Текст документа: Про внесення змін до положень та штатних розписів управління стратегічного розвитку області й Головного управління економіки облдержадміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 24 січня 2006 року № 51


Про внесення змін до положень та штатних розписів управління стратегічного розвитку області й Головного управління економіки облдержадміністрації

Відповідно до статті 5 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та з метою підвищення ефективності реалізації повноважень облдержадміністрації у сфері зовнішньоекономічної діяльності, міжнародних зв'язків та європейської інтеграції:

1. Перейменувати управління стратегічного розвитку області обласної держадміністрації в управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації та внести до Положення та штатного розпису цього управління, затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації від 12.09.2005 N 749, відповідні зміни, затвердивши їх в новій редакції, що додаються.

2. Внести до Положення та штатного розпису Головного управління економіки облдержадміністрації, затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.08.2005 N 630, зміни, що додаються.

3. Головному управлінню економіки облдержадміністрації (Зінченко А. М.) в термін до 10.02.2006 передати управлінню зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації майно та приміщення, які були ним отримані від колишнього управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, ліквідованого згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456.

4. Установити, що зміни, зазначені в пунктах 1 та 2 цього розпорядження, набувають чинності з 01.02.2006.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
Г. Г. Москаль 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 24 січня 2006 р. N 51 


ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності обласної державної адміністрації

1. Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності обласної державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом Луганської обласної держадміністрації.

Управління створюється обласною державною адміністрацією і підзвітне та підконтрольне голові облдержадміністрації, Міністерству економіки України, Міністерству закордонних справ України.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки України, Міністерства закордонних справ України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями управління є:

- забезпечення реалізації на території області державної політики у сфері зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності, європейської інтеграції;

- сприяння виконанню зобов'язань за міжнародними договорами України;

- сприяння розвитку міжнародного співробітництва у галузі економіки, торгівлі, захисту прав людини, боротьби з тероризмом, екологічної безпеки, охорони здоров'я, науки, освіти, культури, туризму, фізкультури і спорту та інших сфер суспільного життя;

- сприяння активізації зовнішньоекономічних зв'язків та виходу на зовнішній ринок розташованих на території області підприємств, установ та організацій;

- здійснення заходів та сприяння створенню належних умов, спрямованих на розвиток та організацію міжрегіонального, прикордонного та прибережного співробітництва у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

- сприяння діяльності правоохоронних та митних органів, органів охорони державного кордону;

- забезпечення реалізації на території області державної політики в сфері європейської й євроатлантичної інтеграції;

- участь у заходах щодо реформування державної системи під європейські стандарти;

- участь у реалізації державної політики стратегічного розвитку України;

- організація стратегічного планування, програмування та прогнозування регіонального розвитку.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

- представляє у межах наданих йому повноважень інтереси обласної державної адміністрації у зносинах з відповідними органами суб'єктів або адміністративно-територіальних утворень іноземної держави, а також міжнародними організаціями;

- готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до компетенції управління;

- координує та контролює в межах своїх повноважень діяльність структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, виконкомів міських рад у сфері зовнішніх зносин, а також бере безпосередню участь у розробленні та реалізації інвестиційних проектів;

- розробляє проекти програм підвищення рівня ефективності зовнішньоекономічної діяльності, поліпшення структури експорту та імпорту товарів, сприяння розвитку експортного потенціалу області;

- вносить в установленому порядку до відповідних органів пропозиції щодо залучення іноземних інвестицій для розвитку економічного потенціалу області;

- здійснює підготовку проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей і комюніке з питань зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності обласної державної адміністрації і погоджує їх у встановленому порядку з МЗС;

- бере участь у підготовці та погодженні з МЗС і Міністерством економіки України технічних завдань, складу офіційних делегацій обласної державної адміністрації, а також переліку офіційних осіб у складі урядових делегацій і робочих груп для участі в переговорах, конференціях, консультаціях, сесіях, візитах та інших заходах двостороннього та багатостороннього міжнародного співробітництва;

