Текст документа:

Про затвердження Положення про ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та посадових інструкцій директора та його заступників


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19 грудня 2012 року № 1858


Про затвердження Положення про ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та посадових інструкцій директора та його заступників


 

Відповідно до статей 5, 11, пункту 3 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 11 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13.09.2011     № 11, враховуючи Методичні рекомендації з розроблення положень про структурні підрозділи соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій, затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 26.11.2012 № 741:

 

1. Затвердити Положення про ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО  ЗАХИСТУ  НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, що додається.

 

2. Затвердити посадові інструкції директора,  заступника директора – начальника управління фінансово-економічної роботи, заступника директора – начальника управління соціального обслуговування й захисту населення, заступника директора – начальника управління соціальних гарантій і компенсацій  Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації,  що додаються.

 

3. Установити, що Положення й посадові інструкції, затверджені цим розпорядженням, набирають чинності з 01.01.2013, і, водночас, вважати таким, що втратило чинність,       Положення про Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 10.07.2008   № 895.

        

 

 

 

 

 

Голова                                                                                        В.М.ПРИСТЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                           Розпорядження голови

                                                         облдержадміністрації

                                                                            « 19 » грудня 2012 р. № 1858

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ  НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

 

1. ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ утворюється головою облдержадміністрації у зв’язку з перейменуванням юридичної особи – ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ  ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, ідентифікаційний код 03196720, в ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Департамент).

 

2.  Департамент підпорядкований голові облдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству соціальної політики України.

 

3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також положенням про  цей департамент.

 

4. Департамент забезпечує виконання на території області повноважень, встановлених законодавством України у сфері соціального захисту працюючого населення, у тому числі працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці; соціальної підтримки та надання соціальних послуг особам похилого віку, інвалідам, сім’ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, малозабезпеченим та іншим соціально вразливим верствам населення; захисту прав та реалізації соціальних гарантій, визначених законодавством України для окремих категорій населення, у тому числі ветеранів війни та праці, жертв політичних репресій та нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; з питань поліпшення становища сімей, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних та молодих сімей, оздоровлення та відпочинку дітей, попередження насильства в сім’ї, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми.

 

5.           Основним завданням Департаменту є забезпечення реалізації державної соціальної політики на   території області у сфері соціального захисту населення, що включає:

1)   визначення пріоритетів соціального розвитку; здійснення аналізу рівня життя населення та підготовку пропозицій до проектів державних цільових, галузевих та регіональних програм, реалізації заходів у сфері соціального захисту населення, поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім'ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;

2)  забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально- трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

3)  забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги, та надання житлових субсидій населенню, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;

4)   виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту сім'ї, у тому числі соціальної підтримки сімей з дітьми, малозабезпечених, багатодітних, молодих сімей та сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах, попередження насильства в сім'ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення рівних прав і можливостей для участі жінок та чоловіків у політичному, економічному і культурному житті, протидії торгівлі людьми; координацію діяльності райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення, підприємств, установ та організацій з питань реалізації державної політики у цих сферах;

5)   організацію в області соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

6)   здійснення координації діяльності і контролю за виконанням структурними підрозділами соціального захисту населення районних держадміністрацій законодавства з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері;

7)   забезпечення сприяння:

реалізації державної політики зайнятості на  території області, повній, продуктивній, вільно обраній зайнятості, зниженню рівня безробіття;

органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально- економічного розвитку відповідних територій;

громадським та іншим організаціям у проведенні ними роботи з питань соціального захисту сім'ї, дітей, інвалідів, осіб похилого віку та інших вразливих категорій населення.

6.  Департамент відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

 

1)   організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)   забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3)   здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4)   аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та вживає заходів до усунення недоліків;

 

5)  бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально- економічного розвитку відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

6)   вносить пропозиції щодо проекту обласного бюджету;

7)  забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8)   бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

9)  розробляє проекти розпоряджень голови обласної держадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань соціального захисту населення;

10)   бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

11)   бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови обласної держадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

12)   бере участь у підготовці звітів голови обласної  держадміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;

13)   готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові обласної держадміністрації;

14)  забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

15)   готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

16)  розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

17)   опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

18)  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент;

 

19)    постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

20)   координує і контролює роботу структурних підрозділів соціального захисту населення районних  держадміністрацій;

21)   контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту населення;

22)   здійснює в межах компетенції Департаменту повноваження, делеговані облдержадміністрації обласною радою;

23)   забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

24)   організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

25)   забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

26)     бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

27)   забезпечує захист персональних даних;

28)   готує пропозиції стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і вносить їх в установленому порядку на розгляд облдержадміністрації та Мінсоцполітики;

29)    готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції, облдержадміністрації та Мінсоцполітики;

30)   здійснює моніторинг проблемних питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, готує та подає пропозиції щодо їх врегулювання облдержадміністрації та Мінсоцполітики;

31)    координує і контролює роботу структурних підрозділів соціального захисту населення районних держадміністрацій стосовно здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; надає практичну, консультаційно-правову та організаційно-методичну допомогу;

 

32)    співпрацює зі службою у справах дітей обласної держадміністрації щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції;

