Текст документа: Про затвердження Регіональної програми виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 31 грудня 2003 року № 884


Про затвердження Регіональної програми виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2003 N 459-р "Про схвалення Концепції розвитку виставково-ярмаркової діяльності" й з метою забезпечення стабільних умов для подальшого функціонування виставкової діяльності, зміцнення та розвитку міжрегіонального економічного співробітництва й кооперації підприємств і організацій, налагодження нових ділових зв'язків:

1. Затвердити Регіональну програму виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік (далі - Програма, додається).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Стоянова М. П.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 31 грудня 2003 р. N 884 


Регіональна програма
виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Регіональна програма виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік розроблена відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.07.2003 N 459-р "Про схвалення Концепції розвитку виставково-ярмаркової діяльності".

Програма визначає мету, завдання, напрямки виставкової діяльності в Луганській області. Це узгоджений щодо ресурсів, виконавців і термінів реалізації комплекс заходів, спрямованих на створення правових, фінансових, організаційних та інших умов розвитку виставкової діяльності в регіоні.

Луганська область розташована на крайньому сході України. Її площа складає 26,7 тис. кв. км, або 4,4 відс. території держави (10 місце серед регіонів). Населення - 2546,1 тис. осіб, або 5,3 відс. від населення держави (5 місце серед областей).

Область межує з Бєлгородською, Воронезькою, Ростовською областями Російської Федерації та Донецькою й Харківською областями України.

Виставкова діяльність Луганської області - невід'ємна складова частина розвитку ринкових процесів, стимулює закріплення позитивних структурних змін в економіці, сприяє науково-технічному та технологічному оновленню вітчизняного виробництва. Виставкова діяльність є однією з найдинамічніших сфер сучасної світової економіки, оскільки вона відіграє важливу роль у зміцненні міжнародних зв'язків, внутрішньої та зовнішньої торгівлі, пропаганді передових технологій і нових видів продукції.

З метою виконання державної політики у сфері виставкової діяльності, підвищення ефективності науково-технічних і промислово-торговельних виставок, представлення та просування товарів і послуг виробничих структур Луганщини, залучення іноземних інвестицій і нових технологій в Луганській області була створена Рада з питань виставкової діяльності.

Рада з питань виставкової діяльності є постійно діючим координуючим, консультативно-дорадчим органом з питань виставкової діяльності в Луганській області.

Основні проблеми розвитку виставкової діяльності:

- невдосконаленість чинного законодавства з питань виставкової діяльності;

- неврегульованість на державному рівні питань надання державної фінансової підтримки українським підприємствам з метою активізації їхньої участі в міжнародних виставках та ярмарках з урахуванням важливості виставкових заходів для розвитку вітчизняної економіки. Створення перспектив просування українських товарів на зарубіжні ринки, підвищення міжнародного іміджу України, врахування політико-економічного значення країни;

- недостатній розвиток інфраструктури, фінансової підтримки виставкової діяльності.

Динаміка зростання виставкової діяльності в області свідчить про її достатній внутрішній потенціал і необхідність підтримки виставкової діяльності на регіональному рівні.

2. МЕТА І ЗАВДАННЯ

Головна мета Програми - забезпечення стабільних умов для подальшого функціонування виставкової діяльності, сприяння взаємному просуванню на ринки продукції й технологій, притягнення іноземних інвестицій, зміцнення та розвиток міжрегіонального економічного співробітництва й кооперації підприємств і організацій, налагодження нових ділових зв'язків.

Основні завдання Програми:

- створення належних умов розвитку виставкової діяльності в області;

- активізація фінансової підтримки виставкової діяльності;

- сприяння просуванню на внутрішній і зовнішній ринок товарів і послуг вітчизняних виробників;

- залучення інвестицій у вітчизняну економіку;

- координація роботи органів державної виконавчої влади, підприємств та організацій незалежно від форм власності у сфері виставкової діяльності;

- розробка та координація планів реалізації виставкових заходів у Луганській області;

- поширення й впровадження міжнародного та національного досвіду організацій і проведення виставок.

Пріоритетними напрямками у виставковій діяльності Луганської області на 2004 рік є:

- впровадження державної політики у сфері виставкової діяльності;

- активізація участі українських підприємств та організацій у міжнародних виставках з метою розширення участі вітчизняних товаровиробників на найбільш значних зовнішніх ринках і виходу на нові перспективні ринки збуту українських товарів та послуг;

- підвищення рівня інвестиційної привабливості області;

- визначення перспективних напрямків розвитку виставкової діяльності;

- створення виставкового іміджу регіону.