- бере участь у розробленні та погодженні з МЗС і Міністерством економіки України програм перебування делегацій, груп та окремих представників іноземних держав у частині, що стосується області, організовує протокольні заходи під час проведення їх зустрічей з посадовими особами обласної державної адміністрації та інформує МЗС про результати цих зустрічей;

- за дорученням обласної державної адміністрації бере участь у переговорах з представниками ділових кіл, установ та організацій іноземних держав з питань, що належать до його компетенції;

- бере участь у проведенні тендерів і конкурсів з питань, що належать до сфери зовнішньоекономічної діяльності;

- сприяє проведенню переговорів з питань розвитку інвестиційної діяльності в області, залучення іноземних інвестицій, створення спільних підприємств (з іноземними інвестиціями), визначення перспективних об'єктів та напрямів інвестування;

- проводить реєстрацію договорів про спільну з іноземними партнерами інвестиційну діяльність;

- готує матеріали до засідань робочих груп експертів та міжурядових комісій, для делегацій області, що відряджаються за кордон;

- аналізує результати зовнішньоекономічної діяльності в області та вносить пропозиції щодо дотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавства, правил міжнародної торгівлі, надає їм консультації і методичну допомогу, здійснює захист їх прав та інтересів;

- надає Міністерству економіки України допомогу в проведенні антидемпінгових, антисубсидиційних та спеціальних розслідувань щодо імпорту в Україну товарів походженням з інших країн, митних союзів або економічних угруповань;

- проводить облік і здійснює контроль за операціями суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, до яких застосовуються будь-які санкції, порушувалися антидемпінгові, антисубсидиційні або спеціальні розслідування (чи мали місце загрози таких порушень), а також тих, які займаються обмежувальною діловою практикою;

- сприяє розвитку зовнішньоекономічній виробничій кооперації, надає суб'єктам підприємницької діяльності області допомогу в організації, участі та проведенні міжнародних торговельно-промислових і торговельних виставок, ярмарків і презентацій;

- вивчає загальний стан економіки, тенденції розвитку зовнішньоекономічних зв'язків і рівень конкурентоспроможності продукції провідних галузей іноземних держав, кон'юнктуру ринку товарів і послуг та інформує держадміністрацію із цих питань, а в разі потреби - інші установи та організації;

- сприяє поширенню передового світового досвіду у сфері демонополізації економіки, приватизації, конверсії військово-промислового комплексу, розвитку структур ринкової економіки, нарощування виробництва імпортозамінної продукції в області;

- інформує суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності області про економічні, комерційні, соціальні, екологічні та інші умови, необхідні для їх діяльності, формує із цією метою відповідні банки даних;

- здійснює видачу суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності документів дозвільного характеру (картки обліку-реєстрації, експортно-імпортні ліцензії, разові (індивідуальні) ліцензії) та щомісяця звітує перед Міністерством економіки України стосовно їх видачі;

- доводить до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності області накази Міністерства економіки України щодо застосування (скасування) спеціальних санкцій відповідно до статті 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";

- проводить моніторинг порушень законодавства, що регулює зовнішньоекономічну діяльність, і стану розрахунків за експортно-імпортними операціями суб'єктів підприємницької діяльності області та надає одержану інформацію Міністерству економіки України;

- робить у порядку, встановленому законодавством, висновки щодо визначення операцій такими, що належать до операцій з давальницькою сировиною, контролює в межах своєї компетенції за дорученням Міністерства економіки України інші види зовнішньоекономічної діяльності;

- проводить аналіз стану повернення суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності області валютних і матеріальних цінностей, які на час порушення термінів, установлених законодавством, знаходяться за межами держави;

- проводить моніторинг впливу на стан зовнішньоекономічної діяльності тарифів і ставок оподаткування експорту та імпорту товарів, механізмів і процедур валютного регулювання зовнішньоторговельних операцій;

