1. З метою збільшення надходжень до місцевих бюджетів та залучення незадіяних резервів їх наповнення
|
1.1.
|
Проводити постійний аналіз тенденцій щодо наповнення доходної частини місцевих бюджетів, вишукання додаткових джерел та резервів збільшення доходів місцевих бюджетів
|
постійно
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
1.2.
|
Вжити заходів щодо мобілізації доходів до місцевих бюджетів відповідно до показників, затверджених місцевими радами на 2013 рік, забезпечувати своєчасне коригування прогнозних надходжень у разі їх невідповідності реальним показникам економічного і соціального розвитку територій
|
постійно
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
1.3.
|
Проаналізувати рішення органів місцевого самоврядування в частині доцільності надання пільг зі сплати податків та зборів, у встановленому порядку підготувати пропозиції щодо їх скасування
|
І квартал 2013 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.
|
Активізувати роботу з детінізації економіки, звернувши особливу увагу на збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, роботу з платниками податків що викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету:
|
|
Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.1.
|
Вжити заходів щодо легалізації робочих місць в реальному секторі економіки області, виведення підприємств області з «тіньового» сектору економіки, виявлення суб’єктів господарювання, які мінімізують податкові зобов’язання та ухиляються від сплати податків
|
постійно
|
Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.2.
|
Вжити заходів щодо попередження порушень законодавства при виплаті заробітної плати громадянам, в т. ч. у “конвертах”, ведення “подвійної” бухгалтерії, використання праці найманих працівників без належного оформлення відповідно до вимог чинного законодавства по суб’єктах господарювання - юридичних і фізичних особах
|
постійно
|
Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.3.
|
Встановити постійний контроль за погашенням заборгованості із заробітної плати по економічно активних підприємствах області
|
постійно
|
департаменти облдержадміністрації: соціального захисту населення, промисловості та енергозбереження, житлово-комунального господарства та будівництва, агропромислового розвитку, управління містобудування та архітектури, управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.4.
|
Опрацювати питання щодо припинення права користування земельними ділянками боржників, які систематично не сплачують плату за землю
|
І півріччя 2013 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.5.
|
Вжити заходів щодо проведення грошової оцінки та інвентаризації земель
|
протягом 2013 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою), Головне управління Держземагентства у Луганській області (за згодою)
|
1.6.
|
Активізувати претензійно-позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів
|
постійно
|
голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба України в Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
2. З метою здійснення видатків у межах наявного фінансового ресурсу, економного й раціонального використання бюджетних коштів
|
2.1.
|
Проаналізувати затверджені відповідними місцевими радами показники місцевих бюджетів на предмет відповідності запланованих асигнувань на оплату праці працівників бюджетних установ встановленим законодавством умовам оплати праці і розміру мінімальної заробітної плати та у разі необхідності підготувати у встановленому порядку пропозиції щодо внесення змін до відповідних місцевих бюджетів
|
І квартал 2013 року
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.2.
|
Встановити жорсткий контроль за забезпеченням своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери у строки, встановлені колективними договорами, та оплати за спожиті бюджетними установами енергоносії й комунальні послуги
|
постійно
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.3.
|
Здійснити аналіз затверджених місцевими радами регіональних програм та за результатами аналізу ефективності їх виконання і повноти забезпечення бюджетними коштами, з метою концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах інноваційного розвитку, підготувати у встановленому порядку пропозиції щодо:
- скасування програм, бюджетне фінансування яких є недоцільним та не відноситься до власних повноважень відповідної місцевої ради;
- призупинення реалізації тих програм, фінансування яких не є першочерговим в умовах фінансової кризи;
- внесення змін до чинних програм в частині скорочення або виключення з них заходів, які не є обов’язковими або першочерговими, заміни бюджетних асигнувань фінансуванням з небюджетних джерел
|
І квартал 2013 року
|
Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації,
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.4.
