ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 22 грудня 2001 року № 734
Про Регіональну програму розвитку аграрного ринку в Луганській області на 2001 - 2004 роки
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 22.12.2001 р. N 734 Про Регіональну програму розвитку аграрного ринку в Луганській області на 2001 - 2004 роки -->На виконання Указу Президента України від 07.08.2001 р. N 601 "Про заходи щодо розвитку продовольчого ринку та сприяння експорту сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів" і з метою наповнення продовольчого ринку продукцією місцевого виробництва, ефективного використання можливостей аграрного ринку для розвитку економіки області: 1. Затвердити Регіональну програму розвитку аграрного ринку в Луганській області на 2001 - 2004 роки (додається). 2. Зобов'язати райдержадміністрації, рекомендувати міськвиконкомам розробити в місячний термін та затвердити в установленому порядку місцеві аналогічні програми з урахуванням місцевих умов. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Махортова Ю. О. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 22 грудня 2001 р. N 734 |
РЕГІОНАЛЬНА ПРОГРАМА розвитку аграрного ринку Луганської області на 2001 - 2004 роки Основні положення Програми Регіональна програма розвитку аграрного ринку в Луганській області на 2001 - 2004 роки (далі - Програма) визначає завдання, а також основні напрями забезпечення стабільності аграрного ринку, захисту сільськогосподарських товаровиробників від недобросовісної конкуренції, впровадження сучасних технологій біржової торгівлі, розширення мережі фірмової торгівлі сільськогосподарською продукцією та харчовими продуктами, проведення постійно діючих виставок та ярмарків цієї продукції. Головна мета Програми - спрямування дій відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, суб'єктів аграрного ринку, установ ринкової інфраструктури на створення й підтримку сприятливого середовища для розвитку продовольчого ринку, формування та впровадження ефективної системи його обслуговування, підтримки й захисту, становлення аграрного ринку як провідного напряму в подоланні негативних процесів у економіці та формуванні умов для зайнятості населення, підвищення добробуту громадян області. Основні завдання Програми Завданнями Програми є: 1. Удосконалення нормативно-правової бази. 2. Створення належних умов для розвитку діючих і відкриття нових структурних підрозділів аграрного ринку в усіх адміністративно-територіальних одиницях. 3. Активізація фінансово-кредитних та інвестиційних механізмів, пошук нових форм фінансування, розвиток діючих і створення нових агроторгових бірж, агроторгових домів, кредитних спілок, заготівельних пунктів сільськогосподарської продукції та фірмових магазинів, фондів підтримки суб'єктів аграрного ринку, комерційних банків, лізингових центрів, страхових компаній. Матеріально-технічне забезпечення інфраструктури аграрного ринку та окремих його суб'єктів через регіональний, міські та районні фонди підтримки аграрного ринку. 4. Підтримка ділової та інвестиційної активності, розвиток конкуренції на ринку товарів і послуг, розширення ринку послуг, випуску й реалізації продовольчих товарів та постійне інформування суб'єктів аграрного ринку, забезпечення їхньої участі у виконанні державних і регіональних замовлень. 5. Розвиток діючих і створення нових елементів ринкової інфраструктури: бізнес-центрів, бізнес-інноваційних центрів, виставкових центрів та ярмарків, аукціонів, що забезпечують аграрний ринок кваліфікованими інформаційними, освітніми та консалтинговими послугами. 6. Підготовка кадрів для суб'єктів аграрного ринку. 7. Захист сільськогосподарського товаровиробника від недобросовісної конкуренції. Основні заходи Програми 1. Для забезпечення виконання завдань Програми: 1.1. Сприяти здійсненню технічного та технологічного переоснащення потужностей для виробництва експортної продукції на підприємствах харчової галузі. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
1.2. Сприяти впровадженню високоефективних технологій виробництва сільськогосподарської продукції із застосуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
1.3. Сприяти збільшенню виробництва тваринницької продукції на основі нарощування поголів'я худоби й птиці, підвищення її продуктивності, забезпечення неухильного виконання програми стабілізації й розвитку тваринництва та птахівництва на 2001 - 2004 роки. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | 2001 - 2004 роки |
1.4. Сприяти збільшенню виробництва продукції з високим ступенем переробки (м'ясо-молочних товарів, плодоовочевої, лікеро-горілчаної та виноробної продукції, кондитерських виробів, круп, насіння сільськогосподарських культур тощо). Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
