ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 січня 2003 року № 29
Про затвердження Методики визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами міст районного значення, сіл та селищ
З метою уникнення порушень щодо забезпечення бюджетних повноважень органів місцевого самоврядування сіл, селищ та міст районного значення, на виконання статті 42 Закону України "Про Державний бюджет України на 2003 рік" та листа Міністерства фінансів України від 28.12.2002 N 022-04/207: 1. Затвердити Методику визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами міст районного значення, сіл та селищ (далі - Методика) додається. 2. Районним державним адміністраціям в тижневий термін з дня затвердження Методики розробити та затвердити відповідно до неї Порядок розподілу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами міст районного значення, сіл, селищ (далі - Порядок). 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Дзоня В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 18 січня 2003 р. N 29 |
Методика визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами міст районного значення, сіл та селищ I. Загальні вимоги Методики 1. Обсяги міжбюджетних трансфертів затверджуються рішенням відповідної ради про районний бюджет. 2. Порядок розподілу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом і бюджетами міст районного значення, сіл, селищ затверджується районною державною адміністрацією до подання рішення про районний бюджет на розгляд відповідної ради. 3. Порядок має містити єдину методику розрахунку доходів, видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, та єдину методику розрахунку обсягів міжбюджетних трансфертів з районного бюджету до бюджетів міст районного значення, сіл, селищ. II. Методика здійснення розрахунків доходної частини бюджетів сіл, селищ та міст районного значення 1. Сумарний розрахунковий обсяг доходів загального фонду місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, не може перевищувати розрахункового обсягу доходів, який розрахований для бюджету району Міністерством фінансів України згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2002 N 1382 та врахований у Законі "Про Державний бюджет України на 2003 рік". 2. Для визначення обсягів міжбюджетних трансфертів використовується кошик доходів бюджетів місцевого самоврядування, визначений відповідно до ст. 64, 66 Бюджетного кодексу України. 3. Обсяг зазначеного у пункті 2 Методики кошика доходів відповідного бюджету необхідно визначити із застосуванням індексу відносної податкоспроможності на основі даних про фактичне виконання відповідного бюджету за три останні бюджетні періоди. Індекс відносної податкоспроможності є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності адміністративно-територіальної одиниці, у порівнянні з аналогічним показником зведеного бюджету району щодо розрахунку на одного мешканця. При визначенні індексу відносної податкоспроможності кошик доходів бюджетів місцевого самоврядування не коригується на суму втрат у доходах, що виникли внаслідок надання пільг платникам податку згідно з рішеннями місцевих рад, суму податкової недоїмки або переплати з податків і зборів до відповідного бюджету. III. Методика здійснення розрахунків видаткової частини бюджетів сіл, селищ та міст районного значення 1. Для визначення обсягів міжбюджетних трансфертів використовується перелік видатків, визначений відповідно до ст. 88 Бюджетного кодексу України. 2. При визначенні загального обсягу видатків бюджетів міст районного значення, сіл, селищ, що враховуються у розрахунку міжбюджетних трансфертів, застосовуються єдині фінансові нормативи бюджетної забезпеченості, які мають міститись у Порядку, затвердженому райдержадміністрацією. 3. Фінансовий норматив бюджетної забезпеченості повинен мати абсолютне значення. 4. При розрахунку фінансових нормативів бюджетної забезпеченості застосовується питома вага кожного з виду сумарних видатків бюджетів міст районного значення, сіл, селищ, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів у відповідних сумарних видатках, зведених бюджетів районів за даними річного звіту про виконання місцевих бюджетів за попередній бюджетний період. У такому разі фінансовий норматив бюджетної забезпеченості обчислюється шляхом множення фінансового нормативу бюджетної забезпеченості для бюджету району, який застосовувався Міністерством фінансів України при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, на зазначену питому вагу. При цьому видатки на утримання дільничних лікарень не включаються в розрахунки фінансового нормативу бюджетної забезпеченості. 5. Для розрахунку видатків на дошкільну освіту застосовується норматив бюджетної забезпеченості, не менший визначеного Міністерством фінансів України, при обчисленні обсягу міжбюджетних трансфертів до бюджету району. 6. Загальний обсяг видатків у розрізі галузей не може дорівнювати нулю щодо будь-якої галузі відповідного місцевого бюджету, за винятком здійсненої передачі власних і делегованих повноважень відповідно до вимог статей 92, 93 Бюджетного кодексу України. 7. При розподілі обсягу видатків між бюджетами міст районного значення, сіл, селищ по кожній галузі можуть застосовуватись коефіцієнти врахування впливу різних факторів - кількості жителів відповідної територіальної громади, штатної чисельності, передбаченої у типових штатах органів місцевого самоврядування, кількості дітей дошкільного віку, кількості груп у дитячих садках та інші, що визначаються райдержадміністрацією при затвердженні вказаного Порядку. 8. Для врахування особливостей мережі бюджетних установ у складі видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів бюджетів міст районного значення, сіл, селищ, може бути передбачений фонд нерозподілених видатків. IV. Методика визначення обсягів міжбюджетних трансфертів 1. Трансферт із районного бюджету до бюджету міста районного значення, села, селища розраховується як різниця між розрахунковим обсягом видатків бюджету міста районного значення, села, селища і розрахунковим обсягом доходів, що враховуються при розрахунку трансфертів. 2. До визначеного обсягу трансферту можна застосувати коефіцієнт вирівнювання, який має бути визначений райдержадміністрацією при затвердженні Порядку. 3. Джерелом дотації вирівнювання з районного бюджету до бюджетів міст районного значення, сіл, селищ є доходи загального фонду районного бюджету з урахуванням дотації вирівнювання з Державного бюджету України та коштів, що передаються з місцевих бюджетів, крім субвенцій з бюджетів вищих рівнів. 4. Перерахування дотації здійснюється шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від визначених попереднім пунктом джерел. 5. Нормативи щоденних перерахувань коштів із бюджетів міст районного значення, сіл, селищ до районного бюджету розраховуються як частка від ділення обсягу перерахувань до розрахункового обсягу доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів. 6. Визначення обсягу та порядку перерахування інших трансфертів здійснюється відповідно до вимог Бюджетного кодексу України. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|