ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11 липня 2005 року № 478
Про стан кадрової роботи в обласній та районних держадміністраціях
На виконання Розпорядження Президента України від 03.04.2005 N 941/2005-рп "Про заходи щодо врегулювання ситуації в Луганській області" та доручення Віце-прем'єр-міністра України Р. Безсмертного до інформації управління з питань взаємодії з місцевими органами влади Департаменту координації соціальної, гуманітарної та регіональної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України від 11.04.2005 "Про стан кадрових призначень у місцевих органах виконавчої влади" проводиться робота стосовно добору керівних кадрів обласної та районних держадміністрацій, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади, вживаються відповідні заходи для підбору та ефективного використання кадрового потенціалу. З лютого п. р. звільнено 8 та призначено 5 заступників голови облдержадміністрації, з 17 голів райдержадміністрацій звільнено 17 та призначено 15 голів райдержадміністрацій. Аналіз призначень заступників голів райдержадміністрацій свідчить, що більшість голів райдержадміністрацій відповідально віднеслися до вирішення питань, пов'язаних із зміною кадрів. Кількість призначених заступників голів райдержадміністрацій складає 50 осіб, що становить 72 % загальної кількості таких посад. З різних причин звільнено 20 й призначено 12 керівників структурних підрозділів облдержадміністрації та їх заступників. Направлено пропозиції щодо призначення на посади 12 керівників територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади та 8 - керівників державних підприємств, установ і організацій. Аналіз складу новопризначених керівників обласної та районних держадміністрацій свідчить, що: - усі призначені мають вищу освіту, у тому числі 4 особи, або 4,8 %, - науковий ступінь, 6, або 7,3 %, магістри державного управління; - 20 новопризначених керівників мають певний досвід роботи на керівних посадах в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування; - збільшено кількість молоді серед заступників голови облдержадміністрації та жінок - серед керівників структурних підрозділів облдержадміністрації. З метою виправлення недоліків у доборі та призначенні керівних кадрів додатково вжито заходів щодо більш досконалого вивчення ділових та морально-етичних якостей кандидатів на зайняття посад голів райдержадміністрацій та їх заступників, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації. Частіше застосовується призначення на посади з випробувальним терміном та проведенням стажування, проводяться додаткові консультації з керівниками політичних партій, які входять до об'єднання "Сила народу" та Соціалістичної партії України. Вжиті організаційні заходи щодо навчання та підвищення кваліфікації новопризначених голів райдержадміністрацій та їх заступників. Разом з тим, під час підбору керівних кадрів районних держадміністрацій мали місце прорахунки при призначенні голів Біловодської, Перевальської, Новопсковської та Старобільської райдержадміністрацій. При доборі кадрів на посади керівників територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади з 12 запропонованих кандидатур до цих органів призначено тільки 2 особи. Деякі призначення викликали негативну реакцію з боку жителів, а також політичних партій, громадських організацій. Більш ніж 53 новопризначених керівника (64,63 %) не мають досвіду роботи на керівних посадах в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, а 13 осіб (15,85 %) не мають такого досвіду й у господарському секторі. В окремих райдержадміністраціях недостатня увага надавалася висуванню на керівні посади молоді. Так, призначено на керівні посади до 30 років - 3 особи та жінок - 8 осіб. Не завершено роботу щодо призначення на посади заступників голів райдержадміністрацій Сватівської, Міловської та Попаснянської райдержадміністрацій. Окремі прорахунки та упущення в роботі з добору та розстановки кадрів гальмують налагодження та забезпечення ефективного управлінського процесу, знижують ефективність здійснюваних заходів, пов'язаних із зміною кадрів. На підставі зазначеного та з метою подальшого удосконалення кадрової роботи: 1. Заступникам голови облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації: - розглянути протягом місяця стан роботи з кадрами, звернувши особливу увагу на необхідність укомплектування вакантних посад кваліфікованими працівниками, які мають достатній досвід роботи в органах державної виконавчої влади та органах місцевого самоврядування й у господарському секторі; - забезпечити в обласній та районних держадміністраціях співбесіди з особами, які рекомендуються на керівні посади, з метою поглибленого вивчення їх ділових якостей, оцінки знань щодо ступеня розуміння ними існуючих проблем у соціально-економічному розвитку області, району; - з урахуванням проведеного аналізу стану роботи з кадрами переглянути та затвердити в двомісячний термін кадровий резерв на керівні посади, розробити та здійснити протягом 2005 року заходи з поліпшення якісного складу державних службовців, залучення на державну службу молодих, перспективних спеціалістів, які позитивно зарекомендували себе в практичній роботі та орієнтовані на державну службу; - рекомендувати до магістерської підготовки в Національній Академії державного управління при Президентові України та її Харківському регіональному інституті новопризначених голів райдержадміністрацій та їх заступників, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації та осіб їх кадрового резерву; - забезпечити підготовку та здійснити проведення у липні поточного року семінару "Актуальні проблеми державного управління" для новопризначених заступників голів райдержадміністрацій; - вжити необхідних заходів щодо обов'язкового підвищення кваліфікації новопризначених голів, заступників голів, керівників структурних підрозділів обласної та районних держадміністрацій; - здійснювати кадрову політику на засадах відкритості, гласності та прозорості, співпраці з політичними партіями, громадськими організаціями, трудовими колективами підприємств, установ і організацій. 2. Головам райдержадміністрацій вжити заходів щодо призначення до 01.08.2005 на вакантні посади заступників голів райдержадміністрацій, звернувши особливу увагу на оптимальний розподіл посадових обов'язків, що забезпечуватиме ефективну роботу райдержадміністрацій. 3. Заступнику голови - керівнику апарату облдержадміністрації (Зюзь А. Ю.) посилити контроль за станом кадрової роботи в райдержадміністраціях та структурних підрозділах облдержадміністрації, вживати необхідних заходів щодо усунення виявлених недоліків у роботі з кадрами. 4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|