1.5. Сприяти діяльності сільськогосподарських товаровиробників щодо виконання комплексних цільових програм з виробництва пріоритетних видів сільськогосподарської продукції, підвищення її якості та конкурентоспроможності. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, райдержадміністрації | постійно |
2. З метою залучення додаткових коштів на забезпечення розвитку сільськогосподарського виробництва та його інвентаризації: 2.1. Забезпечувати висвітлення в засобах масової інформації питань щодо здійснення інвестиційної діяльності в області. Головне управління сільського господарства і продовольства, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації | постійно |
2.2. Проводити постійний пошук можливих інвесторів, які зможуть направити кошти на розвиток агроформувань та переробних підприємств, надавати інвесторам необхідні довідкові матеріали. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
2.3. Проводити організаційну роботу щодо інвестиційної привабливості регіону, взаємодії з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення інвестицій в економіку області для реалізації проектів розвитку аграрного ринку. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
2.4. Надавати методичну та консультаційну допомогу суб'єктам аграрного ринку щодо розробки інвестиційних проектів. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
2.5. Проводити постійну роботу з банківськими установами з метою розширення кредитування сільськогосподарських товаровиробників та особистих підсобних господарств громадян, надавати їм допомогу у своєчасному поверненні наданих кредитів. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3. Для подальшого поглиблення формування й забезпечення функціонування аграрного ринку: 3.1. Надавати правову та консультаційну допомогу власникам земельних та майнових паїв з питань передачі землі та майна в оренду найбільш ефективним інвесторам і сільськогосподарським підприємствам. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3.2. Проводити моніторинг цін на ринку сільськогосподарської продукції для узгодження її попиту з пропозиціями. Головне управління сільського господарства і продовольства, інспекція якості та формування ресурсів сільськогосподарської продукції облдержадміністрації, Луганська агропромислова товарна біржа (за згодою) | постійно |
3.3. Проводити аукціони з продажу тварин і тваринницької продукції. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | червень, жовтень протягом 2002 - 2004 років |
3.4. Організовувати постійно діючі виставки та ярмарки сільськогосподарської та харчової продукції. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | 2002 - 2004 роки |
3.5. Надавати методичну та консультаційну допомогу щодо перетворення сільських виробничих кооперативів у нові організаційно-правові форми. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3.6. Вивчити досвід створення та функціонування агроторгових домів у Житомирській області. Провести з цього питання обласну нараду за участю працівників відповідних управлінь облдержадміністрації та суб'єктів аграрного ринку. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | I квартал 2002 р. |
3.7. Надавати методичну та консультаційну допомогу сільгосппідприємствам у створенні фірмових магазинів та оптово-роздрібних крамниць з продажу мінеральних добрив, засобів захисту рослин, запасних частин для сільгосптехніки, насіння. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3.8. Сприяти організації та координації оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією, розвитку роздрібної торгівлі через створені в районах агроторгові доми. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3.9. Проводити семінари-наради з питань організації роботи аграрного ринку за участю органів місцевого самоврядування та керівників суб'єктів аграрного ринку. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | постійно |
3.10. Надавати допомогу в створенні обслуговуючих кооперативів у сільській місцевості з надання населенню різноманітних послуг, у т. ч. із заготівлі й реалізації сільськогосподарської продукції та матеріально-технічного постачання, широко використовуючи для цього наявну базу колишніх колективних сільгосппідприємств та споживчої кооперації. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, райдержадміністрації | постійно |
3.11. Проводити навчання та підвищення професійного рівня керівників суб'єктів аграрного ринку на базі вищих навчальних закладів області. Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, Луганський державний аграрний університет (за згодою) | постійно. |
____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|