ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 03 квітня 2003 року № 175
Про посилення виконавської дисципліни в облдержадміністрації, її структурних підрозділах, міськвиконкомах, райдержадміністраціях
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 N 70-р "Про стан виконавської дисципліни та заходи щодо посилення контролю і підвищення відповідальності керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади за своєчасне і безумовне виконання законів України, актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів України" проаналізовано стан виконавської дисципліни у 2002 році в облдержадміністрації, її структурних підрозділах, міськвиконкомах, райдержадміністраціях. Результати реалізації в області у 2002 році законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших документів центральних органів влади, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації з основних питань соціально-економічного розвитку свідчать, що в цілому організація виконання документів та здійснення контролю за ними носить системний і цілеспрямований характер. На основі постійного відслідковування ходу реалізації вимог зазначених документів проводиться аналіз причин, що породжують можливі порушення у виконанні контрольних документів, оперативно вживаються попереджувальні заходи щодо унеможливлення невиконання, неповного чи несвоєчасного виконання цих документів та адекватні заходи реагування щодо поліпшення виконавської дисципліни на місцях. У цілому аналіз стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах обласної держадміністрації у 2002 році, проведений відповідно до Указу Президента України від 13 листопада N 1013/2002 "Про персональну відповідальність керівників центральних та місцевих органів виконавчої влади", характеризується закріпленням позитивних тенденцій до її зміцнення. Так, при реалізації актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України несвоєчасно відреаговано на 375 завдань, що складає 9,4 % до загальної кількості, тоді як у 2001 році цей показник становить 16,4 % (539). Досягнуто позитивних зрушень щодо своєчасного виконання у 2002 році доручень голови облдержадміністрації. Із 663 проконтрольованих доручень не виконане своєчасно тільки 1 (у 2001 році з 86 не виконано було 17). Разом з тим до цього часу не вдалося подолати і деякі суттєві недоліки у виконанні контрольних документів: залишається недостатнім рівень виконавської дисципліни, мають місце порушення термінів виконання завдань, присутність тяганини та в окремих випадках безвідповідальність у вирішенні найважливіших питань, що випливають із зазначених документів. За підсумками роботи у 2002 році потребує поліпшення виконавська дисципліна щодо виконання документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації у головних управліннях: економіки (Косарев С. В.), освіти і науки (Омельченко О. П.), промислової політики (Смірнов М. М.); управліннях: з питань фізичної культури та спорту (Курліщук І. М.), культури і мистецтв (Голубович М. В.), у справах преси та інформації (Желєзний В. О.) облдержадміністрації. Більшість керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування приділяє недостатню увагу проведенню постійного моніторингу ходу реалізації вимог актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, власних рішень, перевірці стану фактичного їх виконання на місцях, виявленню причин, що стримують їх виконання, усуненню існуючих недоліків і притягненню до відповідальності осіб, які допускають невиконання або неналежне виконання встановлених завдань. Результати практичної реалізації на місцях вимог розпорядчих документів і службових листів, розгляду звернень громадян у 2002 році показали, що для їх вирішення не повною мірою мобілізувався наявний кадровий потенціал, у деяких питаннях допускалися поверховість і формалізм. Найбільше недоліків було виявлено в ході виконання документів з питань підготовки житлово-господарського комплексу до роботи в осінньо-зимовий період 2002/2003 рр., реалізації Програми соціально-економічного розвитку Луганської області, розрахунків за спожиті енергоносії, погашення заборгованості із заробітної плати, реформування земельних і майнових відносин на селі. У 2002 році ці питання розглядалися на 8 засіданнях колегії облдержадміністрації. На них були заслухані керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, міські голови, голови райдержадміністрацій. Відповідно до цього прийняті розпорядження голови обласної держадміністрації, у яких відображена незадовільна робота окремих структурних підрозділів облдержадміністрації, міських голів, голів райдержадміністрацій, а саме: головних управлінь: промислової політики, економіки, сільського господарства і продовольства (Іванов В. О.); управлінь: житлово-комунального господарства (Андрійчук М. Д.), будівництва (Мухін М. В.), зниження рівня організаторської роботи Попаснянської, Слов'яносербської райдержадміністрацій, виконавчих комітетів Антрацитівської, Кіровської, Краснолуцької, Первомайської міських рад. Причиною такого стану є недосконалість існуючої системи контролю за виконанням документів у зазначених органах влади, якими не реалізуються повною мірою попереджувальні заходи щодо недопущення можливих порушень у виконанні вимог документів, не вживаються заходи щодо зміцнення дисципліни безпосередніх виконавців і притягнення до відповідальності винних у порушеннях осіб згідно з вимогами