- готує аналітичні матеріали щодо стану ринків окремих видів промислової і сільськогосподарської продукції та перспективи їх розвитку;

- аналізує цінову, податкову, тарифну і кредитну політику щодо товарів, які експортують з України та імпортують в Україну, подає до Міністерства економіки України відомості, висновки та пропозиції із цих питань;

- забезпечує стратегічне планування, програмування та прогнозування економічного та соціального розвитку області;

- координує роботу з розробки стратегій розвитку міст та районів області, надає їх розробникам методичну допомогу;

- здійснює організаційно-методичне керівництво, координує діяльність структурних підрозділів обласної держадміністрації, районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування з питань стратегічного планування районів і міст на середньо- та довгостроковий період, забезпечує взаємодію з ними під час розроблення місцевих та державних стратегічних програм;

- інформує районні державні адміністрації, виконкоми міських рад та заінтересованих суб'єктів підприємницької діяльності про рівень затверджених відповідними наказами Міністерства економіки України індикативних цін;

- надає заінтересованим суб'єктам підприємницької діяльності області незалежно від форми власності інформацію за даними торговельно-економічних місій у складі дипломатичних представництв України за кордоном стосовно ділових пропозицій іноземних підприємств щодо співробітництва та сприяє популяризації пропозицій підприємств області за межами України;

- сприяє створенню госпрозрахункових підприємств з надання консалтингової, методичної, правової та інформаційної допомоги у сфері зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності суб'єктам господарської діяльності області та іноземним підприємствам і організаціям;

- бере участь у межах своєї компетенції в створенні й сприянні функціонуванню на території області спеціальних (вільних) економічних зон;

- бере участь у розбудові державного кордону, розвитку прикордонної, митної та сервісної інфраструктури пунктів пропуску через державний кордон;

- інформує МЗС про укладені держадміністрацією угоди у сфері зовнішніх зносин і зовнішньоекономічної діяльності та подає завірені їх копії до МЗС, а з питань зовнішньоекономічної діяльності - до Міністерства економіки України;

- подає двічі на рік до МЗС звіти про стан зовнішніх зносин, а до Мінекономіки - про зовнішньоекономічну діяльність;

- співпрацює з відділом громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб УМВС України в Луганській області з питань оформлення закордонних паспортів та організації виїздів офіційних осіб у службові відрядження;

- розробляє разом із відповідними підрозділами обласної державної адміністрації, районними державними адміністраціями, виконкомами міських рад, об'єднаннями громадян програми з питань розвитку зовнішньоекономічної діяльності, міжрегіональних зв'язків, міжнародного туризму, забезпечує та здійснює контроль за їх виконанням;

- реалізує державну політику щодо залучення до регіону іноземних туристів та розвитку в'їзного туризму;

- бере участь у розробленні проектів місцевих бюджетів, місцевих програм соціально-економічного розвитку;

- бере участь у реалізації державної політики в частині інтеграції України у світову економіку та розширення економічного і соціального співробітництва з ЄС;

- готує пропозиції з питань вступу України до європейського співтовариства;

- бере участь у здійсненні заходів щодо європейського розвитку регіону;

- інформує населення про напрями розвитку Євросоюзу;

- провадить інформаційну, рекламну й видавничу діяльність у сфері європейської інтеграції, бере участь в організації та проведенні методичних і науково-практичних семінарів, конференцій тощо з питань європейського розвитку;

- здійснює зберігання й ведення трудових книжок працівників-громадян України, які працюють в іноземних представництвах, іноземних кореспондентів, співпрацівників міжнародних організацій та інших прирівняних до них іноземців, зареєстрованих на території області.

