Текст документа: Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2005 рік за I квартал поточного року та завдання з її реалізації до кінця року


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 10 червня 2005 року № 380


Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2005 рік за I квартал поточного року та завдання з її реалізації до кінця року

Аналіз процесів, які відбувалися протягом І кварталу 2005 року, свідчить про збереження позитивної динаміки зростання більшості показників економічного і соціального розвитку області.

За січень - березень 2005 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року обсяги промислового виробництва зросли на 6,6 відс.

Кількість інноваційно активних підприємств збільшилась на 12,9 відс. У промисловому виробництві впроваджено 14 нових технологічних процесів, з них 4 маловідходних ресурсозберігаючих, 6 промислових підприємств освоїли нові засоби механізації й автоматизації виробництва.

Протягом I кварталу введено в експлуатацію 56,7 тис. кв. м житла, що на 11,5 відс. більше, ніж за I квартал минулого року.

Досягнуто приріст обсягів роздрібної торгівлі на 27,3 відс., транспортного вантажообороту на 17,5 відс.

За січень - лютий 2005 року оборот зовнішньої торгівлі товарами склав 504,8 млн. дол. США і збільшився проти січня - лютого 2004 року майже в 2 рази. При цьому обсяги експорту збільшилися на 23,5 відс., імпорту - у 6 разів.

До зведеного бюджету України за I квартал 2005 року (за оперативними даними) у порівнянні з відповідним періодом минулого року мобілізовано податків, зборів (обов'язкових платежів) на 49,2 відс. більше.

За січень - березень 2005 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшені надходження до Державного бюджету України на 64,0 відс., контрольні показники Мінфіну України перевищено на 41,9 відс.

До загального фонду місцевих бюджетів області (без урахування трансфертів з державного бюджету) на 28,2 відс. більше надійшло податків, зборів (обов'язкових платежів).

За січень - лютий 2005 року фінансовий результат суб'єктів господарювання від звичайної діяльності до оподаткування (крім малих, сільськогосподарських підприємств та установ, що утримуються за рахунок бюджету) становив 171,5 млн. грн. прибутку. Питома вага прибуткових підприємств збільшилася на 5,2 відс. пункту і становила 56,8 відс. від загальної кількості підприємств.

За станом на 01.03.2005 у порівнянні з 01.01.2005 дебіторська заборгованість суб'єктів господарювання скоротилася на 1,5 відс., кредиторська - залишилася на тому ж рівні і становили відповідно 11513,3 млн. грн і 18217,4 млн. грн.

Позитивні тенденції у сфері матеріального виробництва й обігу сприяли підвищенню рівня життя населення. За січень - березень 2005 року номінальна середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника склала 684,36 грн., що у 2,6 раза перевищує рівень мінімальної заробітної плати та у 1,5 раза - рівень прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Рівень зареєстрованого безробіття на 01.03.2005 становив 2,4 відс. працездатного населення працездатного віку, що на 0,5 відс. пункту менше, ніж рік тому.

Разом з тим збільшується заборгованість із заробітної плати. За станом на 01.04.2005 сума невиплаченої заробітної плати (економічно активними підприємствами) становила 77,3 млн. грн., або 116,8 відс. до суми заборгованості, яка склалася на 01.01.2005.

У січні - березні 2005 року індекс споживчих цін (індекс інфляції) на споживчому ринку області становив 105,2 відс. проти 104,4 відс. по Україні.

За I квартал 2005 року обсяг продукції сільського господарства в усіх категоріях господарств скоротився проти відповідного періоду 2004 року на 1,3 відс., у тому числі у сільськогосподарських підприємствах - на 1,8 відс., господарствах населення - на 1,0 відс.

Актуальним залишається питання залучення інвестиційного капіталу в економіку області. Протягом І кварталу 2005 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року обсяги залучення прямих іноземних інвестицій скоротилися на 49,5 відс., портфельних - на 99 відс.

Враховуючи викладене й з метою запобігання проявам негативних явищ у реальному секторі економіки та виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2005 рік:

1. Заступнику голови облдержадміністрації Рисухіну В. В., головним управлінням: економіки (Зінченко А.М.), промислової політики (Смірнов М. М.), управлінню стратегічного розвитку області облдержадміністрації (Бегічева І. В.) до 01.07.2005 підготувати пропозиції щодо створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, залучення додаткових інвестицій в економіку області.

2. Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (Білоус В. М.) проаналізувати стан реалізації програми створення нових робочих місць у зв'язку із закриттям шахт, підготувати пропозиції щодо подальшого її виконання з урахуванням ст. 80 Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" в редакції від 25.03.2005.

3. Управлінню внутрішньої політики (Пшенянік Н. В.), Головному управлінню освіти і науки (Омельченко О. П.), управлінню у справах сім'ї та молоді (Єременко С. М.), управлінню у справах преси та інформації (Желєзний В. О.) облдержадміністрації приділяти особливу увагу виконанню заходів щодо підвищення правової культури учасників виборчого процесу, роз'ясненню виборчих прав, особливо в молодіжному середовищі, закладах освіти.

4. Районним держадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення, структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним органам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади переглянути практику роботи із зверненнями громадян, не допускати тяганини та формалізму під час їх розгляду. Посадових осіб, винних у порушенні Закону України "Про звернення громадян", притягати до дисциплінарної відповідальності. Запровадити практику виїзних прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрацій у віддалених від районних центрів селах та селищах.

5. Районним держадміністраціям, структурним підрозділам облдержадміністрації ретельно проаналізувати кадровий резерв на посади держслужбовців, за необхідності внести до нього зміни в установленому порядку. Забезпечити при цьому максимальну прозорість та відкритість, запровадити громадське обговорення кандидатур на посади державних службовців п'ятої - третьої категорій. Приділити особливу увагу професійним, діловим та моральним якостям кандидатів на посади, дотриманню кваліфікаційних вимог та попередженню корупції.

6. Районним держадміністраціям, територіальним органам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади здійснити заходи, направлені на створення умов відкритості в своїй діяльності, особливо у прийнятті найважливіших рішень, які зачіпають інтереси громадян, суб'єктів підприємництва, громадських організацій, місцевих організацій політичних партій. Запровадити практику регулярного проведення "круглих столів", конференцій, публічного обговорення проектів рішень, кадрових призначень. Ширше практикувати виступи посадових осіб у засобах масової інформації з роз'ясненнями політики Президента України та Уряду України, рішень, що приймаються органами державної влади.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна В. В.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. М. Данілов 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.