Основні напрями Програми:

- впровадження державної політики у сфері виставкової діяльності;

- підвищення ефективності спеціалізованих виставкових заходів;

- зміцнення міжнародних економічних зв'язків;

- формування інфраструктури та внесення пропозицій до нормативно-правової бази з питань виставкової діяльності;

- підвищення кваліфікації кадрів для сфери виставкової діяльності та дослідження проблем проведення виставкових заходів.

3. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Результатами реалізації Програми стане прискорення розвитку виставкової діяльності, повноцінне використання її потенційних можливостей, сприяння просуванню на ринки продукції та технологій, зміцнення й розвиток міжрегіонального економічного співробітництва та кооперації підприємств і організацій, налагодження нових ділових зв'язків і зміцнення економічної бази регіону.

4. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Фінансове виконання Програми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених в державному і місцевих бюджетах, та з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

5. МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ

Забезпечення виконання завдань Програми передбачається шляхом поетапного та якісного виконання заходів усіма виконавцями, підвищення ефективності взаємодії з питань виставкової діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств різних форм власності.

Координацію діяльності щодо виконання основних заходів Програми здійснює Головне управління економіки облдержадміністрації.

Виконавці заходів Програми інформують Головне управління економіки облдержадміністрації про хід їх виконання. Узагальнена інформація розглядатиметься на засіданнях Ради з питань виставкової діяльності в Луганській області.

Відповідальні виконавці заходів, передбачених Програмою, інформують Головне управління економіки облдержадміністрації про хід виконання Програми до 10 числа місяця, що настає за звітним кварталом.

Головне управління економіки облдержадміністрації до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, інформує облдержадміністрацію, Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України та Раду з питань виставкової діяльності в Україні про хід і результати виконання заходів Регіональної програми виставкової діяльності Луганської області на 2004 рік.

Заходи щодо виконання Регіональної програми виставкової діяльності в Луганській області на 2004 рік

Назва розділу (підрозділу) Програми 

Завдання, визначені у Програмі 

Зміст заходів щодо виставкової діяльності 

Термін виконання 

Відповідальні виконавці 

Обсяг фінансування за рахунок обласного бюджету, тис. грн. 

всього запрошено 

всього виділено 

1. Впровадження державної політики у сфері виставкової діяльності  

- посилення впливу виставкової діяльності на науково-технічне та технологічне оновлення вітчизняного виробництва;
- сприяння розвитку добросовісної конкуренції у виставковій діяльності;
- посилення державної та фінансової підтримки щодо участі українських підприємств і організацій у міжнародних виставках;
- забезпечення інформаційної підтримки виставкової діяльності;
- проведення щорічного аналізу виставкової діяльності у Луганській області  

організація та проведення Міжнародної універсальної виставки "Східна Брама України" 

26 - 28 травня 2004 р. 

Головні управління: економіки, промислової політики, сільського господарства і продовольства, освіти і науки облдержадміністрації, управління: зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, будівництва, торгівлі та побутового обслуговування населення, транспорту та зв'язку, охорони здоров'я, культури і мистецтв, у справах преси та інформації облдержадміністрації, Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою) 

87,9 

50,0 

Організація та проведення універсальної виставки "Луганськ 2004" 

9 - 11 вересня 2004 р. 

Луганський міськвиконком та Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою) 

 

 

захист вітчизняного ринку виставково-
ярмаркових послуг та недопущення монополізму окремих суб'єктів виставкової діяльності 

протягом року 

Луганське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (за згодою) 

  

  

ведення електронного реєстру виставкових заходів 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації 

  

  

проведення аналізу виставкової діяльності в Луганській області 

щоквар-
тально 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), головні управління: економіки, промислової політики, сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, управління: зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, будівництва, у справах преси та інформації, торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації  

 

 

висвітлення ролі та значення виставкової справи для розвитку економіки регіону 

протягом року 

управління у справах преси та інформації, Головне управління економіки облдержадміністрації 

  

  

