ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 лютого 2013 року № 173
Про затвердження складу колегії Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації та Положення про неї
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», враховуючи пункт 14 Положення про Департамент освіти і науки, молоді та спорту Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 16.11.2012 № 1683:
затвердити склад колегії Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації та Положення про неї, що додаються.
Голова В.М.ПРИСТЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови облдержадміністрації
« 18 » лютого 2013 р. № 173
СКЛАД
колегії Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації
Цимбал
Ірина Іванівна
|
-
|
директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації, голова колегії
|
Востряков
Олександр Михайлович
|
-
|
заступник директора Департаменту – начальник управління дошкільної, загальної середньої, професійної освіти та науки Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації, заступник голови колегії
|
Ківшарь
Любов Іванівна
|
-
|
головний спеціаліст відділу дошкільної та загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації, секретар колегії
|
|
|
|
|
|
Члени колегії
|
Акімов
Олег Костянтинович
|
-
|
директор комунальної установи «Луганський обласний центр «Спорт для всіх» (за згодою)
|
Бризгіна
Ольга Аркадіївна
|
-
|
старший тренер штатної збірної команди України з легкої атлетики в Луганській області (за згодою)
|
|
|
|
Ганьшин
Ігор Іванович
|
-
|
начальник управління освіти і науки, молоді та спорту Лисичанської міської ради
(за згодою)
|
Голубенко
Олександр Леонідович
|
-
|
ректор Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, голова Ради ректорів ВНЗ III-IV рівнів акредитації (за згодою)
|
Гуцало
Віталій Васильович
|
-
|
начальник Луганського обласного управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України (за згодою)
|
Івченко
Анатолій Григорович
|
-
|
заступник голови обласної державної адміністрації
|
Касаткін
Андрій Анатолійович
Кіяшко
Валентина Григорівна
|
-
-
|
заступник начальника управління – начальник відділу фізичної культури і спорту Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації
начальник управління освіти Луганської міської ради (за згодою)
|
Козубенко
Олена Василівна
|
-
|
заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Луганській області (за згодою)
|
Колосовська
Олена Миколаївна
|
-
|
начальник управління освіти Алчевської міської ради (за згодою)
|
|
|
|
Курило
Віталій Семенович
|
-
|
ректор Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
(за згодою)
|
Кушнір
Євген Ярославович
|
-
|
директор Луганського обласного дитячого будинку № 1 (за згодою)
|
Лисенко
Наталія Іванівна
|
-
|
директор коледжу Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, голова Ради директорів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації (за згодою)
|
Макєєва
Наталія Миколаївна
|
-
|
директор Луганського вищого професійного училища сфери послуг, голова асоціації директорів та працівників профтехосвіти
(за згодою)
|
Сердюков
Олексій Вікторович
|
-
|
начальник управління з питань фізичної культури та спорту Луганської міської ради (за згодою)
|
Скалаух
Анатолій Михайлович
|
-
|
директор Луганського обласного вищого училища фізичної культури (за згодою)
|
Слотвинський
Володимир Володимирович
|
-
|
директор Луганської обласної школи вищої спортивної майстерності (за згодою)
|
Сорочан
Тамара Михайлівна
|
-
|
ректор Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
(за згодою)
|
Соркін
Геннадій Михайлович
|
-
|
голова Луганської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України (за згодою)
|
Яриш
Віктор Ярославович
|
-
|
заступник директора – начальник управління молоді та спорту Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації
|
|
|
|
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови облдержадміністрації
« 18 » лютого 2013 р. № 173
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації
1. Загальні положення
1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії в Департаменті освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації.
2. Колегія Департаменту освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації (далі - колегія) є консультативно-дорадчим органом і утворюється для підготовки рекомендацій щодо виконання Департаментом освіти і науки, молоді та спорту обласної державної адміністрації (далі – Департамент) своїх завдань, погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, та для колективного й вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
3. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням.
4. Рішення про утворення або ліквідацію колегії приймається головою облдержадміністрації.
2. Функції колегії
Колегія Департаменту:
2.1. Обговорює та приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності у сфері освіти і науки, молоді та спорту області.
2.2. Розглядає пропозиції щодо:
забезпечення на території області реалізації державної політики з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, трансферу технологій, інтелектуальної власності, молоді, фізичної культури та спорту;
забезпечення взаємодії і співпраці з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, обласною радою, міськими та районними органами освіти, молоді та спорту, підприємствами, закладами та установами, що належать до сфери діяльності Департаменту, під час виконання покладених на них завдань;
забезпечення умов для реалізації рівних прав громадян України на освіту, соціальний захист дітей дошкільного та шкільного віку, студентської молоді, педагогічних, наукових, інших працівників закладів та установ освіти і науки, молоді та спорту;
розширення міжнародного співробітництва з питань дітей, молоді, фізичної культури та спорту.
2.3. Розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків.
2.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Департаменту, його структурних підрозділів, міських та районних органів освіти, молоді та спорту, підприємств, закладів та установ, що належать до сфери діяльності Департаменту.
2.5. Розглядає результати роботи Департаменту, його структурних підрозділів, міських та районних органів освіти, молоді та спорту, підприємств, закладів та установ, що належать до сфери діяльності Департаменту.
2.6. Аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, запобігання корупції, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.
2.7. Розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на Департамент.
3. Склад колегії
3.1. Персональний склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням директора Департаменту.
3.2. До складу колегії входять директор Департаменту (голова колегії), заступники директора Департаменту, інші відповідальні працівники Департаменту, керівники міських та районних органів освіти, молоді та спорту, Інституту післядипломної педагогічної освіти, навчальних закладів, директорів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт».
До складу колегії можуть входити керівники інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації, а також науковці, працівники рад фізкультурно-спортивних товариств, висококваліфіковані спеціалісти.
4. Організація роботи колегії
4.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться планово, як правило, один раз на квартал, а позапланові - за необхідністю.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
4.2. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану засідань на рік (квартал). У ньому зазначаються питання, що необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
4.3. Додаткові питання до затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
4.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються її головою.
4.5. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється секретарем колегії, який не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його голові колегії для погодження.
4.6. На розгляд колегії подаються:
проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій;
проект рішення колегії;
список членів колегії;
список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;
довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.
4.7. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а у разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день.
4.8. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали секретарю колегії не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання, який контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення.
5. Порядок проведення засідання колегії
5.1. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності заступник голови колегії.
5.2. Засідання колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
5.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
5.4. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.
5.5. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
5.6. Члени колегії та особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
5.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства.
5.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
5.9. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
5.10. Після засідання колегії структурний підрозділ Департаменту (окремий працівник), відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк) проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує із керівниками заінтересованих структурних підрозділів Департаменту, членами колегії, іншими особами і подає на розгляд голови колегії.
5.11. Рішення колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим та секретарем колегії.
5.12. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників міських та районних органів освіти, молоді та спорту, підприємств, закладів та установ, що належать до сфери діяльності Департаменту, в частині, що їх стосується.
5.13. Відділ дошкільної та загальної середньої освіти Департаменту в установленому порядку зберігає матеріали засідань колегії і здійснює матеріально-технічне забезпечення засідань колегії.
6. Контроль за виконанням рішень колегії
6.1. Контроль за виконанням рішень колегії здійснює секретар колегії та окремий працівник, визначений головою колегії.
6.2. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ате��(���o���uржавних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1922).
30. Порядок вивільнення працівників (стаття 49² КЗпП України).
31. Розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, з ініціативи працівника (стаття 38 КЗпП України).
32. Порядок застосування заохочень (стаття 144 КЗпП України).
33. Підстави припинення трудового договору (стаття 36 КЗпП України).
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|