33)    у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

організовує на засадах соціального діалогу проведення колективних переговорів і укладення територіальних угод між місцевими органами виконавчої влади, профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями; сприяє розвитку соціального діалогу, організації співробітництва державної адміністрації з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями; здійснює повідомну реєстрацію територіальних угод у порядку, визначеному законодавством, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;

бере участь у розробленні та реалізації обласних програм, спрямованих на удосконалення системи управління охороною праці підприємств та запобігання нещасних випадків на виробництві;

розробляє (бере участь у розробленні) обласну програму зайнятості населення, координує роботу із здійснення заходів, передбачених  місцевими програмами зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

сприяє ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній і вільно обраній зайнятості, підвищенню конкурентоспроможності робочої сили, продуктивності праці;

вивчає стан трудової міграції в області, готує пропозиції щодо регулювання міграційних потоків;

забезпечує діяльність комісій у справах альтернативної (невійськової) служби;

забезпечує виконання функцій, покладених на державну експертизу умов праці;

34)        з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

 

      здійснює координаційно-методичні функції та моніторинг у сфері  надання:

- державної допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомоги особі, яка здійснює догляд за психічно хворою особою - інвалідом 1 чи 2 групи, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

-   субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

-   компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення;

-   пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян тощо;

 

здійснює контроль за правильністю і своєчасністю призначення та виплати міськими та районними органами соціального захисту населення компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення відповідно до законодавства України;

 

здійснює організаційно-методичне керівництво щодо роботи головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

35) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

здійснює координаційно-методичні функції, моніторинг та контроль у межах своєї компетенції за наданням установлених законодавством України пільг та здійсненням заходів щодо соціального захисту інвалідів, ветеранів війни та праці, одиноких непрацездатних громадян, жертв політичних репресій, депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, дітей-сиріт, одиноких матерів, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей та інших категорій громадян, координує роботу підприємств, установ та організацій з цих питань;

організує та координує роботу, пов'язану з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

організовує роботу обласної комісії з розгляду питань, пов'язаних з наданням статусу учасника війни, та комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

забезпечує організацію виплати разової грошової допомоги до 05 травня особам, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», а також виплати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

забезпечує реалізацію заходів державних програм соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню у зв'язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань;

забезпечує організацію, контроль та методичне керівництво щодо санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплати грошових компенсацій замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;

аналізує та надає пропозиції щодо кандидатур зі встановлення довічних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

забезпечує виплату довічних державних стипендій учасникам бойових дій, особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, систематично здійснює аналіз призначених стипендій та інформує Мінсоцполітики про зміну їх одержувачів, організовує своєчасне подання документів на призначення довічних державних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

36) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

вивчає потребу адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах, готує та подає пропозиції обласній держадміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефективної системи надання соціальних послуг;

забезпечує організацію роботи із створення та розвитку мережі закладів, установ та служб з надання соціальних послуг пенсіонерам, інвалідам, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя, особам, які постраждали від торгівлі людьми;

спрямовує та координує діяльність обласного  центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді;

здійснює координацію та методологічне забезпечення діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших соціальних закладів, установ та служб в реалізації законодавства України;

проводить роботу, пов'язану зі зміцненням матеріально-технічної бази інтернатних установ, інших закладів, установ та служб з надання соціальних послуг, поліпшенням якості соціальних послуг, які надаються ними, вносить пропозиції щодо обсягів фінансування на утримання цих установ, закладів та служб;

забезпечує ефективну роботу Наглядової ради за діяльністю інтернатних установ системи соціального захисту населення та координує роботу громадських рад при будинках-інтернатах;

організовує та контролює взаємодію інтернатних установ системи соціального захисту населення з органами внутрішніх справ;

контролює та вирішує питання щодо влаштування людей похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів до інтернатних установ системи соціального захисту населення;

сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

визначає пріоритетні напрями проведення соціальної роботи з сім'ями, спрямованої на попередження потрапляння сімей у складні життєві обставини;

забезпечує ведення реєстру суб'єктів, що надають соціальні послуги на відповідній території;

контролює дотримання стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами, щодо рівня та якості соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами, закладами, службами та недержавними організаціями за соціальним замовленням;

бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;

сприяє створенню дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;

співпрацює з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;

сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

у межах своєї компетенції організовує роботу, пов'язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

в межах компетенції координує роботу райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення щодо опіки і піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, дієздатність яких обмежена;

подає пропозиції  райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення під час формування проектів відповідних місцевих бюджетів щодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компенсацію витрат суб'єктів, що надають соціальні послуги;

співпрацює з навчальними закладами щодо підготовки соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, інших фахівців для відповідних територій, координує роботу з підвищення їх кваліфікації;

сприяє інтеграції у суспільство бездомних громадян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, відповідно до Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували та відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», їх соціальній адаптації;

37) щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім'ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

розробляє та здійснює заходи, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності батьків і дітей, забезпечення соціального і правового захисту сімей;

координує в межах своїх повноважень здійснення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення та відпочинку дітей, сприяє збереженню та розвитку мережі дитячих оздоровчих закладів;

