ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 08 квітня 2013 року № 433
Про затвердження складу колегії Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації та Положення про неї
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», враховуючи пункт 12 Положення про Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 28.12.2012 № 1973:
затвердити склад колегії Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації та Положення про неї, що додаються.
Голова В.М.ПРИСТЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 08 » квітня 2013 р. № 433
СКЛАД
колегії Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації
Голуб
Олександр Іванович
|
-
|
директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації, голова колегії
|
Діденко
Людмила Іванівна
|
-
|
заступник директора Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації, заступник голови колегії
|
Кава
Анна Юріївна
|
-
|
начальник загального відділу Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації, секретар колегії
|
Члени колегії
|
Бичков
Микола Михайлович
|
-
|
заступник Свердловського міського голови (за згодою)
|
Бойко
Наталія Іванівна
|
-
|
керівник громадської організації «Ресурсний центр для об’єднань співвласників багатоквартирних будинків «Господарюємо разом» (за згодою)
|
Долженко
Оксана Анатоліївна
|
-
|
заступник начальника управління - начальник відділу реформування, державних закупівель та будівництва управління реформування житлово-комунального господарства, будівництва та економічного аналізу Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації
|
Ісаєв
Сергій Анатолійович
|
-
|
заступник голови Станично-Луганської райдержадміністрації
|
Наріжний
Віктор Олександрович
|
-
|
директор приватного підприємства «Луганьбудсервіс» (за згодою)
|
Пілавов
Маноліс Васильович
|
-
|
перший заступник Луганського міського голови (за згодою)
|
Щербаков
Микола Іванович
|
-
|
заступник директора Департаменту - начальник управління експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації
|
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 08 » квітня 2013 р. № 433
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації
1. Загальні положення
1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії в Департаменті житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації.
2. Колегія Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації (далі - колегія) є консультативно-дорадчим органом і утворюється для підготовки рекомендацій щодо виконання Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва обласної державної адміністрації (далі – Департамент) своїх завдань, погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, та для колективного й вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
3. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням.
4. Рішення про утворення або ліквідацію колегії приймається головою облдержадміністрації.
2. Функції колегії
Колегія Департаменту:
2.1. Обговорює та приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності у сфері житлово-комунального господарства та комунального будівництва області.
2.2. Розглядає пропозиції щодо:
забезпечення на території області реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства та комунального будівництва, а саме: з питань питного водопостачання, теплопостачання, житлової політики, благоустрою населених пунктів, поводження з твердими побутовими відходами, поховання, з питань енергоефективності та енергозбереження у житлово-комунальному господарстві, розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії, інженерного захисту територій;
забезпечення взаємодії і співпраці з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, обласною радою, управліннями (відділами) житлово-комунального господарства райдержадміністрацій та міських рад міст обласного значення, підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в межах делегованих повноважень, під час виконання покладених на них завдань;
розширення міжрегіонального співробітництва у сфері житлово-комунального господарства та комунального будівництва.
2.3. Обговорює виконання державних програм, розробку і реалізацію регіональних програм з питань житлово-комунального господарства та будівництва, пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку області щодо поліпшення житлово-комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів.
2.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності Департаменту, його структурних підрозділів, управлінь (відділів) житлово-комунального господарства райдержадміністрацій та міських рад міст обласного значення, підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в межах делегованих повноважень.
2.5. Розглядає результати роботи Департаменту, його структурних підрозділів, управлінь (відділів) житлово-комунального господарства райдержадміністрацій та міських рад міст обласного значення, підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в межах делегованих повноважень.
2.6. Аналізує стан дотримання в Департаменті законодавства з питань державної служби, запобігання корупції, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни.
2.7. Розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на Департамент.
3. Склад колегії
3.1. Персональний склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням директора Департаменту.
3.2. До складу колегії входять директор Департаменту (голова колегії), заступники директора Департаменту.
До складу колегії можуть входити інші відповідальні працівники Департаменту, керівники районних державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою), керівники підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та входять до сфери управління Департаменту, представники інших підприємств, установ та організацій області (за згодою).
4. Організація роботи колегії
4.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Періодичність проведення засідань колегії визначається її головою. Засідання колегії проводяться планово, а позапланові - за необхідністю.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
4.2. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану засідань на рік (квартал). У ньому зазначаються питання, що необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
4.3. Додаткові питання до затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
4.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються її головою.