5. Управління має право:

- одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання своїх функцій, а від обласного управління державної статистики та митних органів - безоплатно статистичні та митні дані;

- одержувати від Держзовнішінформу цінову та аналітичну інформацію;

- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівництвом) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати від правоохоронних органів, органів державної податкової служби, митних органів, регіональних управлінь Національного банку інформацію щодо порушень законодавства суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності області та їх іноземними партнерами;

- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами відповідної місцевої державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами та громадськими організаціями області.

7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Міністерством економіки України і Міністерством закордонних справ України.

8. Начальник управління:

- здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників;

- затверджує структуру управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

- затверджує положення про структурні підрозділи й функціональні обов'язки працівників управління;

- видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;

- призначає на посаду й звільняє з посади працівників управління;

- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання управління.

9. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямків діяльності управління та вирішення інших питань в управлінні можуть створюватися наукові ради й комісії.

Склад наукових рад і комісій та положення про них за пропозиціями начальника управління затверджує голова облдержадміністрації.

10. Управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління в межах виділених асигнувань визначає голова обласної державної адміністрації.

Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова обласної державної адміністрації.

11. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державного казначейства в Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 24 січня 2006 р. N 51

штат у кількості 13 штатних одиниць з місячним фондом заробітної плати за посадовими окладами 3718,00 грн.
(три тисячі сімсот вісімнадцять гривень 00 копійок) 


Штатний розпис
управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації на 2006 рік

N
з/п 

Найменування структурних підрозділів і посад 

Кількість штатних посад 

Посадовий оклад, грн. 

Фонд заробітної плати, грн. 

1. 

Начальник управління 

420,00 

420,00 

Відділ міжнародних зв'язків 

1. 

Заступник начальника управління - начальник відділу 

387,00 

387,00 

2. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

3. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

4. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

5. 

Головний спеціаліст  

260,00 

260,00 

6. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

Відділ зовнішньоекономічної діяльності та стратегічного розвитку 

1. 

Начальник відділу 

320,00 

320,00 

2. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

3. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

4. 

Головний спеціаліст 

260,00 

260,00 

5. 

Головний спеціаліст - головний бухгалтер 

281,00 

281,00 

6. 

Провідний спеціаліст 

230,00 

230,00 

  

Всього за посадовими окладами: 

13 

3718,00 

3718,00 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 24 січня 2006 р. N 51 


ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління економіки
обласної державної адміністрації

1. Головне управління економіки обласної державної адміністрації (далі - Головне управління) є структурним підрозділом обласної державної адміністрації, що утворюється головою обласної держадміністрації, підзвітне й підконтрольне йому та Міністерству економіки України з питань реалізації єдиної державної політики економічного й соціального розвитку України.

2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Головного управління є участь у:

- реалізації державної політики економічного й соціального розвитку України;

- формуванні та проведенні державної регіональної політики;

- проведенні разом з іншими структурними підрозділами державної зовнішньоекономічної політики;

- забезпеченні разом з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації здійснення заходів, спрямованих на поширення міжрегіональних торговельно-економічних і культурних зв'язків Луганської області з регіонами України та країнами СНД;

- реалізації державної регуляторної політики й державної політики у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму;

- реалізації державної політики, спрямованої на розвиток роздрібної та оптової торгівлі, торговельно-виробничої сфери, громадського харчування й побутового обслуговування населення;

- забезпеченні реалізації державної політики у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів;

- проведенні структурних змін, а також державної інвестиційної та інноваційної політики;

- забезпеченні реалізації державної цінової політики;

- забезпеченні виконання завдань з приватизації державного майна;

- забезпеченні реалізації державної політики у сфері економічної безпеки та детінізації економіки;

- організації стратегічного планування та прогнозування економічного й соціального розвитку області.