здійснює контроль за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності та підпорядкування;

здійснює координацію діяльності і контроль за організацією виїзду груп дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон;

надає в межах своїх повноважень багатодітним сім'ям та сім'ям, які опинилися у складних життєвих обставинах, підприємствам, установам та організаціям, об'єднанням громадян та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім'ї, забезпечує координацію діяльності спеціалізованих установ для запобігання насильству в сім'ї;

забезпечує в межах своїх повноважень розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв'язання соціальних проблем молодих сімей;

надає правову, методичну та організаційну допомогу райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення, підприємствам, установам та організаціям щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми; здійснює збір та підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

координує, контролює та забезпечує у межах своїх повноважень виконання державних цільових програм з питань протидії торгівлі людьми; забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, оздоровлення та відпочинку дітей;

подає пропозиції щодо необхідності створення реабілітаційних центрів для осіб, які постраждали від торгівлі людьми; надає консультаційно- методичну допомогу таким установам;

 

38)   у сфері соціальної інтеграції інвалідів:

сприяє розвитку реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у реабілітаційних установах, а також організації надання реабілітаційних послуг шляхом залучення недержавних організацій;

координує діяльність реабілітаційних установ для інвалідів та дітей- інвалідів обласного підпорядкування;

направляє інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ;

організовує роботу із забезпечення інвалідів транспортними засобами, технічними та іншими засобами реабілітації;

здійснює облік інвалідів та дітей-інвалідів на забезпечення автомобілями відповідно до законодавства, в тому числі безоплатне та пільгове;

координує та контролює виплату компенсаційних виплат, передбачених законодавством України;

аналізує та узагальнює потребу в забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством, та направляє узагальнену інформацію Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України;

сприяє розвитку фізичної культури і спортивного руху інвалідів як етапу їх соціальної реабілітації;

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

39)    організовує та забезпечує здійснення внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, за результатами проведеної роботи звітує Мінсоцполітики;

40)   забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

41)   здійснює інші передбачені законом повноваження.

7. Департамент для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені цим Положенням, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2)  залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

3)  вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної  держадміністрації з питань соціального захисту населення;

4)  користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

5)  скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

8. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

                 9. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної держадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Мінсоцполітики в установленому законодавством порядку.

10. Директор Департаменту:

1)  здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Департаменті;

2)  подає на затвердження голові обласної держадміністрації Положення про Департамент;

3)  затверджує посадові інструкції працівників Департаменту та розподіляє обов'язки між ними;

 

4)  планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної  держадміністрації;

5)  вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

6)  звітує перед головою обласної держадміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

7)  може входити до складу колегії обласної  держадміністрації;

8)  вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проекти відповідних рішень;

9)   може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10)   представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, з Мінсоцполітики, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної держадміністрації;

11)  видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням; подає на державну реєстрацію до Головного управління юстиції в Луганській області накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер;

12)   подає на затвердження голови обласної держадміністрації проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13)  розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної держадміністрації кошторису Департаменту;

14)  здійснює добір кадрів;

15)   організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

 

16)   подає голові обласної держадміністрації пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством, директора обласного центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді;

17)   проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

18)  забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

19)   погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників структурних підрозділів соціального захисту населення районної держадміністрації, закладів, підприємств, установ та організацій, що розташовані на території області і належать до сфери управління Мінсоцполітики;

20)   здійснює інші повноваження, визначені законом.

11. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної  держадміністрації або Мінсоцполітики.

12. Директор Департаменту може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою обласної держадміністрації за поданням директора Департаменту.

13. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Департаменту, в ньому може утворюватися колегія.

Персональний склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням директора Департаменту.

Рішення колегії проводяться в життя наказами директора Департаменту.

14. Для розроблення рекомендацій і пропозицій щодо основних напрямів діяльності Департаменту, обговорення найважливіших програм та вирішення інших питань в Департаменті можуть утворюватися ради (наукові, громадські), комісії.

Склад рад та комісій, положення про них затверджує директор Департаменту.

15. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту визначає голова обласної  держадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

16. Штатний розпис та кошторис Департаменту затверджує голова обласної держадміністрації за пропозиціями директора Департаменту відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002  № 228.

17. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Заступник голови – керівник апарату                                    О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 19 » грудня 2012 р. № 1858

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
директора Департаменту соціального захисту населення

Луганської обласної державної адміністрації

1. Загальна частина

Посада директора Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до ІV категорії посад державних службовців.

Директор Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Міністерством соціальної політики України.

Директор Департаменту безпосередньо підпорядковується голові обласної державної адміністрації є підзвітним і підконтрольним з питань галузевої спрямованості заступнику голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків, а з інших питань, що стосуються діяльності обласної державної адміністрації, також іншим заступникам.

Директору безпосередньо підпорядковані всі працівники Департаменту.