Інформаційне забезпечення проведення виставкових заходів 

формування переліку виставок та ярмарків 

протягом року 

Головні управління: економіки, промислової політики, сільського господарства і продовольства, освіти і науки облдержадміністрації, управління: будівництва, торгівлі та побутового обслуговування населення, транспорту та зв'язку, зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, охорони здоров'я, культури і мистецтв, у справах преси та інформації облдержадміністрації, Рада з питань виставкової діяльності в Луганській області

 

 

підготовка до випуску друкованих видань: 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації 

56,2 

- каталог учасників виставки; 

10,0 

- каталог кращих товаровиробників Луганської області; 

29,5 

- буклет "Инвестиционные предложения Луганской области" 

16,7 

розробка та запровадження рейтингової (з розробкою шкали балів) системи оцінки привабливості окремих виставок як для підприємств-
учасників, так і для мешканців Регіону 

протягом року 

Головне управління економіки, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, головні управління: промислової політики, сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, управління: будівництва, у справах преси та інформації, торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації 

5,2 

2. Підвищення ефективності спеціалізованих виставкових заходів 

сприяння просуванню на внутрішній і зовнішній ринок товарів і послуг вітчизняних виробників 

участь у роботі постійно діючої Національної виставки "Регіони України пропонують" (м. Київ)  

листопад 2004 р. 

Головні управління: економіки, сільського господарства і продовольства, промислової політики, управління: торгівлі та побутового обслуговування населення, будівництва облдержадміністрації 

131,1 

участь у проведенні виставки-
презентації Луганської області (м. Київ) 

25 - 28 серпня 2004 р. 

Головне управління економіки, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, головні управління: промислової політики, сільського господарства і продовольства, управління: будівництва, у справах преси та інформації, торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації 

130,5 

організація та проведення спеціалізованої виставки "Будівництво. Дім. Офіс" 

24 - 26 березня 2004 р. 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), управління будівництва облдержадміністрації 

  

  

організація та проведення спеціалізованої виставки "Дім. Меблі. Комфорт" 

9 - 11 вересня 2004 р. 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), управління будівництва облдержадміністрації 

  

  

організація та проведення спеціалізованої виставки "Електроніка" 

9 - 11 вересня 2004 р. 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою) 

  

  

організація та проведення спеціалізованої виставки "Авторевю" 

9 - 11 вересня 2004 р. 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), управління транспорту та зв'язку облдержадміністрації  

  

  

організація та проведення спеціалізованої виставки "Золота осінь" 

13 - 15 жовтня 2004 р. 

Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), Головне управління сільського господарства і продовольства, управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації 

  

  

проведення виставки-ярмарку "Книжковий форум Луганщини" 

квітень 2004 р. 

управління у справах преси та інформації облдержадміністрації 

5,0 

участь у Міжнародній аграрній виставці-ярмарку "Агро-2004" (м. Київ) 

червень 2004 

Головні управління: сільського господарства і продовольства, економіки облдержадміністрації 

3,0 

участь у Міжнародній виставці напоїв "ALKO-SOFT-2004" (м. Київ) 

травень 2004 р. 

Головні управління: сільського господарства і продовольства, економіки облдержадміністрації 

3,0 

участь у XI Міжнародному туристичному салоні "Україна - 2004" (м. Київ) 

14 - 16 жовтня 2004 р. 

управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, Головне управління економіки облдержадміністрації 

11,9 

9,2 

участь у виставці "Продукти України" (м. Київ) 

жовтень 2004 р. 

Головні управління: сільського господарства і продовольства, економіки облдержадміністрації 

3,0 

участь у Національній виставці-ярмарку "Хлібпром-2004" (м. Київ) 

жовтень 2004 р. 

Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації 

  

  

3. Зміцнення міжнародних економічних зв'язків 

- сприяння участі іноземних компаній та організацій в українських виставкових заходах з метою ознайомлення з новою технікою і передовими технологіями;
- активізування участі українських підприємств та організацій у міжнародних виставках з метою розширення присутності вітчизняних товаровиробників на найбільш значних зовнішніх ринках і виходу на нові перспективні ринки збуту українських товарів та послуг;
- сприяння залученню інвестицій в економіку області 

організація та проведення тематичних показів - стендів, які відображають історичні, культурні зв'язки, можливості промисловості Луганщини в м. Москві 

протягом року 

Головне управління економіки, управління: культури і мистецтв, зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, Культурний центр України в м. Москві 

59,1 

участь офіційної делегації та підприємств від Луганської області у виставці-ярмарку "Будпрогрес - 2004" у м. Мінську (Білорусь) 

7 - 10 вересня 2004 р. 

