ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14 березня 2006 року № 239
Про внесення змін і доповнень до Положення про Луганську регіональну експертну раду з питань ліцензування та атестації навчальних закладів
Про внесення змін і доповнень до Положення про Луганську регіональну експертну раду з питань ліцензування та атестації навчальних закладів Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 14 березня 2006 року N 239 Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції 23 березня 2006 р. за N 5/766 З метою вдосконалення статусу Луганської регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів (далі - ЛРЕР): 1. Внести зміни і доповнення до Положення про ЛРЕР, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.02.2006 N 145 та зареєстрованого в Луганському обласному управлінні юстиції 27.02.2006 N 4/765, що додаються. 2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Меженського О. М. Голова обласної держадміністрації | Г. Г. Москаль |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 14 березня 2006 р. N 239 |
ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ, що вносяться до Положення про Луганську регіональну експертну раду з питань ліцензування та атестації навчальних закладів 1. Змінити юридичну адресу "91011, м. Луганськ, вул. Оборонна, 4" на "91031, м. Луганськ, вул. Курчатова, 6". 2. Пункт 2.1 викласти в такій редакції: "Основними завданнями Ради є: - розгляд питань і прийняття рішень щодо ліцензування навчальних закладів і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які надають освітні послуги у сфері професійно-технічної, дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти; - розгляд питань і прийняття рішень щодо атестації навчальних закладів, які надають освітні послуги у сфері професійно-технічної, дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти; - розгляд результатів ліцензійної експертизи і прийняття рішень з ліцензування фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, професійно-технічних навчальних закладів, які надають освітні послуги у сфері професійно-технічної освіти, дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти; - розгляд результатів ліцензійної та атестаційної експертизи й прийняття рішень з ліцензування та атестації навчальних закладів, які надають послуги у сфері професійно-технічної освіти; - розгляд результатів ліцензійної та атестаційної експертизи й прийняття рішень з ліцензування та атестації у сфері атестації навчальних закладів, які надають послуги у сфері дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти; - надання консультацій, здійснення методичного супроводження ліцензійного, атестаційного, процесу та видачі документів про освіту; - складання планів (графіків) проведення ліцензійної експертизи, доведення їх до відома закладів освіти; - розгляд апеляцій навчальних закладів за фактами порушення процедури проведення ліцензійної та атестаційної експертизи". 3. У розділі 3: а) змінити назву з "Права Ради" на "Права і обов'язки Ради"; б) доповнити пункт 3.1. абзацами такого змісту: "- розпоряджатися наданим їй майном і ресурсами для здійснення діяльності, передбаченої цим Положенням; - запроваджувати, передавати досвід щодо ліцензування освітньої діяльності, атестації навчальних закладів та видачі документів про освіту; - здійснювати будь-які інші дії, не заборонені чинним законодавством, відповідно до завдань, які визначаються цим Положенням"; в) доповнити пунктом такого змісту: "3.2. Рада зобов'язана: - забезпечувати своєчасну сплату податків та інших обов'язкових платежів; - створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати дотримання законодавства про працю і соціальне страхування; - здійснювати бухгалтерський, оперативній облік і вести статистичну звітність згідно із чинним законодавством". 4. Розділ 4 викласти в такій редакції: "4. Фінансування Ради. 4.1. Джерелами фінансування можуть бути: - кошти, отримані від надання послуг, пов'язаних з ліцензуванням, атестацією навчальних закладів і видачею документів про освіти; - благодійні внески, пожертвування фізичних і юридичних осіб, у тому числі міжнародних організацій; - інші джерела, не заборонені законодавством України. 