На посаду директора Департаменту призначається особа, яка має:

повну вищу  освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, напрям підготовки – соціологія, соціальна робота, соціальна допомога, практична психологія, політологія, управління персоналом та економіка праці, професійна педагогічна освіта, економіка підприємства;

стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше   5 років;

післядипломну освіту у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

У своїй діяльності директор Департаменту керується:

Конституцією та законами України;

актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України;

наказами Міністерства соціальної політики України;

розпорядженнями голови облдержадміністрації та рішеннями обласної ради;

Положенням про Департамент;

іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

У разі відсутності директора Департаменту його заміщує один із заступників – за розпорядженням голови облдержадміністрації.

2. Завдання, обов’язки та повноваження

Завданнями, обов’язками та повноваженнями директора Департаменту є:

              виконання покладених на Департамент завдань із забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, соціально-трудових відносин, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців,   звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організація ефективного співробітництва облдержадміністрації, райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об'єднаннями, організаціями роботодавців та їх об'єднаннями;

              забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та надання житлових субсидій населенню, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;

забезпечення розвитку системи соціального захисту населення;

створення у межах своїх повноважень умов для реалізації рівних прав громадян України на соціальний захист;

здійснення керівництва Департаментом, сприяння створенню належних умов праці у Департаменті;

подання на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент;

затвердження положень про структурні підрозділи Департаменту;

затвердження посадових інструкцій працівників Департаменту, розподіл обов'язків між ними та здійснення контролю за їх роботою;

планування роботи Департаменту, внесення пропозицій щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;

вжиття заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

надання звіту голові обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

участь за дорученням у складі колегій обласної державної адміністрації, Міністерства соціальної політики України;

внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розроблення проектів відповідних рішень;

взяття участі за  дорученням керівництва облдержадміністрації у засіданнях органів місцевого самоврядування;

представлення інтересів Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови та заступників голови обласної державної адміністрації;

видання у межах своїх повноважень наказів, організація контролю за їх виконанням;

подання на затвердження голови обласної державної адміністрації проектів кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

розпорядження коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Департаменту;

здійснення добору кадрів;

організація роботи з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

проведення особистого прийому громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту, вжиття заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг;

забезпечення дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

забезпечення в межах своїх повноважень збереження в Департаменті інформації з обмеженим доступом;

забезпечення захисту державної таємниці у напрямах діяльності Департаменту;

забезпечення дотримання працівниками Департаменту законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією;

забезпечення роботи з ведення діловодства в Департаменті;

створення належних виробничих умов щодо додержання працівниками Департаменту правил охорони праці та протипожежного захисту;

здійснення інших повноважень, визначених законодавством.

 

Директор Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання у сфері соціального захисту населення;

практику застосування чинного законодавства у сфері соціального захисту населення;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

форми і методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

основи права, політології та ринку праці.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків директор Департаменту має право:

одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також від підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;

вносити до Міністерства соціальної політики України пропозиції щодо удосконалення законодавства з питань соціального захисту населення;

 утворювати координаційні комісії, експертні та робочі групи для науково-організаційного супроводу виконання державних цільових програм і проектів, залучати спеціалістів до роботи в цих комісіях (групах), а також для надання консультацій, проведення аналізу стану і складання прогнозів соціально-економічного розвитку області в межах компетенції Департаменту;

 залучати працівників інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;

укладати в установленому порядку угоди про співпрацю з установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо;

представляти в установленому порядку інтереси облдержадміністрації в судових органах під час розгляду спірних питань, що належать до компетенції Департаменту;

готувати у межах  повноважень Департаменту пропозиції щодо визначення видатків під час формування обласного бюджету;

організовувати і проводити в установленому порядку конференції, семінари, наради тощо з питань, що належать до компетенції Департаменту.

4. Відповідальність

Директор Департаменту несе персональну відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.

Оцінка діяльності директора Департаменту забезпечується шляхом атестації та щорічної оцінки виконання ним покладених посадових обов’язків і завдань.

Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

 

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Директор Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                    О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                           Розпорядження  голови                                                                                             облдержадміністрації
                                                                           « 19 » грудня 2012 р. № 1858

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника директора Департаменту
– начальника управління соціальних гарантій та компенсацій Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації

1. Загальна частина

Посада заступника директора – начальника управління соціальних гарантій та компенсацій Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації (далі - заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до V категорії посад державних службовців.

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту та погодженням з Міністерством соціальної політики України.

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

На посаду заступника директора призначається особа, яка має:

повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, напрям підготовки – соціальна робота, соціальна допомога, практична психологія, соціологія, управління персоналом та економіка праці, облік і аудит;

стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у сфері соціального захисту населення  не менше 4 років;

післядипломну освіту у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Підзвітним і підконтрольним заступнику директора Департаменту є управління соціальних гарантій та компенсацій Департаменту (далі – управління), до складу якого входять:

відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг;

відділ соціальних гарантій;

сектор сімейної політики.

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується:

Конституцією та законами України;

актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України;

наказами Міністерства соціальної політики України;

наказами директора Департаменту;

розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради;

Положенням про Департамент;

іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує заступник директора - начальник управління соціального обслуговування й захисту населення, а у разі відсутності останнього - заступник директора – начальник управління фінансово-економічної роботи.