4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) аналізує стан і тенденції економічного й соціального розвитку області, бере участь у визначенні його пріоритетів, у проведенні структурних змін, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові обласної держадміністрації та Міністерству економіки України пропозиції, спрямовані на забезпечення економічної безпеки держави, сталого розвитку і детінізації економіки;

2) виконує роботи з прогнозування та підготовки програм економічного та соціального розвитку:

- бере участь у розробленні проектів прогнозів економічного й соціального розвитку України на довго-, середньо- та короткостроковий періоди;

- розробляє та подає Міністерству економіки України, іншим центральним органам виконавчої влади пропозиції до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на довго- та короткостроковий періоди, забезпечує виконання завдань, визначених цією Програмою, на території області;

- розробляє прогнози економічного й соціального розвитку на довго-, середньостроковий періоди та програми економічного і соціального розвитку області на довго-, короткостроковий періоди;

- забезпечує стратегічне планування, програмування та прогнозування економічного й соціального розвитку області;

3) розробляє у межах своєї компетенції пропозиції до проекту Програми діяльності Кабінету Міністрів України, заходи щодо її реалізації та здійснює контроль за їх виконанням;

4) готує спрямовані на виконання актів Президента України та Кабінету Міністрів України пропозиції щодо розвитку й реформування економіки та вживає заходів для їх реалізації;

5) бере участь у розробленні проектів державних, цільових, галузевих, регіональних і міжрегіональних програм;

6) бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму, проводить моніторинг її реалізації та соціально-економічних результатів, сприяє розвитку на території області конкуренції, підвищенню ефективності функціонування об'єктів ринкової інфраструктури;

7) бере участь у підготовці голові обласної держадміністрації пропозицій з питань бюджетної політики, ефективного використання фінансових, кредитних і валютних ресурсів області;

8) бере участь у складанні необхідних балансів (фінансових, грошових доходів і витрат населення, ринку праці та розвитку трудових ресурсів, попиту і пропонування на основні види паливно-енергетичних ресурсів, промислової продукції та продовольства);

9) бере участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення порядку регулювання цін в окремих галузях, здійснює регулювання цін на продукцію монопольних утворень на регіональному ринку, забезпечує реалізацію державної цінової політики;

10) погоджує переліки об'єктів групи Ж, які підлягають приватизації, та переліки об'єктів соціально-культурного призначення, які можуть бути перепрофільовані;

11) сприяє створенню інфраструктури підтримки регіонального розвитку, умов для рівноправного розвитку всіх форм господарювання та розвитку підприємництва на території області, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб'єктам підприємницької діяльності, розробляє разом з громадськими організаціями підприємців регіональні програми підтримки підприємництва, сприяє їх виконанню;

12) здійснює державну реєстрацію іноземних інвестицій в області та договорів (контрактів) про спільну з іноземними партнерами інвестиційну діяльність;

13) бере участь разом з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації у реалізації державної зовнішньоекономічної політики в частині інтеграції України у світову економіку та розширення економічного й соціального співробітництва з Європейським Співтовариством, подає Міністерству економіки України відповідні пропозиції;

14) бере участь у розробленні пропозицій щодо розвитку і поліпшення структури експорту та імпорту товарів (робіт, послуг);

15) здійснює в межах делегованих йому повноважень регулятивні та реєстраційно-дозвільні функції за дорученням Міністерства економіки України;

16) бере участь разом з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації в організації участі підприємств та організацій області у виставково-ярмаркових заходах;

17) проводить в установленому порядку в межах своєї компетенції переговори з офіційними представниками іноземних держав, акредитованих в Україні;

18) здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів щодо економічного потенціалу та інвестиційних можливостей області;

19) визначає інвестиційний попит області та на основі визначених державою пріоритетів, розробляє пропозиції щодо обсягів державних централізованих капітальних вкладень, здійснює контроль за їх ефективним використанням;

20) розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату в області, у тому числі готує та подає Міністерству економіки України пропозиції щодо інвестиційних проектів найважливіших будов виробничого призначення, природоохоронних об'єктів і об'єктів соціальної сфери;

21) бере участь у роботі щодо залучення інвестицій і кредитних ресурсів на розвиток економічного потенціалу області;