управління: будівництва, зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, Головне управління економіки облдержадміністрації, Луганська митниця (за згодою) 

9,0 

організація участі Луганської області у Всесвітній виставці "Експо-2005" (м. Айчі, Японія)
виготовлення: 

II півріччя 2004 року 

Головне управління економіки облдержадміністрації, управління: зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, будівництва, торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації, Головне управління сільського господарства та продовольства облдержадміністрації, Луганська митниця (за згодою) 

157,7 

- спеціалізованих фотопано, які відображають географічні, соціальні та побутові особливості життя населення регіону; 

20,1 

- презентаційних матеріалів; 

15,0 

- виробів народних промислів; 

16,8 

- інформаційних матеріалів з культурної, туристичної діяльності та технологій для створення сприятливих умов життя суспільства; 

  

  

- сувенірів та подарунків (у тому числі ручок, папок, гербів, значків, сувенірних наборів); 

44,6 

- інформаційних матеріалів (електронних візиток)  

61,2 

участь офіційної делегації та підприємств від Луганської області у Міжнародній аграрній виставці "Зелений тиждень" (м. Берлін, Німеччина) 

січень 

Головне управління сільського господарства і продовольства, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, Луганська митниця (за згодою) 

15,0 

участь офіційної делегації та підприємств від Луганської області у промисловій виставці "Hannover Messe 2004" 

19 - 24 квітня 2004 р. 

Головне управління економіки, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, Головне управління промислової політики облдержадміністрації, представництво Дойче Мессе АГ в Україні 

443,3 

участь офіційної делегації та підприємств від Луганської області у Міжнародній агропромисловій виставці "Польагро" (м. Познань, Польща) 

жовтень 

Головне управління сільського господарства і продовольства, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, Луганська митниця (за згодою) 

12,0 

4. Формування інфраструктури та внесення пропозицій щодо внесення змін до нормативно-
правової бази з питань виставкової діяльності  

- створення сприятливого економіко-
правового середовища для стимулювання участі у виставковій діяльності підприємств усіх форм власності, належних умов для роботи вітчизняних виставкових фірм;
- підготовка відповідних пропозицій щодо внесення змін до нормативно-
правових актів, які заважають проведенню виставок на території України та участі українських підприємств у виставках за кордоном 

підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавчих та інших нормативно-
правових актів з питань виставкової діяльності 

протягом року 

Рада з питань виставкової діяльності в Україні, Луганська регіональна торгово-промислова палата (за згодою), головні управління: економіки, промислової політики, сільського господарства і продовольства, освіти і науки, охорони здоров'я облдержадміністрації, управління: зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, будівництва, торгівлі та побутового обслуговування населення, транспорту та зв'язку, культури і мистецтв, у справах преси та інформації облдержадміністрації, громадські та благодійні організації регіону (за згодою) 

 

 

участь спеціалістів у науково-
практичних конференціях з питань виставкової діяльності, актуальності виставкових технологій в Україні 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації, виставкова федерація України (за згодою) 

4,8 

5. Підвищення кваліфікації кадрів для сфери виставкової діяльності та дослідження проблем проведення виставкових заходів 

 

- формування привабливості виставково-
ярмаркової діяльності та створення виставкового іміджу регіону;
- визначення перспективних напрямків розвитку виставково-
ярмаркової діяльності 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації та органи місцевого самоврядування (за згодою) 

 

 

розроблення та впровадження системи нагород (дипломи, медалі, перехідні кубки) за краще оформлення експозиції, кращу презентацію, кращу торгову марку, кращий рекламно-
презентаційний буклет та інші за підсумками відгуків учасників, гостей та присутніх на виставках  

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації та органи місцевого самоврядування (за згодою), Рада з питань виставкової діяльності в Україні (за згодою) 

 

 

організація та проведення семінарів та круглих столів між учасниками виставок 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування (за згодою), Рада з питань виставкової діяльності в Україні (за згодою) 

10,0 

проведення навчальних тренінгів під час проведення виставок для їх учасників 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування (за згодою) 

 

 

розробка та затвердження перспективних та поточних програм розвитку виставково-
ярмаркової діяльності 

протягом року 

Головне управління економіки облдержадміністрації, Рада з питань виставкової діяльності в Україні (за згодою) 

 

 


____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.