2. Завдання, обовязки та повноваження

Завданнями, обов’язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення у межах наданих повноважень керівництва діяльністю управління;

виконання обов’язків директора Департаменту у разі його відсутності;

організація роботи щодо аналізування рівня життя населення області та підготовка пропозицій до проектів державних цільових, галузевих і регіональних програм в межах компетенції управління;

          проведення  координаційно-методичної роботи та моніторингу у сфері  надання:

- державної допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, допомоги особі, яка здійснює догляд за психічно хворою особою - інвалідом 1 чи 2 групи, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, а також інших видів державної допомоги відповідно до законодавства України;

-   субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

-   компенсації особам, які згідно із Гірничим законом України мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках, що мають центральне опалення;

-   пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян тощо;

 

організація здійснення контролю за правильністю і своєчасністю призначення та виплати міськими та районними органами соціального захисту населення компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення відповідно до законодавства України;

здійснення організаційно-методичного керівництва щодо роботи головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

здійснення координаційно-методичні функції, моніторинг та контроль у межах   компетенції управління за наданням установлених законодавством України пільг та здійсненням заходів щодо соціального захисту   дітей-сиріт, одиноких матерів, сімей загиблих військовослужбовців, багатодітних сімей та інших категорій громадян, координація роботи підприємств, установ та організацій з цих питань;

організація та координація роботи, пов'язаної з визначенням статусу   інвалідів війни та осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

організація роботи обласної комісії з розгляду питань, пов'язаних з наданням статусу учасника війни, та комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

вжиття заходів щодо забезпечення організації виплати разової грошової допомоги до 05 травня особам, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», а також виплати винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

забезпечення реалізації заходів державних програм соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню у зв'язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань;

 аналіз та надання пропозиції щодо кандидатур зі встановлення довічних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

вжиття заходів щодо забезпечення виплати довічних державних стипендій учасникам бойових дій, особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, систематичний   аналіз призначених стипендій та інформування Мінсоцполітики про зміну їх одержувачів, організація своєчасного подання документів на призначення довічних державних стипендій учасникам бойових дій та особам, які зазнали переслідувань за правозахисну діяльність;

 забезпечення організації роботи із створення та розвитку мережі закладів, установ та служб з надання соціальних послуг   сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя, особам, які постраждали від торгівлі людьми;

 координація діяльності обласного  центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді;

визначення пріоритетних напрямів проведення соціальної роботи з сім'ями, спрямованої на попередження потрапляння сімей у складні життєві обставини;

сприяння створенню дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;

співпраця з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;

розробка та здійснення заходів, спрямованих на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності батьків і дітей, забезпечення соціального і правового захисту сімей;

надання, в межах   повноважень управління, багатодітним сім'ям та сім'ям, які опинилися у складних життєвих обставинах, підприємствам, установам та організаціям, об'єднанням громадян та окремим громадянам методичної допомоги з питань запобігання насильству в сім'ї, забезпечення координації діяльності спеціалізованих установ для запобігання насильству в сім'ї;

забезпечення, в межах  повноважень управління та Департаменту, розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв'язання соціальних проблем молодих сімей;

організація роботи щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім'ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми;

координація роботи відділів житлових субсидій та соціальних допомог, персоніфікованого обліку отримувачів пільг, структурних підрозділів  з питань сімейної політики управлінь праці  та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій;

підготовка пропозицій до проектів державних цільових, галузевих та регіональних програм стосовно сім'ї,  соціального захисту ветеранів війни, ветеранів військової служби, воїнів-інтернаціоналістів та громадян похилого віку;

підготовка пропозицій стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до  компетенції управління, і внесення їх в установленому порядку на розгляд директору Департаменту;

вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду роботи з питань надання державних соціальних гарантій, проведення методичних  семінарів, нарад та інших заходів;

розроблення пропозицій щодо проекту обласного бюджету в межах компетенції управління, забезпечення ефективного і цільового використання відповідних бюджетних коштів;

підготовка проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації в межах  повноважень управління;

забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в управлінні;

участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах   повноважень управління;

вжиття, за дорученням директора Департаменту, необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників управління;

організація роботи з розгляду працівниками управління звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та прийняття за ними відповідних рішень згідно з чинним законодавством і наданими йому повноваженнями;

опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

участь за дорученням директора Департаменту,  в межах компетенції управління,  у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться облдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями;

участь у комплексних  перевірках, що проводяться  Департаментом соціального захисту населення в межах повноважень, наданих управлінню;

проведення навчання фахівців органів   соціального захисту населення;

організація роботи працівників управління щодо розроблення проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, наказів директора Департаменту, обласних програм, планів роботи Департаменту, доповідних записок та інших документів з питань, що належать до компетенції управління та  Департаменту;

організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів в управлінні;

забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом в управлінні;

забезпечення захисту персональних даних в управлінні;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що відносяться до компетенції управління, та вжиття заходів щодо вчасного розгляду їх звернень;

забезпечення виконання інших завдань, покладених на управління, Департамент.