22) бере участь у підготовці пропозицій щодо створення і функціонування спеціальних економічних зон, запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку, аналізує економічні та соціальні наслідки функціонування спеціальних економічних зон і територій пріоритетного розвитку й подає Міністерству економіки України відповідну інформацію в установленому порядку;

23) аналізує тенденції розвитку фондового та страхових ринків області, бере участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення законодавства про страхову діяльність;

24) аналізує стан і бере участь у розробці пропозицій щодо розвитку внутрішнього ринку та формування його інфраструктури, готує голові обласної держадміністрації та Міністерству економіки України пропозиції з цього питання;

25) взаємодіє з райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування у сфері забезпечення державного регулювання торгівлі й побутового обслуговування населення області;

26) приймає заяви та інші документи про видачу обласною держадміністрацією ліцензій на організацію та утримання тоталізаторів й гральних закладів; готує пропозиції голові облдержадміністрації щодо видачі ліцензій та визнання їх недійсними, переоформлення ліцензій, формує та веде ліцензійний реєстр, контролює додержання ліцензіатами ліцензійних умов;

27) аналізує стан правового регулювання торгівлі та побутового обслуговування населення, готує пропозиції, спрямовані на його удосконалення;

28) здійснює разом з відповідними державними органами контроль за дотриманням суб'єктами підприємницької діяльності норм і правил торгівлі та побутового обслуговування населення;

29) сприяє забезпеченню державного захисту прав споживачів щодо якості та безпеки товарів, продукції і послуг;

30) бере участь у формуванні та реалізації державної аграрної політики, розробленні пропозицій щодо забезпечення продовольчої безпеки України;

31) проводить аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що перебувають у спільній власності територіальних громад області, і за дорученням Міністерства економіки України - підприємств, що перебувають у державній власності;

32) бере участь у розробленні довгострокових прогнозів чисельності населення, його статево-вікової структури, програм зайнятості;

33) готує голові обласної держадміністрації пропозиції з питань розміщення на території області нових, реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та інших об'єктів виробничого й невиробничого призначення, що належать до сфери її управління;

34) бере участь у розробленні та впровадженні економічного механізму природокористування, раціонального використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища, використання вторинних ресурсів;

35) готує голові обласної держадміністрації пропозиції щодо залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій на розвиток житлово-комунального господарства, транспорту, зв'язку, побутового, торговельного та інших видів обслуговування населення;

36) розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг для державних потреб бюджетних установ, що належать до сфери управління облдержадміністрації за рахунок бюджетних коштів;

37) бере участь у здійсненні заходів щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів, зокрема коштів місцевих бюджетів, у тому числі:

- здійснює погодження застосування замовниками - розпорядниками коштів місцевих бюджетів процедур: торгів з обмеженою участю, двоступеневих торгів і закупівель у одного виконавця;

- розглядає та надає висновки щодо скарг, які виникли до моменту укладання угод про закупівлю;

- здійснює контроль за дотриманням законодавства щодо закупівель;

- проводить моніторинг здійснення запланованих закупівель;

- надає розпорядникам бюджетних коштів консультаційну та методичну допомогу з питань здійснення закупівель;

38) аналізує стан і розробляє пропозиції щодо розвитку ринку небанківських фінансових установ;

39) сприяє розвитку науки й техніки, впровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня виробництва та якості продукції, створенню територіальних інноваційних центрів, технопарків;

40) бере участь у розробленні пропозицій щодо проведення адміністративної реформи та реформи адміністративно-територіального устрою;

41) розробляє пропозиції щодо вдосконалення системи підготовки (перепідготовки) кадрів (спеціалістів) у сфері економіки та управління; бере участь у вжитті заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва;

42) бере участь у впровадженні програмного та методичного забезпечення функціонування інформаційно-аналітичних систем, що використовуються для дослідження стану економічного та соціального розвитку області;

