ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 серпня 2005 року № 632
Про затвердження Положення про Головне фінансове управління обласної державної адміністрації
Відповідно до ст. ст. 5, 6 Закону України від 09.04.99 N 586-XIV "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 N 1204 "Про затвердження типових положень про Головне фінансове управління обласної, Київської міської та фінансове управління Севастопольської міської державної адміністрації, про фінансове управління районної, районної у м. Києві та фінансовий відділ районної у м. Севастополі державної адміністрації": 1. Затвердити Положення про Головне фінансове управління обласної державної адміністрації (додається). 2. Розпорядження голови облдержадміністрації від 18.01.2001 N 20 "Про затвердження Тимчасового положення про Головне фінансове управління облдержадміністрації" вважати таким, що втратило чинність. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна В. В. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 18 серпня 2005 р. N 632 |
ПОЛОЖЕННЯ про Головне фінансове управління обласної державної адміністрації 1. Головне фінансове управління обласної держадміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що створюється головою обласної держадміністрації, є підзвітним та підконтрольним голові обласної держадміністрації та Міністерству фінансів України. 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, рішеннями обласної ради, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: - забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території області; - складання розрахунків до проекту обласного бюджету і подання на розгляд обласної держадміністрації; - підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку на території області; - розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат; - здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів і коштів цільових фондів, утворених обласною радою; - здійснення загальної організації та управління за виконанням обласного бюджету на території області, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів; 2) визначає порядок і терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів; 3) проводить на будь-якому етапі складання та розгляду проекту обласного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів; 4) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту обласного бюджету перед поданням його на розгляд обласної держадміністрації; 5) бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів області, аналізує соціально-економічні показники розвитку області та враховує їх під час складання проекту обласного бюджету; 6) організовує роботу, пов'язану із складанням проекту обласного бюджету, за дорученням керівництва обласної держадміністрації визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами обласної держадміністрації, районними держадміністраціями, виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад матеріалів для підготовки проектів обласного бюджету та прогнозних розрахунків коштів, що передаються для відповідного розподілу між бюджетами районів, міст обласного значення або для виконання спільних проектів; складає проект обласного бюджету; готує пропозиції щодо коштів, які передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами або для виконання спільних проектів і подає їх на розгляд керівництву обласної держадміністрації; 7) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням; 8) здійснює у процесі виконання обласного бюджету за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів обласного бюджету; 9) організовує виконання обласного бюджету, а також разом з Державною податковою адміністрацією в Луганській області, управлінням Державного казначейства України в Луганській області, іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації забезпечує надходження доходів до обласного бюджету та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів; 10) зводить показники бюджетів, що входять до бюджету області, та подає їх у встановлені терміни до Мінфіну; 11) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства; 12) складає розпис доходів і видатків обласного бюджету, забезпечує його виконання, готує пропозиції щодо внесення змін до розпису в межах річних бюджетних призначень, здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки обласного бюджету з Державним бюджетом України і районними бюджетами, бюджетами міст обласного значення; 13) здійснює в установленому порядку організацію та управління виконанням обласного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету; 14) проводить моніторинг змін, що вносяться до обласного бюджету, 15) розглядає баланси і звіти про виконання обласного бюджету та інші фінансові звіти, подані територіальними органами Державного казначейства України; 16) інформує керівництво обласної держадміністрації про стан виконання обласного бюджету за кожний звітний період і подає їй річний та квартальний звіти про виконання обласного бюджету; 17) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету; 18) проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до відповідних бюджетів, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг; 19) проводить на базі статистичної та фінансової звітності, прогнозних розрахунків аналіз економічного і фінансового стану галузей економіки території, тенденцій і динаміки розвитку різних форм власності, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів; 20) бере участь у формуванні та реалізації інвестиційних програм, подає пропозиції щодо удосконалення механізму економічного стимулювання підприємств для розвитку економічного потенціалу області; 21) вивчає разом з управлінням Національного банку України в Луганській області питання грошового обігу в області, а також бере участь у розробленні балансів грошових доходів і витрат населення; 22) перевіряє правильність складання та затвердження кошторисів і планів використання коштів установами та організаціями, які фінансуються з обласного бюджету; 23) бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури обласної держадміністрації, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання обласної держадміністрації та здійснює контроль за витрачанням цих коштів; 24) аналізує діяльність фінансових управлінь районних держадміністрацій і фінансових підрозділів виконавчих органів рад міст обласного значення та подає пропозиції щодо її вдосконалення; 25) розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій; 26) забезпечує створення належних виробничих і соціально-побутових умов для працівників управління; 27) готує та подає обласній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду обласного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до бюджету; 28) забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні; 29) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки; 30) здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань. 5. Управління має право: 1) одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної, районних держадміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад, територіальних органів Державного казначейства України, органів державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ і організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту обласного бюджету й аналізу його виконання; 2) в установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені статтею 118 Бюджетного кодексу України; 3) залучати фахівців інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції; 4) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. 6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, районними держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також органами державної податкової служби, органами державної контрольно-ревізійної служби та територіальними органами Державного казначейства України. 7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Мінфіном. Начальник управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду та звільняються з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Мінфіном. 8. Начальник управління: - здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників його структурних підрозділів; - затверджує положення про структурні підрозділи управління та функціональні обов'язки працівників управління; - розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання управління; - затверджує розпис доходів і видатків обласного бюджету на рік і тимчасовий розпис на відповідний період; - забезпечує відповідність розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням; - призначає на посади та звільняє з посад працівників управління; - погоджує призначення на посаду та звільнення з посади начальника фінансового управління (відділу) районної держадміністрації; - видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання. 9. В управлінні для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може створюватися колегія у складі начальника управління (голови колегії), заступників начальника управління за посадою, а також інших працівників управління. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації. Її склад затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії оформлюються наказами начальника управління. 10. Управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. 11. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління, у межах виділених асигнувань, визначає Міністерство фінансів України. Кошторис і штатний розпис управління затверджує Міністерство фінансів України. 12. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державного казначейства у Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|