Текст документа: Про внесення змін до Положення про сектор мобілізаційної роботи апарату обласної держадміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 24 травня 2006 року № 497


Про внесення змін до Положення про сектор мобілізаційної роботи апарату обласної держадміністрації

Відповідно до п. 2 ст. 27 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2006 N 587 "Про затвердження Типового положення про мобілізаційний підрозділ органу державної влади, іншого державного органу":

внести зміни до Положення про сектор мобілізаційної роботи апарату обласної держадміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 27.07.2005 N 550, виклавши його в новій редакції, що додається.

 

Перший заступник голови,
виконуючий обов'язки голови
облдержадміністрації 

 
 
О. Є. Кобітєв 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 24 травня 2006 р. N 497 


ПОЛОЖЕННЯ
про сектор мобілізаційної роботи апарату обласної держадміністрації

1. Сектор мобілізаційної роботи (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом у складі апарату облдержадміністрації, який утворюється головою облдержадміністрації та безпосередньо підпорядковується йому.

2. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, Положенням про апарат облдержадміністрації, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями сектору є організація заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контролю за їх здійсненням в структурних підрозділах облдержадміністрації, районних держадміністраціях, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у державній або комунальній власності (в тому числі у спільній власності територіальних громад і передані до сфери їх управління) (далі - підприємства), які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань.

4. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

бере участь у державному регулюванні мобілізаційної підготовки та мобілізації;

організовує виконання структурними підрозділами облдержадміністрації, районними держадміністраціями, органами місцевого самоврядування законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

розробляє та подає керівництву обласної держадміністрації проекти нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

організовує інформаційне, методологічне і методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації;

організовує планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з переведення обласної і районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань, на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням;

бере участь у формуванні проекту основних показників мобілізаційних планів обласної та районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування;

координує розроблення проектів мобілізаційних планів структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вживає заходів до забезпечення їх виконання;

організовує роботу з визначення потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки облдержадміністрації та надає пропозиції із цих питань до відповідних центральних органів виконавчої влади;

подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, які залучаються облдержадміністрацією до їх виконання, а також організовує їх доведення до виконавців;

бере участь в укладенні договорів (контрактів) про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, які залучаються облдержадміністрацією до їх виконання;

вживає заходів до виконання мобілізаційних завдань підприємствами, які залучаються облдержадміністрацією до їх виконання, відповідно до укладених договорів (контрактів);

подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, які залучені облдержадміністрацією до їх виконання;

подає пропозиції щодо створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на підприємствах, які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

здійснює контроль за створенням, зберіганням та обслуговуванням мобілізаційного резерву матеріально-технічних і сировинних ресурсів на підприємствах, які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

бере участь у визначенні потреби у постачанні матеріально-технічних ресурсів за рахунок міждержавної кооперації;

подає пропозиції щодо створення, формування і ведення страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного та оборонного призначення та програми створення такої документації;

подає пропозиції щодо формування довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

контролює здійснення заходів з мобілізаційної підготовки підприємствами з метою сталого функціонування області в умовах особливого періоду;

організовує роботу, пов'язану з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, господарства області та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період;

організовує роботу з бронювання військовозобов'язаних та контроль за веденням їх обліку, забезпечує подання відповідної звітності, подає пропозиції щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час;

розробляє заходи щодо раціонального використання в особливий період матеріально-технічних, сировинних, фінансових ресурсів та виробничого потенціалу;

забезпечує подання структурним підрозділам облдержадміністрації, районним держадміністраціям, органам місцевого самоврядування інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів;

готує і доводить іншим структурним підрозділам облдержадміністрації, районним держадміністраціям, органам місцевого самоврядування вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників сектору та мобілізаційних підрозділів районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, у тому числі шляхом проведення навчань та тренувань;

забезпечує додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки;

готує щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності обласної держадміністрації та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.

5. Сектор має право:

одержувати від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань, в установленому порядку інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

залучати в установленому порядку науковців, експертів та консультантів для опрацювання окремих питань з мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації для розгляду питань, що належать до його компетенції;

перевіряти і визначати ефективність здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації структурними підрозділами облдержадміністрації, районними держадміністраціями, органами місцевого самоврядування;

контролювати здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації, стан мобілізаційної готовності структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування та підприємств, які залучаються облдержадміністрацією до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період;

подавати голові облдержадміністрації пропозиції щодо заохочення працівників, які брали участь у розробленні та підготовці заходів з мобілізаційної підготовки, а також про накладення стягнень на осіб, які допустили порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію.

6. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за поданням заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації. На посаду завідувача сектору призначається особа з відповідним рівнем кваліфікації згідно з Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, яка повинна мати відповідний допуск до державної таємниці та стаж роботи, пов'язаний з мобілізаційною підготовкою не менш як три роки.

7. Завідувач сектору:

здійснює безпосереднє керівництво діяльністю працівників сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань;

планує роботу сектору, забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи;

визначає завдання й розподіляє обов'язки між працівниками, аналізує результати їх роботи, вживає заходів щодо підвищення ефективності діяльності сектору;

забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови облдержадміністрації та інших службових документів з питань, віднесених до компетенції сектору.

8. Організація роботи сектору:

сектор, виконуючи покладені на нього завдання, взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, районними держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також із підприємствами, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

структура сектору, його штатна чисельність, Положення про сектор затверджуються, а посадові оклади й надбавки встановлюються головою облдержадміністрації;

посадові інструкції працівників сектору затверджує заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації;

працівники сектору призначаються на посади та звільняються з них головою облдержадміністрації за поданням завідувача сектору в установленому законом порядку;

робота сектору здійснюється з дотриманням режиму таємності відповідно до законодавства з цих питань, його працівники повинні мати відповідний допуск до державної таємниці;

сектор утримується за рахунок коштів Державного бюджету України в межах граничної чисельності та фонду оплати праці апарату облдержадміністрації;

сектор може використовувати в роботі бланки зі своїм найменуванням.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.