 

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання у сфері соціального захисту населення;

практику застосування чинного законодавства у сфері надання громадянам державних соціальних гарантій;

акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, Департаменту;

основи державного управління, економіки, фінансів, ринку праці, права та політології;

форми та методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків заступник директора Департаменту має право:

за дорученням керівництва обласної державної адміністрації, директора Департаменту представляти обласну державну адміністрацію, Департамент в інших управлінських структурах з питань, що належать до його компетенції;

готувати у встановленому порядку проекти запитів та отримувати від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських та релігійних організацій необхідні та оперативні дні, звіти з питань, що стосуються діяльності Департаменту та належать до його компетенції;

вносити на розгляд директору Департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту, облдержадміністрації;

організовувати і проводити в установленому порядку семінари, наради тощо з питань, що належать до його компетенції.

4. Відповідальність

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.

Діяльність заступника директора Департаменту забезпечується шляхом атестації та щорічної оцінки виконання ним покладених посадових обов’язків і завдань.

Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                    О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 19 » грудня 2012 р. № 1858

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника директора Департаменту – начальника управління

 соціального обслуговування  й захисту населення Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації

1. Загальна частина

Посада заступника директора Департаменту – начальника управління  соціального обслуговування й захисту населення  Департаменту  соціального захисту населення  Луганської обласної державної адміністрації (далі - заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до V категорії посад державних службовців.

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту та погодженням з Міністерством  соціальної політики України.

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

На посаду заступника директора призначається особа, яка має:

повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, напрям підготовки – соціальна робота, соціальна допомога, практична психологія, соціологія, управління персоналом та економіка праці, облік і аудит;

стаж роботи    на керівних посадах не менше   3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4 років;

післядипломну освіту у сфері управління: магістр державної служби або магістр державного управління.

Підзвітним і підконтрольним заступнику директора Департаменту є управління  соціального обслуговування й захисту населення (далі – управління), до складу якого входять:

- відділ соціального захисту населення;

- відділ організації надання соціальних послуг;

- сектор  оздоровлення пільгових категорій населення.

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується:

Конституцією та законами України;

актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України;

наказами Міністерства  соціальної політики України;

наказами директора Департаменту;

розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради;

Положенням про Департамент;

іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує заступник директора - начальник управління соціальних гарантій і компенсацій, а у разі відсутності останнього - заступник директора – начальник управління фінансово-економічної роботи.

 

2. Завдання, обов’язки та повноваження

Завданнями, обов’язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення у межах наданих повноважень керівництва діяльністю управління;

виконання обов’язків директора Департаменту у разі його відсутності;

здійснення контролю за дотримання актів законодавства з питань соціального захисту та соціального обслуговування населення;

         організація в області роботи щодо соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ і служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

здійснення координації діяльності і контролю за виконанням структурними підрозділами соціального захисту населення районних держадміністрацій і виконкомів міських рад міст обласного значення законодавства з питань реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення, надання їм організаційно-методичної допомоги щодо правильності застосування законодавства у цій сфері;

 координація та методологічне забезпечення діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та інших соціальних закладів, установ та служб в реалізації законодавства України;

проведення роботи, пов'язаної зі зміцненням матеріально-технічної бази   закладів, установ та служб з надання соціальних послуг, поліпшенням якості соціальних послуг, які надаються ними;

організація роботи щодо сприяння впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

забезпечення ведення реєстру суб'єктів, що надають соціальні послуги на відповідній території;

контроль за  дотримання стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами, щодо рівня та якості соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів комунальними установами, закладами, службами та недержавними організаціями за соціальним замовленням;

організація співпраці з недержавними організаціями, службами та закладами, які надають соціальні послуги пенсіонерам, інвалідам, сім'ям з дітьми, сім'ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги,   іншим соціально вразливим громадянам;

сприяння волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

організація роботи, пов'язаної з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах у межах   компетенції управління;

здійснення заходів зі сприяння інтеграції у суспільство бездомних громадян та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, відповідно до Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували та відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», їх соціальній адаптації;

координація, в межах повноважень управління, заходів, спрямованих на організацію оздоровлення та відпочинку дітей, сприяння збереженню та розвитку мережі дитячих оздоровчих закладів, виконання державних цільових програм з питань оздоровлення та відпочинку дітей;

здійснення контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності та підпорядкування;

здійснення координації діяльності і контроль за організацією виїзду груп дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон;

здійснення заходів щодо сприяння розвитку реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, подання пропозицій органам місцевого самоврядування щодо потреби у реабілітаційних установах, а також організація надання реабілітаційних послуг шляхом залучення недержавних організацій;

координація діяльності реабілітаційних установ для інвалідів та дітей- інвалідів обласного підпорядкування;

направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ;

організація роботи із забезпечення інвалідів транспортними засобами, технічними та іншими засобами реабілітації;

здійснення обліку інвалідів та дітей-інвалідів на забезпечення автомобілями відповідно до законодавства, в тому числі безоплатне та пільгове;

координація та контроль за здійсненням компенсаційних виплат, передбачених законодавством України;

аналіз та узагальнення потреби в забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, компенсаційними виплатами, передбаченими законодавством, та направлення узагальнених інформацій Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України;

вжиття заходів щодо сприяння розвитку фізичної культури і спортивного руху інвалідів як етапу їх соціальної реабілітації;

участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

забезпечення розвитку системи соціального обслуговування населення з урахуванням національно-культурних, соціально-економічних, екологічних, демографічних та інших особливостей області;   

 організація та координація роботи, пов’язаної  з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, здійснення заходів щодо їх соціального захисту і оздоровлення;

вжиття заходів щодо здійснення загальної координації соціального патронажу осіб, які відбували покарання;

проведення роботи щодо організації оздоровлення дітей;

координація роботи управлінь соціального захисту населення міст та районів області  з громадянами, які є біженцями  внаслідок збройних та міжетнічних конфліктів;

організація участі спеціалістів управління у комплексних перевірках Головного управління в межах повноважень, наданих управлінню;

участь у навчанні державних службовців, що працюють в системі соціального захисту населення області, з питань, що належать до компетенції управління;

підготовка та в установленому порядку подання статистичної та оперативної звітності  з питань, що належать до компетенції управління;

організація контролю за виконанням законодавчих та нормативних актів, наказів Міністерства соціальної політики України, розпоряджень голови облдержадміністрації;

організація розробки комплексних обласних програм  в межах компетенції управління;

координація   роботи   управлінь соціального захисту населення  міст та районів з питань, що належать до компетенції управління;

забезпечення надання практичної, консультативно – правової та організаційно - методичної допомоги з питань, що належать до компетенції управління;

вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду роботи з  питань соціального обслуговування населення;

забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в управлінні;

організація роботи з розгляду працівниками управління звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та прийняття за ними відповідних рішень згідно з чинним законодавством і наданими йому повноваженнями;

опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

участь, за дорученням директора Департаменту та в межах  компетенції управління, у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться облдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями;

організація розроблення проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, наказів директора Департаменту, обласних програм, планів роботи Департаменту, доповідних записок та інших документів з питань, що належать до компетенції управління та  Департаменту;

організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів в управлінні;

забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом в управлінні;

забезпечення захисту персональних даних в управлінні;

здійснення аналізу результатів роботи підзвітних та підконтрольних йому структурних підрозділів управління, підготовка на розгляд директора Департаменту відповідних ґрунтовних висновків і пропозицій;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що відносяться до компетенції управління, та вжиття заходів щодо вчасного розгляду їх звернень;

виконання інших завдань, покладених на управління та Департамент.

 

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання у сфері соціального захисту та соціального обслуговування населення;

практику застосування чинного законодавства у сфері  соціального захисту населення;

акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, Департаменту;

         основи державного управління, економіки, фінансів, ринку праці, права та політології;

         форми та методи роботи із засобами масової інформації;

         правила ділового етикету;

         правила поведінки державного службовця;

         правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

         основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

         практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків заступник директора Департаменту має право:

за дорученням керівництва обласної державної адміністрації, директора Департаменту представляти обласну державну адміністрацію, Департамент в інших управлінських структурах з питань, що належать до його компетенції;

готувати у встановленому порядку проекти запитів та отримувати від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських та релігійних організацій необхідні та оперативні дні, звіти з питань, що стосуються діяльності Департаменту та належать до його компетенції;

вносити на розгляд директору Департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту, облдержадміністрації;

організовувати і проводити в установленому порядку семінари, наради тощо з питань, що належать до його компетенції.

4. Відповідальність

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.

Діяльність заступника директора Департаменту забезпечується шляхом атестації та щорічної оцінки виконання ним покладених посадових обов’язків і завдань.

Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                              О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 19 » грудня 2012 р. № 1858

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника директора Департаменту – начальника управління

фінансово-економічної роботи Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації

1. Загальна частина

Посада заступника директора Департаменту – начальника управління фінансово-економічної роботи Департаменту соціального захисту населення Луганської обласної державної адміністрації (далі - заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до V категорії посад державних службовців.

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту та погодженням з Міністерством соціальної політики України.

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

На посаду заступника директора призначається особа, яка має:

повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, напрям підготовки – фінанси, економіка підприємства, облік та аудит;

стаж роботи   за  фахом   у  державній  службі на керівних посадах не менше

3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у сфері економіки не менше 4 років;

післядипломну освіту у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

Підзвітним і підконтрольним заступнику директора Департаменту є відділ бухгалтерського обліку та управління фінансово-економічної роботи Департаменту (далі – управління), до складу якого входять відділи:

планування бюджетних коштів;

організації роботи стаціонарних установ та внутрішнього аудиту.