4.2. Фінансування витрат Ради проводиться за рахунок коштів, отриманих при відшкодуванні заявником витрат, пов'язаних з проведенням ліцензійної (атестаційної) експертизи, з обробкою даних на випускників навчальних закладів для отримання документів про освіту, а також добровільних внесків юридичних і фізичних осіб. 4.3. Кошти, які надходять на рахунок Ради, використовуються на витрати, пов'язані з організацією, забезпеченням, здійсненням і супроводженням процесу ліцензування, атестації навчальних закладів та обробкою даних на отримання документів про освіту. До них належать витрати на: - оформлення бланків свідоцтв про атестацію; - утримання архіву; - придбання обладнання та інших матеріалів, що необхідні для виконання завдань, покладених на Раду; - оплату телефонного та Інтернет - зв'язку; - передплату періодичних фахових видань і придбання довідкової літератури; - юридичні консультації; - оплату праці апарату Ради; - участь відповідальних працівників у семінарах; - відрядження з питань ліцензування або атестації; - судові витрати тощо. 4.4. Рада самостійно здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну звітність, подає відомості на вимогу органів, які відповідно до законодавства України мають право контролювати діяльність Ради". 5. Розділ 5 замінити розділом такого змісту: "5. Майно Ради: 5.1. Майно Ради складається з основних фондів, обігових коштів, а також інших матеріальних цінностей, відображених у бухгалтерському обліку Ради. 5.2. Майно Ради є власністю держави та закріпляється за Радою на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Рада володіє та користується зазначеним майном, Рада має право розпоряджатися закріпленим за нею майном за узгодженням з обласною держадміністрацією". У зв'язку із цим розділ 5 вважати розділом 6. 6. Розділ 6 викласти в такій редакції: "6. Управління Радою. 6.1. Раду на громадських засадах очолює голова, який за посадою є начальником управління освіти і науки облдержадміністрації. 6.2. Структуру та штатний розпис Ради затверджує голова обласної державної адміністрації. 6.3. Голова Ради є відповідальним за виконання покладених на неї завдань, визначає обов'язки заступників голови, відповідального секретаря, членів Ради. 6.4. Голова Ради: - несе відповідальність за діяльність Ради; - організовує роботу Ради. 6.5. До складу Ради входять: голова, заступники голови, які одночасно є головами секцій, відповідальний секретар та інші члени Ради, які є представниками управлінь, відділів освіти районних державних адміністрацій та виконкомів місцевих рад, навчально-методичних центрів, навчальних закладів, підприємств, установ, організацій тощо. 6.6. Виконання рішень Ради покладається на виконавчого директора, який призначається головою облдержадміністрації, та очолює апарат Ради. 6.7. Виконавчий директор: - діє без довіреності від імені Ради, представляє її інтереси в усіх підприємствах, установах і організаціях; - укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків поточний та інші рахунки; - розпоряджається майном та коштами Ради відповідно до чинного законодавства; - у межах своїх повноважень видає накази і розпорядження, обов'язкові для всіх працівників Ради; - приймає та звільняє з роботи працівників Ради; - визначає функціональні обов'язки працівників апарату Ради; - забезпечує дотримання законодавства про працю та внутрішній трудовий розпорядок в апараті Ради; - в установленому порядку притягає до дисциплінарної відповідальності працівників апарату Ради; - визначає порядок та розміри преміювання, форми та розміри інших винагород працівникам апарату Ради". 7. Доповнити розділами 7, 8, 9, 10 такого змісту: "7. Трудовий колектив Ради. 7.1. Трудовий колектив Ради складається з осіб, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) з дотриманням чинного законодавства України про працю. 7.2. Відносини між адміністрацією Ради та трудовим колективом регулюються колективним договором. 7.3. На всіх працівників Ради ведуться трудові книжки в порядку, передбаченому чинним законодавством. 8. Контроль за діяльністю Ради. 8.1. Контроль за діяльністю Ради здійснює облдержадміністрація та інші державні органи в межах чинного законодавства України. 9. Порядок внесення змін та доповнень до Положення. 9.1. Внесення змін та доповнень до цього Положення затверджується розпорядженням голови обласної держадміністрації. 10. Припинення діяльності Ради. 10.1. Діяльність Ради припиняється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації. 10.2. Реорганізація Ради здійснюється за розпорядженням голови облдержадміністрації. У разі реорганізації Ради її права та обов'язки переходять до управління освіти і науки облдержадміністрації. 10.3. Рада ліквідується за розпорядженням голови облдержадміністрації або за рішенням суду. Ліквідація Ради проводиться призначеною ліквідаційною комісією. Рада вважається ліквідованою з моменту виключення її з Єдиного державного реєстру підприємств, установ і організацій. 10.4. У разі ліквідації чи реорганізації Ради працівникам, які звільняються, забезпечуються соціально-правові гарантії, передбачені чинним законодавством України". ____________
|