Текст документа: Про затвердження Положення про управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 05 жовтня 2000 року № 598


Про затвердження Положення про управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації

У зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2000 р. N 1146 "Про затвердження типових положень про управління містобудування та архітектури обласної, Київської та Севастопольської міської, відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної, районної у місті Севастополі державної адміністрації":

1. Затвердити Положення про управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (додається).

2. Затвердити склад колегії управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (додається).

3. Розпорядження голови облдержадміністрації від 29.04.96 р. N 490 "Про затвердження Положення про управління містобудування та архітектури" вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна Л. І.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 5 жовтня 2000 р. N 598 


ПОЛОЖЕННЯ
про управління містобудування та архітектури Луганської обласної державної адміністрації

1. Управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові цієї адміністрації та Держбуду. Управління є спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Держбуду, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, рішеннями обласної ради (в межах її компетенції), а також цим Положенням.

3. Основними завданнями управління є:

3.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території області;

3.2. Аналіз стану містобудування на території області, організація розроблення, проведення експертизи й забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;

3.3. Координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території області, поліпшення їх архітектурного вигляду;

3.4. Забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, регіональних правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;

3.5. Організація в межах своїх повноважень охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, подає до обласної держадміністрації пропозиції з цих питань;

4.2. Готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку області та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до обласної держадміністрації;

4.3. Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;

4.4. Розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє й подає до обласної держадміністрації, райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування висновки з цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;

4.5. Розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування стосовно встановлення та зміни меж населених пунктів і готує висновки щодо їх затвердження в установленому законодавством порядку;

4.6. Розробляє регіональні правила забудови населених пунктів та подає їх до обласної держадміністрації, здійснює розгляд місцевих правил забудови населених пунктів області щодо їх узгодженості з регіональними правилами й готує відповідні висновки;

4.7. Організовує розроблення й проведення експертизи містобудівної документації на територію області, районів та населених пунктів;

4.8. Здійснює попередній розгляд містобудівної документації для районів та населених пунктів області й готує висновки щодо її затвердження;

4.9. Розглядає проекти найважливіших об'єктів архітектури, а також тих, що фінансуються за рахунок державного бюджету;

4.10. Забезпечує ведення обліку й у межах своїх повноважень охорону, контроль за реставрацією та використанням пам'яток архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів;

4.11. Погоджує архітектурно-планувальні завдання на проектування об'єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

4.12. Здійснює в установленому законодавством порядку:

ліцензування будівельної діяльності;

державний архітектурно-будівельний контроль;

4.13. Бере участь у підготовці пропозицій щодо віднесення територій та об'єктів до природно-заповідного фонду загальнодержавного й місцевого значення, визначення інших територій, що підлягають особливій охороні;

4.14. Координує виконання на території області науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування (крім міст обласного підпорядкування);

4.15. Організовує створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів, ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань; проведення розмічувальних робіт (крім встановлення меж земельних ділянок у натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг; здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозвіл на проведення інженерних вишукувань для будівництва (крім міст обласного підпорядкування);

4.16. Організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території області, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів у населених пунктах (крім міст обласного підпорядкування);

4.17. Бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведенні грошової оцінки земель населених пунктів на території області;

4.18. Вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд (крім міст обласного підпорядкування);

4.19. Створює й веде архів містобудівної документації, а також документів інспекції державного архітектурно-будівельного контролю та матеріалів містобудівного кадастру;

4.20. Організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

4.21. Розглядає інвестиційні містобудівні програми, бізнесплани розвитку окремих підприємств і територій, готує висновки з цих питань для обласної та районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування;

4.22. Сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійсненню структурної перебудови й переорієнтації виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсо-ощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;

4.23. Відповідно до чинного законодавства координує й контролює діяльність місцевих органів містобудування та архітектури, й здійснює методичне та нормативне забезпечення їх роботи;

4.24. Контролює в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, діяльність виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених підпунктом "б" частини 1 та частиною 2 статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні";

4.25. Сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

4.26. Інформує населення через засоби масової інформації про містобудівні програми розвитку області, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує громадське обговорення із зазначених питань;

4.27. Керує діяльністю створених ним організацій, які виконують роботи з підготовки й комплектування вихідних даних на проектування та забезпечують управління містобудівним процесом і координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури на території області;

4.28. Забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;

4.29. Виконує інші функції відповідно до законодавства;

4.30. Для забезпечення виконання покладених функцій у структуру управління входять інспекція державного архітектурно-будівельного контролю, відділи планування та забудови населених пунктів, ліцензування будівельної діяльності, містобудівного кадастру й охорони пам'яток архітектури.

5. Управління має право:

5.1. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;

5.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

5.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

5.4. Подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил;

5.5. Створювати відповідно до чинного законодавства організації з виконання робіт та надання послуг, що забезпечують управління містобудівним процесом на території області.

6. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян та громадянами.

7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Держбудом України.

Начальник управління за посадою є головним архітектором області.

8. Начальник управління:

8.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної держадміністрації за виконання покладених на управління завдань;

8.2. Затверджує положення про структурні підрозділи управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками структурних підрозділів управління та визначає ступінь їх відповідальності;

8.3. Подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності й фонду оплати праці його працівників;

8.4. Розпоряджається коштами в межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на розвиток містобудування та архітектури, у т. ч. на методичне й нормативне забезпечення місцевих органів містобудування та архітектури області й утримання апарату управління, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;

8.5. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;

8.6. Призначає на посади і звільняє з посад працівників управління, в т. ч. заступників;

8.7. Погоджує призначення на посади й звільнення з посад начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій;

8.8. За згодою з виконавчими органами міських рад бере участь у роботі конкурсних комісій при прийомі на посаду головних архітекторів міст;

8.9. Має право скасовувати накази начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій, що прийняті з порушенням чинного законодавства та затвердженої планувальної документації; бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та бути вислуханим з питань, що стосуються компетенції управління.

9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, актам Держбуду України, можуть бути скасовані головою обласної держадміністрації, Держбудом України.

10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, у ньому утворюється колегія в складі начальника управління (голова колегії), його заступників (за посадою), інших відповідальних працівників управління.

До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, виконавчих органів місцевих рад, інших установ та організацій.

Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.

Рішення колегії провадяться в життя наказами начальника управління.

11. Для розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних проектних рішень об'єктів архітектури, а також (у разі необхідності) основних положень архітектурно-планувальних завдань при управлінні утворюється архітектурно-містобудівна рада, можуть утворюватися науково-технічна й художня рада.

Архітектурно-містобудівна рада проводить свою діяльність відповідно до Типового положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого Держбудом України, наказ N 210 від 01.09.99 р.

Склад рад і положення про них затверджуються головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.

12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної держадміністрації в межах виділених асигнувань.

13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 5 жовтня 2000 р. N 598 


СКЛАД
колегії управління містобудування та архітектури облдержадміністрації

Поздняков
Микола Васильович 

- начальник управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, голова колегії 

Поречний
Василій Олексійович 

- заступник начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, заступник голови колегії 

Гарідова
Людмила Олександрівна 

- начальник технічного відділу управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, секретар колегії 

Члени колегії: 

Білозеров
Євген Іванович 

- заступник начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, начальник обласної інспекції державного архітектурно-будівельного контролю 

Джунь
Андрій Петрович 

- головний архітектор інституту "Луганськцивільпроект" (за згодою) 

Довгополов
Анатолій Якович 

- начальник управління містобудування та архітектури Луганського міськвиконкому (за згодою) 

Чипілін
Олександр Іванович 

- начальник проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро 

Самодєд
Олександр Павлович 

- заступник начальника проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро, голова Ради трудового колективу. 


____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.