43) здійснює організаційно-методичне керівництво, координує та забезпечує діяльність структурних підрозділів обласної держадміністрації, районних державних адміністрацій з питань розроблення прогнозів економічного й соціального розвитку районів і міст на довго- і середньостроковий період та програм економічного та соціального розвитку районів і міст на короткостроковий період, забезпечує взаємодію з ними під час розроблення місцевих, державних цільових, регіональних, галузевих програм, а також під час розв'язання інших проблем комплексного розвитку продуктивних сил області;

44) бере участь у виконанні заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, планує, організовує мобілізаційну підготовку економіки області;

45) проводить моніторинг фінансово-економічного становища місто- та бюджетоутворюючих підприємств і підприємств, які мають стратегічне значення для економіки й безпеки держави, займають монопольне становище на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг);

46) бере участь у реалізації державної політики у сфері управління державним сектором економіки, передачі об'єктів державної власності у власність територіальних громад, координації заходів, здійснюваних органами державної виконавчої влади щодо ефективного використання державного майна;

47) готує керівництву облдержадміністрації інформацію про виконання на регіональному рівні:

- Генеральної угоди між Кабінетом Міністрів України, всеукраїнськими об'єднаннями роботодавців і підприємців та всеукраїнськими профспілками;

- угоди між облдержадміністрацією, обласною Федерацією профспілок та Союзом промисловців і підприємців області;

48) надає в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики;

49) забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні;

50) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції управління, розробляє та подає на розгляд голові обласної держадміністрації пропозиції щодо вдосконалення законодавства;

51) готує аналіз регуляторного впливу облдержадміністрації;

52) планує діяльність з підготовки проектів регуляторних актів облдержадміністрації;

53) оприлюднює проекти регуляторних актів з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, а також відкриті обговорення за участю представників громадськості питань, пов'язаних з регуляторною діяльністю;

54) відстежує результативність регуляторних актів облдержадміністрації;

55) аналізує та систематизує регуляторні акти облдержадміністрації;

56) бере участь у погодженні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, які носять характер регуляторних актів;

57) оприлюднює інформацію про здійснення регуляторної діяльності облдержадміністрації;

58) готує та вносить на розгляд голови облдержадміністрації проекти розпоряджень щодо виділення коштів резервного фонду обласного бюджету та розподілу коштів, виділених з резервного фонду державного бюджету;

59) виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями.

5. Головне управління має право:

- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ і організацій, органів місцевого самоврядування інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- скликати в установленому порядку наради, семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

6. Головне управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.

7. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Міністерством економіки України.

Начальник Головного управління має першого заступника та заступника, які за його поданням призначаються на посаду й звільняються з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Міністерством економіки України.

8. Начальник Головного управління:

- здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності першого заступника, заступника начальника Головного управління, начальників управлінь та відділів;

- затверджує положення про структурні підрозділи Головного управління та посадові інструкції першого заступника та заступника начальника, працівників Головного управління;

- видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;

- призначає на посаду й звільняє з посади працівників Головного управління;

- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Головного управління.

9. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління, в ньому може утворюватися колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), першого заступника та заступника начальника Головного управління, а також інших працівників Головного управління. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації.

Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника Головного управління.

Рішення колегії оформлюються наказами начальника Головного управління.

10. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності управління та вирішення інших питань в Головному управлінні можуть утворюватися наукові ради й комісії.

Склад наукових рад і комісій та положення про них затверджує начальник Головного управління.

11. Головне управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.

Кошторис доходів і видатків, структуру та штатний розпис Головного управління затверджує голова обласної держадміністрації.

12. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державного казначейства в Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 24 січня 2006 р. N 51

штат у кількості 76 штатних одиниць з місячним фондом заробітної плати
21716,00 (двадцять одна тисяча сімсот шістнадцять гривень 00 копійок) 


Штатний розпис
Головного управління економіки облдержадміністрації

N
з/п 

Назва посади та структурного підрозділу 

Кількість штатних посад 

Посадовий оклад, грн. 

