|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Текст документа: Про створення Луганської обласної тристоронньої соціально-економічної ради |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Попередня редакція документу, від 20.6.2007 № 772 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 15 листопада 2012 року № 1672 Про створення Луганської обласної тристоронньої соціально-економічної ради
Відповідно до статті 17 Закону України «Про соціальний діалог в Україні», з метою досягнення спільних домовленостей та прийняття узгоджених рішень сторонами соціального діалогу, які представляють інтереси працівників, роботодавців та облдержадміністрації, з питань формування та реалізації державної соціальної та економічної політики, регулювання трудових, соціальних, економічних відносин: 1. Створити Луганську обласну тристоронню соціально-економічну раду, затвердивши її склад та Положення про неї, що додаються.
2. Припинити повноваження представників від облдержадміністрації, делегованих до Луганської обласної тристоронньої ради із соціально-економічних питань відповідно до розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 20.06.2007 № 772, від 12.06.2010 № 629 та від 19.09.2011 № 1200.
Голова В.М.ПРИСТЮК ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови облдержадміністрації «15» листопада 2012 р. № 1672
Склад Луганської обласної тристоронньої соціально-економічної ради
Від облдержадміністрації
Від Федерації професійних спілок Луганської області
Від громадської організації «Об’єднання організацій роботодавців Луганської області» та Луганського обласного союзу роботодавців
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
Розпорядження голови облдержадміністрації «15» листопада 2012 р. № 1672
ПОЛОЖЕННЯпро Луганську обласну тристороннюсоціально-економічну раду
1. Луганська обласна тристороння соціально-економічна рада (далі – Рада) є постійно діючим дорадчим, консультативним та узгоджувальним органом, що утворюється обласною державною адміністрацією на підставі рішень сторін соціального діалогу. 2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про соціальний діалог в Україні», іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної державної адміністрації, а також цим Положенням. 3. Рада здійснює свою діяльність на засадах: законності та добровільності, репрезентативності сторін профспілок і роботодавців та їх представників, незалежності, рівності та взаємної відповідальності сторін, конструктивності та взаємодії, взаємної поваги та пошуку компромісних рішень, пріоритетності узгоджувальних процедур, відкритості та гласності, обов'язковості дотримання досягнутих домовленостей і виконання прийнятих рішень. 4. Основними завданнями Ради є: вироблення консолідованої позиції сторін соціального діалогу щодо економічного і соціального розвитку та розвитку трудового потенціалу на території області; підготовка та надання узгоджених пропозицій і рекомендацій райдержадміністраціям та виконкомам міських рад міст обласного значення з питань формування та реалізації на території області державної економічної та соціальної політики, регулювання економічних, соціальних і трудових відносин та шляхів подальшого їх розвитку. 5. Рада здійснює дорадчі, консультативні та узгоджувальні функції шляхом вироблення пропозицій і рекомендацій з урахуванням інтересів сторін соціального діалогу щодо: проектів обласних програм економічного та соціального розвитку; формування обласного бюджету на відповідний рік; нормативно-правових актів, що приймаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та стосуються регулювання економічних і соціально-трудових відносин суб'єктів соціального діалогу на території області; оплати праці, забезпечення гідних умов праці на підприємствах, в установах і організаціях, розташованих на території області; створення сприятливого середовища для ефективної діяльності підприємств, професійних спілок та організацій роботодавців, що діють на території області; інших питань, що належать до компетенції ради, які сторони вважають значущими; затверджує регламент та плани роботи Ради. 6. Рада має право: звертатися до обласної державної адміністрації з пропозиціями, схваленими її рішенням; делегувати своїх представників для участі в обговоренні органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, професійними спілками та організаціями роботодавців питань соціальної та економічної політики; запрошувати до участі у засіданнях Ради представників районів і міст відповідної адміністративно-територіальної одиниці; одержувати від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, професійних спілок, організацій роботодавців, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань. 7. Рада складається з рівної кількості повноважних представників сторін соціального діалогу по 11 представників від кожної сторони і об'єднує 33 члени, які виконують свої обов'язки на громадських засадах: 11 членів профспілкової сторони, делегованих репрезентативними обласними профспілками та їх об’єднаннями; 11 членів сторони роботодавців, делегованих репрезентативними обласними організаціями роботодавців та їх об’єднаннями; 11 членів, делегованих облдержадміністрацією. Строк повноважень членів Ради становить шість років. Питання формування персонального складу Ради, ротації, позбавлення повноважень її членів у зв'язку з неналежним виконанням ними обов'язків або з інших причин вирішуються в порядку, встановленому кожною зі сторін Ради самостійно. Такі порядки є невід'ємними додатками до регламенту Ради. Кожна сторона зі свого складу обирає співголову та його заступників. 8. Координує діяльність Ради голова, який обирається на першому засіданні із співголів сторін терміном на один рік, почергово від представників кожної із сторін. 9. Співголова Ради: організовує та координує діяльність відповідної сторони; здійснює представництво відповідної сторони у Раді та за дорученням сторони - поза нею; вносить за дорученням відповідної сторони пропозиції щодо розгляду питань на засіданнях Ради; формулює та представляє за дорученням сторони її позицію в процесі обговорення та прийняття рішень Радою, а також у відносинах зі сторонами в період між засіданнями Ради; скликає засідання відповідної сторони Ради для вироблення та узгодження спільної позиції з питань, що належать до компетенції сторони; узгоджує та забезпечує проведення консультацій сторін Ради; забезпечує інформування членів Ради від відповідної сторони про рішення, а також про результати консультацій і домовленостей, досягнутих на засіданнях Ради та в період між ними. 10. Члени Ради: беруть участь в обговоренні питань порядку денного засідання Ради; вносять пропозиції щодо діяльності Ради та вирішення проблем, що відносяться до її компетенції; представляють відповідну сторону або Раду при обговоренні у відповідному органі виконавчої влади, місцевого самоврядування, об'єднаннях роботодавців та профспілок питань формування та реалізації на території області державної економічної й соціальної політики, регулювання економічних, соціальних та трудових відносин (за дорученням Ради та/або погодженням з відповідними сторонами); беруть участь у роботі експертних, робочих комісій та груп, інших заходах з метою розгляду питань соціально-економічного розвитку та трудових відносин на території області та підготовки відповідних узгоджених рішень; інформують органи та організації, що їх делегували до складу Ради, про діяльність Ради, прийняті нею рішення та про свою роботу. 11. Організаційною формою діяльності Ради є засідання, періодичність проведення яких визначається регламентом Ради. Для реалізації своїх функцій за рішенням Ради можуть утворюватися комісії, робочі групи, проводитися консультації, узгоджувальні процедури, семінари, інші заходи. Пропозиції та рекомендації, схвалені рішенням Ради, є обов'язковими для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, яким вони адресовані, за участю делегованих членів Ради. Пропозиції з питань, що потребують врегулювання на національному рівні, подаються на розгляд Національної ради. 12. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності територіальної ради здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. 13. Рада систематично інформує громадськість території про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання через місцеві засоби масової інформації та офіційні веб-сайти сторін соціального діалогу. 14. Рада використовує в роботі бланки зі своїм найменуванням.
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||