ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19 липня 2005 року № 521
Про затвердження Положення про управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, а також штатного розпису цього управління
У зв'язку із структурними змінами в облдержадміністрації на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456 "Про внесення змін до структури та чисельності структурних підрозділів обласної держадміністрації": 1. Затвердити Положення про управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації й штатний розпис цього управління (додаються). 2. Унести зміни до розпорядження голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456, перейменувавши з 01.10.2005 Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації в управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації. 3. Начальнику Головного фінансового управління облдержадміністрації Балковому Ю. І. й начальнику Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації Сагайдачному В. Б. передбачити введення в дію кошторису доходів та видатків управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації з 01.10.2005. 4. Установити, що Положення про управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, а також штатний розпис указаного управління, затверджені цим розпорядженням, набирають чинності 01.10.2005 і, водночас, вважаються такими, що втратили чинність: - Положення про Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 19.02.2004 N 87; - штатний розпис Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації, затверджений головою облдержадміністрації 25.01.2005. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Зюзя А. Ю. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 19 липня 2005 р. N 521 |
ПОЛОЖЕННЯ про управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації 1. Управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації (далі - управління) є самостійним структурним підрозділом облдержадміністрації, створюється головою облдержадміністрації, підпорядковується йому й підзвітне та підконтрольне МНС України. 2. Управління створено з метою реалізації заходів щодо організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи обласної комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами МНС України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: здійснення в установленому порядку заходів з організації оповіщення та зв'язку в надзвичайних ситуаціях; забезпечення діяльності комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: організовує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення регіональної системи централізованого оповіщення цивільної оборони; подає голові облдержадміністрації та МНС України пропозиції до проектів державних і регіональних програм щодо вдосконалення системи оповіщення цивільної оборони, контролює виконання затверджених програм; бере участь у межах своїх повноважень в організації та здійсненні інформаційного забезпечення у сфері цивільної оборони, захисту населення й територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру; подає голові облдержадміністрації та МНС України пропозиції щодо включення до проекту Державного бюджету України, обласного бюджету витрат на розвиток та функціонування регіональної системи централізованого оповіщення цивільної оборони, забезпечує цільове використання виділених бюджетних коштів; забезпечує збирання, оброблення та аналіз інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій від усіх оперативно-чергових та аварійно-диспетчерських служб для подальшої доповіді керівництву обласної держадміністрації та МНС України, а також у разі необхідності доведення її до населення; контролює в межах своєї компетенції готовність органів управління і сил цивільної оборони до дій за призначенням; здійснює організаційно-методичне керівництво і координацію роботи районних держадміністрацій, виконкомів міських рад з питань, вирішення яких належить до повноважень управління; забезпечує оповіщення населення за розпорядженням начальника цивільної оборони області про загрозу й виникнення надзвичайних ситуацій, контролює належне функціонування територіальних та об'єктових систем оповіщення; організовує впровадження в практику інноваційних технологій у сфері організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях; організовує в установленому порядку фінансове, матеріально-технічне, організаційне та інше забезпечення діяльності комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; організовує та здійснює через засоби масової інформації інформування населення щодо законодавства з питань вимог цивільної оборони та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, заходів, які проводяться органами державної виконавчої влади для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій; розробляє та вносить в установленому порядку на розгляд голові облдержадміністрації та МНС України пропозиції щодо удосконалення нормативно-правових актів; забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці та контроль за її збереженням; виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань. 5. Управління має право: одержувати безоплатно від районних держадміністрацій, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань; заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів районних держадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері діяльності управління та в установленому законодавством порядку надавати їм обов'язкові для виконання розпорядження щодо усунення відповідних порушень чинного законодавства; у встановленому законодавством порядку залучати до проведення заходів, пов'язаних із забезпеченням виконання покладених на управління завдань, сили й засоби підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й підпорядкування, аварійно-рятувальні служби й територіальні підрозділи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади згідно з планами взаємодії, а окремих спеціалістів - за погодженням з їх керівниками. 6. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації та з органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами й організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, об'єднаннями громадян. 7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з неї головою обласної держадміністрації за погодженням з МНС України. Начальник управління має заступника, який за його поданням, погодженим з МНС України, призначається на посаду й звільняється з неї головою обласної держадміністрації. 8. Начальник управління: здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань та прийняті ним рішення, визначає ступінь відповідальності заступника начальника управління, керівників структурних підрозділів; організовує діяльність управління та його структурних підрозділів, спрямовану на ефективне виконання покладених на управління завдань; подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності й фонду оплати праці його працівників; видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання працівниками управління; забезпечує в управлінні виконання вимог законодавства щодо проходження державної служби, законодавства про працю та інших нормативно-правових актів; затверджує положення про структурні підрозділи та функціональні обов'язки працівників управління; вирішує в установленому порядку питання призначення на посаду та звільнення з неї працівників управління; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління; керує всіма видами підготовки підпорядкованих йому працівників для вчасного виконання завдань, покладених на управління; забезпечує підготовку в межах своєї компетенції розпоряджень голови обласної держадміністрації; звертається з поданнями до відповідних районних держадміністрацій та органів місцевого самоврядування про прийняття рішень щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства в сфері діяльності управління; бере участь у розгляді районними держадміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю управління; скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. 9. Управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління, кошторис доходів і видатків, штатний розпис у межах виділених асигнувань затверджуються головою обласної держадміністрації. 10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 19 липня 2005 р. N 521 |
ШТАТНИЙ РОЗПИС управління з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях та забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації N з/п | Найменування структурних підрозділів і посад | Кількість штатних посад | Посадовий оклад | Фонд заробітної плати на місяць | Примітка | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Управління | 1. | Начальник управління | 1 | 430,00 | 430,00 | | | Усього | 1 | | 430,00 | | | Відділ забезпечення роботи комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій | | | | | 1. | Заступник начальника управління - начальник відділу | 1 | 411,00 | 411,00 | | 2. | Головний спеціаліст | 4 | 280,00 | 1120,00 | | | Усього | 5 | | 1531,00 | | | Відділ з організації оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях | | | | | 1. | Начальник відділу | 1 | 336,00 | 336,00 | | 2. | Заступник начальника відділу | 1 | 320,00 | 320,00 | | 3. | Головний спеціаліст | 2 | 280,00 | 560,00 | | 3. | Провідний спеціаліст | 7 | 235,00 | 1645,00 | | 4. | Спеціаліст 1 категорії | 5 | 220,00 | 1100,00 | | | Усього | 16 | | 3961,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Алчевська | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Красного Луча | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Лисичанська | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Рубіжного | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Сєверодонецька | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Сектор з питань оповіщення міста Стаханова | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 290,00 | 290,00 | | 2. | Провідний спеціаліст | 4 | 215,00 | 860,00 | | | Усього | 5 | | 1150,00 | | | Відділ господарського забезпечення | | | | | 1. | Начальник відділу | 1 | 336,00 | 336,00 | | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 280,00 | 560,00 | | 3. | Провідний спеціаліст | 1 | 235,00 | 235,00 | | 4. | Водій легкового автомобіля | 1 | 316,00 | 316,00 | | | Усього | 5 | | 1447,00 | | | Юридичний сектор | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 317,00 | 317,00 | | 2. | Провідний спеціаліст-юрисконсульт | 1 | 235,00 | 235,00 | | | Усього | 2 | | 552,00 | | | Сектор бухгалтерського обліку та звітності | | | | | 1. | Завідувач сектору - головний бухгалтер | 1 | 317,00 | 317,00 | | 2. | Головний спеціаліст - бухгалтер | 2 | 280,00 | 560,00 | | 3. | Провідний спеціаліст - бухгалтер | 1 | 243,00 | 243,00 | | | Усього | 4 | | 1120,00 | | | Сектор кадрової роботи | | | | | 1. | Завідувач сектору | 1 | 317,00 | 317,00 | | 2. | Головний спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби | 1 | 280,00 | 280,00 | | | Усього | 2 | | 597,00 | | Всього | 65 | | 16538,00 | |
Начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації | В. Б. Сагайдачний | Начальник відділу бухгалтерського обліку - головний бухгалтер | А. А. Іванова |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|