Текст документа: Про стан справ із розгляду звернень громадян у місцевих органах державної виконавчої влади та виконавчих органах місцевого самоврядування


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 31 серпня 2005 року № 677


Про стан справ із розгляду звернень громадян у місцевих органах державної виконавчої влади та виконавчих органах місцевого самоврядування

Відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян" місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування у першому півріччі 2005 року проведено певну роботу щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, вживалися заходи стосовно докорінного її поліпшення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

Кількість звернень громадян за перше півріччя 2005 року збільшилася на 661, або на 14,5 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Серед питань, які містяться у зверненнях громадян, 19,2 % займають питання житлово-комунального господарства, 13,1 % - соціального захисту, 12,9 % - праці та заробітної плати (у т. ч. 7,9 % - виплати заробітної плати). Численні звернення також з питань законності й правопорядку, забезпечення житлом, транспорту, зв'язку та торгівлі.

Найбільше звернень до облдержадміністрації надійшло від мешканців міста Луганська (41,5 %). Велика їх кількість направлена з міст Красного Луча, Краснодона, Первомайська, Лисичанська, Станично-Луганського, Перевальського, Старобільського, Лутугинського районів.

Спостерігається зростання кількості звернень з міста Луганська на 76,6 %, районів: Троїцького - на 69,7 %, Старобільського - 36,6 %, Сватівського - 24,6 %.

У значній мірі причиною збільшення кількості звернень громадян стала недостатня увага до їх розгляду з боку керівників районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, послаблення виконавської дисципліни, а іноді й формальне ставлення до вирішення законних вимог громадян. Не всі питання, що входять до повноважень районних державних адміністрацій та виконавчих органів місцевого самоврядування, розглядалися відповідно до встановлених вимог.

За I півріччя п. р. допущено 334 випадки несвоєчасного розгляду звернень громадян, що складає 13,4 % від звернень, які перебували на контролі в облдержадміністрації. Найбільшу кількість порушень строків розгляду звернень допущено головними управліннями: промислової політики, сільського господарства та продовольства, освіти та науки, управлінням охорони здоров'я облдержадміністрації.

На особистих прийомах у керівництва облдержадміністрації з початку року побувало 1124 громадянина, зокрема, у голови обласної державної адміністрації - 858, заступників голови облдержадміністрації - 266.

Аналіз особистого прийому засвідчив, що переважна більшість відвідувачів обласної державної адміністрації - це луганчани. У першому півріччі 2005 року прийнято 763 мешканців м. Луганська, що становить 67,9 % від загальної кількості відвідувачів.

Із сільської місцевості найчастіше відвідували особисті прийоми керівництва облдержадміністрації мешканці Слов'яносербського, Станично-Луганського, Лутугинського районів. Із цих трьох районів звернулося людей у 2,6 раза більше, ніж з решти - 14 районів області.

Більшість питань, порушених у зверненнях громадян (60,4 %), розглядалася підрозділами облдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Найбільше їх було спрямовано головним управлінням: промислової політики - 321, праці та соціального захисту населення - 318, сільського господарства та продовольства - 139, управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації - 252. Решту звернень (39,6 %) направлено до райдержадміністрацій та міськвиконкомів для розгляду згідно з їх компетенцією.

З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян, неухильного виконання Закону України "Про звернення громадян":

1. Звернути увагу голів районних державних адміністрацій: Троїцької - Карнаухова О. І., Сватівської - Рибалки Є. В., Міловської - Гончарова В. П., Луганського міського голови Бурлаченка Є. Д. на суттєве збільшення кількості заяв і скарг мешканців до обласної державної адміністрації та органів державної влади вищого рівня.

2. Указати керівникам головних управлінь облдержадміністрації: сільського господарства та продовольства - Махортову Ю. О., освіти та науки - Дьяченку Б. А., управління охорони здоров'я - Комаревцевій І. О.; паливно-енергетичного управління Головного управління промислової політики облдержадміністрації - Токарєву І. І.; голові Лутугинської райдержадміністрації Пригебі Г. В., Ровеньківському міському голові Єфремову М. М. на факти порушення термінів розгляду звернень громадян та необхідність вжиття заходів щодо недопущення їх у подальшому.

3. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій:

3.1. Взяти під особистий контроль здійснення безперешкодного та регулярного особистого прийому громадян посадовими та службовими особами, у тому числі в позаробочий час за місцем роботи та проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків їх особистого прийому.

3.2. Постійно висвітлювати в засобах масової інформації питання роботи із зверненнями громадян з метою реалізації заходів щодо виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям".

3.3. Проаналізувати підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2005 року й розглянути їх на засіданнях колегій райдержадміністрацій. Поінформувати обласну державну адміністрацію до 10 вересня 2005 року.

4. Рекомендувати міським головам міст обласного значення забезпечити виконання завдань, визначених у пункті 3 цього розпорядження.

5. Затвердити додаткові заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та виконавчих органах місцевого самоврядування (додаються).

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації Зюзя А. Ю.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. М. Данілов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 31 серпня 2005 р. N 677 


ДОДАТКОВІ ЗАХОДИ
щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян в органах державної виконавчої влади та виконавчих органах місцевого самоврядування

1. Систематично аналізувати звернення громадян, результати аналізу розглядати на засіданнях колегій структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, засіданнях виконкомів міських рад.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, голови районних державних адміністрацій, міські голови 

постійно 


2. Переглянути графіки прийому громадян з особистих питань з урахуванням прийому в зручний для людей час за місцем їх роботи та проживання.

Голови районних державних адміністрацій, міські голови, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації 

серпень 2005 року 


3. Провести семінар для спеціалістів по роботі із зверненнями громадян структурних підрозділів районних державних адміністрацій, виконкомів міських рад щодо організації роботи із зверненнями громадян.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації, Луганський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників органів державної влади, місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій 

жовтень 2005 року 


4. Вивчити стан виконання Указу Президента України від 13.08.2002 N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" в Головному управлінні промислової політики облдержадміністрації та Лутугинській районній державній адміністрації. Про результати доповісти голові облдержадміністрації.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації 

III - IV квартал 2005 року 


5. Розробити та подати на затвердження графік особистих звітів голів райдержадміністрацій, міських голів, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації перед головою облдержадміністрації про організацію роботи із зверненнями громадян.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації 

серпень 2005 року 


6. Висвітлювати у засобах масової інформації роботу органів державної виконавчої влади, виконавчих органів місцевого самоврядування з організації розгляду звернень громадян.

Відділи: роботи із зверненнями громадян, з питань взаємодії із засобами масової інформації та зв'язку з громадськістю апарату обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконкоми міських рад 

постійно 


7. Надати практичну й методичну допомогу з розгляду звернень громадян Станично-Луганській та Слов'яносербській районним державним адміністраціям.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації 

IV квартал 2005 року 


8. До кінця 2005 року запровадити у відділі роботи із зверненнями громадян комп'ютерну програму "Megapolis. Звернення громадян".

Відділи: роботи із зверненнями громадян, інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату обласної державної адміністрації. 


__________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.