Текст документа: Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області протягом 2004 року


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 09 березня 2005 року № 112


Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області протягом 2004 року

Відповідно до Указів Президента України від 13.08.2002 N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14.04.2004 N 434/2004 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", за підсумками аналізу звернень громадян, що надійшли до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області протягом 2004 року:

1. Зобов'язати керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій, рекомендувати виконкомам міських рад:

1.1 Вжити додаткових необхідних заходів щодо безумовного виконання вимог чинного законодавства України щодо кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.

1.2 Підбити підсумки роботи із зверненнями громадян у 2004 році, визначити подальші заходи щодо поліпшення цієї роботи та організації особистого прийому громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.3 Звернути увагу керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування на вирішення питань у сфері житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, оплати праці та охорони здоров'я, які найчастіше порушуються громадянами у зверненнях до облдержадміністрації, міністерств та інших органів державної виконавчої влади.

1.4 Розглядати на колегіях не рідше двох разів на рік стан роботи зі зверненнями громадян із запрошенням представників судів, органів прокуратури, інших державних органів, громадських організацій, засобів масової інформації.

1.5 З метою підвищення рівня розгляду звернень громадян забезпечити сприяння впровадженню в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування області автоматизованої системи обліку звернень громадян.

2. Упродовж 2005 року міським головам та головам райдержадміністрацій здійснити заходи щодо підвищення рівня професійної підготовки працівників відділів, на яких покладено ведення діловодства за зверненнями громадян, та направити їх для проведення стажування до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. М. Данілов 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.