Фонд заробітної плати на місяць, грн. 

Начальник Головного управління 

445,00 

445,00 

Перший заступник начальника Головного управління  

434,00 

434,00 

Заступник начальника Головного управління 

430,00 

430,00 

Заступник начальника Головного управління 

410,00 

410,00 

  

Відділ стратегічного планування, регіонального розвитку і європейської інтеграції 

  

  

  

Начальник відділу 

355,00 

355,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1310,00 

  

УСЬОГО 

6 

  

1665,00 

  

Відділ обліку, звітності та інформаційних технологій 

  

  

  

Начальник відділу 

382,00 

382,00 

Заступник начальника відділу 

354,00 

354,00 

Головний спеціаліст 

280,00 

280,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

786,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

7 

  

2033,00 

  

Відділ кадрової роботи, з питань державної служби, організаційного та правового забезпечення 

  

  

  

Начальник відділу 

355,00 

355,00 

Заступник начальника відділу 

330,00 

330,00 

Головний спеціаліст-юрисконсульт 

262,00 

262,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

524,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

Спеціаліст 1 категорії 

218,00 

436,00 

  

УСЬОГО 

8 

  

2138,00 

  

Управління регіонального розвитку, інвестиційної політики та з питань європейської інтеграції 

  

  

  

Начальник управління  

390,00 

390,00 

  

Зведений відділ планування, програмування та комплексного аналізу соціально-економічних процесів 

  

  

  

Заступник начальника управління - начальник відділу  

370,00 

370,00 

Заступник начальника відділу 

312,00 

312,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1310,00 

Спеціаліст 1 категорії 

218,00 

218,00 

  

УСЬОГО 

8 

  

2210,00 

  

Відділ бюджетної політики та координації державних закупівель 

  

  

  

Начальник відділу 

312,00 

312,00 

Заступник начальника відділу 

298,00 

298,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1048,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

7 

  

1889,00 

  

Відділ інвестиційної та інноваційної політики й виставкової діяльності 

  

  

  

Начальник відділу 

330,00 

330,00 

Заступник начальника відділу 

298,00 

298,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1048,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

7 

  

1907,00 

  

Управління ефективності виробництва та тарифної політики 

  

  

  

Начальник управління 

375,00 

375,00 

  

Відділ фінансового моніторингу виробництва та реформування власності 

  

  

  

Заступник начальника управління - начальник відділу  

355,00 

355,00 

Заступник начальника відділу 

298,00 

298,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1048,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

462,00 

  

УСЬОГО 

8 

  

2163,00 

  

Відділ тарифної політики та антимонопольного регулювання 

  

  

  

Начальник відділу  

312,00 

312,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

786,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

5 

  

1329,00 

  

Управління регуляторної політики, розвитку підприємництва, торгівлі та побутових послуг 

  

  

  

Начальник управління 

375,00 

375,00 

  

Відділ розвитку споживчого ринку, торгівлі та побутових послуг 

  

  

  

Заступник начальника управління - начальник відділу  

355,00 

355,00 

Заступник начальника відділу 

298,00 

298,00 

Головний спеціаліст 

262,00 

1048,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

7 

  

1932,00 

  

Відділ регуляторної політики та сприяння розвитку малого підприємництва 

  

  

  

Начальник відділу  

312,00 

312,00 

2

Головний спеціаліст 

262,00 

1048,00 

Провідний спеціаліст 

231,00 

231,00 

  

УСЬОГО 

6 

  

1591,00 

  

РАЗОМ  

76 

  

21716,00 


  

Всього за посадовими окладами: 

Двадцять одна тисяча сімсот шістнадцять гривень 00 копійок 


 

Начальник Головного управління 

А. М. Зінченко 

Начальник відділу обліку, звітності
та інформаційних технологій 

 
О. І. Гончарова 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.