Текст документа:

Про затвердження Положення про ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та посадових інструкцій директора цього Департаменту та його заступників


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27 грудня 2012 року № 1966


Про затвердження Положення про ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та посадових інструкцій директора цього Департаменту та його заступників


 

Відповідно до статей 5, 11, пункту 3 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 11 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012     № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», Методичних рекомендацій з розроблення положень про структурний підрозділ з питань фінансів обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2012 № 1212, Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13.09.2011 № 11:

 1. Затвердити Положення про ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, що додається.

 2. Затвердити посадові інструкції директора, заступника директора, заступника директора – начальника бюджетного управління, заступника директора – начальника управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації, що додаються.

3. Установити, що Положення й посадові інструкції, затверджені цим розпорядженням, набирають чинності з 01.01.2013, і, водночас, вважати такими, що втратили чинність:

Положення про Головне фінансове управління Луганської обласної державної адміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.08.2005 № 632;

посадові інструкції начальника Головного фінансового управління Луганської обласної державної адміністрації, його першого заступника та заступників,  затверджені розпорядженням голови облдержадміністрації від 01.11.2010 № 1318.

 

 

 

 Голова                                                                                        В.М.ПРИСТЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

облдержадміністрації

„ 27 ” грудня 2012 р. № 1966

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

1. ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Департамент) утворюється головою обласної держадміністрації у зв’язку з перейменуванням юридичної особи – Головного фінансового управління Луганської обласної державної адміністрації, ідентифікаційний код 02311891, входить до складу обласної державної адміністрації і забезпечує виконання покладених на нього завдань.

 

2. Департамент підпорядкований голові облдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству фінансів України.

 

3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, а також цим Положенням.

 

4. Основними завданнями Департаменту є:

- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території області;

- складання розрахунків до проекту обласного бюджету та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання їх на розгляд обласної державної адміністрації;

- підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку на території області;

- розробка пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;

-  здійснення загальної організації та управління виконанням обласного бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання обласного бюджету.

 

5. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

- розробляє проекти розпоряджень голови обласної держадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань що належать до повноважень Департаменту;

- проводить експертизу проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

- бере участь у розробленні та проводить експертизу проектів розпоряджень голови обласної держадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи облдержадміністрації;

- бере участь у підготовці звітів голови місцевої держадміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;

- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові місцевої держадміністрації;

- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

- опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

-  забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

- забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

- організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

- бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

-         забезпечує захист персональних даних;

- розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

- визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

- здійснює  аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

- приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій до проекту обласного бюджету перед поданням його на розгляд обласної державної адміністрації;

- бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів області, аналізі соціально-економічних показників розвитку області та врахуванні їх під час складання проекту обласного бюджету;

- організовує роботу, пов'язану зі складанням проекту обласного бюджету, за дорученням керівництва обласної державної адміністрації визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами обласної державної адміністрації матеріалів для підготовки проектів обласного бюджету і прогнозних розрахунків коштів, що передаються для відповідного розподілу між бюджетами районів, міст обласного значення і бюджетами районів у містах або для виконання спільних проектів; складає проект обласного бюджету та прогноз на наступні за плановим два бюджетні періоди; готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами або для виконання спільних проектів, та подає їх на розгляд керівництву обласної державної адміністрації;

- перевіряє і надає висновок щодо відповідності Формулі розподілу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та відповідними бюджетами місцевого самоврядування;

- перевіряє на відповідність бюджетному законодавству рішення районних та міських (міст обласного значення) рад про затвердження бюджету та внесення змін до нього;

- складає, затверджує тимчасовий розпис обласного бюджету та розпис обласного бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису обласного бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

- затверджує, у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі, паспорти бюджетних програм разом з головними розпорядниками коштів обласного бюджету;

- здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки обласного бюджету з Державним бюджетом України і районними бюджетами, бюджетами міст обласного значення, бюджетами районів у містах;

- перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з обласного бюджету;

- погоджує кошториси, плани асигнувань та штатні розписи структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апарату районних державних адміністрацій;

- здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, прогнозування та аналіз надходження доходів до обласного бюджету;

- організує виконання обласного бюджету, забезпечує разом з Державною податковою службою у Луганській області, Головним управлінням Державної казначейської служби України у Луганській області, іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації надходження доходів до обласного бюджету та вживає заходів щодо ефективного витрачання бюджетних коштів;

- здійснює в установленому порядку загальну організацію та управління виконанням обласного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

- зводить показники бюджету, що входять до бюджету області, та подає їх у встановлені терміни до Міністерства фінансів України;

- забезпечує захист фінансових інтересів держави;

- готує офіційний висновок про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду, про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів обласного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до обласного бюджету;

- проводить моніторинг змін, що вносяться до обласного бюджету;

- розміщує за рішенням обласної ради в межах поточного бюджетного періоду на конкурсних засадах тимчасово вільні кошти обласного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках банків;

- розглядає бюджетну та фінансову звітності (інші звіти) про виконання місцевих бюджетів та інших фінансових звітів, поданих Головним управлінням Державної казначейської служби України у Луганській області;

- інформує керівництво обласної державної адміністрації про стан виконання обласного бюджету за кожний звітний період та подає річний та квартальний звіти про виконання обласного бюджету;

- розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету;

-  бере участь у проведенні аналізу показників соціально-економічного розвитку області (на базі статистичної, фінансової, бюджетної звітності та прогнозних розрахунків), готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;

- організовує та здійснює внутрішній аудит у порядку, визначеному законодавством;

- бере участь у формуванні та реалізації інвестиційних програм, подає пропозиції щодо удосконалення механізму економічного стимулювання підприємств для розвитку економічного потенціалу області;

- бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури обласної державної адміністрації, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання обласної державної адміністрації та здійснює контроль за витрачанням цих коштів;

- здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо місцевих бюджетів;

- застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;

- приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України, у межах встановлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів, зокрема:

зупинення операцій з бюджетними коштами;

призупинення бюджетних асигнувань;

зменшення бюджетних асигнувань;

повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету;

безспірне вилучення коштів з місцевих бюджетів;

- аналізує діяльність структурних підрозділів з питань фінансів районних державних адміністрацій та структурних підрозділів з питань фінансів виконавчих органів рад міст обласного значення і готує пропозиції щодо її вдосконалення;

- забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Департаменту;

- здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

6. Департамент має право:

- одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;

- залучати фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;

- вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції Департаменту;

- користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

- скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції Департаменту.

 

7. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

8. Департамент  очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Міністерством фінансів України в установленому законодавством порядку.

Директор Департаменту має заступників, які за його поданням призначаються на посаду та звільняються з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Міністерством фінансів України.

 

9. Директор Департаменту:

1) затверджує розпис доходів і видатків обласного бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням.

2) здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у Департаменті;

3) подає на затвердження голові обласної державної адміністрації Положення про Департамент;

4) розподіляє обов'язки між працівниками Департаменту та здійснює контроль за їх роботою;

5) затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту та посадові інструкції його працівників;

6) планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної  державної адміністрації;

7) вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

8) звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

9) може входити до складу колегії обласної державної адміністрації;

10) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проекти відповідних рішень;

11) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

12) представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;

13) розробляє проекти нормативно-правових актів, проводить експертизу проектів таких актів;

14) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

15) подає на затвердження до Міністерства фінансів України проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

16) розпоряджається коштами у межах затвердженого Міністерством фінансів України кошторису Департаменту;

17) здійснює добір кадрів;

18) призначає на посади та звільняє з посад працівників Департаменту, присвоює їм ранги державних службовців, застосовує до них заохочення та притягує їх до дисциплінарної відповідальності;

19) приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Департаменту, які не є державними службовцями, застосовує до них заохочення та притягує їх до дисциплінарної відповідальності;

20) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

21) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

22) забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

23) забезпечує в межах своїх повноважень збереження в Департаменті інформації з обмеженим доступом;

24) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

10. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації, Міністерством фінансів України, іншим центральним органом виконавчої влади.

 

11. У Департаменті для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може утворюватися колегія у складі директора Департаменту  (голова колегії), заступників директора Департаменту за посадою, а також інших працівників Департаменту. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

 

12. Департамент утримується  за рахунок коштів Державного бюджету України.

До врегулювання питання оптимізації структури і повноважень місцевих державних адміністрацій та затвердження Кабінетом Міністрів України чисельності їх працівників Департамент утримується в межах бюджетних призначень, наданих Міністерству фінансів України законом про Державний бюджет України, якщо інше не передбачене законом.

 

13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту визначає Міністерство фінансів України у межах відповідних бюджетних призначень.

Кошторис і штатний розпис Департаменту затверджує Міністерство фінансів України за пропозиціями директора Департаменту відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.

 

14. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                   О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 27 » грудня 2012 р.  № 1966

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

директора Департаменту фінансів

Луганської обласної державної адміністрації

 

1. Загальна частина

 

Посада директора Департаменту фінансів Луганської  обласної державної адміністрації (далі – Департамент) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до IV категорії посад державних службовців.

 

Директор Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Міністерством фінансів України.

 

Директор Департаменту підпорядковується безпосередньо голові облдержадміністрації, є підзвітним і підконтрольним з питань галузевої спрямованості  заступнику  голови облдержадміністрації  згідно  з розподілом обов’язків, а з інших питань, що стосуються  діяльності облдержадміністрації, іншим заступникам голови облдержадміністрації.

 

Директору безпосередньо підпорядковані всі працівники Департаменту.

 

На посаду директора Департаменту призначається особа, яка має:

повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Фінанси»;

післядипломну освіту у сфері управління «Магістр державного управління» або «Фінанси»;

стаж роботи за фахом на державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5-ти років.

 

У своїй діяльності директор Департаменту керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, Положенням про Департамент, іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

 

У разі відсутності директора Департаменту його заміщує заступник директора Департаменту, а у разі відсутності останнього – один із заступників директора Департаменту - начальників управлінь.

 

2. Завдання, обов'язки та повноваження

 

Завданнями, обов'язками та повноваженнями директора Департаменту є:

забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території області; здійснення функцій зі складання, виконання обласного бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інших функцій, пов'язаних з управлінням коштами обласного бюджету;

затвердження розпису доходів і видатків обласного бюджету на рік і тимчасового розпису на відповідний період, забезпечення відповідності розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

здійснення керівництва розробкою аналітичних матеріалів, розрахунків, планових показників, комплексів заходів, пропозицій, прогнозів розвитку бюджетної політики в області;

забезпечення відповідності розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

здійснення керівництва Департаментом, персональна відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяння створенню належних умов праці у Департаменті;

подання на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент;

затвердження положень про структурні підрозділи Департаменту та посадових інструкцій його працівників;

розподіл обов'язків між працівниками Департаменту та здійснення контролю за їх роботою;

визначення ступеня відповідальності керівників структурних підрозділів Департаменту;

планування роботи Департаменту, внесення пропозицій щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;

вжиття заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

надання звіту голові обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

участь у засіданнях колегії обласної державної адміністрації;

внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробка проектів відповідних рішень;

організація розробки у межах своєї компетенції проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради;

взяття участі у засіданнях органів місцевого самоврядування;

погодження призначення на посади та звільнення з посад начальників структурних підрозділів з питань  фінансів райдержадміністрацій;

представлення інтересів Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;

розробка проектів нормативно-правових актів, проведення експертизи проектів таких актів;

видання у межах своїх повноважень наказів, організація контролю за їх виконанням;

подання на затвердження до Міністерства фінансів України проектів кошторису і штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

розпорядження коштами у межах затвердженого Міністерством фінансів України кошторису Департаменту;

здійснення добору кадрів;

призначення на посади та звільнення з посад працівників Департаменту, присвоєння їм рангів державних службовців, застосування до них заохочень та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;

прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Департаменту, які не є державними службовцями, застосування до них заохочень та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;

організація роботи з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

забезпечення розгляду звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян та їх об'єднань з питань, що належать до компетенції Департаменту, в порядку, встановленому чинним законодавством України;

проведення особистого прийому громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

забезпечення дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

забезпечення дотримання вимог законодавства з питань проходження державної служби та боротьби з корупцією;

забезпечення в межах своїх повноважень збереження в Департаменті інформації з обмеженим доступом;

вжиття заходів щодо вдосконалення співпраці Департаменту з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, представницькими органами, органами місцевого самоврядування, державного нагляду та контролю, правоохоронними органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян;

здійснення інших повноважень, визначених законом.

 

Директор Департаменту повинен знати:

Конституцію України; закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності обласної державної адміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання бюджетної політики;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основи права, політології та ринку праці;

форми та методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила і норми охорони праці та протипожежного захисту;

основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;

практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

Відповідно до покладених завдань, обов'язків та повноважень директор Департаменту має право:

діяти без довіреності від імені Департаменту, представляти його інтереси в усіх установах, організаціях, підприємствах, органах, в тому числі судових, в межах чинного законодавства укладати правочини (договори, угоди), давати доручення, відкривати в установах банків, в органах Державного казначейства України розрахункові та інші рахунки;

запитувати та отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, документи та інші матеріали, а від органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;

вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту голові обласної державної адміністрації та його заступникам, Міністерству фінансів України;

залучати фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, об'єднань громадян та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;

брати участь у нарадах, що проводяться керівництвом обласної державної адміністрації, а також у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів обласної державної адміністрації (комісій, робочих груп тощо) з питань, що належать до компетенції Департаменту;

скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

здійснювати перевірки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень.

 

4. Відповідальність

 

Директор  Департаменту несе відповідальність за:

виконання покладених на Департамент завдань;

неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов'язків, – в  межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством.

Діяльність директора Департаменту підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

 

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

 

Директор Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                   О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

облдержадміністрації

« 27 » грудня 2012 р.  № 1966

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

заступника директора Департаменту фінансів

Луганської обласної державної адміністрації

 

1.                Загальна частина

 

Посада заступника директора Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації (далі – заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до IV категорії посад державних службовців.

 

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту та погодженням з Міністерством фінансів України.

 

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

 

На посаду заступника директора Департаменту призначається особа, яка має:

повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Фінанси»;

післядипломну освіту у сфері управління «Магістр державного управління»;

стаж роботи за фахом на державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4-х років.

 

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, наказами директора Департаменту, Положенням про Департамент, іншими нормативно-правовими актами, що пов'язані з функціями Департаменту.

 

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує один із заступників директора Департаменту - начальників управлінь.

 

2. Завдання, обов'язки та повноваження

 

Завданнями, обов'язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення керівництва діяльністю Департаменту в межах повноважень, визначених директором Департаменту;

виконання обов'язків директора Департаменту у разі його відсутності;

реалізація державної бюджетної політики на території області, здійснення функцій зі складання, виконання місцевих бюджетів, контроль за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інших функцій, пов'язаних з управлінням коштами обласного бюджету;

контроль за виконанням працівниками Департаменту актів законодавства України, що регулюють державну бюджетну політику;

участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, проведення експертизи проектів таких актів, програм, що належать до компетенції Департаменту, в межах наданих йому повноважень;

організація роботи щодо системного аналізу стану реалізації на території області державної бюджетної політики, підготовки та узагальнення пропозицій стосовно її формування і визначення пріоритетів;

участь за дорученням директора Департаменту та в межах своєї компетенції у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями;

забезпечення роботи з ведення діловодства в Департаменті;

забезпечення у межах повноважень Департаменту виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

організація роботи з розгляду працівниками Департаменту звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та прийняття за ними відповідних рішень згідно з чинним законодавством і наданими йому повноваженнями;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що стосуються діяльності Департаменту, та вжиття заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг;

організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

взяття участі у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

організація роботи з проведення конкурсів на заміщення вакантних посад в Департаменті;

організація роботи атестаційної комісії Департаменту;

здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на Департамент завдань.

 

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти законодавства, що стосуються державної бюджетної політики та державної служби, діяльності обласної державної адміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, пов'язані з бюджетним процесом;

практику застосування чинного законодавства у бюджетній сфері;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;

форми і методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

основи права, політології та ринку праці.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків заступник директора Департаменту має право:

готувати проекти запитів та отримувати у встановленому порядку від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських та релігійних організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються діяльності Департаменту та належать до його компетенції;

вносити пропозиції директору Департаменту щодо вдосконалення роботи Департаменту, обласної державної адміністрації;

організовувати і проводити в установленому порядку конференції, семінари, наради тощо з питань, що належать до його компетенції.

 

4. Відповідальність

 

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов'язків, – в      межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством.

Діяльність заступника директора Департаменту підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

 

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

 

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                   О.С.ОСТАПЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

облдержадміністрації

« 27 » грудня 2012 р. № 1966

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

заступника директора Департаменту – начальника бюджетного управління Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації

 

1. Загальна частина

 

Посада заступника директора Департаменту – начальника бюджетного управління Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації  (далі – заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до IV категорії посад державних службовців.

 

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за поданням директора Департаменту та погодженням з Міністерством фінансів України.

 

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

 

На посаду заступника директора Департаменту призначається особа, яка має:

повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Фінанси»;

післядипломну освіту у сфері управління «Магістр державного управління»;

стаж роботи за фахом на державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4-х років.

 

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, наказами директора Департаменту, Положенням про Департамент, іншими нормативно-правовими актами, що пов'язані з функціями Департаменту.

 

Підзвітним і підконтрольним заступнику директора Департаменту є бюджетне управління.

 

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує начальник відділу зведеного бюджету та міжбюджетних відносин бюджетного управління.

 

2. Завдання, обов'язки та повноваження

 

Завданнями, обов'язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення керівництва діяльністю бюджетного управління та Департаменту в межах повноважень, визначених директором Департаменту;

виконання обов’язків директора Департаменту та заступника директора Департаменту у разі їх відсутності;

забезпечення ефективного виконання закріплених за ним напрямів роботи Департаменту, бюджетного управління щодо реалізації бюджетної політики у бюджетній сфері;

безпосередня участь та організація роботи працівників бюджетного управління у розробленні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, наказів директора Департаменту, обласних програм, планів роботи Департаменту та бюджетного управління, доповідних записок та інших документів з питань, що належать до компетенції Департаменту та бюджетного управління;

участь за дорученням директора Департаменту та в межах своєї компетенції у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями;

організація роботи із складання обласного бюджету: пояснювальної записки до нього, доповідей і розрахунків до них, узагальнених інформацій тощо;

забезпечення дотримання фінансово-бюджетної дисципліни структурними підрозділами з питань фінансів райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення;

підготовка зауважень та пропозицій для Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України до проектів місцевих бюджетів Луганської області;

прийняття бюджетних запитів від головних розпорядників коштів обласного бюджету;

аналіз оперативної, квартальної та річної звітності структурних підрозділів з питань фінансів райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення про використання коштів обласного та місцевих бюджетів області;

підготовка проектів рішень обласної ради щодо складання та виконання обласного бюджету, організація і контроль їх виконання;

участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, проведення експертизи проектів таких актів, програм, що належать до компетенції Департаменту, в межах наданих повноважень;

здійснення загальної організації, управління виконанням обласного бюджету та  координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

участь в організації семінарів, нарад, засідань колегії з працівниками структурних підрозділів з питань фінансів райдержадміністрацій та   виконкомів міських рад міст обласного значення;

вжиття за дорученням директора Департаменту необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників бюджетного управління;

організація ефективної взаємодії  бюджетного управління з іншими структурними підрозділами Департаменту та обласної державної адміністрації, а також з іншими органами виконавчої влади, представницькими органами, органами державного нагляду та контролю, об'єднаннями громадян, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями;

подання пропозицій директору Департаменту про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників бюджетного управління, застосування до них заохочень і дисциплінарних стягнень;

забезпечення дотримання працівниками бюджетного управління законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією;

організація роботи з розгляду працівниками Департаменту, бюджетного управління звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування, прийняття за ними відповідних рішень згідно з чинним законодавством і наданими йому повноваженнями;

здійснення аналізу результатів роботи бюджетного управління, підготовка на розгляд директора Департаменту відповідних ґрунтовних висновків і пропозицій;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що стосуються його посадових обов'язків, та вжиття заходів щодо вчасного розгляду їх звернень;

забезпечення виконання інших завдань, покладених на Департамент та бюджетне управління.

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України; закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності обласної державної адміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання бюджетної політики;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основи права, політології та ринку праці;

форми та методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила і норми охорони праці та протипожежного захисту;

основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;

практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань, обов'язків та повноважень заступник директора Департаменту має право:

готувати проекти запитів та отримувати у встановленому порядку від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських і релігійних організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються діяльності бюджетного управління та належать до його компетенції;

вносити пропозиції директору Департаменту щодо вдосконалення роботи Департаменту, бюджетного управління, обласної державної адміністрації;

скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

 

4. Відповідальність

 

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов'язків, – в  межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством.

 

Діяльність заступника директора Департаменту підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

 

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

 

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

Заступник голови – керівник апарату                                  О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

облдержадміністрації

« 27 » грудня 2012 р. № 1966

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

заступника директора Департаменту – начальника управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації

 

1. Загальна частина

 

Посада заступника директора Департаменту – начальника управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери Департаменту фінансів Луганської обласної державної адміністрації (далі – заступник директора Департаменту) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до IV категорії посад державних службовців.

 

Заступник директора Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за поданням директора Департаменту і погодженням з Міністерством фінансів України.

 

Заступник директора Департаменту безпосередньо підпорядковується директору Департаменту.

 

На посаду заступника директора Департаменту призначається особа, яка має:

повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Фінанси»;

післядипломну освіту у сфері управління «Магістр державного управління»;

стаж роботи за фахом на державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4-х років.

 

У своїй діяльності заступник директора Департаменту керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, Положенням про Департамент, наказами директора Департаменту, іншими нормативно-правовими актами, що пов'язані з функціями Департаменту.

 

Підзвітним і підконтрольним заступнику директора Департаменту є управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери.

 

У разі відсутності заступника директора Департаменту його заміщує заступник начальника управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери – начальник відділу доходів та економічного аналізу.

 

2. Завдання, обов'язки та повноваження

 

Завданнями, обов'язками та повноваженнями заступника директора Департаменту є:

здійснення керівництва діяльністю управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери і Департаменту в межах повноважень, визначених директором Департаменту;

виконання обов'язків заступника директора Департаменту та директора Департаменту у разі їх відсутності;

забезпечення ефективного виконання закріплених за ним напрямів роботи управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери щодо реалізації державної політики у сфері фінансів;

безпосередня участь і організація роботи працівників управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери у розробленні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, наказів директора Департаменту, обласних програм, планів роботи Департаменту й управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери, доповідних записок та інших документів з питань, що належать до компетенції Департаменту і управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери;

участь за дорученням директора Департаменту та в межах своєї компетенції  у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами установами і організаціями;

організація ефективної взаємодії управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери з іншими структурними підрозділами Департаменту та обласної державної адміністрації, а також з іншими органами виконавчої влади, представницькими органами, органами державного нагляду та контролю, об'єднаннями громадян, комунальними підприємствами, постачальниками енергоносіїв;

забезпечення дотримання фінансової дисципліни структурними підрозділами з питань фінансів райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення;

здійснення економічного аналізу доходної частини місцевих бюджетів області, виявлення та мобілізація внутрішніх резервів;

складання доходної частини бюджету області, розрахунків до нього, пояснювальних записок, доповідей;

підготовка зауважень та пропозицій Міністерству фінансів України щодо прогнозних обсягів доходів місцевих бюджетів області;

здійснення контролю та аналізу використання субвенції, отриманої з Державного бюджету України на надання пільг та субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (енергосубвенції), субвенції на надання пільг з послуг зв'язку, субвенції з надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

підготовка інформації та аналітичного матеріалу щодо стану розрахунків за спожиті енергоносії по пільгах і субсидіях, бюджетних установ до Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, на наради облдержадміністрації;

планування, розподіл та підготовка необхідних документів на перерахування субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам та здійснення аналізу кредитування з обласного бюджету програм розвитку молодіжного житлового кредитування та підтримки індивідуального житлового будівництва на селі;

розроблення пропозицій, спрямованих на забезпечення проведення
розрахунків із субвенції на надання пільг та субсидій населенню на оплату
електроенергії, природного газу, тепло-, водопостачання і водовідведення,
квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот
(енергосубвенції) у повному обсязі, та контроль погодження протоколів-
погоджень на проведення вказаних розрахунків усіма учасниками
розрахунків;       

участь в організації роботи, пов’язаної з прийманням квартальних і річних звітів про виконання місцевих бюджетів;

участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, проведення експертизи проектів таких актів програм, що належать до компетенції Департаменту, в межах наданих повноважень;

вжиття за дорученням директора Департаменту необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери;

організація роботи з розгляду працівниками Департаменту, управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери звернень громадян, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування та прийняття за ними відповідних рішень згідно з чинним законодавством і наданими йому повноваженнями;

забезпечення дотримання працівниками управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією;

подання пропозицій директору Департаменту про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери, застосування до них заохочень і дисциплінарних стягнень;

участь в організації семінарів, нарад, засідань колегії з робітниками структурних підрозділів з питань фінансів райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення;

здійснення аналізу результатів роботи управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери, підготовка на розгляд директора Департаменту відповідних ґрунтовних висновків і пропозицій;

здійснення особистого прийому громадян з питань, що стосуються його посадових обов'язків, вжиття заходів щодо вчасного розгляду їх звернень;

забезпечення виконання інших завдань, покладених на Департамент і управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери.

 

Заступник директора Департаменту повинен знати:

Конституцію України; закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності обласної державної адміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання бюджетної політики;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основи права, політології та ринку праці;

форми та методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила і норми охорони праці та протипожежного захисту;

основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;

практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань, обов'язків та повноважень заступник директора Департаменту має право:

готувати проекти запитів та отримувати у встановленому порядку від державних органів влади,  органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських і релігійних організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються діяльності управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери та належать до його компетенції;

вносити пропозиції директору Департаменту щодо вдосконалення роботи Департаменту, управління доходів та фінансів галузей виробничої сфери, обласної державної адміністрації;

скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

 

4. Відповідальність

 

Заступник директора Департаменту несе відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну – в  межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов'язків, – в  межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством.

 

Діяльність заступника директора Департаменту підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

 

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

 

Заступник директора Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                   О.С.ОСТАПЕНКО