017, 16:29
Механізм сплати за ЖКП у будинках з різними типами лічильників
Уряд врегулював механізм розподілу розрахунків за ЖКП у багатоповерхових будинках з різними типами лічильників. Так Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко прокоментував прийняту Урядом постанову, якою внесені зміни у відповідні Правила і Типовий договір про надання послуг з централізованого постачання ЖКП послуг...

докладніше »



10 серпня 2017, 12:28
Вирішуємо питання оплати за спожиту електричну енергію підприємствами ВКГ
Питання недопущення відключення об’єктів підприємств централізованого водопостачання від системи електрозабезпечення, визначення шляхів оплати поточного споживання електроенергії та погашення заборгованості з неї комунальними підприємствами водопостачання та водовідведення, - були розглянуті 9 серпня на робочій нараді під головуванням заступника голови Луганської облдержадміністрації Вадима Данієляна. Під час наради представники підприємств водопровідно-каналізаційного господарства висловили своє бачення щодо розв’язання критичної ситуації...

докладніше »



08 серпня 2017, 15:45
Мінрегіоні обговорили питання, пов’язані з відшкодуванням пільг та субсидій на оплату послуг з управління багатоквартирними будинками
3 серпня в Мінрегіоні обговорили питання, пов’язані з відшкодуванням пільг та субсидій на оплату послуг з управління багатоквартирними будинками (відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком – в будинках ОСББ). Зокрема, учасниками наради було проаналізовано стан справ з відшкодуванням пільг та житлових субсидій на оплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також послуг з управління  багатоквартирними будинками.

докладніше »



07 серпня 2017, 15:15
Набрав чинності ДСТУ «Колісні транспортні засоби. Засоби транспортні спеціально обладнані для перевезення побутових відходів. Загальні технічні умови»
01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8392:2015 «Колісні транспортні засоби. Засоби транспортні спеціально обладнані для перевезення побутових відходів. Загальні технічні умови». Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами...

докладніше »



04 серпня 2017, 10:51
Набрав чинності ДСТУ «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги»
01 липня 2017 року набрав чинності ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» під час проектування житлових будинків, громадських, виробничих, складських та інших споруд передбачаються будівництво та облаштування контейнерних майданчиків для роздільного збирання і зберігання побутових відходів, урн для побутових відходів...

докладніше »



01 серпня 2017, 17:23
Реалізація програми «Питна вода Луганщини» під’єднає віддалені населені пункти до централізованого водопостачання
Директор Департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації Віталій Сурай розповів про стан водопровідно-каналізаційного господарства області під час брифінгу для ЗМІ...

докладніше »



28 липня 2017, 16:37
Президент підписав Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»
Президент України підписав Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який визначає правові, економічні та організаційні засади забезпечення комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання. Цим Законом запроваджується обов’язковий облік тепла і води. Завдяки обліку населення платитиме лише за спожиті ресурси. Запровадження норм цього Закону дозволить контролювати ефективність реалізації заходів з енергоефективності. Все це має сприяти зменшенню витрат споживачів на оплату комунальних послуг...

докладніше »



28 липня 2017, 16:31
Звітували про рівень готовності до опалювального сезону
Сьогодні відбулось засідання обласного штабу з підготовки житлово-комунального господарства, об'єктів соціального призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року та сталого проходження опалювального сезону у Луганській області в режимі скайп-конференції. На засіданні розглянули..

докладніше »



25 липня 2017, 17:27
Розглянуто питання щодо розрахунків підприємств ВКГ за спожиту електроенергію
Заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян провів нараду з представниками підприємств централізованого водопостачання та водовідведення області щодо розрахунків за електричну енергію. У заході взяли участь директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА Віталій Сурай та представники ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання». Вадим Данієлян дав низку доручень головам міських рад і райдержадміністрацій, керівникам підприємств централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, забезпечити стовідсоткову оплату ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» за поточне споживання електроенергії, забезпечити направлення затвердженої заборгованості з різниці у тарифах на погашення заборгованості за спожиту електроенергію, згідно до вимог чинного законодавства, і розробити цільові програми на 2017-2018 роки з відшкодування різниці між фактичною собівартістю послуг та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами місцевого самоврядування...

докладніше »



25 липня 2017, 12:38
Субсидія не призначається на наступний період, якщо є прострочена заборгованість понад два місяці з оплати послуг
З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін, органи соціального захисту населення проводять перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри з травня ? на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу...

докладніше »




|| Наступна сторінка
Сторінки:
12345678910

Архів по роках:

201520162017
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist
Sub_Class with id 0 does not exist

© 2006-2013 Луганська обласна державна адміністрація
91016, Україна, м. Сєвєродонецьк, пр-т.Центральний, 59
Тел. (+38 0645) 70-50-85 , Тел./Факс (+38 0645) 70-50-86
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера