ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 06 вересня 2005 року № 711
Про затвердження Положення та штатного розпису управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації
Відповідно до Указу Президента України від 03.04.2005 "Про вдосконалення структури місцевих державних адміністрацій", постанов Кабінету Міністрів України від 16.06.2004 N 777 "Про затвердження типових положень про управління (відділ) житлово-комунального господарства обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації", від 11.05.2005 N 328 "Про структуру місцевих державних адміністрацій", від 12.03.2005 N 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій" та у зв'язку із змінами в структурі облдержадміністрації: 1. Затвердити Положення та штатний розпис управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації (далі - управління, додаються). 2. Начальнику Головного фінансового управління облдержадміністрації (Балковий Ю. І.), першому заступнику начальника управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації (Штоколов О. П.) передбачити зміни до кошторису доходів та видатків управління з 10.09.2005. 3. Установити, що Положення та штатний розпис управління набуває чинності з 10.09.2005. 4. Вважати такими, що втратили чинність: - Положення про управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.04.2000 N 215; - штатний розпис управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, затверджений головою облдержадміністрації від 25.01.2005. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Тітамира О. М. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 6 вересня 2005 р. N 711 |
ПОЛОЖЕННЯ про управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації 1. Управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що створюється її головою. Управління підзвітне і підконтрольне голові облдержадміністрації та Держжитлокомунгоспу України. 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Держжитлокомунгоспу України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: - забезпечення на території області реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства та міського електротранспорту (далі - житлово-комунальне господарство) насамперед щодо організації і виконання заходів з його реформування; - аналіз стану житлово-комунального господарства області та підготовка пропозицій до проектів обласного бюджету щодо фінансування регіональних програм розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою населених пунктів, інженерного захисту територій та ліквідації наслідків підтоплення населених пунктів; - забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства; - організація виконання державних програм, розроблення і реалізація регіональних програм розвитку житлово-комунального господарства, подання пропозицій до проектів регіональних програм соціально-економічного розвитку області щодо поліпшення комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження, стану безпеки, умов праці та виробничого середовища; - виконання функцій управління у сфері житлово-комунального господарства; координація діяльності відповідних структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також роботи підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства; - сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичного забезпечення діяльності відповідних структурних підрозділів виконавчих органів відповідних рад; - координація у межах своєї компетенції діяльності суб'єктів природних монополій; - здійснення державного контролю за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою населених пунктів; - вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства відповідно до законодавства. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) бере участь у підготовці пропозицій щодо формування державної житлової політики та реформування і розвитку житлово-комунального господарства; 2) готує пропозиції до проектів обласного бюджету щодо фінансування капітального ремонту та реконструкції житлових будинків, регіональних програм розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів, інженерного захисту територій та ліквідації наслідків підтоплення населених пунктів і подає їх на розгляд облдержадміністрації; 3) організовує виконання державних програм та розроблення і реалізацію регіональних програм у сфері житлово-комунального господарства, подає пропозиції до проектів регіональних програм соціально-економічного розвитку області щодо поліпшення комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження, стану безпеки, умов праці та виробничого середовища; 4) готує і подає в установленому порядку пропозиції щодо: - удосконалення структури управління та розвитку житлово-комунального господарства області; - розвитку підприємництва та конкуренції, демонополізації житлово-комунального господарства та формування ринку житлово-комунальних послуг; - удосконалення системи соціального захисту населення (споживачів житлово-комунальних послуг) та встановлення соціальних нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування; - проведення інвестиційної політики у сфері будівництва, реконструкції і капітального ремонту об'єктів житлово-комунального господарства та інженерного захисту територій населених пунктів; - удосконалення управління майном підприємств, установ і організацій житлово-комунального господарства; 5) забезпечує здійснення заходів з реформування житлово-комунального господарства відповідно до державної і регіональної програм на засадах прозорості та гласності; 6) сприяє розробленню проектів благоустрою населених пунктів; 7) проводить моніторинг стану виконання державних, галузевих та науково-технічних програм, дебіторсько-кредиторської заборгованості підприємств галузі; 8) організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства області в осінньо-зимовий період, а також об'єктів галузі в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період; 9) забезпечує контроль за виконанням рішень центральних органів виконавчої влади та облдержадміністрації з питань житлово-комунального господарства; 10) здійснює контроль за додержанням вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства та станом експлуатації і утримання житлового фонду, об'єктів комунального господарства; 11) вживає заходів до поліпшення роботи з енергозбереження на підприємствах галузі, оснащення об'єктів житлово-комунального господарства та наявного житлового фонду засобами обліку і регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до завдань державних та регіональних програм; 12) бере участь у реалізації державної політики щодо ціноутворення у сфері житлово-комунального господарства, погоджує в установленому порядку розрахунки щодо цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги у житлово-комунальному господарстві та на проїзд у міському електротранспорті, готує пропозиції щодо їх оптимізації; 13) сприяє прийняттю об'єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальних громад; 14) проводить інвестиційну політику у сфері будівництва, реконструкції та капітального ремонту об'єктів житлово-комунального господарства у разі покладення на нього функції замовника; 15) бере участь у реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, поліпшення санітарного стану населених пунктів, якості питної води, технічного і технологічного стану систем тепло-, водопостачання та водовідведення, запобігання підтопленню населених пунктів, ліквідації його наслідків; 16) проводить організаційну і методичну роботу, спрямовану на реалізацію державної політики у сфері охорони праці та соціального захисту працівників житлово-комунального господарства; 17) сприяє розвитку сфери житлово-комунального господарства у сільській місцевості; 18) організовує і контролює роботу з обстеження територій населених пунктів, де спостерігаються небезпечні природні та техногенні процеси, розроблення схем інженерного захисту цих територій, проводить моніторинг надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в житлово-комунальній сфері і оцінку їх соціально-економічних наслідків; 19) здійснює ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення; 20) організовує розроблення та роботу з реалізації проектів щодо створення зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання і готує подання на розгляд обласної ради щодо затвердження цих проектів у разі охоплення ними двох або більше районів; 21) сприяє проведенню науково-технічних досліджень з питань підвищення технологічного рівня виробництва та якості житлово-комунальних послуг, зниження їх ресурсоенергоємності, забезпечення екологічної безпеки, пропагує досягнення передового досвіду, сприяє використанню на підприємствах житлово-комунального господарства сучасних інформаційних технологій; 22) організовує роботу з проведення акредитації лабораторій підприємств житлово-комунального господарства; 23) сприяє розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства; 24) організовує проведення підготовки та перепідготовки кадрів у сфері житлово-комунального господарства, тематичних семінарів з питань ціноутворення, бухгалтерського обліку та звітності, ресурсо- та енергозбереження тощо; 25) бере участь у підвищенні кваліфікації державних службовців, службовців органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства; 26) вносить в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики у сфері житлово-комунального господарства; 27) спрямовує і контролює роботу відповідних структурних підрозділів районних держадміністрацій; 28) готує пропозицію щодо визначення умов укладання (розірвання) контрактів з керівниками житлово-комунальних підприємств, установ та організацій комунальної власності, що перебувають в управлінні місцевих держадміністрацій; 29) організовує в установленому порядку закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання своїх завдань; 30) розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ та організацій, здійснює прийом громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань; 31) сприяє створенню та функціонуванню державної системи страхового фонду документації, що стосується об'єктів житлово-комунального господарства; 32) бере участь в установленому порядку у розробленні мобілізаційних заходів і бронюванні військовозобов'язаних у період мобілізації та на воєнний час; 33) забезпечує збереження державної таємниці в управлінні; 34) виконує інші функції, передбачені законодавством. 5. Управління має право: - здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами вимог законодавства та нормативних актів з житлово-комунальних питань; - вносити відповідним місцевим органам виконавчої влади пропозиції щодо припинення будівництва, реконструкції, розширення об'єктів виробничого та іншого призначення у разі порушення вимог законодавства та правил комунального обслуговування населення; - залучати спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції; - одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань; - скликати наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції; - виступати замовником: - науково-дослідницьких робіт у сфері житлово-комунального господарства; - проектування, реконструкції та капітального ремонту об'єктів житлово-комунального господарства; - надавати послуги фізичним і юридичним особам у межах, визначених законодавством. 