|
Провести аналіз мережі та штатів, змін контингенту підвідомчих бюджетних установ, відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства щодо забезпечення необхідного рівня надання соціально-культурних послуг за рахунок бюджету відповідного рівня, визначитися щодо доцільності подальшого функціонування малопотужних установ і закладів та у встановленому порядку підготувати пропозиції щодо оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ і чисельності їх працівників
|
І півріччя 2013 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.5.
|
Привести у відповідність до чинного законодавства штатні розписи бюджетних установ, скоротивши посади, введені понад типові штати
|
І квартал 2013 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.6.
|
Утримувати чисельність працівників бюджетних установ та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.7.
|
Надати робочим групам з питань оптимізації мережі бюджетних установ, утворених при відповідних міністерствах, пропозиції щодо формування оптимальної мережі бюджетних установ з урахуванням обсягів фінансових ресурсів місцевих бюджетів
|
І квартал 2013 року
|
департаменти облдержадміністрації: соціального захисту населення, освіти і науки, молоді та спорту, охорони здоров’я, управління культури, національності та релігій облдержадміністрації
|
2.8.
|
Забезпечити першочергове спрямування вільних залишків бюджетних коштів, понадпланових надходжень та поточних надходжень до загального фонду відповідних місцевих бюджетів на виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та оплату енергоносіїв і комунальних послуг для запобігання виникненню заборгованості
|
постійно
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.9.
|
Забезпечити неухильне дотримання норм Бюджетного кодексу України щодо проведення в першочерговому порядку розрахунків за захищеними статтями видатків загального фонду місцевих бюджетів
|
постійно
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.10.
|
Уточнити перелік установ, підприємств та організацій щодо відповідності їх статусу бюджетної установи та форми здійснення видатків на їх утримання (в тому числі виходячи з питомої ваги спеціального фонду, норм законодавства) і розглянути питання стосовно доцільності утримання за рахунок бюджетних коштів установ, які у структурі мають господарські підрозділи і отримують кошти від господарської діяльності
|
І квартал 2013 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.11.
|
Розробити та затвердити у встановленому порядку:
- вичерпний перелік заходів та програм у сфері культури і мистецтва, для здійснення та виконання яких надається підтримка за рахунок бюджетних коштів;
- граничний відсоток фінансової підтримки установ культури і мистецтва за рахунок бюджетних коштів (за типами установ)
|
І квартал 2013 року
|
управління культури, національностей та релігій облдержадміністрації
|
2.12.
|
Переглянути перелік платних послуг, що надаються підвідомчими бюджетними установами, та вжити заходів щодо максимально можливого їх розширення, розглянути питання щодо фінансування окремих видатків установ за рахунок надходжень до спеціального фонду
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій,
міські голови (за згодою)
|
2.13.
|
Вжити заходів щодо забезпечення власних надходжень бюджетних установ до спеціального фонду на рівні, який не менше фактичних надходжень за 2012 рік, та забезпечити спрямування залишку доходів від надання платних послуг після відшкодування видатків, пов’язаних з їх наданням, на фінансування заходів, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій,
міські голови (за згодою)
|
2.14.
|
Забезпечити укладення договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами, в межах установлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності дотримання жорсткої економії коштів
|
І квартал 2013 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.15.
|
Встановити жорсткий контроль за дотриманням бюджетними установами та закладами режиму економії споживання енергоносіїв і подальшим впровадженням енергозберігаючих заходів
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.16.
|
Встановити контроль за ефективним використанням приміщень, що перебувають на балансі бюджетних установ та організацій, передбачивши
здачу в оренду вільних приміщень
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.17.
|
Забезпечити розгляд на засіданнях колегій не рідше одного разу на півріччя результатів контрольних заходів органів Державної фінансової інспекції України, питань щодо стану фінансово-бюджетної дисципліни із визначенням дієвих заходів з її зміцнення та оцінкою діяльності (бездіяльності) відповідних посадових осіб
|
щопівроку
|
Департамент фінансів облдержадміністрації, Державна фінансова інспекція України в Луганській області (за згодою),
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|