Текст документа: Про стан матеріально-технічного забезпечення окружних та дільничних виборчих комісій в Луганській області


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 16 березня 2006 року № 260


Про стан матеріально-технічного забезпечення окружних та дільничних виборчих комісій в Луганській області

Згідно із ст. 54 Закону України "Про вибори народних депутатів України" органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані сприяти виборчим комісіям у реалізації їх повноважень: надавати необхідні приміщення відповідно до норм, встановлених цим Законом або відповідними рішеннями Центральної виборчої комісії, сприяти в облаштуванні; забезпечувати їх охорону, а також охорону виборчих бюлетенів та іншої виборчої документації; надавати згідно із встановленими Центральною виборчою комісією нормами та переліком транспортні засоби і засоби зв'язку, обладнання, інвентар, оргтехніку.

З метою виявлення готовності окружних та дільничних виборчих комісій до проведення виборів 26 березня 2006 року було здійснено перевірку їх матеріально-технічного забезпечення.

За результатами перевірок встановлено, що матеріально-технічне забезпечення окружних виборчих комісій в цілому відповідає нормативам та вимогам постанови Центральної виборчої комісії від 20.01.2006 N 252.

У той же час на 14 березня п. р. значна кількість дільничних виборчих комісій не має необхідних умов для роботи (узагальнені відомості про матеріально-технічне забезпечення виборчих дільниць у розрізі міст та районів Луганської області наведені у додатку до розпорядження).

Так, загальною проблемою для виборчих дільниць є відсутність кабін для голосування громадян з обмеженими фізичними можливостями: із загальної кількості 1516 виборчих дільниць в області 631 дільниця до цього часу не обладнана такими кабінами.

113 дільниць не обладнані звичайними кабінами для голосування, 137 - не забезпечені виборчими скриньками.

На 24 виборчих дільницях розміри приміщень для голосування не відповідають нормативним вимогам постанови Центральної виборчої комісії від 20.01.2006 N 252.

482 дільничні виборчі комісії не забезпечені транспортними засобами, 96 - друкарськими машинками, 42 - телефонними апаратами.

Найгірше становище із матеріально-технічним забезпеченням дільничних виборчих комісій у Біловодському, Новоайдарському районах, у містах Алчевську і Сєверодонецьку, Кам'янобрідському районі м. Луганська.

Враховуючи зазначене та з метою виконання положень Закону України "Про вибори народних депутатів України" й належної підготовки до виборів:

1. Визнати незадовільною роботу голів райдержадміністрацій, районних у м. Луганську рад та міських голів міст обласного значення з матеріально-технічного забезпечення дільничних виборчих комісій у Біловодському (Шепель В. В.), Новоайдарському (Соловцев С. В.) районах, містах Алчевську (Кириченко М. Є.) і Сєверодонецьку (Грицишин В. О.), Артемівському (Чернова Н. В.), Кам'янобрідському (Кравченко С. І.) районах м. Луганська.

2. Зобов'язати райдержадміністрації та рекомендувати виконкомам міських рад, районним у м. Луганську рад усунути виявлені недоліки в матеріально-технічному забезпеченні дільничних виборчих комісій на території відповідних міст і районів, вжити невідкладних заходів щодо забезпечення дільничних виборчих комісій відповідно до вимог постанови Центральної виборчої комісії від 20.01.2006 N 252 та до 20 березня п. р. звітувати про виконану роботу.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Гузара З. Т.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
Г. Г. Москаль 


 

Додаток
до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 16 березня 2006 р. N 260 


Узагальнені відомості про матеріально-технічне забезпечення виборчих дільниць у розрізі міст та районів Луганської області

Кількість ДВК, де не відповідають вимогам постанови ЦВК 

Міста обласного значення та райони 

Загаль-
на кіль-
кість ДВК 

Кіль-
кість теле-
фонних ліній 

Роз-
мір примі-
щення робо-
чої кім-
нати 

Розмір примі-
щення для засідань 

Розмір примі-
щення для голо-
сування 

Кіль-
кість кабі-
нок для голо-
сування  

Кіль-
кість кабі-
нок для голо-
суван-
ня гро-
мадян з обме-
жени-
ми фізич-
ними можли-
востями 

Кіль-
кість наяв-
них вибор-
чих скри-
ньок (вели-
ких/
малих)  

Дер-
жав-
ний Пра-
пор Украї-
ни 

Лег-
ко-
вий авто-
мо-
біль 

Стільці 

Пись-
мові столи для видачі бюле-
тенів 

Теле-
фонні апарати 

Дру-
карсь-
ка ма-
шин-
ка 

Сейф або мета-
лева шафа для збері-
гання вибор-
чої доку-
мен-
тації 

Стен-
ди для розмі-
щен-
ня офіцій-
них мате-
ріалів 

Ава-
рійне освіт-
лен-
ня (ліхтарі, лампи тощо) 

Ме-
дич-
на ап-
течка 

За-
соби проти-
пожеж-
ної без-
пеки 

Кан-
целярсь-
ке при-
ладдя 

Міста 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Алчевськ 

45 

  

  

  

  

45 

45 

45 

  

45 

  

  

20 

  

  

16 

  

  

  

Антрацит 

54 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Брянка 

38/2 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Кіровськ 

23 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Краснодон 

67 

  

  

  

  

66 

23 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Красний Луч 

67/3 

  

33 

37 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Лисичанськ 

49 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Первомайськ 

44 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Ровеньки 

55 

  

  

  

  

  

55 

  

55 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Рубіжне 

24 

  

  

  

  

19 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

18 

  

Свердловськ 

75 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Сєверодонецьк 

50 

  

  

  

  

50 

50 

  

  

50 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Стаханов 

51 

  

  

  

  

  

33 

  

  

51 

  

  

  

16 

10 

  

Райони м. Луганська 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Артемівський 

69

  

  

Жовтневий 

85

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Кам'янобрідський 

21 

  

  

  

  

21 

18 

  

21 

  

  

  

  

  

  

17 

  

  

  

Ленінський 

54 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Райони 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Антрацитівський 

36 

  

  

  

  

  

  

частково 

Біловодський 

31 

29 

  

15 

Білокуракинський 

32 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Краснодонський 

38

  

  

  

37 

14 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Кремінський 

37 

  

  

  

  

  

37 

  

  

37 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Лутугинський 

46

33 

  

  

43 

  

  

21 

  

  

  

  

  

44 

Марківський 

22 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Міловський 

19 

  

  

  

  

  

19 

  

  

19 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Новоайдарський 

28 

  

18 

18 

15 

  

  

28 

  

  

  

  

  

  

  

частково 

Новопсковський 

32 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

частково 

Перевальський 

63

  

43 

  

  

  

  

  

  

63 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Попаснянський  

43 

  

  

43 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Сватівський 

37 

  

  

  

  

  

27 

  

  

37 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Слов'яносербський 

51 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Станично-
Луганський 

41

  

  

  

  

11 

41 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Старобільський 

43 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Троїцький 

31 

  

  

  

  

  

31 

21/9 

  

22 

  

31 

  

  

  

  

  

  

12 

  


 

Заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації 

 
С. Г. Тихоновський 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.