6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян, громадянами. 7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Держжитлокомунгоспом України. Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління, погодженим з Держжитлокомунгоспом України. 8. Начальник управління: - здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою облдержадміністрації за виконання покладених на управління завдань; - затверджує структуру управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками підрозділів управління та визначає ступінь їх відповідальності; - подає на розгляд голови облдержадміністрації кошторис і штатний розпис управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників; - видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання; - затверджує положення про підрозділи управління і функціональні обов'язки його працівників; - розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису управління; - призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління; - погоджує призначення на посаду і звільнення з посади начальників відділів житлово-комунального господарства райдержадміністрацій; - скасовує накази начальників відділів житлово-комунального господарства райдержадміністрацій, що суперечать законодавству та актам органів виконавчої влади вищого рівня. 9. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, розгляду науково-технічних та економічних рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення функціонування житлово-комунального господарства області в управлінні створюється колегія у складі начальника управління (голова колегії), заступників начальника управління за посадою, а також інших працівників управління. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства, громадських організацій. Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління. 10. Для розгляду науково-технічних та економічних рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення функціонування житлово-комунального господарства області й вирішення інших питань в управлінні можуть створюватися науково-технічні та економічні ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник управління. 11. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на їх утримання визначає голова облдержадміністрації в межах виділених асигнувань. Кошторис і штатний розпис управління затверджує голова облдержадміністрації після попередньої їх експертизи в Головному фінансовому управлінні облдержадміністрації. 12. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 6 вересня 2005 р. N 711 штат у кількості 29 одиниць із місячним фондом заробітної плати за посадовими окладами вісім тисяч двісті п'ятдесят чотири грн. 00 коп. |
ШТАТНИЙ РОЗПИС управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації на 2005 рік N з/п | Назва структурного підрозділу та посад | Кількість штатних посад | Посадовий оклад, грн. | Фонд заробітної плати на місяць, грн. | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | Начальник управління | 1 | 425 | 425 | 2 | Заступник начальника управління з координації діяльності підприємств ЖКГ | 1 | 375 | 375 | 3 | Заступник начальника управління з питань економіки | 1 | 410 | 410 | 4 | Заступник начальника управління з розвитку інфраструктури ЖКГ | 1 | 390 | 390 | 5 | Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи | 1 | 260 | 260 | | Разом | 5 | | 1860 | Відділ координації діяльності структур галузі | 6 | Начальник відділу | 1 | 325 | 325 | 7 | Головний спеціаліст | 1 | 255 | 255 | 8 | Головний спеціаліст | 3 | 250 | 750 | | Разом | 5 | | 1330 | Відділ економічного аналізу та контролю розрахунків за послуги та енергоносії | 9 | Начальник відділу | 1 | 325 | 325 | 10 | Головний спеціаліст | 1 | 276 | 276 | 11 | Головний спеціаліст | 1 | 255 | 255 | 12 | Провідний спеціаліст | 1 | 235 | 235 | 13 | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | | Разом | 5 | | 1321 | Відділ розвитку інфраструктури і нових форм обслуговування | 14 | Начальник відділу | 1 | 325 | 325 | 15 | Головний спеціаліст | 1 | 250 | 250 | 16 | Головний спеціаліст-юрисконсульт | 1 | 270 | 270 | 17 | Головний спеціаліст з питань кадрової роботи та держслужби | 1 | 260 | 260 | 18 | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | | Разом | 5 | | 1335 | Відділ з контролю якості послуг та виконання нормативних актів | 19 | Начальник відділу | 1 | 325 | 325 | 20 | Головний спеціаліст | 2 | 270 | 540 | 21 | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | 22 | Провідний спеціаліст | 1 | 225 | 225 | | Разом | 5 | | 1320 | Сектор бухгалтерського обліку і роботи з бюджетом та інвестиціями | 23 | Завідуючий сектором - головний бухгалтер | 1 | 300 | 300 | 24 | Головний спеціаліст | 1 | 253 | 253 | | Разом | 2 | | 553 | Сектор будівництва та реконструкції об'єктів житлово-комунального господарства | 25 | Завідуючий сектором | 1 | 305 | 305 | 26 | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | | Разом | 2 | | 535 | | Всього | 29 | | 8254 |
Перший заступник начальника управління житлово-комунального господарства | О. П. Штоколов | Головний спеціаліст - головний бухгалтер | О. В. Борзова |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|