ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 22 лютого 2006 року № 173
(Документ втратив чинність)
Про затвердження Порядку проведення перевірки стану виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних підрозділах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, райдержадміністраціях, органах місце
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 N 311 "Про затвердження Порядку проведення перевірки стану виконавської дисципліни в органах виконавчої влади" затвердити Порядок проведення перевірки стану виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних підрозділах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, райдержадміністраціях, органах місцевого самоврядування (далі - Порядок, додається).
Голова
обласної держадміністрації |
Г. Г. Москаль |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 22 лютого 2006 р. N 173 |
ПОРЯДОК
проведення перевірки стану виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних підрозділах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, райдержадміністраціях, органах місцевого самоврядування
1. Цей Порядок встановлює вимоги до проведення перевірки стану виконавської дисципліни в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних територіальних підрозділах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, райдержадміністраціях, районних державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування.
2. Для цілей цього Порядку під перевіркою стану виконавської дисципліни (далі - перевірка) розуміється вивчення стану додержання Конституції України, виконання законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, запитів і звернень народних депутатів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації (далі - акти) та організації роботи щодо їх виконання.
3. Перевірки проводяться на підставі планів, які щопівроку формує заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації з урахуванням того, що перевірки одного органу можуть проводитися не частіше ніж один раз на рік.
За розпорядженням або дорученням голови облдержадміністрації можуть проводитися позапланові перевірки.
4. Для проведення перевірки заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації, а у разі, передбаченому Регламентом роботи облдержадміністрації, голова облдержадміністрації, перший заступник голови розпорядженням голови облдержадміністрації створює робочу групу або комісію (далі - робоча група) та призначає її керівника. Рішення про утворення робочої групи, як правило, приймається не пізніше ніж за 5 днів до дати початку перевірки. За рішенням керівника у складі робочої групи можуть створюватися підгрупи.
5. До складу робочої групи включають працівників структурних підрозділів облдержадміністрації, представників місцевих органів виконавчої влади за погодженням їх керівників.
6. До дати початку перевірки керівник структурного підрозділу облдержадміністрації, відповідальний за проведення перевірки (далі - відповідальний структурний підрозділ), складає графік, у якому передбачає послідовні і конкретні строки вивчення, узагальнення та підготовки матеріалів за результатами перевірки.
Графік проведення перевірки затверджує заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації.
7. Графік проведення перевірки разом із відповідним дорученням і відомостями щодо складу робочої групи до початку перевірки надсилається органові, у якому проводиться перевірка.
8. До початку перевірки члени робочої групи складають особистий план її проведення, у якому визначають перелік питань для вивчення. Його затверджує керівник робочої групи.
9. Члени робочої групи проводять перевірку згідно із затвердженим графіком та особистим планом її проведення.
Робоча група організує свою роботу так, щоб не перешкоджати працівникам органу, у якому проводиться перевірка, у виконанні ними службових обов'язків.
10. Перевірка проводиться з додержанням вимог законодавства щодо збереження державної таємниці, іншої інформації з обмеженим доступом, недопущення розголошення інформації, що стала відома під час її проведення.
11. Для виконання покладених на неї завдань робоча група має право:
одержувати необхідну інформацію, а у разі потреби - відповідні документи, письмові та усні пояснення від посадових осіб органу (підрозділу), у якому проводиться перевірка;
залучати в установленому порядку працівників органу (підрозділу), у якому проводиться перевірка, наукових та інших працівників до проведення перевірки і вжиття необхідних заходів щодо усунення порушень у виконанні актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, запитів і звернень народних депутатів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації;
перевіряти усунення порушень, виявлених попередніми перевірками.
12. Спірні питання, що виникають у ході перевірки, вирішуються керівником робочої групи.
13. Строк проведення перевірки не повинен перевищувати 10 робочих днів. Продовження цього строку допускається за погодженням з посадовою особою, яка прийняла рішення про створення робочої групи.
14. Результати перевірки викладаються у довідці або доповідній записці (далі - довідка), яку складає робоча група і підписує її керівник.
Довідку складають безпосередньо після завершення перевірки і вона повинна містити аналіз, проведений на підставі перевірених та документально підтверджених фактів, з об'єктивною оцінкою стану справ і результатів виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, запитів і звернень народних депутатів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації, а також відомості про виявлені недоліки, причини та заходи, що пропонуються вжити для їх усунення.
Член робочої групи, який не згодний з висновками робочої групи, може викласти окрему думку в письмовій формі, що додається до довідки.
15. Керівник органу (підрозділу), у якому проводиться перевірка, може вносити письмові пропозиції та обґрунтовані пояснення стосовно наведених у довідці фактів і висновків, що додаються.
16. Керівник робочої групи інформує посадову особу, яка прийняла рішення про створення робочої групи, про результати перевірки.
Довідка про результати перевірки надсилається для відповідного реагування керівникові органу, в якому проводиться перевірка.
17. Орган (підрозділ), у якому проводилася перевірка, інформує в установлені строки облдержадміністрацію про проведену роботу стосовно усунення недоліків та вжиті заходи щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.
18. Якщо є потреба, результати перевірки можуть бути розглянуті на засіданні колегії або на нараді у встановленому порядку.
19. Результати перевірки можуть бути оприлюднені у засобах масової інформації за рішенням голови облдержадміністрації, першого заступника, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.
____________
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|