Указу Президента України від 29 березня 2000 року N 549/2000 "Про заходи щодо вдосконалення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України". Відповідно до Указу Президента України від 13 листопада 2002 року N 1013/2002 "Про персональну відповідальність керівників центральних та місцевих органів виконавчої влади", з метою зміцнення виконавської дисципліни і посилення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації, обласних служб, районних державних адміністрацій і міськвиконкомів за доручені ділянки роботи, керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першої статті 41 Закону України від 09.04.99 N 586 "Про місцеві державні адміністрації": 1. Попередити керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, голів районних державних адміністрацій і міських голів про їх персональну відповідальність за своєчасне і повне виконання в області вимог законів України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, розгляд звернень громадян. 2. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, міським головам, головам райдержадміністрації: 2.1. Проаналізувати у квітні - травні 2003 року та заслухати на засіданнях виконкомів, колегій хід виконання законів України, актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації, виявити причини, що стримують їх реалізацію, дати принципову оцінку фактам бездіяльності окремих посадових осіб, визначити конкретні дієві заходи щодо посилення виконавської дисципліни. Про проведену роботу та вжиті заходи інформувати облдержадміністрації до 1 червня 2003 року. 3. Першим заступникам голови, заступникам голови облдержадміністрації: 3.1. Щотижнево здійснювати моніторинг стану виконання в області завдань актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, службових листів, розгляду заяв і звернень громадян. З виявлених фактів невиконання, несвоєчасного чи неповного виконання зазначених документів вносити пропозиції щодо притягнення у встановленому законодавством порядку до дисциплінарної відповідальності керівників місцевих органів виконавчої влади, якими допущені грубі порушення. 3.2. Щоквартально проводити глибокий аналіз стану фактичного виконання в області завдань указів, розпоряджень і доручень Президента України, виданих з початку 2002 року, та до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, готувати аналітичні матеріали для інформування Адміністрації Президента України з пропозиціями щодо подальшого їх виконання. 3.3. Забезпечити інформування Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України про стан виконання доручень Президента України, що надсилаються Адміністрацією Президента України безпосередньо обласній державній адміністрації, протягом трьох днів після встановленого строку виконання. 3.4. Терміново вжити заходів до неухильного виконання в області вимог доручень Президента України і Прем'єр-міністра України, строк виконання яких минув. 4. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, міським головам: 4.1. Щомісячно проводити всеохоплюючий моніторинг ходу реалізації зазначених документів і власних рішень, спланувати до кінця 2003 року роботу щодо цільових перевірок стану фактичного їх виконання на місцях, виявлення причин, що його затримують. 4.2. Щомісячно розглядати стан реалізації вимог законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови облдержадміністрації на засіданнях виконкомів, колегій і нарадах з прийняттям конкретних рішень, спрямованих на соціально-економічний розвиток області та вирішення найважливіших проблем населення. 4.3. Вживати невідкладних заходів щодо усунення виявлених недоліків, проводити службові розслідування та притягати згідно із чинним законодавством до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допускаються невиконання або несвоєчасне виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації. 4.4. Для сприяння зміцненню виконавської дисципліни та забезпечення своєчасного відстеження й попередження можливих порушень у ході реалізації завдань контрольних документів запровадити проведення системних перевірок і здійснення результативної інформаційно-аналітичної роботи. 4.5. Враховувати під час розгляду питань щодо матеріального та іншого заохочення працівників якість і своєчасність підготовки проектів нормативно-правових актів, виконання вимог контрольних документів. 5. Установити, що питання про стан виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації розглядаються щомісячно на апаратній нараді у голови облдержадміністрації, один раз у півріччя на засіданні колегії обласної державної адміністрації. Підготовку матеріалів щодо вищезазначених питань покласти на апарат обласної державної адміністрації. 6. Відділу контролю апарату облдержадміністрації (Ткаченко Н. І.) посилити контроль за своєчасним і в повному обсязі виконанням завдань, визначених законами, актами та дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації. Надавати постійну методичну допомогу щодо цієї роботи міськвиконкомам, райдержадміністраціям, структурним підрозділам облдержадміністрації. 7. Луганському обласному центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій (Чуніхін Г. В.) забезпечити у поточному році проведення занять з посадовими особами, на яких покладено функції здійснення контролю за виконанням документів. 8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Дзоня В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|