4.5. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється секретарем колегії, який не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його голові колегії для погодження.
4.6. На розгляд колегії подаються:
проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій;
проект рішення колегії;
список членів колегії;
список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;
довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.
4.7. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а у разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день.
4.8. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали секретарю колегії не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання, який контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення.
5. Порядок проведення засідання колегії
5.1. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності - заступник голови колегії.
5.2. Засідання колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
5.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто.
Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
5.4. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.
5.5. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
5.6. Члени колегії та особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
5.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства.
5.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії.
За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
5.9. У разі проведення спільних засідань колегій приймається спільне рішення.
5.10. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
5.11. Після засідання колегії структурний підрозділ Департаменту (окремий працівник), відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк) проект рішення колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує із керівниками заінтересованих структурних підрозділів Департаменту, членами колегії, іншими особами і подає на розгляд голови колегії.
5.12. Рішення колегії впроваджується наказом директора Департаменту.
Рішення колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання наказу).
5.13. Рішення колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та відповідальним працівником, який веде протокол.
Рішення спільних засідань колегій оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій та відповідальним працівником, який веде протокол.
5.14. Рішення колегії доводяться до відома членів колегії, керівників управлінь (відділів) житлово-комунального господарства райдержадміністрацій та міських рад міст обласного значення, підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в межах делегованих повноважень, в частині, що їх стосується.
5.15. Матеріали засідань колегії зберігаються в установленому порядку у секретаря колегії.
6. Контроль за виконанням рішень колегії
6.1. Контроль за виконанням рішень колегії здійснює окремий працівник, визначений головою колегії.
6.2. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
indX �3.p��O�height:normal'>2) подає на затвердження голові облдержадміністрації Положення про держархів;
3) затверджує посадові інструкції працівників держархіву та розподіляє обов’язки між ними;
4) планує роботу держархіву, вносить пропозиції щодо формування планів роботи облдержадміністрації;
5) вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи держархіву;
6) звітує перед головами облдержадміністрації та Укрдержархіву про виконання покладених на держархів завдань і затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії облдержадміністрації;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції держархіву, та розробляє проекти відповідних рішень;
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
10) представляє інтереси держархіву у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва облдержадміністрації;
11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.
Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;
12) подає на затвердження голові облдержадміністрації проекти кошторису та штатного розпису держархіву в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою облдержадміністрації кошторису держархіву;
14) здійснює добір кадрів;
15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців держархіву;
16) призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому чинним законодавством, працівників держархіву, здійснює їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень держархіву;
18) забезпечує дотримання працівниками держархіву правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
19) затверджує списки джерел формування архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад;
20) вирішує питання про видачу документів Національного архівного фонду, що зберігаються в держархіві, юридичним особам у тимчасове користування поза держархівом та про доступ користувачів до роботи над документами;
21) здійснює інші повноваження, визначені законом.
9. Накази директора держархіву, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністрів, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою облдержадміністрації, Укрдержархіву.
10. Держархів утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників держархіву визначає голова облдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.
11. Штатний розпис та кошторис держархіву затверджує голова облдержадміністрації за пропозиціями директора держархіву відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
12. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції держархіву, утворюється колегія у складі директора держархіву (голова колегії), його заступників (за посадою), інших відповідальних працівників держархіву.
До складу колегії, за згодою, можуть входити керівники та посадові особи облдержадміністрації, районних держадміністрацій та органів місцевого самоврядування, керівники архівних установ області, представники громадських організацій, творчих спілок, наукових установ тощо.
Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням директора держархіву.
Рішення колегії проводяться в життя наказами директора держархіву.
13. Для проведення експертизи цінності документів в держархіві утворюється експертно-перевірна комісія відповідно до вимог Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004.
Склад і положення про експертно-перевірну комісію затверджує директор держархіву відповідно до типового положення, затвердженого Мін’юстом.
14. Для розгляду питань проведення науково-дослідної та видавничої роботи у сфері архівної справи та діловодства, вирішення інших питань відповідно до покладених завдань у держархіві можуть створюватися постійно діючі та тимчасові ради і комісії.
Склад цих рад і комісій, положення про них затверджує директор держархіву.
15. Держархів є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|