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується:

Конституцією та законами України;

актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України;

наказами Міністерства соціальної політики України;

наказами директора Департаменту;

розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради;

Положенням про Департамент;

іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує заступник директора - начальник управління соціального обслуговування й захисту населення,  а у разі відсутності останнього - заступник директора – начальник управління  соціальних гарантій і компенсацій

2. Завдання, обов’язки та повноваження

Завданнями, обов’язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення у межах наданих повноважень керівництва діяльністю управління;

організація виконання актів законодавства України про соціальний захист населення в межах компетенції управління;

організація роботи щодо участі у забезпеченні реалізації на території області державної політики у сфері соціального захисту населення, що включає:

- визначення потреб, розроблення пропозицій щодо розвитку та удосконалення мережі підвідомчих  установ соціального захисту населення;

-    створення в межах своїх повноважень умов для реалізації рівних прав громадян України на соціальний захист;

-  здійснення контролю за дотриманням актів законодавства з соціального захисту населення  установами соціального захисту населення, які входять до сфери управління Департаменту;

-    сприяння функціонуванню системи соціального захисту населення;

-    виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту населення, в межах компетенції управління;

-    сприяння міжнародному співробітництву з питань соціального захисту населення;

організація проведення в установах соціального захисту населення внутрішнього аудиту та перевірок з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, ефективного та цільового використання бюджетних коштів, матеріальних та трудових ресурсів, своєчасності документального оформлення господарських операцій, достовірності ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;

           розроблення проектів бюджетів на утримання установ та заходів соціального захисту населення;

           розроблення проектів програм соціального захисту громадян похилого віку та інвалідів, непрацездатних громадян, дітей-інвалідів шляхом розвитку в області різних форм соціального обслуговування в межах компетенції управління;

           участь в утворенні та розвитку мереж спеціальних служб та організацій соціального захисту населення, а також будинків-інтернатів, соціальних відділень, підсобних господарств, міні-виробництв, лікувально-виробничих майстерень, мереж послуг при стаціонарних закладах;

            систематичне вивчання та доведення до працівників управління та підвідомчих установ соціального захисту населення інструктивних і методичних матеріалів, що стосуються питань складання кошторисів, проведення роботи щодо підвищення кваліфікації працівників сфери шляхом проведення семінарів і  нарад з питань, що входять до компетенції  управління;

                розгляд заяв і скарг громадян з питань, що відносяться  до компетенції управління;

               організація  роботи по підготовці проектів  наказів, розпоряджень голови облдержадміністрації, листів тощо;

              здійснення державного контролю за дотриманням  установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

              участь  у проведенні атестації працівників інтернатних установ;

забезпечення у межах   повноважень управління захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

підготовка пропозицій щодо впорядкування мережі установ соціального захисту населення;

розроблення пропозицій щодо призначення та уточнення бюджетних асигнувань на утримання підвідомчих установ, здійснення заходів із соціального захисту населення та подання їх на розгляд директору Департаменту;

координація роботи  установ соціального захисту і установ незалежно від їх підпорядкування і форм власності з питань, спрямованих на реалізацію державної політики в галузі соціального захисту населення, в межах компетенції управління;

підготовка пропозицій стосовно вдосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до  компетенції управління та Департаменту і внесення їх в установленому порядку на розгляд директору Департаменту;

забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в управлінні;

участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах  повноважень управління;

участь за дорученням директора Департаменту та в межах  компетенції управління у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться облдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями;

організація роботи, пов'язаної зі зміцненням матеріально-технічної бази інтернатних установ,  поліпшенням якості соціальних послуг, які надаються ними, внесення  пропозицій щодо обсягів фінансування на утримання цих установ;

забезпечення ефективної роботи Наглядової ради за діяльністю інтернатних установ системи соціального захисту населення та координація роботи громадських рад при будинках-інтернатах;

організація та контроль за  взаємодією інтернатних установ системи соціального захисту населення з органами внутрішніх справ;

контроль та організація роботи щодо влаштування людей похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів до інтернатних установ системи соціального захисту населення;

сприяння впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

контроль за дотриманням стандартів і нормативів, визначених нормативно-правовими актами, щодо рівня та якості соціальних послуг, що надаються за рахунок бюджетних коштів інтернатними установами;

організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів в управлінні;

забезпечення у межах  повноважень управління реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом в управлінні;

забезпечення захисту персональних даних в управлінні;

здійснення аналізу результатів роботи підзвітних та підконтрольних йому структурних підрозділів управління, підготовка та подання на розгляд директора Департаменту відповідних ґрунтовних висновків і пропозицій;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що стосуються його посадових обов’язків, та вжиття заходів щодо вчасного розгляду їх звернень;

забезпечення виконання інших завдань, покладених на управління, Департамент.

 

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання у сфері соціального захисту населення;

практику застосування чинного законодавства у сфері соціального захисту населення;

акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, Департаменту;

         основи державного управління, економіки, фінансів, ринку праці, права та політології;

         форми та методи роботи із засобами масової інформації;

         правила ділового етикету;

         правила поведінки державного службовця;

         правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

         основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

         практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків заступник директора Департаменту має право:

за дорученням керівництва обласної державної адміністрації, директора Департаменту представляти обласну державну адміністрацію, Департамент в інших управлінських структурах з питань, що належать до його компетенції;

готувати у встановленому порядку проекти запитів та отримувати від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських та релігійних організацій необхідні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються діяльності Департаменту та належать до його компетенції;

вносити на розгляд директору Департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту;

організовувати і проводити в установленому порядку семінари, наради тощо з питань, що належать до   компетенції управління.

4. Відповідальність

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.

Діяльність заступника директора Департаменту забезпечується шляхом атестації та щорічної оцінки виконання ним покладених посадових обов’язків і завдань.

Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                              О.С.ОСТАПЕНКО