Текст документа: Про створення Луганської регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 20 лютого 2006 року № 145


Про створення Луганської регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів

Про створення Луганської регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів

Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 20 лютого 2006 року N 145

Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції
27 лютого 2006 р. за N 4/765

Згідно із Законами України "Про місцеві державні адміністрації", "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", постановами Кабінету Міністрів України від 12.02.96 N 200 "Про ліцензування, атестацію та акредитацію навчальних закладів", від 29.08.2003 N 1380 "Про ліцензування освітніх послуг" та з метою впорядкування роботи щодо ліцензування освітньої діяльності, атестації навчальних закладів і видачі документів про освіту, підвищення якості освітніх послуг:

1. Створити Луганську регіональну експертну раду з питань ліцензування та атестації навчальних закладів (далі-Рада), затвердивши Положення про неї (додається).

2. Управлінню освіти і науки облдержадміністрації (Цимбал І. І.) вжити необхідних заходів щодо реєстрації Ради в установленому законом України порядку.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Меженського О. М.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
Г. Г. Москаль 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 20 лютого 2006 р. N 145

Зареєстровано
в Луганському обласному управлінні юстиції
27 лютого 2006 р. за N 4/765  


ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ЛУГАНСЬКУ РЕГІОНАЛЬНУ ЕКСПЕРТНУ РАДУ З ПИТАНЬ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ТА АТЕСТАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1. Загальні положення

1.1. Луганська регіональна експертна рада з питань ліцензування та атестації навчальних закладів (далі - Рада) створена згідно з розпорядженням голови обласної державної адміністрації від "___" ____________ 2006 р. N ____.

1.2. Повна назва установи - Луганська регіональна експертна рада з питань ліцензування та атестації навчальних закладів, скорочена назва - ЛРЕР.

1.3. Дане Положення визначає загальні завдання, основні організаційні та правові засади й умови діяльності Ради.

1.4. Рада є постійно діючим органом, який забезпечує додержання вимог ліцензування юридичних осіб - навчальних закладів і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які надають освітні послуги відповідно до законодавства України у сфері дошкільної, загальної середньої, позашкільної, а також професійно-технічної освіти та атестації навчальних закладів.

1.5. Рада у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МОН, а також цим Положенням.

1.6. Рада є установою, яка діє на госпрозрахунковій основі, наділена правами юридичної особи, має рахунки в установах банку, печатку зі своїм найменуванням.

1.7. Рада здійснює свою діяльність при управлінні освіти і науки облдержадміністрації. Положення про Раду розробляється та затверджується облдержадміністрацією.

1.8. Склад Ради затверджується ДАК за поданням обласної державної адміністрації. З метою попереднього розгляду матеріалів з ліцензування та атестації у складі Ради можуть створюватися секції за сферами освітніх послуг.

1.9. Організацію роботи Ради забезпечує управління освіти і науки обласної державної адміністрації.

2. Основні завдання Ради

2.1. Основними завданнями Ради є:

- розгляд питань і прийняття рішень щодо ліцензування та атестації навчальних закладів і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які надають освітні послуги у сфері дошкільної, загальної середньої і позашкільної освіти;

- розгляд результатів ліцензійної та атестаційної експертизи й прийняття рішень з питань ліцензування та атестації навчальних закладів, які надають послуги у сфері професійно-технічної освіти;

- розгляд питань про анулювання ліцензій за поданням управління освіти і науки облдержадміністрації;

- подання МОН пропозицій щодо внесення змін до актів законодавства з питань ліцензування та атестації навчальних закладів;

- участь в інформуванні громадськості про результати ліцензування та атестації освітніх послуг.

2.2. Рада відповідно до покладених на неї завдань:

- розглядає висновки за результатами ліцензійної або атестаційної експертизи з доданими до них документами, приймає рішення про можливість надання ліцензій та свідоцтв про атестацію;

- розглядає подання управління освіти і науки облдержадміністрації щодо анулювання ліцензій;

- подає до управління освіти і науки облдержадміністрації пропозиції щодо видачі ліцензій, свідоцтв про атестацію та анулювання ліцензій.

3. Права Ради

3.1. Рада має право:

- залучати фахівців органів управління освітою, вищих, професійно-технічних навчальних закладів, закладів післядипломної освіти, інших навчально-виховних закладів, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до їх компетенції, а також до проведення консультацій та експертизи під час ліцензування та атестації;

- вносити пропозиції щодо необхідності доопрацювання матеріалів з ліцензування та атестації, проведення повторної або додаткової експертизи;

- запрошувати на засідання Ради керівників навчальних закладів та їх підрозділів, працівників органів влади, підприємств, установ, організацій за згодою їх керівників. 

4. Фінансування Ради

4.1. Рада для реалізації завдань, покладених на неї цим Положенням, може користуватися майном управління освіти і науки облдержадміністрації, державних та інших навчальних закладів за їх згодою в установленому законом порядку.

4.2. Фінансування витрат Ради проводиться за рахунок коштів, отриманих при відшкодуванні заявником витрат, пов'язаних з проведенням ліцензійної (атестаційної) експертизи, а також добровільних внесків юридичних і фізичних осіб.

4.3. Кошти, які надходять на рахунок Ради, використовуються на витрати, пов'язані з організацією, забезпеченням, здійсненням і супроводженням процесу ліцензування та атестації навчальних закладів.

До них належать витрати на:

- оформлення бланків свідоцтв про атестацію;

- утримання архіву;

- придбання необхідної комп'ютерної, оргтехніки, її обслуговування та ремонт;

- оплату телефонного та інтернет-зв'язку;

- передплату періодичних фахових видань і придбання довідкової літератури;

- юридичні консультації;

- оплату праці членів Ради;

- участь відповідальних працівників Ради у семінарах;

- відрядження з питань ліцензування або атестації;

- судові витрати тощо.
5. Управління Радою

5.1. Раду очолює голова, який за посадою є начальником або заступником начальника управління освіти і науки облдержадміністрації.

5.2. До складу Ради входять: голова, заступники голови, які одночасно є головами секцій, відповідальний секретар та інші члени ради, які є представниками управлінь, відділів освіти районних державних адміністрацій та виконкомів місцевих рад, навчально-методичних центрів, навчальних закладів, підприємств, установ, організацій тощо.

5.3. Голова Ради є відповідальним за виконання покладених на неї завдань, визначає обов'язки заступників голови, відповідального секретаря, членів Ради.

5.4. Засідання Ради проводиться під головуванням голови або його заступників і вважається правомочним, якщо в ньому взяли участь не менше половини її складу. Періодичність засідань Ради визначається в міру потреби, але не менше одного разу на два місяці.

5.5. Результати засідання Ради оформлюються рішеннями. Витяги з рішень Ради щодо атестації та ліцензування надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти з доданими до них матеріалами передаються до управління освіти і науки облдержадміністрації для прийняття відповідних рішень.

5.6. Рішення Ради приймаються відкритим голосуванням і вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість присутніх на засіданні членів Ради.

5.7. Рішення та висновки Ради мають рекомендаційний характер.

5.8. Загальна чисельність апарату Ради не може бути більшою, ніж 5 осіб.

____________